Ei jaksa enää

Loppuunpalanut1

Olen tässä miettinyt elämääni ja miettinyt mitä odotan elämältäni. Olen juossut oravanpyörässä jo kolmekymmentäkolme vuotta intin jälkeen ja hyvin useasti iltaisin kun laitan nukkumaan niin toivon etten enää heräisi. Olen niin jo turhautunut tähän kiireiseen elämänrytmiin. Sairastua ei saa vaan on painettava täysillä eteenpäin. Työnantaja ei maksa sairasloma ajan palkkaa se on pariin kolmeen kertaan jo nähty. Kotona en kerkee viikonloppuna kuin käydä kääntymässä ja laskut maksamassa. Akka lähti jo kolme vuotta sitten kun sai tilini tyhjennettyä ja mulle ei jääny kuin velka jäljelle. Nyt maksan asuntoani jo toiseen kertaan. Olen jo aivan täynnä tätä kaikkea. Sairaslomaa jos haen, niin varmaan ehkä saankin mutta mitä siitä jää käteen? Lopputili ja hullun leima otsaan ja loma jota ei makseta. Neljä vuotta olen nyt tän hetkisen työnantajan palveluksessa ollut ja olen joutunut pakostakin olemaan työssä myös kipeänä ja tilaaja onkin ihmetellyt miksi meidän firman miehillä ei tule sairaspoissaoloja. Eihän niitä tule kun niitä ei makseta. 54v on jo mittarissa ja tuntuu etten jaksa enää. Ainut mitä odotan tulevaisuudelta on kuolema...

2

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loppuunpalanut1

Jatkoa... kesälomia olen saanut pitää viimeisen neljän vuoden aikana yhteensä kuusi viikkoa ja kuukauden tunnit on olleet 200 ja 290 tunnin välillä. Pomo itse käy vuosittain pari kolme kertaa ulkomaanreissuilla ja kehuu miten hyvää loma välillä tekee... työntekijät eo kerkee pitämään lomia kun firma pitää toimia. Jaksamisen rajoilla tässä on menty.

• äläotarahana

Tehdystä työstä saa jokainen lakisääteisiä lomapäiviä. Pidä lomasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3037
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3021
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2387
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1873
    5. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1798
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1729
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      79
      1307
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1270
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79