Voe kauhia, kun kiriotuksissa on pilikkuvirheitä

nilikkupilikku

Minöö en ainakkaa ossoo lukia, enkäymmrtöö, jos kirjotusvirhekki nääs puuttuu, saati pilikku. En minä mikköö pilikunviilaaja oo, enkä mieluissaan vie kirijotuksia sivvuun: Kyllää se sitte seoraavana päeveenä aukeaa, nimittäen se teksti, vaekka pilikkua ookkaan. Enkä kehtoo hetmiten kiriottavalle viisaalle olla oekasemassa ja viemässä kiriotusvirheestä asiat sivvuun, jon en nimittäen muuten pilikun takia ymmäretä, on tyhymmää. vl, köhhköö

7

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veessäjaminessä

      Usko sekin heikkous syntinä anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä.

    • pisteetkin_paikoilleen

      No, onneksi osaat työntää jotain käsittämätöntä pilkuista piittaamatta.

    • turbogeneratio

      Jos piste ja pilkkuvirhe on, niihin takerrutaan heti, että saadaan asiayhteys pois,mukavasti, joihin ei typerykset pysty vastaamaan. Niin vittumaisen ongelmallista lesta saarnamiesten puhe on. Jokainen paasaa generaattorista mitä sattuu. Kukaan lesta saarnamies ei puhu samalla lailla, opetuksellisesti seurakunnalle.
      Sen takia nuoriso lähteen. Ja äkkiä.

    • heheheh

      kylä eilenki moneen kerthaan korjas saarnamies pitkänä perjantaina pitkäperjantaiksi... ja oikein oli kun ei kiiraana tortainakaan tai lankana lauvantainakaan sanonut mitään tapahtuneen...

    • Olisiko syytä epäillä, että moni kirjoitus olisi parempi, jos siinä olisivat vain pilkut?

    • taitolaji_sekin

      Puhuessasi voit jättää pilkut pois - se on jopa suotavaa, mutta kirjoittaessasi mätä niitä oikeisiin paikkoihin.

    • Otatuosta

      ..........................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,......,,,,,,,,,.tuossa on, jos jostakin uupuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe