ei tarvi sietää

On se kumma, kun nuo työkkärin ihmiset saavattehdä kohtamitä sattuu. Mullekkin sanottiin, että laita edelliseen sopimukseen nimi, joka oli jo allekirjoitettu ja vanha sopimus ja mulle muka tarjottu työtä, kun mitään ei ole tarjottu ja olen kysellyt, mutta sanottu ettei ole. Tuosta piti tehdä valitus ja kun harrastaa liikuntaa, niin silloinhan pitäisi löytyä jotakin ja olen kilpaillut ja juossut täällä viestejä useampaan otteeseen ja juossut myös Ruotsissa. Olin sopimusta viemässä Hasalle, niin sama mullistelu oli kuten ennekin, kun olin siellä nk. lystikurssilla eli taloushallinnon kurssilla Ylitorniolla. Pitää kattoa muita maisemaia. Itte olen asunut Oulussa monen vuotena käynyt yliopistot ja Roissa ollu tja Torniossa olin työssä jonkin aikaa ja Kemikin tuttu, mutta nämä joilla mikään ei muutu..pitää käydä yksin jossakin mutka tai jos vietäis vaikka työpaikka, kun on vielä sairaana ja huudetaan, että vai sairaslomaa..sitä kun jotkut ottavat aivan tyhjästä. Jalka meni alta ja silloin ei åpäässyt kuntoutukseen, mutta kun oli kilpaillut, niin kuntoukseen, että silloko on kunnossa, kun vetää pitkän viinapullon pöydälle kuten tehtiin yhdessä pikkujoulussa ja urheilija yritettiin mollata ja työtön. Olisin voinut jäädä Hesaan, mutta sellaista siivoamista ei jaksa ja nyt tehdään muita töitä, että ministerin suoja meni roskiin väsyneenä, mutta onko ne ajatelleet kuinka köyhiä ihmisiä kyykytetään ja viedään päivärahoista, kun itse ei ole syyllinen siihen, että on työttömänä. Voi olla, että paikkakunnalla ei ole työtä ja jos on joku sairaus eikä saa eläkettä vaan roikkuu työttömänä. Nuo nk. pakolaiset saavat ilmaiseksi kaikki ja eivät tee sen eteen mitään, kävelevät kaduilla hyvinvointisen näköisenä ja jopa raiskaavat nuoria tyttöjä. Roissa olen käynyt ravintolassa ja muuallakin ja hyvin on ollut kohtelu ja asiallista ja jopa pyydetty, että tule sisälle sieltä. Että tuolla Aavasaksalle jopaalko mullöistelu ja sitte jo käytiin läpi Rehenit ym. Tietääkseni en ole tilivelvollinen enkä mitenkään vastuussa tällaisista asioista. Että kalottikoulureissulla lenkille, kun muut olivat rapulassa ja joka ilta juonti ja eräs tuttu Rinkkiby:ssä, Ruotsissa melkein sammu tunnelbaanalle,, että olisiko pitänyt jättää siihen??

Nimim. Vaaroissa hiihdellyt-ylätalo näkee kaiken sen verran on kristillisyyttä ja oikeus siihen

0

733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
        Ikävä
        117
        2859
      2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
        Ikävä
        109
        2161
      3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
        Hyrynsalmi
        23
        1927
      4. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
        Ikävä
        4
        1755
      5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
        Maailman menoa
        227
        1748
      6. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
        Ikävä
        99
        1537
      7. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
        Ikävä
        20
        1382
      8. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
        Ikävä
        104
        1351
      9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
        Ikävä
        62
        1079
      10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
        Tunteet
        130
        1043
      Aihe