Omneo annostelu

pippi

Minulla on poikavauva joka on nyt 11 viikkoa. Olemme kokeilleet kaikki mutta mikään ei auta. Lääkäri suositteli meille Omneo ja se jäi vaivamaan että pakkauksessa lukee että saa valmistella vain yhden annoksen kerralla. Onko kokemuksia siitä? Voidaanko laitta valmiiksi jääkaappiin 2-3 pulloa vai onko se tosiaan niin että vain annos kerralla?

7

1027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äippä75

      Mä tein päivällä yhden annoksen kerrallaan, yöksi laitoin ekaa syöttöä varten illalla pulloon jääkaappiin yhden annoksen ja kun se oli syöty tein taas uuden odottamaan seuraavaa syöttö kertaa.

      • pulailu äippä

        Mulla sama juttu,on hyvin auttanu pojallemme.Pakkauksen ohje oli kyl outo.Mä teen koko päivän ja illan saman kaavan mukaan,eli jäähdytän termariin veden ja pulloihin laitan valmiiks jauheen.Otan termarist tarvittavan määrän mittaan ja laitan pulloon.Mulle tämä on ainakin helpointa.Yölläkin mulla on kolme pulloa rivissä (pelkät jauheet) ja sit mitalla lisään sopivaan asteeseen jäähdytettyä termari vettä ja coctaili on valmis,aikaa menee noin 15 sekunttia ku pullo on jo vaavin suussa.


      • äkkiä
        pulailu äippä kirjoitti:

        Mulla sama juttu,on hyvin auttanu pojallemme.Pakkauksen ohje oli kyl outo.Mä teen koko päivän ja illan saman kaavan mukaan,eli jäähdytän termariin veden ja pulloihin laitan valmiiks jauheen.Otan termarist tarvittavan määrän mittaan ja laitan pulloon.Mulle tämä on ainakin helpointa.Yölläkin mulla on kolme pulloa rivissä (pelkät jauheet) ja sit mitalla lisään sopivaan asteeseen jäähdytettyä termari vettä ja coctaili on valmis,aikaa menee noin 15 sekunttia ku pullo on jo vaavin suussa.

        Kysyin sitä samaa lastenlääkäriltä ja sitä termarijuttua ei missään tapauksessa suositellut, ja ei saa tehdä etukäteen! Mulle ehdotettiin vedenkeitintä jos vauva ei osaa odottaa! Ostin hobbarista keittimen joka keittää siihen asteeseen mitä haluat! Pöpöt viihtyy termarissa! Ei saanut missään nimessä!!!!!!


      • äiree
        äkkiä kirjoitti:

        Kysyin sitä samaa lastenlääkäriltä ja sitä termarijuttua ei missään tapauksessa suositellut, ja ei saa tehdä etukäteen! Mulle ehdotettiin vedenkeitintä jos vauva ei osaa odottaa! Ostin hobbarista keittimen joka keittää siihen asteeseen mitä haluat! Pöpöt viihtyy termarissa! Ei saanut missään nimessä!!!!!!

        voi olla,että valmiiksi tehdään..vaikka hätäinen on minunkin lapsi.keitän veden ihan kattilassa valmiiksi(sitä on koko ajan) ja sit vaan pulloon siitä ja jauhe ja lämmitys.
        ei ne ohjeet ole päästä keksittyjä.


      • Noin
        äiree kirjoitti:

        voi olla,että valmiiksi tehdään..vaikka hätäinen on minunkin lapsi.keitän veden ihan kattilassa valmiiksi(sitä on koko ajan) ja sit vaan pulloon siitä ja jauhe ja lämmitys.
        ei ne ohjeet ole päästä keksittyjä.

        Veden sai keittää valmiiksi kattilassa mutta ei saanut sekoittaa valmiiksi (siis jauhe). ei saa säilyttää jääkaapissa valmista seosta! Lääkäri sanoi et voi tulla ruokamyrkytys mikä voi olla vauvalle kohtalokas. Keitättehän te makaroonitkin miten ohjeessa lukee, sen takia Omneossakin ohje! Oma ohje voi varantaa lapsen!


    • sonya

      Itselläni on nyt 6 kk tytteli joka kärsi vatsa ym. vaivoista.Kaikkea kokeiltiin..sitten omneo toi "hiljaisuuden" taloon!Itse olen koko ajan tehnyt maidot valmiiksi yöksi jääkaappiin ja päivällä samaten.Tietenkin pullot ja korkit ym. keitettyinä ja hygieniassa muutenkin tarkkana.EIKÄ MITÄÄN ONGELMIA OLE OLLUT!Bakteerithan kasvavat jos maitoja seisotetaan huoneenlämmössä!!!

      • muuten

        Omneoa ei saa edes tehdä etukäteen jääkaappiin! Siinä lukee tehtävä kertaannoksena joten kyllä edellinen oli oikeassa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11241
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3133
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2984
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1785
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1754
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    9. 85
      1738
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe