menin taas ihan pihalle
kun yhdessä ketjussa joku yhtäkkiä kirjoitti
ketkä on palstalla ylipainoisia
ilman mitään että keskustelu olis edes viitannut painoon
nyt hän sit tietää aivan varmasti
kuinka paljon mää voin painaa ja kuinka paljon en
onko tää nyt menny ihan tällaiseksi
muutaman kirjoittajan leikkikentäksi koko palsta
no onhan se sitä ollukkin
mutta välillä on ollu kumminkin jotain mukaviakin keskusteluja
mutta nyt mitä näinä pääsiäisen pyhinä oon täällä ollu
niin oikeestaan kukaan ei keskustele mitään
ei heitä mitään läppää
arvostelee vaan toinen toisiaan.
kaikki normaalit vois ilmoittautua
98
1613
Vastaukset
Kuvastasi päätellen voin sanoa vakavalla naamalla.
Käteni yltävät helposti ynpärillesi.
Jos sinkku olisit, ylettäisin kevyesti pussaamaankin.
H.kiitos kohteliaisuudesta
näin naisena on aina kiva kuulla kohteliaisuuksia
mikä ettei miestenkin.- Repesin.nauramaan
viivatiina kirjoitti:
kiitos kohteliaisuudesta
näin naisena on aina kiva kuulla kohteliaisuuksia
mikä ettei miestenkin.Kutsutko työnteoksi sitä, että olet 9 euron päiväpalkkaorja. Se on ehkä 50 mummon markkaa, jos vertaus sallitaan. Sellaisia päiväpalkkoja vähä töistä sai jo 70 luvulla.
Repesin.nauramaan kirjoitti:
Kutsutko työnteoksi sitä, että olet 9 euron päiväpalkkaorja. Se on ehkä 50 mummon markkaa, jos vertaus sallitaan. Sellaisia päiväpalkkoja vähä töistä sai jo 70 luvulla.
tää hullu jako tän kommentin tännekkin
kerroin jo toisessa ketjussa
että olen palkkatuetussa työssä enkä työkokeilussa
tuntipalkkani on kaupan alan tessin mukainen korkein tuntipalkka
ja myös kerroin että mielelläni ajan 83 kilsaa suuntaansa
että saan vielä tehdä töitä koska en ole eläkeiässä
ja lopeta saatana hyvän sään aikana toi veetuilu
ettei tarvii tehdä häirintä ilmoitusta.
Tiina, olet terveen ja hyvännäköinen.
"korppis"
Tuo on Tiinushkan vanha kuva.
Minä olen mittaillut häntä käsi-varsillani kuvaannollisesti myös tuoreimmilla profiili-kuvillaan :)
-
Tuollaisella hymyllä saa olla kuinka iäkäs tahansa.
H.hunksz kirjoitti:
"korppis"
Minä olen mittaillut häntä käsi-varsillani kuvaannollisesti myös tuoreimmilla profiili-kuvillaan :)
-
H.Minulla on aina uunituoreet kuvat nytkin eilen laiturikolossa otettu kuvakolaasi. Sitä vaan tulee usein mietittyä, että miltähän tuntuisi olla köyhä ja ruma 😙
hunksz kirjoitti:
"korppis"
-
H.viime kesältä ei sen vanhempi
mutta nainen muuttuu aina
melkein viikottain
riippuen kampauksesta ja meikistä.korppis kirjoitti:
Minulla on aina uunituoreet kuvat nytkin eilen laiturikolossa otettu kuvakolaasi. Sitä vaan tulee usein mietittyä, että miltähän tuntuisi olla köyhä ja ruma 😙
sää osaatkin vaihdella kuvia
ja onnistut kuvissa aina niin hyvin
oot luonnollisen ja luontevan näköinen
mulla taas vähän riippuu päivästä.korppis kirjoitti:
Minulla on aina uunituoreet kuvat nytkin eilen laiturikolossa otettu kuvakolaasi. Sitä vaan tulee usein mietittyä, että miltähän tuntuisi olla köyhä ja ruma 😙
Tämä on turvallista, kun voi aina luottaa siihen, että kukaan ei työnny kaverikseni ulkonäköni tai varakkuuteni takia.
viivatiina kirjoitti:
kiitos korppis.
Oliskohan ulkonäkömme se mikä on se punainen vaate, joka tätä sirpaleiksi eskalisoitunutta riehujaa meissä ärsyttää.
Matkusteleminen ja elämä ulkomailla voi myös ärsyttää.
Sanavalmius on myös tapa ärsyttää, siinä Tellu on ykkönen..
Paloman värikäs elämä eripuolilla maailmaa, Tellun elämä Ruotsissa, sinun Espanjan talvesi ja meikäläisen elämä Hollannissa ja pyrähdykset maailmalla.
Ei voi olla totta. Vastapainoksi lyödään tiskiin yli- lihavuus, paranoidia tai juopon ukon siskon luonteenpiirteet jne.Tellukka kirjoitti:
Tämä on turvallista, kun voi aina luottaa siihen, että kukaan ei työnny kaverikseni ulkonäköni tai varakkuuteni takia.
no ei munkaan ja korppiksen huumoria pitää ymmärtää
mutta sekosko ne tuolla toisessa ketjussa
se ainamikälie ja joku joka kirjoitteli koko ajan horoa
ne nappas tästäkin aloituksesta tekstejä
onko ne aina sellaisia vai
onko tää mun palstalle tulo nyt sekottanu ne.viivatiina kirjoitti:
no ei munkaan ja korppiksen huumoria pitää ymmärtää
mutta sekosko ne tuolla toisessa ketjussa
se ainamikälie ja joku joka kirjoitteli koko ajan horoa
ne nappas tästäkin aloituksesta tekstejä
onko ne aina sellaisia vai
onko tää mun palstalle tulo nyt sekottanu ne.Räysky on ollut aina Räysky. Nukkuukin vain koiranunta, koska on heti hereillä, kun joku tänne tulee, olipa yö tai päivä.
Tarttuu milloin kenenkin lahkeeseen kiinni, että hänetkin huomattaisiin palstalla. Räyskyttää monilla puskanikeillä, että luultaisiin olevan isokin peloittava koiralauma kintereillä, vaikka se on ihan vain yksi pikkuinen Räyskysöpöliini.korppis kirjoitti:
Oliskohan ulkonäkömme se mikä on se punainen vaate, joka tätä sirpaleiksi eskalisoitunutta riehujaa meissä ärsyttää.
Paloman värikäs elämä eripuolilla maailmaa, Tellun elämä Ruotsissa, sinun Espanjan talvesi ja meikäläisen elämä Hollannissa ja pyrähdykset maailmalla.
Ei voi olla totta. Vastapainoksi lyödään tiskiin yli- lihavuus, paranoidia tai juopon ukon siskon luonteenpiirteet jne.joku sellainen siinä täytyy olla
niin määkin oon ajatellu
eikä ne kirjoitukset mua enää sillei satuta
oon oppinu että ne tuo esiin vaan sen kirjoittajan tyhmyyden
ja täytyy sanoo että ei se alku ollu sun ja hatsansaankaan kanssa helppo
kyllä siinä monet kerrat väännettiin ja lujaa
mutta kun oppii ymmärtään että ne on asiat jotka sotii ei ihmiset
ja ennen olikin ihan asiasta monia mielenkiintoisia ja pitkiä keskusteluja
nyt tuntuu että ne on vaan yhtä räpätystä
ehkä se kumminkin kuuluu tällaisten palstojen kuvaan.- oot-koomikko
korppis kirjoitti:
Ei voi olla totta. Vastapainoksi lyödään tiskiin yli- lihavuus, paranoidia tai juopon ukon siskon luonteenpiirteet jne.Kiitos, nyt sain päivän naurut ;)
Tellukka kirjoitti:
Räysky on ollut aina Räysky. Nukkuukin vain koiranunta, koska on heti hereillä, kun joku tänne tulee, olipa yö tai päivä.
Tarttuu milloin kenenkin lahkeeseen kiinni, että hänetkin huomattaisiin palstalla. Räyskyttää monilla puskanikeillä, että luultaisiin olevan isokin peloittava koiralauma kintereillä, vaikka se on ihan vain yksi pikkuinen Räyskysöpöliini.itseasiassa tänään mulle tuli mieleen
ettei siinä pitkässä ketjussakaan tarvii olla kun yksi kirjoittaja
joka vaihtaa nimmaria
haukkuu muita ja vastaa itselleen
kyllä mää vielä itseni kovetan
ja yritän parhaani mukaan olla antamatta aina takaisin
mutta kun sitä ei luonteelleen mitään voi
on tää niin hauskaa ajanvietettä ja on aina ollu
sillon kun ei oo muuta tekemistä
ja lunta sataa ulkona
vähemmän kyllä mitä luvattiin.- noohjooh
viivatiina kirjoitti:
itseasiassa tänään mulle tuli mieleen
ettei siinä pitkässä ketjussakaan tarvii olla kun yksi kirjoittaja
joka vaihtaa nimmaria
haukkuu muita ja vastaa itselleen
kyllä mää vielä itseni kovetan
ja yritän parhaani mukaan olla antamatta aina takaisin
mutta kun sitä ei luonteelleen mitään voi
on tää niin hauskaa ajanvietettä ja on aina ollu
sillon kun ei oo muuta tekemistä
ja lunta sataa ulkona
vähemmän kyllä mitä luvattiin.Tuli tässä jo aikaisemmin mieleen, että mikä on kellekin hupia. Räyskyllä on Räyskyn huvit. Saada toiset suuttumaan. Mua ei huvita huvituttaa Räyskyä, joten en suutu. On aika helppoa kun se ei hetkauta mua mitenkään, mitä se sanoo. Tellukan oppeja, ne on hyvät. Kirpaisee sanoa, mutta näin on.
noohjooh kirjoitti:
Tuli tässä jo aikaisemmin mieleen, että mikä on kellekin hupia. Räyskyllä on Räyskyn huvit. Saada toiset suuttumaan. Mua ei huvita huvituttaa Räyskyä, joten en suutu. On aika helppoa kun se ei hetkauta mua mitenkään, mitä se sanoo. Tellukan oppeja, ne on hyvät. Kirpaisee sanoa, mutta näin on.
mun luonne on sellainen että mää annan takaisin välittömästi
ja sit mää yhtäkkiä huomaan että
tässähän on räkytetty jo vaikka kuinka kauan
yritän kyseenalaistaa heidän kirjoituksiaan
ja sit mää vasta mietin kun on jo liian myöhäistä
olisko pitäny vaan antaa olla.
- henrjii
Uskaltaisiko ilmoitautua, mitään oikein näkyvää vikaavikaa, tai kun ei oikein tarkasti
katso, niin ei meikämannista löydy, että lähes normaalia ollaanno et sää koskaan oo ilkeillykkään
etkä arvostellu mua kovin sanoin
täytyy sanoo myös se että sulla on hyvä tilannehuumori
vaikken ihan kauheesti tykkää kirjoittajia kehuskella
mitä nyt hatsansaata joskus haukkumisen vastapainoksi.
Ilmoittaudun.
:)jesss
mää jo rupesin miettiin onko täällä palstalla enää ketään muita
kun ne muutama puska jotka ei haluakkaan ymmärtää mitään.viivatiina kirjoitti:
jesss
mää jo rupesin miettiin onko täällä palstalla enää ketään muita
kun ne muutama puska jotka ei haluakkaan ymmärtää mitään.Viiva, minä luulisin että suuri valtaosa puskistakin on ns. "normaaleja" ihmisiä vaikka tänne onkin jokunen naakka ja horottelija juuttunut ihmisten kiusaksi. Ne saa kicksejä ihmisten härnäämisestä: se on aina ollut tän keskustelufoorumin haittapuoli. Toisaalta, koska me ns. normaalit olemme selvä enemmistö miksi antaa näiden häirikköjen pilata tämä aikuisten välinen kohtauspaikka?
Täällä on koko joukko rekattuja ja mustia vakinikkejä jotka ovat olleet pitkään mukana ja muodostamme yhdessä jonkinlaisen löysästi yhteen nivoutuvan nettiyhteisön ja sekös naakkoja harmittaa. Erilaisuus on voimaa ja viisautta ja blogista sanailuun, käytännön neuvoista matkakertomuksiin aihe ja tyyli on vapaa ja sille ei voi edes itsenimitetty palstakunkkukaan mitään.Paloma.se.co kirjoitti:
Viiva, minä luulisin että suuri valtaosa puskistakin on ns. "normaaleja" ihmisiä vaikka tänne onkin jokunen naakka ja horottelija juuttunut ihmisten kiusaksi. Ne saa kicksejä ihmisten härnäämisestä: se on aina ollut tän keskustelufoorumin haittapuoli. Toisaalta, koska me ns. normaalit olemme selvä enemmistö miksi antaa näiden häirikköjen pilata tämä aikuisten välinen kohtauspaikka?
Täällä on koko joukko rekattuja ja mustia vakinikkejä jotka ovat olleet pitkään mukana ja muodostamme yhdessä jonkinlaisen löysästi yhteen nivoutuvan nettiyhteisön ja sekös naakkoja harmittaa. Erilaisuus on voimaa ja viisautta ja blogista sanailuun, käytännön neuvoista matkakertomuksiin aihe ja tyyli on vapaa ja sille ei voi edes itsenimitetty palstakunkkukaan mitään."Paloma.se.co"
Ja ajatteles.
Taaskin koittaa Pääsiäinen milloin voi soittaa :)
H.Paloma.se.co kirjoitti:
Viiva, minä luulisin että suuri valtaosa puskistakin on ns. "normaaleja" ihmisiä vaikka tänne onkin jokunen naakka ja horottelija juuttunut ihmisten kiusaksi. Ne saa kicksejä ihmisten härnäämisestä: se on aina ollut tän keskustelufoorumin haittapuoli. Toisaalta, koska me ns. normaalit olemme selvä enemmistö miksi antaa näiden häirikköjen pilata tämä aikuisten välinen kohtauspaikka?
Täällä on koko joukko rekattuja ja mustia vakinikkejä jotka ovat olleet pitkään mukana ja muodostamme yhdessä jonkinlaisen löysästi yhteen nivoutuvan nettiyhteisön ja sekös naakkoja harmittaa. Erilaisuus on voimaa ja viisautta ja blogista sanailuun, käytännön neuvoista matkakertomuksiin aihe ja tyyli on vapaa ja sille ei voi edes itsenimitetty palstakunkkukaan mitään.juu kyllä määkin muistan suurinpiirtein kaikki vakinikit
mutta nyt kun on olin oikeestaan pois varmaan jonkun kahdeksan yhdeksän kuukautta
sillä poikkeuksella että kävin parin kuukauden välein jonkun sanan sanomassa
ja uskon että en ihan kaikkia nikkejä tunnista
jotkut on voinu vaihtaakkin mutta ovat kumminkin vanhoja tuttuja
oon aina kumminkin tykänny oleilla täällä
ja tuun vastaisuudessakin kirjoittelemaan ja joskus vaan lueskelen
ihan kaikki aiheet ei kiinnosta
mutta täytyy kaikenlaisia aloituksia olla koska
meitä jokaista kiinnostaa eri asiat
ja kun mää en oo mikään bloggaaja niin tää mun teksti saattaa hyppiä sinne sun tänne
mutta kyllä mää uskon että siitä selvän saa jos vaan haluaa
kukas se palstakunkku on.viivatiina kirjoitti:
juu kyllä määkin muistan suurinpiirtein kaikki vakinikit
mutta nyt kun on olin oikeestaan pois varmaan jonkun kahdeksan yhdeksän kuukautta
sillä poikkeuksella että kävin parin kuukauden välein jonkun sanan sanomassa
ja uskon että en ihan kaikkia nikkejä tunnista
jotkut on voinu vaihtaakkin mutta ovat kumminkin vanhoja tuttuja
oon aina kumminkin tykänny oleilla täällä
ja tuun vastaisuudessakin kirjoittelemaan ja joskus vaan lueskelen
ihan kaikki aiheet ei kiinnosta
mutta täytyy kaikenlaisia aloituksia olla koska
meitä jokaista kiinnostaa eri asiat
ja kun mää en oo mikään bloggaaja niin tää mun teksti saattaa hyppiä sinne sun tänne
mutta kyllä mää uskon että siitä selvän saa jos vaan haluaa
kukas se palstakunkku on."kukas se palstakunkku on" kyselee viivatiina.
No toi meidän yhteinen ystävämme jämsänjokilaaksosta yrittää aina välillä ohjeistaa meitä tavallisia taapertajia ja paluttaa blogaajat ja jankuttajat ruotuun. :))Paloma.se.co kirjoitti:
"kukas se palstakunkku on" kyselee viivatiina.
No toi meidän yhteinen ystävämme jämsänjokilaaksosta yrittää aina välillä ohjeistaa meitä tavallisia taapertajia ja paluttaa blogaajat ja jankuttajat ruotuun. :))sitä mää vähän arvelinkin
mutta varmistin.
- noohjooh
Määrittele ensin normaali?
En ole laskenut mun kromosoomeja, mutta luulisin niiden olevan ihan normaali määrä.
Mittasuhteista, mulla on pienet korvat ja isot jalat, eli keskiarvo normaali?
Toisaalta luen aina lehdet viimeisestä sivusta etusivuun. Enkä käännä vaatteitani, jos ne on nurinpäin, pää kaula-aukosta sisään ja ne tulee ihan oikeinpäin päälle. Vähän joutuu hihojen kanssa venkoilemaan.
Onko mulla muita epänormaalisuuksia? Ei tule nyt mieleen.- noohjooh
Sellainen epänormaali juttu, en koskaan kaivele nenää liikennevaloissa.
- noohjooh
Tellukka kirjoitti:
Sellainen kaikessa "normaali" ihminen olisi varmasti tylsää seuraa.
Mun kanssa onkin niin jännittävää, katsoa kuinka luen lehtiä. Ei käy aika pitkäksi.
normaali on sellainen ihminen
joka antaa toisen ihmisen olla omanlaisensa
eikä hakemalla hae virheitä toisesta ihmisestä
hänen ajatusmaailmastaan
eikä arvuuttele kuka on minkäkin näköinen ja kokoinen
sitä ei tee edes pienet lapset enää nykyään jos ei kotona opeteta.- noohjooh
viivatiina kirjoitti:
normaali on sellainen ihminen
joka antaa toisen ihmisen olla omanlaisensa
eikä hakemalla hae virheitä toisesta ihmisestä
hänen ajatusmaailmastaan
eikä arvuuttele kuka on minkäkin näköinen ja kokoinen
sitä ei tee edes pienet lapset enää nykyään jos ei kotona opeteta.Eli normaali on sellainen jolla on asiat suht hyvin, ja jolla on suht hyvä itsetunto.
Voisko ajatella että epänormaalejakin tarvitaan, jotta normaalit osaisivat arvostaa sitä että on normaali? Ei voi valita millainen toinen on, mutta voi valita miten suhtautuu häneen. Tai miten lähelle päästää. noohjooh kirjoitti:
Eli normaali on sellainen jolla on asiat suht hyvin, ja jolla on suht hyvä itsetunto.
Voisko ajatella että epänormaalejakin tarvitaan, jotta normaalit osaisivat arvostaa sitä että on normaali? Ei voi valita millainen toinen on, mutta voi valita miten suhtautuu häneen. Tai miten lähelle päästää.toi oli hyvä toi voi valita miten suhtautuu häneen
ja mun mielestä kaikkiin pitäs suhtautua tasapuolisesti
sillekkään mää en voi mitään koska isä on sen mulle opettanut.noohjooh kirjoitti:
Eli normaali on sellainen jolla on asiat suht hyvin, ja jolla on suht hyvä itsetunto.
Voisko ajatella että epänormaalejakin tarvitaan, jotta normaalit osaisivat arvostaa sitä että on normaali? Ei voi valita millainen toinen on, mutta voi valita miten suhtautuu häneen. Tai miten lähelle päästää.Luulen melkein, että suurin osa ihmisiä pitää juuri itseään normaalina ja kaikkia hänestä itsestään poikkeavia epänormaaleina.
Kai se on ihan normaalia sellainen.Tellukka kirjoitti:
Luulen melkein, että suurin osa ihmisiä pitää juuri itseään normaalina ja kaikkia hänestä itsestään poikkeavia epänormaaleina.
Kai se on ihan normaalia sellainen.Sitten olen minäkin epänormaali. Koska siedän aika paljon poikkeavuutta itsestäni ja koen senkin "normaaliksi"
- pirremiinapas
Tellukka kirjoitti:
Luulen melkein, että suurin osa ihmisiä pitää juuri itseään normaalina ja kaikkia hänestä itsestään poikkeavia epänormaaleina.
Kai se on ihan normaalia sellainen.Koskaan en ajattele noin, että itsestäni poikkeava oli epänormaaliutta, tai että jokiu olisi epänormaali jos on erilainen kuin minä, hän on vain erilainen oma itsensä.
- noin.ajattelen.minäkin
pirremiinapas kirjoitti:
Koskaan en ajattele noin, että itsestäni poikkeava oli epänormaaliutta, tai että jokiu olisi epänormaali jos on erilainen kuin minä, hän on vain erilainen oma itsensä.
Peukku Pirrelle!
En oikein uskalla suorasti ilmoittautua, kun ei minulle ole selvää minkälainen sellainen normaali on.
Millä sitä mitataan?no mää tossa just tolle entisellemiehelle
tein selonteon kuka ja mikä mun mielestä on normaalia tällä palstalla
ja sää oot ihan normaali
kova sanomaan mielipiteitä ja seisoon niiden takana
niinkun määkin
mutta niinhän se pitää ollakkin.
No voisinhan minäkin sitten ilmoittautua. Siitä normaaliudesta niin tiedä, mutta ainakaan ensimmäisenä täällä lähde toisia kiusaamaan, saati nimittelemään. Asioistakin voidaan riidellä ihan ihmisiksi. Ellei sellainenkin sitten jo ole epänormaalia.
ei kai meistä kukaan ihan normaali oo en määkään
mutta se on jo plussaa kun ei haasta riitaa eikä
tahallaan käsitä kaikkia sanoja väärin
jos jää epäselväksi kysyy eikä heti suutu
juu asiat voi riidellä ja jokainen voi sanoo oman mielipiteensä
mutta jos se riidan aihe jatkuvasti kohdistuu toisen ihmisen sanomisiin ja tekemisiin
niin se ei oo normaalin ihmisen käytöstä.viivatiina kirjoitti:
ei kai meistä kukaan ihan normaali oo en määkään
mutta se on jo plussaa kun ei haasta riitaa eikä
tahallaan käsitä kaikkia sanoja väärin
jos jää epäselväksi kysyy eikä heti suutu
juu asiat voi riidellä ja jokainen voi sanoo oman mielipiteensä
mutta jos se riidan aihe jatkuvasti kohdistuu toisen ihmisen sanomisiin ja tekemisiin
niin se ei oo normaalin ihmisen käytöstä.Niin, et sinäkään ihan normaali ole, kun pyörit täällä vanhusten palstalla;) Sen piti olla 6toista eikä 6kymmentä , profiilikuvastasi päätellen;)
entinenmiäs kirjoitti:
Niin, et sinäkään ihan normaali ole, kun pyörit täällä vanhusten palstalla;) Sen piti olla 6toista eikä 6kymmentä , profiilikuvastasi päätellen;)
oon jo kuuskymmentä täyttäny joulukuussa
ja kuva on viime kesältä
olinhan sillon nuori viiskytyhdeksän.- Arvaatasaa
viivatiina kirjoitti:
oon jo kuuskymmentä täyttäny joulukuussa
ja kuva on viime kesältä
olinhan sillon nuori viiskytyhdeksän.Niin ja silloin painoi sen kolkytkiloo enemmän, nyt varmaan sitten näytätkin alle kymmenen vuotiaalta?
- korppishuomenta
Arvaatasaa kirjoitti:
Niin ja silloin painoi sen kolkytkiloo enemmän, nyt varmaan sitten näytätkin alle kymmenen vuotiaalta?
Heti aamuyöstä perse pitkällä. Nukkusit ies, kuten normaalit.
Minäkin hereillä näinkin aikaisin syykin painava, pääsen vihdoin tapaamaan kirurgia.
Tästä päivään parempaan.
Huomenta - Sivustaseurannut
korppishuomenta kirjoitti:
Heti aamuyöstä perse pitkällä. Nukkusit ies, kuten normaalit.
Minäkin hereillä näinkin aikaisin syykin painava, pääsen vihdoin tapaamaan kirurgia.
Tästä päivään parempaan.
HuomentaSiis, hetkinen!
Tiina kirjoittaa viestin klo 4:33 mutta hänkö on siis normaali? Sivustaseurannut kirjoitti:
Siis, hetkinen!
Tiina kirjoittaa viestin klo 4:33 mutta hänkö on siis normaali?Tiinalla on edessään työpäivä ja koska olen käynyt tiinan luona, tiedän, että matka ihmistan ilmoille näillä keleillä hänen ihanasta korvestaan estää.
- Sivustaseurannut
korppis kirjoitti:
Tiinalla on edessään työpäivä ja koska olen käynyt tiinan luona, tiedän, että matka ihmistan ilmoille näillä keleillä hänen ihanasta korvestaan estää.
Eikö arvaatasaalla voi ihan samalla tavalla olla työpäivä ilman, että sinä rupeat ensimmäiseksi rääkymään aamulla.
Sivustaseurannut kirjoitti:
Eikö arvaatasaalla voi ihan samalla tavalla olla työpäivä ilman, että sinä rupeat ensimmäiseksi rääkymään aamulla.
Kysy häneltä, älä minulta ja jos vanhat merkit pitää paikkansa tiedät jo vastauksen et taida joutaa nukkumaan kun pitää päivystää.
- ainanaakka
korppis kirjoitti:
Kysy häneltä, älä minulta ja jos vanhat merkit pitää paikkansa tiedät jo vastauksen et taida joutaa nukkumaan kun pitää päivystää.
laita sinä uudet heinät kenkiisi ja mene kirurgin luokse
Sivustaseurannut kirjoitti:
Siis, hetkinen!
Tiina kirjoittaa viestin klo 4:33 mutta hänkö on siis normaali?juu menin töihin seitsemään
on herättävä puoli viiden aikaan
kun on lähdettävä puoli kuudelta
työmatkaa on 83 kilsaa
ja erittäin huonoja teitä talvisaikaan.viivatiina kirjoitti:
juu menin töihin seitsemään
työmatkaa on 83 kilsaa
ja erittäin huonoja teitä talvisaikaan.Oli ne tiet haastavia kesäaikaankin, mutta kauniit ovat maisemat.
- Akrabadabra
viivatiina kirjoitti:
juu menin töihin seitsemään
työmatkaa on 83 kilsaa
ja erittäin huonoja teitä talvisaikaan.Yritätkö tällä höpinällä välttää kysymystä?
"Niin ja silloin painoit sen kolkytkiloo enemmän, nyt varmaan sitten näytätkin alle kymmenen vuotiaalta? " korppis kirjoitti:
Oli ne tiet haastavia kesäaikaankin, mutta kauniit ovat maisemat.
niin onkin ja nyt kun ne on lumen peitossa
ja ne on lumen peitossa ja uraisia niin ei niillä paljoo kaahailla
tänään kotiin tullessa vähän aikaa sitten
vetäsin auton poikittain tielle siinä meidän tyttöjen kohdalla
vaikka kuinka yrittää olla varovainen niin ei auta.Akrabadabra kirjoitti:
Yritätkö tällä höpinällä välttää kysymystä?
"Niin ja silloin painoit sen kolkytkiloo enemmän, nyt varmaan sitten näytätkin alle kymmenen vuotiaalta? "enköhän mää saa näyttää ihan miltä vaan
ja jos se häiritsee sua
niin en voi sille mitään että oon nuoren näköinen.- JosseiUsko
viivatiina kirjoitti:
enköhän mää saa näyttää ihan miltä vaan
ja jos se häiritsee sua
niin en voi sille mitään että oon nuoren näköinen.niin instasta voi käydä katsomassa kuinka nuorelta näyttää
JosseiUsko kirjoitti:
niin instasta voi käydä katsomassa kuinka nuorelta näyttää
sunko kuvia.
- Mäkin.laittasin
JosseiUsko kirjoitti:
niin instasta voi käydä katsomassa kuinka nuorelta näyttää
Jokainen haluu laittaa parhaan ja ehken retusoidun kuvan näkösälle, mitä välii vaik joissain kuvis on 80 vuotiaan näkönen 😎😂
Akrabadabra kirjoitti:
Yritätkö tällä höpinällä välttää kysymystä?
"Niin ja silloin painoit sen kolkytkiloo enemmän, nyt varmaan sitten näytätkin alle kymmenen vuotiaalta? "kuuskymppinen ei voi näyttää kymmenen vuotiaalta.
Mäkin.laittasin kirjoitti:
Jokainen haluu laittaa parhaan ja ehken retusoidun kuvan näkösälle, mitä välii vaik joissain kuvis on 80 vuotiaan näkönen 😎😂
tätä ei ole retusoitu
mun puhelimella ei voi tehdä kuville mittään
muuta kun muuttaa väriä
ja eiks se nyt oo saatanan sama mikä kuva siinä on
kunhan siinä olen minä itse
eiköhän vaihdettas jo levyä
en uskonu että mun kuva saa aikaiseksi
taas tällaisen ärsytys maksimuksen.- Mäkin.laittasin
viivatiina kirjoitti:
tätä ei ole retusoitu
mun puhelimella ei voi tehdä kuville mittään
muuta kun muuttaa väriä
ja eiks se nyt oo saatanan sama mikä kuva siinä on
kunhan siinä olen minä itse
eiköhän vaihdettas jo levyä
en uskonu että mun kuva saa aikaiseksi
taas tällaisen ärsytys maksimuksen.Jopa sä taas hermostut, totuushan on et mustavalkonen kuva häivyttää ryppyjä, ei siinä mitään pahaa oo.
Mäkin.laittasin kirjoitti:
Jopa sä taas hermostut, totuushan on et mustavalkonen kuva häivyttää ryppyjä, ei siinä mitään pahaa oo.
oonko väittäny ette mulla oo ryppyjä
ja kun ton kuvan isontaa niin rypyt näkyy
mää en jaksa enää vatvoo ulkonäkööni.
- epänormaalimpi
Nytkö kaikki palstan "normaalit" on ilmottautuneet. Laatujoukko nuolee toisiaan.
- noohjooh
*lips* saat lehmänkielellä.
Maistuu hivenen katkeralta, runsaasti sitruunainen, etten sanoisi hapokas. Erinomaista sille, joka on mieltynyt tummiin alavireisiin.
Alkaisiko kuplia jos laittaa sooda streameriin?
Huomenta.
- Lannenepanormaali
Hey normal is boring...sanotaan taalla..etta hiukan kun on ,sideways, se vasta on gutaa..
- Lannenkajahtanut
Jatkojuttu tuohon ,,tilastotietoa...noin 70 pros. immeisista kokee jossakin elamansa vaiheessa jonkinlaista mielenhairiota...joko stressista johtuvaa,,tai muista syista....etta tervetuloa vaan kajahtaneitten joukkoon suureen,,,meita on taalla paljon😁ja nakeehan monista kirjoituksistakin tuon..
- ala.arvoista
Normaaliudesta en sano mitään, mutta viikonlopun palstasatoa lukiessani mietin onko normaalia heitellä palstalla kenties aiheettomia epäilyksiä nimimerkeistä ja paljastaa nimiä.
Keskityttäisiin siihen keskusteluun jota aloituksessasi peräät.- Bengalitikku
Normaalina ihmisenä näkemyksiäni:
Äärettömän vastenmielisiä ketjuja oli kolme.
Ihan kuin jollain olisi jokin maaninen vaihe meneillään.
Tyhjänpäiväistä kirjoitusripulia.
Olisi edes hauskaa, mutta ei edes naurata mikään ketju noista.
Sisällyksettömiä.
Vuotamista yli. Epäjohdonmukaisuuksia.
Tuli vaikutelma, että maalaismummot kirjoittelevat kännissä, koska mikään muu ei selitä tasottomuutta.
Muutama mies vekkihame päällä heiluu mukana.
Onko aloittajalla referenssiä arvioida normaaliutta.
Huhuh.
Sulaa hulluutta.
Mää sitä, mää tätä, mää sitä, mää tätä, mää sitä, mää tätä.
Määhän siitä! Bengalitikku kirjoitti:
Sisällyksettömiä.
Tuli vaikutelma, että maalaismummot kirjoittelevat kännissä, koska mikään muu ei selitä tasottomuutta.
Huhuh.
Sulaa hulluutta.
Määhän siitä!""""Tuli vaikutelma, että maalaismummot kirjoittelevat kännissä, koska mikään muu ei selitä tasottomuutta.""""
Käsi sydämelle, Bengalitikku.
Oliko tuo edellinen kommenttisi kokonaisuutena omasta mielestäsi sellainen tasokas?Bengalitikku kirjoitti:
Sisällyksettömiä.
Huhuh.
Sulaa hulluutta.
Määhän siitä!painu sää sinne mistä oot tullu
et osaa muuta kun ymmärtää kaikki väärin
haastaa riitaa ja haukkua
mulla ei ole mitään mielenkiintoo keskustella sun kanssa.- Bengalitikku
Tiina. Luojan kiitos, että pysyt loitolla.
- Bengalitikku
Tellukka kirjoitti:
""""Tuli vaikutelma, että maalaismummot kirjoittelevat kännissä, koska mikään muu ei selitä tasottomuutta.""""
Käsi sydämelle, Bengalitikku.
Oliko tuo edellinen kommenttisi kokonaisuutena omasta mielestäsi sellainen tasokas?Tellukka.
Käsi on sydämellä.
Oletko itse ylpeä noiden ketjujen annista.
Mitähän mahtaa sellainen ihminen tuumata, joka tulee ensi kertaa ja lukee nuo ketjut. Ajattelee, että koko lauma on Taipaleen hoidokkeja, Kellokoskelta karanneita.
Minusta kommenttini oli tasokas ja huomautus siitä, että jossain muualla voi höpöttää kaltaistensa kanssa, mutta tämä nyt on kenen tahansa luettavissa.
Tellukka. Et ole tyhmä, joten ymmärrät hyvin, mitä tarkoitan.
Joukko-oppina: yksi voi vetää koko kirjoittajaryhmän lokaan. Bengalitikku kirjoitti:
Tiina. Luojan kiitos, että pysyt loitolla.
lopeta sit toi kommentoiminen
kuvotat mua.- Bengalitikku
Et sitten pysynyt loitolla.
Hävettääkö? Bengalitikku kirjoitti:
Tellukka.
Käsi on sydämellä.
Mitähän mahtaa sellainen ihminen tuumata, joka tulee ensi kertaa ja lukee nuo ketjut. Ajattelee, että koko lauma on Taipaleen hoidokkeja, Kellokoskelta karanneita.
Minusta kommenttini oli tasokas ja huomautus siitä, että jossain muualla voi höpöttää kaltaistensa kanssa, mutta tämä nyt on kenen tahansa luettavissa.
Joukko-oppina: yksi voi vetää koko kirjoittajaryhmän lokaan.Miksi minä olisin ylpeä toisten kommenteista?
Miksi häpeäisinkään toisten kommentteja?
Onko sinusta hävettävää, jos joku ulkopuolinen ajattelee meidän olevan """koko lauma on Taipaleen hoidokkeja, Kellokoskelta karanneita."""?
Eikö psyykepotilailla siis mielestäsi olisi oikeutta kirjoitella täällä? Pitäisikö heidät pitää yhteiskunnalta hiljaa piilossa niinkuin heitä ei olisikaan?
Kuka sinut pystyy vetämään lokaan, jos itse säilytät tuon korkean tasosi? Voihan ulkopuoliset uskoa sinun olevan meidän hoitaja tai lääkäri (niinkuin psyykeosastoilla yksi ja toinen potilas kertoo olevansa).Bengalitikku kirjoitti:
Et sitten pysynyt loitolla.
Hävettääkö?vänkyn vänkyn vänkyn haista peeeeeeeeee............
eikö sulla oo muuta tekemistä
kun stalkata mua.- Bengalitikku
Et sitten ymmärtänytkään.
- Bengalitikku
Kuulehan Tiina, kun en ole puupennin vertaa kiinnostunut sinusta.
Kommenttisi ovat 10 vuotiaan tasoa. Bengalitikku kirjoitti:
Tellukka.
Käsi on sydämellä.
Joukko-oppina: yksi voi vetää koko kirjoittajaryhmän lokaan.""""Joukko-oppina: yksi voi vetää koko kirjoittajaryhmän lokaan.""""
Ketä sinä nyt täsmälleen tarkoitat sillä y h d e l l ä, jolla niin valtava vaikutus palstaan? Mielestäni täällä on sormella ojenneltu montaakin sellaista kautta aikojen. Silti tässä vain räpistellään lokakasan pinnalla vieläkin siivet puhtaina.- Bengalitikku
Bengalitikku kirjoitti:
Et sitten ymmärtänytkään.
Tämä vastaus oli Tellulle.
- Bengalitikku
Ja Tellukka. Älähän nyt teeskentele ja heittäydy sokeaksi.
Älähän tyhmennä itseäs. Bengalitikku kirjoitti:
Kuulehan Tiina, kun en ole puupennin vertaa kiinnostunut sinusta.
Kommenttisi ovat 10 vuotiaan tasoa.miks sit jatkat tota jankutusta.
- Bengalitikku
Lupasitpa itse olla kommentoimatta mulle. Jos kirjoitat, niin vastaan.
Sä koet toisten kirjoittelun ja vastailun jankutukseksi, mutta lueppa nimimerkilläsi kirjoitetut, mitä ne ovat olleet.
Onko niin, että sinä voit hyökätä jonkun kimppuun ja kun saat täyslaidallisen takaisin, et kestäkään sitä.
Teepä kuule ihan asiallisen jotain juttua käsittelevän aloituksen.
Näet eron.
Ota mallia vaikka Arvon kirjoituksista.
P.S. Ethän sinä tietenkään tätäkään kestä!
- humioi
Eihän tuossa keskustelussa oel kuin pari ihmistä eri nimmareilla
- kuka.kirjoittaa.noin
Oel oel ;) kovin tuttua ;)
löysin aika monta tuttua
ja fiksua nimimerkkiä
ja niin kun toi kuka.kirjoittaa.noin kirjoitti
kovin tuttu on sun oel...- pohjosestahänon
viivatiina kirjoitti:
löysin aika monta tuttua
ja fiksua nimimerkkiä
ja niin kun toi kuka.kirjoittaa.noin kirjoitti
kovin tuttu on sun oel...Tää oel oel taitaakin olla se suurin kiusaaja jos entiset tavat on tallessa.
pohjosestahänon kirjoitti:
Tää oel oel taitaakin olla se suurin kiusaaja jos entiset tavat on tallessa.
nyt mää vasta tajusin ketä sää tarkoitit.
- pohjosestahänon
viivatiina kirjoitti:
nyt mää vasta tajusin ketä sää tarkoitit.
Hän oli/on? pahin välien pilaaja, osasi usuttaa kirjottajat toistensa kimppuun valehtelemalla ja vääristelemällä asioita.
pohjosestahänon kirjoitti:
Hän oli/on? pahin välien pilaaja, osasi usuttaa kirjottajat toistensa kimppuun valehtelemalla ja vääristelemällä asioita.
muistan hyvinkin kun oltiin viiskyt plus palstalla
siellä oli hirvee härdelli kauan aikaa
sit rupes porukat pikkuhiljaa siirtyyn kuuskymppisiin
määkin siirryin vaikka en ollu vielä sinne päinkään kuuskymppinen
no tää hurjimus seuras perässä
ja meno jatkui aikansa en tiedä kuka sit lähti pois
ja välillä oli aikas rauhallistakin
mutta nythän tää rupee tuntuun jo siltä kun loppuajasta viiskymppisissä
ei ehkä niin paha onhan noita sopuisia ketjujakin
ne on kyllä sit oikeestaan oikeeta asiaa ne ketjut
tuli nimittäin tässä yks päivä mieleen että jos siirtys seittemänkymppisiin
mutta kun kävin sielä kattomassa niin ei ollu oikeen mitään mulle.- Kimpassa.meette
viivatiina kirjoitti:
muistan hyvinkin kun oltiin viiskyt plus palstalla
siellä oli hirvee härdelli kauan aikaa
sit rupes porukat pikkuhiljaa siirtyyn kuuskymppisiin
määkin siirryin vaikka en ollu vielä sinne päinkään kuuskymppinen
no tää hurjimus seuras perässä
ja meno jatkui aikansa en tiedä kuka sit lähti pois
ja välillä oli aikas rauhallistakin
mutta nythän tää rupee tuntuun jo siltä kun loppuajasta viiskymppisissä
ei ehkä niin paha onhan noita sopuisia ketjujakin
ne on kyllä sit oikeestaan oikeeta asiaa ne ketjut
tuli nimittäin tässä yks päivä mieleen että jos siirtys seittemänkymppisiin
mutta kun kävin sielä kattomassa niin ei ollu oikeen mitään mulle.Siirryt seittemänkymppisiin sitten kun tukijoukkoskin siirtyy elikkä korppis tellukka hunksz ja paloma.
Kimpassa.meette kirjoitti:
Siirryt seittemänkymppisiin sitten kun tukijoukkoskin siirtyy elikkä korppis tellukka hunksz ja paloma.
taatusti ainakin sitten
sillä sillon kun ne siirty kuuskymppisiin
50 plus palsta hiljeni totaalilesti
eikä siellä oo vieläkään viilkastunu.- pen.sion
viivatiina kirjoitti:
taatusti ainakin sitten
sillä sillon kun ne siirty kuuskymppisiin
50 plus palsta hiljeni totaalilesti
eikä siellä oo vieläkään viilkastunu.Kuvasi muistuttaa vaimoani hän ei ole elossa syöpä vei.
Toivo sinulle pitkää ja hyvää elämää. pen.sion kirjoitti:
Kuvasi muistuttaa vaimoani hän ei ole elossa syöpä vei.
Toivo sinulle pitkää ja hyvää elämää.myötäelän surussasi ja ikävässäsi
ikävä kyllä kaikkia syöpiä ei voi vielä parantaa
kirjoitat mulle tosi kauniisti ja ystävällisesti
se piristää tässä kaikkien ilkeily viestien jälkeen
toivon myös sinulle pitkää ja hyvää elämää
kiitos
- Woi-woi
No ma en shit voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1404422Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3502230Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32114Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481891- 1071820
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561787Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571479Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4881363Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441338