Tuomio pysyi

Paikkak_viral_raiskuri

Koska tiedon voi lukea virallisesti vaasan hovioikeuden ratkaisuista?

163

9661

Vastaukset

• Limitekienkeliporstoose

Mikä tuomo

• Raiskuriaapeli

Tuomio joka annettiin 85 syntyneelle karvialaismiehelle seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Joutu maksaa sil muijal joku 36000e. Kannattaa ottaa välisin

• Tunkeekulliakaikkiin

Ihan oikein sille

• omaan_nilkkaan_kusit

Seuraava tuomiota odotellessa.
      Narsistithan on juuri tuollaisia toisten hyväksikäyttäjiä jokaisella osa-alueella.

• Kuulostaako_tutulta
      • vankilaanjoutais

moni kohta täsmää

• Entinenobjekti

Itsekeskeisin ihminen jonka tiedän. Nainen on sille nyrkin ja hellan välissä oleva seksiobjekti.

• hukkapalat

Ei nainen ole mikään seksiobjekti. Ainakaan porilainen. Ne ei muuta nostata kuin verenpainetta.

• Porinsillipilli

Se porilainen muija on kamala

• IsoAnttoo

Olkaa vatipäät hiljaa kun ette mistään mitää tiedä, säälittäviä paskanjauhajia täällä löytyy mutta sitte ku tullaan kylillä vastaan niin lungitaan pitkin nurkkia tai taputellaan selkään baarissa.

• oikea_tuomio

ja nyrkit ei pysy kurissa edes naisten kohdalla.
      Näistäkin kannattaa jatkossa tehdä rikosilmoitus.

• Älä_pukeudu_väärin

Linnassa se olis jo jos kaikki naiset ois ilmotuksen tehny. Eik tältä viimesimmältä vetäny hampaat kurkkuun väärän vaatetuksen taki

• täältänimipoistetaan

Kirjoita googleen: raiskaus karvialla --> valitse murha.infon linkki.
      Sieltä näkee nimen ja kaiken oleellisen.

• Höydäänjoututyytymään

Seurusteleeko se sen manselaisen yh mutsin kanssa?

• Nyrkkirauta666

Varmaan senkin. Täytyy olla monta naista mitä kyykyttää ja tarpeen tullen heilautella

• faktatpöytään1

Mistä tämän tuomion voi lukea?

• Vastenmielistä

Hyi olkoo miten leiveilee vielä tämänkin jälkeen kaadoillaan.
      Nettisovelluksista etsii, käy panemassa ja hylkää.

• Silmätauki

Samanlainen kun temppareitten elias. Esitti seurustelevansa minun kanssa, mutta tätä samaa esitti kolmelle muullekkin naiselle. Aina oli mukaansa töissä....mutta ei ollut, vaan hoitamassa muita suhteitaan. Onneksi asia selvisi ja nyt olen onnellisessa parisuhteessa.
        AVATKAA NAISET SILMÄNNE.

• päve

Kuka sitä jaksaa edes panna. huonointa seksiä evö

• Eihyväkokemus

Samaa mieltä. Ei saa edes riisuttua

• Nyhjäätyhjästä

Krooohhhh.... kauanko te jaksatte jauhaa tätä yhtä ja samaa?
      Vai päteekö teihin sanonta "Siitä puhe, mistä puute".

• Sisäsiittoistaporukkaa

Tätä täytyy ja pitää jauhaa! Onko ollut Seiskassa? Entä Mv-mediassa?

• Anonyymi

No jo on jutun aiheet vähissä, en hyväksy kyseisen jätkän toimintaa..tällä jatkuvalla keskustelulla yllytätte jatkamaan

• Mietippä

Onko pakko yhden takia kostaa niillekin, jotka ovat täysin syyttömiä.

• seiska

Seiskaan tieto,saadaan vinkkipalkkio!

• Satakunnanvene

Terveet aikuiset yleensä panee keskenään. Sairaat tenavat taas purkavat sairaan päänsä tuotoksia palstoilla, kun eivät muuhun kykene.

• Hoitajasi

" Sairaat tenavat taas purkavat sairaan päänsä tuotoksia palstoilla, kun eivät muuhun kykene. "

Kirjoitat ihan omasta kokemuksesta?

• Luottomies

Pärre kertonu taas totuuksia. Harmi ku poistetaa.

• Sainkominäkin

Vai hipsun hoppula, hopsun hippula. Piutpaut livahutti

• Pannu_koko_seinäjoen

Kaikki muijathan nauraa tälle nykyää.

• paljonnaurura

taitaa ulottua Seinäjoelta 300 km säteellä joka suuntaan.
        Nauru raikaa kun kuulee aina viimeisimmät vonkaukset

• Saiskansnauraa

Löytyykö naurunaiheen valokuvaa mistään?

• Upeetamahtavaa

Mutta mää sanon että amanda harkimo on todella uupee ilmestys.siis todella.

• Onniponnipom

Mua ei enää kiinnosta tämän henkilön tekemiset. Antakaa te muutkin jo olla, se saa tästäkin tyydytystä vaikka huonoa kommenttia pelkästään tuleekin.

Menin elämässä eteenpäin ja odotan toiselle miehelle lasta. Olen Super onnellinen.
      Menkää kaikki muutkin elämässä eteenpäin, onni odottaa kyllä kun jättää kaiken huonon elämästä.

• Maksetun_näköinen

Taas oli pihassa jonku eri nartun pikkuauto. Isohuulinen ja tissinen pieni blondi. Muistutti ankkaa

• Jaikaijaijai

Ei ollu töhmälammen päve sit

• sieltäpäin

joku krista oulusta

• Hiihtäjä

Tuomio huomio

• Tampereenkuumin

Oksttaa näin se äsken.

• nuortalihaa13

Tietysti se on ollut täällä. Teinityttöjen valmistujaisviikonloppu.
        Onneksi ei osunut mun kanssa samaan baariin, vaikka teinien suosimassa bricks:issä oltiinkin.

• Tindervonku

Rakastaa aina sitä muijaa kenen kanssa on samalla paikkakunnalla.
      Tussun perässä se vaan juoksee. Ei välitä piirunvertaa naisten tunteista.
      Ei kannata olla missään tekemisissä

• Riina2266

Rautalammilla yh mude iltatyönä

• häirintää

Ihan mielenkiintoinen keskustelu.
      Tämä pommittaa naisia viesteillä IG:ssä ja Whatsappi:ssa.

• vinkiksi.vaan

Puhelimeen kyllä pystyy laittamaan eston kyseiselle numerolle jos ei halua vastailla.

• valeriheppi

Lopettakaapas kakarat tuo muiden arvostelu. Kun kirjoituksia katsoo, ei ihme ettei teillä ile vientiä. Tyhmiä pikkutyttöjä. Olette päästänne sairaita.

• Hhhhhhhhh

Se mies on kyllä niin talikko, että ei varmasti ymmärrä ennen estoa.

• W8904

Kaikesta tykkää, jotenkin inhottaa.

• Parempikiikarissa

Ei tunnu ymmärtävän. Ei taida kestää sanaa ”ei”. Vai kuvitteleeko että kaikki tytöt kiinnostuu. Minun viimeinen sanani on EI, ei koskaan enää.

• Tsuubiduubi

Hyvä niin! Jep jep! Aihe loppuunkaluttu...

• Feikkitili

Onko instatili janimurrr sen feikkitili? Seuraa ainakin kaikkia eksiä ja tulevia eksiä.

• Typpååållåå

On just se feikki fuulaaja

• Pimpelipomm

Karviaismarja on karvanen mmarja ja karviais s s marrrja siis karvian marja ja marjan marja on hiukan siilin makuinen marja.

• Fiii

Se suuttui mulle tosi kovin koska en suostunut treffeille. Kirjoitti viestejä vihaisesti ja rumasti. Treffeille en enää suostunut, mutta viestejä ja soittoja tuli päivittäin monia, kunnes tein omat siirtoni. Ihan sairasta. Luuleeko se oikeasti että joku tuollaisen haluaa. Kohtalotovereita kuulemma löytyy.

• Fiii

Ja se miten kertoi heti tuosta tuomiosta on myös aika sairasta. Taisi yrittää kääntää tuomarin antaman tuomion omaksi edukseen. Että joku kateuksissa tekisi ilmoituksen raiskauksesta, en usko. Uskon että tuomio oli ihan oikea ja totuuden peräinen.

• Roskakoriin

Nämä ei vaan ole uskonasioita. Ilmoituksia tehdään ja ne päätyy yleensä raskakoriin porissa.

• ettanain

Noin se tekee kaikille naisille ja kaiken yrittää kääntää omaksi eduksi.

• Rauhalampi

Suuttuu jos asiat eivät mene niin kuin hän tahtoo. Raivoaa, suuttuu ja saattaa lyödä. Todella arvaamaton. Haukkuu aina sitä joka ei ole paikalla. Luulee olevansa kaikkitietävä ja osaava kaikkivaltias, mutta todellisuudessa peukalo on keskellä kämmentä jos tehdään jotain muuta kuin tuhotaan tavaroita tai murskataan kiviä. Ei hyvä kaverina, eikä varsinkaan poikaystävänä.

• Ympäristökunnossako

Mikä laulaen tulee se joraten ja twistaten lähtee

• Åååpp

Epätoivoinen jokaisen naisen perässä roikkuja. Todella ärsyttävä tyyppi. Valehtelee ja kieroilee että pystyy pyörittämään montaa naista yhtä aikaan.

• Narsistion

Lipevä ja limainen kaikkien sängyssä vuorotellen hyppivä vätys.
      Kannattaa kiertää todella kaukaa. Esittää kyllä ihanaa ja välittävää, mutta ei välitä muusta kuin omista tarpeistaan. Onneksi joku on ollut rohkea ja tehnyt sen mikä naisen kuuluukin jos käytetään hyväksi. Toivottavasti kaikki hänen naiset kuulevat tästä keskustelusta ja jokainen jättää sen kylmästi.

• mansenaattori

Se valehtelee melkein kaikesta ja hakannut naisia

• Jumalanlahjanaisille

Onko se se pieni, pullee tapin kokone pikkumies?

• mansenaattori

Linkit poistetaan. Kirjoita googleen raiskaus karvialla ja valitse murha.infon linkki.
      Sieltä löytyy tiedot

• Hyviäpaljastuksia

Hän yritti minuakin vain siksi että olin muuttamassa tampereelle. Ei varmaan tajua että tampere on täynnä paljon parempia miehiä. Tai voiko tuollaista edes mieheksi kutsua, joka etsii tamperelaista remonttitaitoista naista. Peukalo on miehellä keskellä kämmentä. Siskot sen luuserin asunnon on remontoinut.

• Hyvähyvä

Alkaako kulissit sortumaan ja faktat paljastumaan.

• otajokulapseton

On tainnut joku nainen taas kyllästyä miehen toimintaan, kun viestiä noin innokkaasti lähetetään vanhoille hoidoille. Tietäen vielä yleisesti hänen mielipiteen naisista, joilla on lapsia ja ovat eronneet lapsen isästä. Lapsi tulee olemaan osa elämääni aina.

• nainenN

Tämä sama ihminen etsii instagramista naisia ja ehdottelee kaiken näköistä.

• Seonniinfeikki

Poisti sen vanhan feikkitilin janimurrr, mutta nyt sillä on jo uusi. Jos joku outo tili alkaa seuraamaan millä on vain vähän seuraajia, kannattaa poistaa.

• Trtteee

En ihmettele yhtään että saanut tuommoisen tuomion. Väkivaltainen sekopää

• Tääysskusssipppöööäää

Pyörittää kaikkia. Antaa kaikille

• Mätsäämätsää

uusia naisia etsinnässä, varokaa tinderin käyttäjät se on siellä taas.

• Susiruma

Minkä näköne tyyppi on?

• Olematon

No niin, eiköhän tämä keskustelupalsta ole tullut tiensä päähän, tekijäkin nimeltä mainittu, et eiköhän sekin jo kielteinen kannaotto tähän.
      Tämän keskustelupalstan voi sulkea, kielenkäyttö alkaa olla roisia julkislukemista.

• Valitettavaa

Tässä myös mielenkiintoinen artikkeli
      Nämä 20 piirrettä paljastavat psykopaatin – katso Suomessa käytetty luokittelu

• toptoptop

Top 4
      1. Lipevyys ja pinnallinen viehätysvoima
      2. Patologinen valehtelu, petkuttaminen, monipuolinen rikollisuus
      3. Katumuksen ja syyllisyydentunteen puuttuminen, Impulsiivisuus
      4. Promiskuiteetti (sukupuolinen holtittomuus tai valikoimaton sukupuoliyhteys eri partnerien kanssa) useita lyhytaikaisia suhteita

• uusiatalojarais
    • Hemuliii

Käytä ehkäisyä tai kanna vastuusi

• näinolenkuullut

Eikö huomionkipeät nassukat päivitä someakin jatkuvasti.
      Turhia päivityksiä vain siksi että saa huomiota kaikilta naisilta.

• huomiotajostain

Niin turhia huomionhakuisia päivityksiä ainakin Facebookissa.
      Ja lisää kaikki vastaantulijatkin kaveriksi, että moni antaisi tykkäyksiä.
      Arggghh

• riittääkö20

Samat viestit lähettää monelle ja odottaa kaikilta ylenpalttista kehua ja kunniaa.
      Naiset kuvittelevat olevansa yksi ja ainoa, mutta tämä on fakta.

• Eitutustumisenarvoinen

Haastaa käsitysyä ja riitelee kylillä. Tainnut jäädä 10 vuotiaan tasolle. Ja naisia piirittää minkä riidoilta ehtii. Kohtelee väliinpitämättömästi ja jättää kun ei koe hyötyvänsä enää niistä. Suurimmalta osaa hakee alakertaa, mutta antaa ymmärtää yhtä ja toista. Uskon täysin että kaikki viestiketjussa kirjoitettu pitää paikansa.

• Uhri

Erj

• Trehro

Rikas tamperelainen sillä vaan on kiikarissa.

• Positiivista_

Kaikki naiset sukupuolitautitesteihin joita A.M käynyt huitasemassa.

• Pesm

Ei koske mahoja muoreja.

• Anonyymi

Iskee ihan kaikkia. ei ole väliä minkä näköinen kokoinen ei muullakaan väliä.
      Ja se poistaa myös miespuolisia kavereitakin facesta. Syyttää kavereitakin kaikesta ja suuttuessa poistaa. Hänessä ei ole ikinä mitään aina syy muissa.

• Anonyymi

Kuulostaa huipputyypiltä. Tykkään. Jatka samaan malliin. Elliä lokasuojaan ja takaisin baanalle. Surkeat poraa.

• Anonyymi

Ällöttävä ja vastenmielinen kertakaikkiaan.

• Anonyymi

Haukkuu myös omia perheenjäseniään. Varastaa työnantajaltaan. Roska koko pentu. Mieheksi ei voi sanoa.

• Anonyymi

Ei niin. Tosimieshän tuo tuntuu olevan. Tunteilut on ämmien reginajuttuja. Senkun poraat kankkuun ja sitten kotiin suihkuun. Ettei juutu.

• Anonyymi

On se säälittävän alas vajonnut, koska itse joutuu itseään täällä kehumaan.
        Kukaan muu ei ajattele että olisit joku tosimies. Repesin ääneen kun luin yllä olevan kirjoituksen.
        Valehteleva mätämuna olet.

• Anonyymi

Eiköhän tämä asia ole jo loppuunkäsitelty.

• Anonyymi

Lopeta sitten omalta osaltasi - eikö ole missään kuvaa tyypistä?

• Anonyymi

Samanlainen kun temteisson islandin iiro.
      Puhuu kaikille naisille vuorotellen sitä mitä ne haluaa kuulla. Sanakaan ei ole totta. Vuorotellen haukkuu kaikkia huor**si vaikka itse on pahimmanlaatuinen mieshuor*. Itkee ja valittaa miten häntä on kohdeltu niin väärin ja kaikki tehdään vain siksi koska hänelle ollaan kateellisia. Mistä sille rääpäleelle voi olla kateellinen? Ei ainakaan niistä valmiiksi romuista autoista. Ja myötähäpeä on vain suuri kaikista niistä kuvottaviata naisista joihin on yhteydessä. En koskisi metrisellä kepilläkään niin kamalan näköisiin ja tyhmiin naisiin. Työnantajallekin voisi kertoa mitä kaikkea työaikana tekee jne jne..
      Elää viinalla ja vierailla naisilla.

• Anonyymi

Hyssytelläänkö asiaa ja tätä kusiaista siskojensa takia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyssytelläänkö asiaa ja tätä kusiaista siskojensa takia?

Joo.

• Anonyymi

Mun viesti poistettiin koska kerroin totuuden. Lyhyesi älkää olko missään tekemisissä.

• Anonyymi

Kuka tää miehinen mies on?

• Anonyymi

Yllä olevan viestin on kirjoittanut joko asianomainen (raiskauksesta tuomittu) tai asianomaisen äiti.

• Anonyymi

Pakkahuone ja Pyhimys aivan täydellinen. <3
      Olen nyt varattu, joten toivon että jätät minut viestittelyjen ja puheluiden ulkopuolelle.
      Minä sain lukea täältä totuuden, joten lue sinäkin.

• Anonyymi

Se on kun kavereita ei seura pahemmin enää kiinnosta, niin täytyy roikkua kaikissa naisissa.
        Estä se.

• Anonyymi

Varsinainen marttyyri tämä herra A. Kuinka häntä onkaan kohdeltu väärin ja kuinka kaikki ovat kateellisia. Hah naurettava koko ihminen. Hienon maineen on itselleen haalinut ei voi muuta sanoa. Sääliksi käy.

• Anonyymi

Mikä ihmeen Tuomo?

• Anonyymi

Mikä sen Honkakodon kaatoi?

• Anonyymi

Kommarit

• Anonyymi

Häpesin silmät päästäni kun eräs mies kysyi baarissa todella ivalliseen sävyyn, että tunnenko tämän ihmisen. Vastaukseni oli ööö joo tota joskus nähnyt. En kehdannut myöntää edes tuntevani häntä. Ja illan mittaan selvisi, että kysyjä ei olisi jatkanut kanssani keskustelua jos olisin ollut tämän ihmisen kanssaan lähemmässä kanssakäymisessä. En tiennyt että maine kiirinyt ja näin huono.

• Anonyymi

On hienoa että ottaa mallia vanhemmiltaa, mutta tässä kohtaa esimerkkiä ei kannattaisi poikien ottaa kuin äidistään. Isä opettaa niille aivan kieroutuneet tavat elämään ja naisiin. En ymmärrä miksi täytyy pilata lapsetkin, jos on oman elämän pilannut.

• Anonyymi

Osanottoni jokaiselle nalkissa olevalle naiselle.
      Toivottavasti saatte tietää kaikki totuuden ja pääsette ikuisiksi ajoiksi eroon hänestä. Pelaa sinun kanssa tasan niin kauan kun kiinnostut hänestä. Tämän jälkeen ei enää vastaa mihinkään yhteydenottoon.

• Anonyymi

Mua on alkanut v***uttaa jopa se, että sen täytyy edelleen seurata mua.
      Oppisi päästämään irti. Yli vuosi sitten olen hänet jo poistanut. Näyttää olevan monia muitankin naisia jotka hänet on jo poistanut.
      Kaikki palasi vaan taas mieleen kun jotain ällöttävää juttua taas kuulin hänestä, niin
      oli pakko tulla katsomaan tänne sivustolle.

• Anonyymi

Mulla on aika vahva tunne että tämä kirjoittaa nyt minulle. Tietää että olen varattu, mutta häntä se ei
      häiritse. Kuvailisin viestittelyä jopa pakonomaiseksi, koska tapasi minut vasta muutama päivä takaisin. Kaikki on todella omituista. Onko hänellä tarkoitus rikkoa vain parisuhteeni?

• Anonyymi

Montako on taas samaan aikaan. Messengeri piippaa, piippaa ja piippaa. Ja kaikki piippaukset eri nailille ja samasta kaveriporukasta. Pieni herätys taas.

• Anonyymi

Onneksi naiset kertovat tiedot eteenpäin.
      Inhottaa että ikinä olen koskenut. Tai tullut kosketetuksi on ehkä parempi sanamuoto.

• Anonyymi

Höpö höpö, ei se sentään miehiä ole hipelöinyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö, ei se sentään miehiä ole hipelöinyt.

Kukaan ei ole miehistä mitään puhunutkaan.

• Anonyymi

Hahaha. Sitä ne todella tekee. Kertoo tiedot toisilleen. Kaikki valheet, juorut, kuvitelmat, kuulopuheet, oletukset.
        Sellaisia ne on porilaiset naiset. Siinä yksi hyvä syy miksei ne kelpaa kenellekään.

• Anonyymi

Apuaaaaa, siis mitäääää??? Antaa ihan eri kuvan itsestään.

• Anonyymi

Se on susi lampaan vaatteissa

• Anonyymi

Onko tapahtunut joku uusi rikos?

• Anonyymi

Ei ko. ihmisen taholta ainakaan.

• Anonyymi

Tämä on sama tyyppi. Nyt ymmärrän käytöksen.

• Anonyymi

Viestin täyteinen aamu taas minulla.

• Anonyymi

En ymmärrä miksi roikkuu kaikissa naisissa. Yhden kerran nähty.
      Eikö sillä ole kavereita?

• Anonyymi

Hänelle on kaveri kun näkee kerran ja laittaa 1099 kpl hyvää huomenta ja hyvää yötä viestejä. Ja soittaa 2998762 krt/pv

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänelle on kaveri kun näkee kerran ja laittaa 1099 kpl hyvää huomenta ja hyvää yötä viestejä. Ja soittaa 2998762 krt/pv

Pahimmillaan tosiaan soitti noin 20 kertaa päivässä. Olisi ehkä siitä jo pitänyt tietys asiat ymmärtää...

• Anonyymi

TreffiSovelluksessa vuosia sitten mätsätty ja edelleen yhteydessä minuun. Ihan en tajua mihin käytöksellään pyrkii. Epätoivo huokuu jo niin voimakkaasti että inhottaa.

• Anonyymi

Taidat olla rikas. Raha ja remonttitaidot sitä vaan kiinnostaa. Naisella ei ole mitään väliä, koska niitä nyt on joka kaupungissa ja kylässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla rikas. Raha ja remonttitaidot sitä vaan kiinnostaa. Naisella ei ole mitään väliä, koska niitä nyt on joka kaupungissa ja kylässä.

Rikas, rakas ja remonttitaitoinen haussa???
        Löytyykö täältä??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rikas, rakas ja remonttitaitoinen haussa???
        Löytyykö täältä??

Hyi...ssaattt!!! Älkää koskeko. Aivan kaikkia yrittää ja juuri sieltä missä on. Nyt käsittääkseni kiikala aika lähellä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi...ssaattt!!! Älkää koskeko. Aivan kaikkia yrittää ja juuri sieltä missä on. Nyt käsittääkseni kiikala aika lähellä...

Tässä vieressä makaa. Ja tiedän ei ole minun, mutta minun kanssa pettää

• Anonyymi

Käy aina jälkikäteen (2pv myöhemmin) antamassa sydämiä mun Ig kuviin, ettei kukaan huomaisi. Kaikkien kanssa on tekemisissä, mutta piilottelee touhujaa kaikilla mahdollisilla tavoilla.

• Anonyymi

Mulle laittaa viestiä ja olen varattu. Lisäksi tiedän hänestä muitakin ikäviä puolia, joita on käynyt ilmi. Aika ottaa itsekin vaaleanpunaiset lasit päästä ja uskoa vain että kaikki yllä kirjoitettu on totta.

• Anonyymi

Voisiko kyseisen viestiketjun poistaa.
      Asiallisempiakin keskusteluita täältä poistetaan. Kiitos.

• Anonyymi

Onko taas niin että kukaan ei uskalla vasta tai ottaa kantaa asiaan enempää. Aika kovan pelon on saanut aikaiseksi käytöksellä

Ketjusta on poistettu 90 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3465
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe