Elikkäs mulla on kaks kluppaa ja yritän totuttaa niitä toisiinsa. Ne oli poikasina samassa häkissä kun niiden piti olla kummankin naaraita, mutta toinen oli uros.(olen siitä ilmoittanut kasvattajalle)
Ja todellakin kun huomasin "Danan" (nykyään Väiski :D) astuvan Doraa niin erotettiin saman tien kanit eri häkkeihin. Onneksi ei tullut vahinko poikuetta! Tosiaan sen jälkeen sain äitin kanssa aikaseks varata kastraatioon ajan (se oli helmikuussa) ja nyt on kulunut yli 2kk ja olen niitä pikku hiljaa yrittänyt totutella :). Mutta kun Väiski ei alista Doraa, niin tietenkin Dora alistaa Väiskiä ja sitten se jatkuu ja jatkuu. Pitääkö mun vaan antaa olla ja odottaa kunnes he lopettavat ?
miten kesyttää kanit?
kaninomistaja
0
104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.359944- 415404
- 435013
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033841- 133403
- 463216
- 312926
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise702627- 442593
- 562503