ei tarvi sietää

On se kumma, kun nuo työkkärin ihmiset saavattehdä kohtamitä sattuu. Mullekkin sanottiin, että laita edelliseen sopimukseen nimi, joka oli jo allekirjoitettu ja vanha sopimus ja mulle muka tarjottu työtä, kun mitään ei ole tarjottu ja olen kysellyt, mutta sanottu ettei ole. Tuosta piti tehdä valitus ja kun harrastaa liikuntaa, niin silloinhan pitäisi löytyä jotakin ja olen kilpaillut ja juossut täällä viestejä useampaan otteeseen ja juossut myös Ruotsissa. Olin sopimusta viemässä Hasalle, niin sama mullistelu oli kuten ennekin, kun olin siellä nk. lystikurssilla eli taloushallinnon kurssilla Ylitorniolla. Pitää kattoa muita maisemaia. Itte olen asunut Oulussa monen vuotena käynyt yliopistot ja Roissa ollu tja Torniossa olin työssä jonkin aikaa ja Kemikin tuttu, mutta nämä joilla mikään ei muutu..pitää käydä yksin jossakin mutka tai jos vietäis vaikka työpaikka, kun on vielä sairaana ja huudetaan, että vai sairaslomaa..sitä kun jotkut ottavat aivan tyhjästä. Jalka meni alta ja silloin ei åpäässyt kuntoutukseen, mutta kun oli kilpaillut, niin kuntoukseen, että silloko on kunnossa, kun vetää pitkän viinapullon pöydälle kuten tehtiin yhdessä pikkujoulussa ja urheilija yritettiin mollata ja työtön. Olisin voinut jäädä Hesaan, mutta sellaista siivoamista ei jaksa ja nyt tehdään muita töitä, että ministerin suoja meni roskiin väsyneenä, mutta onko ne ajatelleet kuinka köyhiä ihmisiä kyykytetään ja viedään päivärahoista, kun itse ei ole syyllinen siihen, että on työttömänä. Voi olla, että paikkakunnalla ei ole työtä ja jos on joku sairaus eikä saa eläkettä vaan roikkuu työttömänä. Nuo nk. pakolaiset saavat ilmaiseksi kaikki ja eivät tee sen eteen mitään, kävelevät kaduilla hyvinvointisen näköisenä ja jopa raiskaavat nuoria tyttöjä. Roissa olen käynyt ravintolassa ja muuallakin ja hyvin on ollut kohtelu ja asiallista ja jopa pyydetty, että tule sisälle sieltä. Että tuolla Aavasaksalle jopaalko mullöistelu ja sitte jo käytiin läpi Rehenit ym. Tietääkseni en ole tilivelvollinen enkä mitenkään vastuussa tällaisista asioista. Että kalottikoulureissulla lenkille, kun muut olivat rapulassa ja joka ilta juonti ja eräs tuttu Rinkkiby:ssä, Ruotsissa melkein sammu tunnelbaanalle,, että olisiko pitänyt jättää siihen??

Nimim. Vaaroissa hiihdellyt-ylätalo näkee kaiken sen verran on kristillisyyttä ja oikeus siihen

0

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Baaritappelu

        Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
        Kokkola
        50
        5025
      2. Tappo Kokkolassa

        Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
        Kokkola
        23
        3297
      3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

        Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
        Kokkola
        28
        1432
      4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

        Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
        Sinkut
        181
        1275
      5. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        76
        977
      6. MAKEN REMPAT

        Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
        Suomussalmi
        24
        888
      7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

        5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
        Ähtäri
        49
        857
      8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

        Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
        Hindulaisuus
        229
        764
      9. Mulla on kyllä

        Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
        Ikävä
        35
        738
      10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

        Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
        Raamattu
        482
        707
      Aihe