En tiedä milloin olin nauhoittanut, mutta katsoin nyt. En muista onko tästä jo tehty avaus, jos on, niin todennäköisesti tulossa synkeleitä (pohjalainen murresana moitteista, miten muistuikaan mieleen vuosikymmenten takaa).
Olipa hieno ohjelma, Mariakin suorastaan vaikuttunut. Tavallisia, elämänmakuisia aiheita käsittelivät. Tuokin "ei sovi minun ruumiinrakenteelle" on vanha pohjalainen sanonta, joka ei lainkaan tarkoita kroppaa, vaan ettei sovi luonteeseeni.
Veitola pääministerin luona
7
174
Vastaukset
- Uljasunelma
En ole koskaan ennen katsonut Veitolan yökylää, nyt katsoin. En oikein tiedä miksi, ehkä jotta voisi ajatella poliitikkoa ihmisenä. Mutta voi jehna kun saisi sellaisen pitsihuvilan meren rannalta (ei välttämättä Hesasta) ja 'satamiljoonaa' rahaa sen ylläpitämiseen.
Kyllä minunkin mielipiteeni Sipilästä pehmeni, hän oli niin vapautunut ja tavallinen kun vertaa viralliseen olemukseensa.
Veitola ei vetoa minuun, jokin hänessä hiertää. Vai lienenköhän vain kateellinen??- En.katsonut
Oliko niin että Sipilä oli tehnyt itse arkun pojalleen, joka kuoli nuorena?
- En.katsonut
mielikki.mummo kirjoitti:
Kyllä hän kuuleman mukaan on itse arkun tehnyt. On taitava käsistään.
Kaunis teko, vaikka varmasti myös raskas.
- pohjalaisia.muistoja
Arkun teko lähti siitä, että vainaja oli se joka lapsista oli eniten tykännyt puutöistä. Pm itse oli työn aloittanut, lapset mukaan ja vielä muitakin miehiä ja näin pitkän aikaa sanattomanakin jyystäneet porukalla arkkua yhdessä surren. Kaunis tapa surra, just noin pohjalainen toimii (työtä tehdessä se järki päässä pysyy), on niin itseäni.
Tuli niin mieleen, kun kerran pukkasi surun yllättäen eteen, niinhän sillä on tapana. Aloin vimmalla ilman kyyneleitä täyttää astianpesukonetta ja siistin tiskipöydän puhtaammaksi kuin mitä se yleensä oli.- Yllättynyt
Ahaaa, nämä piirteet tulevat siis sieltä sukuhaarasta ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184751Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271545- 1011440
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi691343Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3261289- 481266
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721180Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253991- 86925
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?49904