Omneo annostelu

pippi

Minulla on poikavauva joka on nyt 11 viikkoa. Olemme kokeilleet kaikki mutta mikään ei auta. Lääkäri suositteli meille Omneo ja se jäi vaivamaan että pakkauksessa lukee että saa valmistella vain yhden annoksen kerralla. Onko kokemuksia siitä? Voidaanko laitta valmiiksi jääkaappiin 2-3 pulloa vai onko se tosiaan niin että vain annos kerralla?

7

1056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äippä75

Mä tein päivällä yhden annoksen kerrallaan, yöksi laitoin ekaa syöttöä varten illalla pulloon jääkaappiin yhden annoksen ja kun se oli syöty tein taas uuden odottamaan seuraavaa syöttö kertaa.

• pulailu äippä

Mulla sama juttu,on hyvin auttanu pojallemme.Pakkauksen ohje oli kyl outo.Mä teen koko päivän ja illan saman kaavan mukaan,eli jäähdytän termariin veden ja pulloihin laitan valmiiks jauheen.Otan termarist tarvittavan määrän mittaan ja laitan pulloon.Mulle tämä on ainakin helpointa.Yölläkin mulla on kolme pulloa rivissä (pelkät jauheet) ja sit mitalla lisään sopivaan asteeseen jäähdytettyä termari vettä ja coctaili on valmis,aikaa menee noin 15 sekunttia ku pullo on jo vaavin suussa.

• äkkiä
        pulailu äippä kirjoitti:

Mulla sama juttu,on hyvin auttanu pojallemme.Pakkauksen ohje oli kyl outo.Mä teen koko päivän ja illan saman kaavan mukaan,eli jäähdytän termariin veden ja pulloihin laitan valmiiks jauheen.Otan termarist tarvittavan määrän mittaan ja laitan pulloon.Mulle tämä on ainakin helpointa.Yölläkin mulla on kolme pulloa rivissä (pelkät jauheet) ja sit mitalla lisään sopivaan asteeseen jäähdytettyä termari vettä ja coctaili on valmis,aikaa menee noin 15 sekunttia ku pullo on jo vaavin suussa.

Kysyin sitä samaa lastenlääkäriltä ja sitä termarijuttua ei missään tapauksessa suositellut, ja ei saa tehdä etukäteen! Mulle ehdotettiin vedenkeitintä jos vauva ei osaa odottaa! Ostin hobbarista keittimen joka keittää siihen asteeseen mitä haluat! Pöpöt viihtyy termarissa! Ei saanut missään nimessä!!!!!!

• äiree
        äkkiä kirjoitti:

Kysyin sitä samaa lastenlääkäriltä ja sitä termarijuttua ei missään tapauksessa suositellut, ja ei saa tehdä etukäteen! Mulle ehdotettiin vedenkeitintä jos vauva ei osaa odottaa! Ostin hobbarista keittimen joka keittää siihen asteeseen mitä haluat! Pöpöt viihtyy termarissa! Ei saanut missään nimessä!!!!!!

voi olla,että valmiiksi tehdään..vaikka hätäinen on minunkin lapsi.keitän veden ihan kattilassa valmiiksi(sitä on koko ajan) ja sit vaan pulloon siitä ja jauhe ja lämmitys.
        ei ne ohjeet ole päästä keksittyjä.

• Noin
        äiree kirjoitti:

voi olla,että valmiiksi tehdään..vaikka hätäinen on minunkin lapsi.keitän veden ihan kattilassa valmiiksi(sitä on koko ajan) ja sit vaan pulloon siitä ja jauhe ja lämmitys.
        ei ne ohjeet ole päästä keksittyjä.

Veden sai keittää valmiiksi kattilassa mutta ei saanut sekoittaa valmiiksi (siis jauhe). ei saa säilyttää jääkaapissa valmista seosta! Lääkäri sanoi et voi tulla ruokamyrkytys mikä voi olla vauvalle kohtalokas. Keitättehän te makaroonitkin miten ohjeessa lukee, sen takia Omneossakin ohje! Oma ohje voi varantaa lapsen!

• sonya

Itselläni on nyt 6 kk tytteli joka kärsi vatsa ym. vaivoista.Kaikkea kokeiltiin..sitten omneo toi "hiljaisuuden" taloon!Itse olen koko ajan tehnyt maidot valmiiksi yöksi jääkaappiin ja päivällä samaten.Tietenkin pullot ja korkit ym. keitettyinä ja hygieniassa muutenkin tarkkana.EIKÄ MITÄÄN ONGELMIA OLE OLLUT!Bakteerithan kasvavat jos maitoja seisotetaan huoneenlämmössä!!!

• muuten

Omneoa ei saa edes tehdä etukäteen jääkaappiin! Siinä lukee tehtävä kertaannoksena joten kyllä edellinen oli oikeassa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4714
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1712
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1576
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1524
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      245
      1395
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1160
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1141
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1043
    Aihe