Millai perskiles näoän ikkään pääs käymää. Lähin turrukkatta kusettaa, kun äkkäsin tienposkesa kirkkauden.
Ol meinaa iskimätö kosander.
Iski kaamee jano ja narauti korki ja otatin pitkä kaava mukkaa.
Voi helevetin kiustoista. Kurkkuu polt ja pärskitti ja oksetti.
Mutta sitte, alko tuntuu, ett waude, täähä olo on ko paratiisis.
Ei muut ko turre kottiiins ja mää ommaani. Hik.
Sit o iha hik
6
250
Vastaukset
Ja vielä aprillipäivänä ...
Tuo on yhtä varmaa kuin se (luin juuri), että Saulin ja Jennin lapsen nimi on julkaistu ja se on Saletti.- 1lesken
Tell
Onko varma tieto. Minä kuulin että lapsesta tulee Väinämöinen.
Saulin toisen nimen mukaan.
2lesken no kai netissä voi lukee mitä vaan
tällei aprilli päivänä
luitko myös toisen ja kolmannen nimen
eihän kellään voi olla sellaisia nimiä.viivatiina kirjoitti:
no kai netissä voi lukee mitä vaan
tällei aprilli päivänä
luitko myös toisen ja kolmannen nimen
eihän kellään voi olla sellaisia nimiä.Nii joo.
Sitä vaan, kun niin monesti näkee täällä vedottavan siihen, että mikä vain on totta, mikä netillä lukee.se oli hyvän näköinen se vaari joka siinä nyrpisteli nokkaansa asialle
olis varmaan pitäny jakaa Facebookissa
en oo kyllä kenenkään nähny sitä jakavan siellä.- Netistä
viivatiina kirjoitti:
se oli hyvän näköinen se vaari joka siinä nyrpisteli nokkaansa asialle
olis varmaan pitäny jakaa Facebookissa
en oo kyllä kenenkään nähny sitä jakavan siellä.No, tässä ainaskin punavihreä älykkö jauhottaa rasistia.
https://www.youtube.com/watch?v=uf_Cl7wCGv8
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497