Esim. jalkasilsa? Mulle tuli, ku kuulin että alakerran Bertta oli tehnyt abortin. Eikö tää ole selvä yhteys abortti - silsa. Löytyy kaks samaa kirjainta eikä välissä ole kuin betoni laatta. Mukavuus abortin tuhot on mittavat eikä mulla oo enää kivaa.
Voiko abortista tulla
3
101
Vastaukset
- HandyMcCoy
On se tottakai naapurin moraalittoman muijan syy kun sulla ei enää kivaa ole. Ihan oikeassa oot. 😝
Kyllähän selvän korrelaation voi osoittaa, jos mitään muuta tieteellistä todistetta ei jalkasilsaan löydy kuin jonkun sivullisen tekemä abortti. Sama korrelaatio on osoitettavissa vesimyrkytyksen ja abortin välillä: vesimyrkytys ei johdu natriumin ja veden väärästä suhteesta, vaan abortista. Maksakirroosi ei johtu vääristä elintavoista vaan abortista. Keuhkojen ongelmat ei johtu tupakoinnista tai tulehduksesta vaan abortista. Anemia ei johdu hemoglobiinin puutteesta vaan abortista. Verenpainetauti ei johdu suolan käytöstä, kolesterolista, stressistä jne vaan abortista. Miesten itsemurhat eivät johdu työttömyydestä, alkoholismista, yksinäisyydestä tai vanhuudenpelosta vaan abortista. Pedofilia ei ole häiriintyneisyyttä seksuaalisuutta vaan abortti aiheuttaa sen. Muutamia mainitakseni. Siis jos on abortinvastustajia uskominen. Ai niin, ja naisten ehkäisyn käyttö on väärin vaikka se ehkäisee juuri abortteja mutta kun se saattaa naiset väärään kuvitelmaan siitä, että naisilla olisi oikeus nauttia seksistä ilman raskauden pelkoa.
- pitkätukka-68
Jos saan mennä eri suuntaan, niin sukupuolitautien leviäminen ei ole vieraissakäyvien miesten vika, vaan vika on naisissa jotka tartuttavat ne miehille.
Samalla tavallahan raiskaaja on houkuttelevan tytön uhri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482