Onko jollain tietoa siitä miksi youtube videot ei näy tuolla laitteella vaikka kaikki johdot on oikein kytketty.ilmoittaa vaan että virhe latauksessa-yritä uudelleen
Toinen juttu on että saako yle areenan näkyviin tuon boksin kautta?
Topfield CRC-1410CT
3
1492
Vastaukset
- rollaati.rollaa
Ongelmana on se, että topparin softan lisäksi myös sen elektroniikka on tehty halvalla. Sen verkko-osan eli hakkurin elektrolyyttikondensaattorit alkavat pian pullistella ja menettävät kapasitanssiaan. Kun kapasitanssi pienenee ja sisäinen resistanssi kasvaa lisääntyy käyttöjännitteiden rippeli ja se sotkee laitteen logiikkapiirien toimintaa.
Digiboksien elektronlyyttikonkkien vaihdosta löytyy netistä paljon ohjeita. - elkot.uusix
Toppareiden lyytiongelmista on tosiaan ollut juttua vuosien varrella paljon. Tässä eräs sivu aiheeseen liittyen:
en.wikibooks.org/wiki/Topfield_5800/PSU_Repair
Valitettavaa on se, että kun virtalähteen lyytit happanevat niin käyttöjännitteen päällä alkaa näkyä rippelijännitettä, jonka huiput menevät yli kovalevyn ja prosessoreiden suurimman sallitun jännitteen. Tässä vaiheessa alkaa ilmetä omituisia vikoja,satunnaista jumittumista ja kovalevy lopulta hajoaa.
Kertaalleen ylijännitteellä pilalle mennyt laite ei enää korjaudu entiselleen vaikka siitä vaihtaisikin ylijännitetilanteen aiheuttaneet komponentit uusiksi. Kannattaa jatkossa välttää laitevalmistajia, jotka suosivat huokeita komponentteja laadun kustannuksella. - Veikka12
No kiitti hyvistä neuvoista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996