ei tarvi sietää

On se kumma, kun nuo työkkärin ihmiset saavattehdä kohtamitä sattuu. Mullekkin sanottiin, että laita edelliseen sopimukseen nimi, joka oli jo allekirjoitettu ja vanha sopimus ja mulle muka tarjottu työtä, kun mitään ei ole tarjottu ja olen kysellyt, mutta sanottu ettei ole. Tuosta piti tehdä valitus ja kun harrastaa liikuntaa, niin silloinhan pitäisi löytyä jotakin ja olen kilpaillut ja juossut täällä viestejä useampaan otteeseen ja juossut myös Ruotsissa. Olin sopimusta viemässä Hasalle, niin sama mullistelu oli kuten ennekin, kun olin siellä nk. lystikurssilla eli taloushallinnon kurssilla Ylitorniolla. Pitää kattoa muita maisemaia. Itte olen asunut Oulussa monen vuotena käynyt yliopistot ja Roissa ollu tja Torniossa olin työssä jonkin aikaa ja Kemikin tuttu, mutta nämä joilla mikään ei muutu..pitää käydä yksin jossakin mutka tai jos vietäis vaikka työpaikka, kun on vielä sairaana ja huudetaan, että vai sairaslomaa..sitä kun jotkut ottavat aivan tyhjästä. Jalka meni alta ja silloin ei åpäässyt kuntoutukseen, mutta kun oli kilpaillut, niin kuntoukseen, että silloko on kunnossa, kun vetää pitkän viinapullon pöydälle kuten tehtiin yhdessä pikkujoulussa ja urheilija yritettiin mollata ja työtön. Olisin voinut jäädä Hesaan, mutta sellaista siivoamista ei jaksa ja nyt tehdään muita töitä, että ministerin suoja meni roskiin väsyneenä, mutta onko ne ajatelleet kuinka köyhiä ihmisiä kyykytetään ja viedään päivärahoista, kun itse ei ole syyllinen siihen, että on työttömänä. Voi olla, että paikkakunnalla ei ole työtä ja jos on joku sairaus eikä saa eläkettä vaan roikkuu työttömänä. Nuo nk. pakolaiset saavat ilmaiseksi kaikki ja eivät tee sen eteen mitään, kävelevät kaduilla hyvinvointisen näköisenä ja jopa raiskaavat nuoria tyttöjä. Roissa olen käynyt ravintolassa ja muuallakin ja hyvin on ollut kohtelu ja asiallista ja jopa pyydetty, että tule sisälle sieltä. Että tuolla Aavasaksalle jopaalko mullöistelu ja sitte jo käytiin läpi Rehenit ym. Tietääkseni en ole tilivelvollinen enkä mitenkään vastuussa tällaisista asioista. Että kalottikoulureissulla lenkille, kun muut olivat rapulassa ja joka ilta juonti ja eräs tuttu Rinkkiby:ssä, Ruotsissa melkein sammu tunnelbaanalle,, että olisiko pitänyt jättää siihen??

Nimim. Vaaroissa hiihdellyt-ylätalo näkee kaiken sen verran on kristillisyyttä ja oikeus siihen

0

820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
        Rovaniemi
        11
        1258
      2. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
        Kotimaiset julkkisjuorut
        306
        1190
      3. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
        Maailman menoa
        379
        1133
      4. Ethän leiki kanssani J- mies

Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.
        Ikävä
        92
        786
      5. Molemmat päät

aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s
        Ikävä
        113
        740
      6. Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa

Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte
        Kuhmo
        12
        731
      7. Kasteen merkityksestä ihmiselle

Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J
        Kaste
        371
        690
      8. Miltä kaivattusi näyttää?

Mitä vikoja? jne
        Ikävä
        34
        672
      9. Liikenne onnettomuus

Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp
        Konnevesi
        6
        660
      10. kukaan ei pakota kasteeseen..

Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot
        Kaste
        221
        656
      Aihe