Mitä on chat rakkaus?

tosi-onn

Voiko chatissa rakastua vai onko kaikki sanojen huumaa ? Varmaan jotain pelleilyä ja toisille esittämistä . Itse en usko chat rakkauteen ollenkaan

67

5467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapinmiestenmies

      Eikö selina ja hlo yhdessä näin sanovat.

      • höhöjä

        On noita chattipareja nähty ja heidän rakkaus lirkutuksia .......


      • Anonyymi

        Rakastuin kerran tuohon lappalaishelluun mutta sain tietää et hän hiprakassa päivittäin niin maku lähti.


    • Leijonakaulassa

      On se rakkaus alkanut chatissa tai kapakassa.Kunhan se on aitoa.Rakkauden tunteenkin jokainen kokee omalla tavallaan.Jotkut toimivat valokatkaisijan lailla toiset taas tuntee harvoin rakkauden tunteen mutta sitäkin syvemmin. Itse koin rakkauden joka sai alkunsa chatissa, edelleen rakastan ko. miestä. En tiedä tuleeko meistä koskaan "ME" aika näyttää.Ellei,niin näitä tunteita,kokemuksia en enään koskaan tule kokemaan. Anteeksi kyyneleeni nää , ne on niin totta ja ikävääni...

      • rakastann

        Rakkaus voi tulla missä vaan. Mutta jos "rakkaus" on vaan kirjoittelua chatissa jaksaako sitä kauan "kaukosuhdetta" jossa voidaan olla vaikka varattuja ihmisiä. Kaukosuhteet kuluttaa ihmistä jos ei voida viettää aikaa yhdessä livessä. Itse olen ihminen haluan nähdä ja kokea ihmisen jota voin rakastaa. Sen saan myös kokea :)


      • Onnellinen-89
        rakastann kirjoitti:

        Rakkaus voi tulla missä vaan. Mutta jos "rakkaus" on vaan kirjoittelua chatissa jaksaako sitä kauan "kaukosuhdetta" jossa voidaan olla vaikka varattuja ihmisiä. Kaukosuhteet kuluttaa ihmistä jos ei voida viettää aikaa yhdessä livessä. Itse olen ihminen haluan nähdä ja kokea ihmisen jota voin rakastaa. Sen saan myös kokea :)

        Eiköhän tuo suhteen kuluminen ole aika yksilöllistä, kuten melkein kaikki asiat! Itse olen ollut 10v kaukosuhteessa enkä minä ole mihinkään "kulunut!"


      • kaukanaa

        Kaukosuhteita on monenlaisia , jos se sopii Teille :) siihen ei ole muilla mitään sanottavaa


    • forevermore

      Mie rakastan sättiä, koko sydämestäni ja pyyteettömästi <3

    • Kestävää.laatua

      Jaksaa kyllä. Lähes 6 vuotta tätä rakkautta on riittänyt ja chatin välityksellä. Muuhun ei juurikaan ole ollut mahdollisuutta. Mutta, olemme niin rakkaita toisillemme.

      • ikävääää

        Kosketus puuttuu tiedän rakkaudesta.


      • kirjoitustaa

        Kestävää laatua on "rakkautenne " jos kestää kirjoituksien varassa, jos se sillä kestääkin kun ei tapaa toista eikä todellisuutta hänen kanssa. Kirjoituksissa on mukavaa hehkuttaa tunteita:). Onnea Teille!


      • arjentotuus

        Kauniita sanoja on helppo rakastaa, mutta onko se fantasiaa josta puuttuu todellisuus? Chatrakkaus on sitä juhlaa :) Arki on sitten eri asia, olla ja elää sen ihmisen kanssa. Siinä kohdataan se todellinen rakkaus niin myötä kuin vastamäessä:)


      • rakastan

        Kirjoituksien kautta kaikki on erinlaista kuin livenä yhdessä oleminen. Silloin huomaa todella millainen ihminen on arjessa. Useat varatut henkilöt luovat oman chatrakkaansa . Helppoa on hempeitä kirjoittaa ,vaikka puoliso on kotona. Joillekin voi riittää hehkutuksen sanat , itse haluan "oikeesti koen kaiken enkä leikisti rakasta":)


      • eihyvää

        Ei ole helppoa tavata jos on "varattu" henkilö kyseessä , matka ei ole esteenä nykyisillä kulkuneuvoilla. Aika haastavaa "rakkautta" jos ei tapaa . Onko pelkkä kirjoitus rakkautta?? Näkemättä ja koskematta toista?


    • rakastann

      Minulle ei riitä kirjoittelu chatissa, jossain vaiheessa koin sellaista jonkin aikaa. Onneksi tajusin lopettaa kaiken ajoissa , koska tiesin että siitä ei voi tulla koskaan mitään enempää. Kohtasin ihmisen chatista , hänen kanssa saan elää live-elämää oikeesti. Tahdon tuntea ja kokea kaiken , silloin voin puhua rakkaudesta. Chatista poistuimme molemmat melkein kaksi vuotta sitten. Onnea kaikenlaisille rakkauksille olkoon se chatissa tai sen ulkopuolella:)

    • Rakkaus.Kaikkihan me tiedämme sen olevan hyvin iso sana,joka sisältää eri sävyjä.Rakkaus ei sinänsä katso aikaa eikä paikkaa eli voi syntyä jopa chatissa.Chatissa se vaan lähtee sanojen sekä ajatuksien/ mielipiteiden vaihtamisena.Joskus sitä voi osua kohdalle ihminen jonka kanssa menee ajatukset yhteen ja juttelua jatketaan silloin,kun se molemmille sopii.Haastetta alkuun saattaa tuottaa se,että asiat kirjoitetaan eikä ole mitään "tukia" eli et kuule ääntä,et näe kehonkieltä jne.Mutta kirjoitettu teksti myös vaatii kunnon pysähtymisen,että ymmärrät mitä toinen haluaa kertoa.Väärinkäsityksiltä ei voi välttyä.Mutta asioihin voi hyvin palata,kun ne on edessäsi valmiina kirjoitettuna.Joillekkin itsessään kirjoittaminen on eräänlaista terapiaa ja helpompi avata kipeitäkin asioita anonyymisti kuin se että kertoa niistä naamatusten.No, nämä pienet keskustelut kun toimii.Niin helposti huomaat odottavasi sitä yhtä tiettyä nicciä.Sitten kun hän ilmestyy saatat tuntea jopa perhosia vatsan pohjassa.Portaita edetessänne sovitte tapaamisia numeroitakin olette vaihtaneet.Tapaamisenne on vain vahvistanut,että olet ollu oikeassa ko.ihmisen suhteen.Kuten sanoin aiemmin rakkaus ei katso aikaa,ei paikkaa.Se että saa antaa rakkautta ja saa sitä myös itse on hyvin tärkeää jokaiselle.Joten älkää koskaan sulkeko kaikkia ovia,kun koskaan ei saisi sanoa ei koskaan.Kun ei mitään voi etukäteen tietää(onneksi ei) Mutta näihin kuviin ja tunnelmiin kaikille hyvää kevättä sateesta huolimatta.Muistakaa ulkoillakkin kukin kykynsä mukaan,emme silti kukaan niin makeita olla että sulaisimme sateessa?Chatissa muistakaamme että jokaisella on omat syynsä olla siellä Oli se syy mikä tahansa,ei mietitä sitä.Vaan tärkeintä on,että olisimme suhkot sovussa,eikös?Joten LOVE,PEACE AND ROKETTI ROLLIA...PUUUS!!*kaivaa dikitaalimekkonsa tuulettumaan, joskos sitä pääsis joskus ulkoiluttamaan*

    • haaveitakovaan

      Miten voi tietää kirjoituksien perusteella onko rakkaus aitoa? Tunteet voi tuntea kun kirjoitellaan hempeitä päivästä toiseen . Helppoa on luoda haaveita mitä haluasi rakkauden olevan. Uskon oikeaan rakkauteen ,mutta ihminen pitää nähdä oikeasti, jolloin voi tietää onko todellisuus sitä mitä ollaan kirjoitettu toisilleen. Katse kertoo jo paljon:) kevät on rakkauden aikaa:)

    • Rakastakaa

      Chateissa on monenlaisia ihmisiä. On niitä, jotka, ei pidä niitä vain keskustelupaikkoina.
      Vaan pitävät chatteja deittipalstoina.
      Hakevat sieltä seuraa, toiset tosissaan ja toiset, vähemmän tosissaan.
      Mutta jotkut eivät ole koskaan kokeneet rakkautta, eivätkä tiedä edes oikeasti mitä se on.
      Olettavat harhaisesti sen olevan, jotain sellaista mitä ei oikeasti ole olemassakaan.
      Mutta silti etsivät sitä, uskoen rakkauden jostain löytyvän ja jossain heitä odottavan.
      On myös heitä, joiden avio tai avoliittoon on tullut arki. Huomataan, ettei tälläinen elämä ollutkaan minua varten. Niinpä sitten lähdetään hakemaan vaihtelua ja jännitystä elämään, ravintoloista, ulkomaanmatkoilta, tai chateista. Ehkä ei edes etsitä niinkään, sitä aitoa rakkautta, kuin sitä huumaavaa ihastumisen ja rakkauden tunnetta. Joka yleensä aina haihtuu tälläisten etsijöiden elämästä ja taas pitää etsiä uutta ja kiehtovaa tunnetta.
      Rakkaudeksi luulemaansa tunnetta, jonka voisi taas kokea jonkun kanssa.
      Rakkautta kuvaillaan aika hyvin erään tangon sanoissa.
      -Rakasta, kärsi ja unhoita.

    • aurinkoistaa

      Chatista on varattujen helppoa hakea piristettä liittonsa jos sen "kosketus" puuttuu. Pitää kokeilla on ruoho "vihreämpää " aidan toisella puolen:)

      • Oikeastaan mikä estää etteikö varatut saa olla chatissa? Mutta sitä en ymmärrä että eräs mies siellä puhuu naiset pyöryksiin antaen perättömiä lupauksiaan vuodesta toiseen


      • petennora
        LadyManhattan2 kirjoitti:

        Oikeastaan mikä estää etteikö varatut saa olla chatissa? Mutta sitä en ymmärrä että eräs mies siellä puhuu naiset pyöryksiin antaen perättömiä lupauksiaan vuodesta toiseen

        Voi sinua pyörryksiin puhuttua. Montako vuotta häntä siellä odotit?

        Älä lannistu, lopetet epätoivoisen chatmiehen haikailun ja siirryt oikeaan elämään etsimään miestä. Tsemppiä!


      • yksivaann
        LadyManhattan2 kirjoitti:

        Oikeastaan mikä estää etteikö varatut saa olla chatissa? Mutta sitä en ymmärrä että eräs mies siellä puhuu naiset pyöryksiin antaen perättömiä lupauksiaan vuodesta toiseen

        Kaikki on jokaisen omalla vastuulla ketä uskoo ja mitä. Taitaa suurin osa chatin jutuista olla " huumorilla" höystettyjä. Keskustapaikka chat on ja treffipalstat erikseen .


      • ut.elias
        LadyManhattan2 kirjoitti:

        Oikeastaan mikä estää etteikö varatut saa olla chatissa? Mutta sitä en ymmärrä että eräs mies siellä puhuu naiset pyöryksiin antaen perättömiä lupauksiaan vuodesta toiseen

        Mistä tieät että monia naisia puhellut pyöryksiin ?


    • asdfghjklöä_

      Mielellistä vaikuttamista, jotkut on tosi taitavia siinä. On vähän kuin ennustajalla käyminen, saa sitä mitä on vailla. Uskoo ken tahtoo.

      • todessa

        Joka osaa hyvän mielikuvituksen ja kirjoistustaidon , on helppoa luoda fantasioita toiselle joihin myös itse myös uskoo. Elää mielikuvitus maailmassa. Osa chat rakkaudesta on sitä.


      • höpönhöpö

        Jos rakkaus on kirjoituksien varassa,,,,, en puhuisi rakkaudesta. Näkemättä ihmistä.


    • Aloittaja pohtii ja epäilee chatissa rakastumista.. Kyllä, kyllä chatissa voi rakastua ihan yhtä hyvin kuin esimerkiksi baarissa, laivalla tai muuten vaan live-elämässä. Se jotta kestääkö sättirakkaus niin emmehän me tiedä edes live-elämässä tapahtuvan rakastumisen kestosta? Vai tiedämmekö??
      Moon sitä mieltä, jotta chatissa voi rakastua ja rakkaus voi kestää jopa paljon paremmin kuin live-elämässä tapahtunut rakkaus. Perusteet väitteelleni on siinä, jotta monasti chatissa keskustellaan toisen kanssa hyvinkin syvällisiä asioita paljon enempi kuin live-elämässä ihastuneet ja rakastuneet! Tiedänpä tapauksen jossa miespuolinen henkilö on iät ja ajat etsinyt "täyden kympin" naista, koskaan ei live-elämässä kukaan kelvannut syystä tahi toisesta niitä en tähän nyt kuitenkaan luettele..
      Noh sattuipa tälle mieshenkilölle chatissa kohdalle ihminen, jonka kanssa juttu luisti tosi vaivattomasti ja lennokkaasti.. tämä samainen mieshenkilö hehkutti rakastetustaan jo jopa kyllästymiseen asti.
      No tulipa hetki jolloin chat-rakastuneet vihdoin viimein tapasivat ja kuinkas ollakkaan tämä nainen ei ollutkaan kasvoiltansa kuin missi, rinnat ei olleet kuin Dolly Partonilla eikä myöskään takamus ollut kuin fitness-mallilla.. eli ei ollut täyden kympin nainen, ei sitten lähimainkaan!! (tämä "täyden kympin" nainen ei ole oma mielipiteeni, eikä mieltymykseni)
      No nämä kyyhkyläiset ovat edelleenkin yhtä rakastuneita, kuin 18 vuotta sitten!! Heillä on tosi ihanteellinen parisuhde tänäkin päivänä sekä muutama lapsonenkin on heille siunaantunut! :)

      Itse voin myös kertoa omalta osaltani sättirakkaudesta ja voin oikeasti kertoa sättirakkauden olevan aitoa ja oikeaa!!
      Nyt tässä moni sitten ajatteleekin, jotta miksei olla yhdessä tällä hetkellä...??
      Tähän voin kertoa luvan saaneena syynkin, malttakaapa lukea..
      Eli itse myöskin rakastuin tulisesti täällä sätissä ja se rakkaus oli tosiaankin aitoa, polttavan kuumaa ja ihanaa!! Jollei satuttu olemaan samaan aikaan chat-huoneessa niin pikku-posti oli lähetelty täyteen viestejä samoin kuin sähköpostikin =) Tapasimme toisemme yhden ainoan kerran vain ja ainoastaan sen kerran ja selvää oli jo silloin että kihlat ostetaan ja hääpäiväkin sovitaan!!
      Pitkästä välimatkasta huolimatta jatkoimme seurustelua chatissa rakastuen aina vain syvemmin, kunnes..
      Chat-huoneeseen ei enää häntä saapunutkaan, ei pikku-posteja, ei sähköposteja, ei niin kerrassaan mitään.. Ei edes puhelin vastannut tai siis liittymä oli suljettu.. kunnes eräänä päivänä sain puhelinsoiton.. vieraalta kuulostava miesääni oli toisessa päässä kertoen suruviestin, pahoitellen samalla suruviestin saapumisen kestoa minun tietooni..
      No me emme soitelleet vaan sättäilimme eli pidettiin asia alkuun sättirakkautena samalla järjestellen asioitamme siihen malliin, jotta voimme jonakin päivänä olla samassa osoitteessa ja perustaa perheen. Tästä syystä ei hänen vanhempansa ja sisaruksensakaan tienneet Meistä mitään muuta, kuin että joku on heidän tyttärensä ja siskonsa sydämen mullistanut!

      Tiedän tämä vaivaa nyt teitä kaikkia.. no mä helpotan teidän oloanne, jotta ei ollut tämä nykyinen nikkini jota nyt käytän ja senkin kerron että tämä minun sättirakkauteni oli tuolla kansainvälisen chatin puolella.
      Jotkut voi tästä kirjoituksestani minut tunnistaa ja jos niin sattuukin käymään, niin teille hirveän paljon terkkuja!! Nyt tiedätte nykyisen nikkini, jos itse vielä sättäilette niin tulkaahan nykimään hihasta sätissä.. q;oP

      • rakkauttaaa

        Elämä on raadollista , kukaan ihminen ei ole kuolematon. Minun rakkaani ei ollut chatista ja sain elää hyviä vuosia hänen rinnallaan. Mutta kun hän jätti minut sain istua hänen vierellään ihan loppuun saakka. Sain sanoa viimeiset sanani Rakastan Sinua. Ei jäänyt tuskaa eikä epätietoisuutta miks et kirjoita missä olet. Chatin ihmiset voi kadota mitään sanomatta jää vain epätietoisuus missä olet mitä on sattunut ,olitko oikeesti mitä sanoit olevasi. Tämä riski on otettava jos luo chat suhteen. Tunteet ei kysy matkoja meni kulkee omia teitään


    • Toteutunut.unelma

      Chatrakkaus, toteutuessaan on sitä. Että, sovitaan tapaaminen, eli tavataan face to face. Muuten se jää vain virtuaalitasolle. Tällöin se on yleensä lyhytkestoista. Mikäli se ei muutu pelkäksi ystävyydeksi.

      • oikeesti

        Chatrakkaus on ? huoneessa roikkumista odottaessa toisen tulemista. Aina ei voi tietää tuleeko hän, vaikka olisi sovittu treffit sinne. Tähän minä törmäsin vuosia sitten. Lopetin kaikki en jaksanut sellaista , koska emme tavanneet. Jotain opin siitä mitä on chatrakkaus.


    • Poistaja.vauhdissa

      Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
      Nyt on joku ylläpidossa liian innoissaan poistotuulella. Kaikki tuntuu olevan nyt sääntöjen vastaista. Sen huomaa muissakin keskusteluissa täällä. Jos ei saa edes esittää mielipidettään,
      siitä, että chatrakkaus on sitä, että tavataan face to face. Jos se jää virtuaalitasolle vuosiksi,
      se saattaa loppua lyhyeen.

      • sometusta

        Osa elää virtuaalissa, rakkaus siellä ja livessä mikä sen parempaa:)


    • Nocomments

      Kyllähän näihin ketjuihin kommentoisi, mutta kuten yllä näette, viestejä poistetaan tiuhaan tahtiin, vaikka ne ei olisi asiattomiakaan.
      Ei tunnu mukavalta, kun kirjoittaa pitkän kirjoituksen ja sitten huomaa, sen poistetun.

    • Minäkin.jos-muutkin

      Chat-rakkaus on olemassa olevaa rakkautta. Sätissä on mielenkiintoista erityisesti toisten rakkaudet, miten he niistä selviävät ja miten rakkaus voi. Kaikkien pitää pyrkiä rakastumaan sätissä, ettei mitään jäisi kokematta. Etenkin varattujen kanssa flirttailu on mukavaa, vai mitä:)

      • vapaaoon

        Olen huomannut että varatut osaa taidon keskustella "hempeitä" toisin sanoen viedä naista joka hänen kelkkaansa lähtee. Minulle on ihan turha haaskata aikaansa, jos varattu ei osaa keskustella asiallisesti voi jatkaa matkaansa ,,,, sanon sen myös itse... vaikka olen vapaa varatun kelkkaan en lähde...


    • ihanaaa

      Chatista "hän" tuli elämääni , pari viikkoa kirjoiteltiin ja tapasimme:) Välimatka ei ollut pitkä . Siitä on aikaa melkein kaksi vuotta . Kerron tämän koska minun rakkaus tuli chatista. Kumpikaan ei ole sen jälkeen tarvinnut viettää aikaa chatissa, voimme olla yhdessä livessä ja nauttia toisemme seurasta. Jotain niin oikeaa valoa antavaa :) Ihana rakkaus...

      • iäkäsrva

        Onnea teille, 14vuotta on mennyt sätistä tapaamani ukon kanssa ja varmaan menee loputkin elämästä, ollaan jo sen verran iäkkäitä, ettei vaihtoa tule.


      • klomes

        Tuskin tuossa mitään rakkautta on toinen toiselle pitämässä seuraa kun yksinäisyys nakertaa.


      • Mahtavanainen
        klomes kirjoitti:

        Tuskin tuossa mitään rakkautta on toinen toiselle pitämässä seuraa kun yksinäisyys nakertaa.

        Manta hukassa rakastan sitä hyvin paljon ja näin sen kerran uimahallissa.


      • tuntea
        klomes kirjoitti:

        Tuskin tuossa mitään rakkautta on toinen toiselle pitämässä seuraa kun yksinäisyys nakertaa.

        Et voi tietää kenenkään rakkautta , ei rakkaus katso ikää, tunteet on kaikenikäisille sallittuja. Rakkauteen sisältyy niin paljon kaikkea mitä antaa hyvänolon tunnetta toiselle ihmiselle. Seksi ei yksistään ole rakkautta vaikka sekin kuuluu yhtenä osana rakkauteen jos tunteet vie niin pitkälle.


    • klenbu

      Täältäkin poistetaan viestejä sääntöjen vastaisesti-..

      • Jotain_on_vialla

        Tekoäly moderoi täällä selvästi tehokkaammin kuin muilla palstoilla. Mistähän se johtuu?
        Vain tännekkö kirjoitellaan sääntöjenvastaisia? Katsokaapa muita keskustelupalstoja.


    • ilkeää

      Tänne on ihan turha kirjoittaa mitään , osa poistetaan heti ja osa kirjoituksista kumotaan ilkeesti. Totta kirjoittaminen ei näköjään sovi tänne palstoille. Lienenkö tyhmä kun elän totuudessa joka paikassa .. olipa kysy chat tai live-elämä.

    • realisme

      Jos chatissa ihastuneet eivät tapaa F-2-F, vaan jatkavat suhdetta chattaillen, he pakenevat todellisuutta.

      • keskustelupaikka

        Kirjoituksien kautta voi ihastua ihmiseen , todellisuus tulee esiin kun näkee toisen ja viettää aikaa hänen kanssaan. Chat on kirjoituksien tuomaa ihastusta johon sokaistuu ajan myötä. Kyllä se suukot on todellisia livessä saatuna. Chat voi olla paikka joka voi johtaa vaikka kuinka pitkälle ihmis-suhteessa , mutta kirjoistustasolle jäädessä se on virtuaalia ei todellista.


    • Miiina

      Rakastuin kerran ariin hän pitkä söpö ,mies.

    • sissoo

      En rakastu ihmiseen jos en ole häntä tavannut, kirjoitetut sanat on ihan eriasia kuin livessä sanotut sanat ja teot jotka puhuu puolestaan. Pitää nähdä todellisuus eikä chatin tuoma huuma.

    • sesiitä

      Minun kokemus chatrakkaudesta. Tapasin muutama vuosi sitten mukavan miehen chatista. Hän osasi kirjoittaa hyvin jopa "hempeitä" sanoja, kertoi olevansa asumuserossa minä jopa uskoin häntä. Tapasimme muutaman kerran , myöhemmin paljastui että ei hän missään asumuserossa ollut. Täys pelimies , sen jälkeen minun uskoni chatmiehiin meni täysin. Varattujen paikka on chatti hei sieltä etsii viihdykettä tylsään liittoonsa. Maksoin oppirahat . Chatin miehiin en luota ,en liion muihinkaan. Toivottavasti nämä "iskijät" menevät treffipalstalle.

    • Himobloggaaja

      Mun mielestä chatissa voi rakastua mutta se on aika riskialtista. Älkää leimatko mua vanhukseks kun sanon mut ethän sä koskaan voi tietää et keneen oot rakastumas. Mieti ny et lähet ettiin tyttö/poikaystävää kuvan perusteella ja sit kun tapaat sen se on joku kuuskymppinen mies tai muuten vaan joku helvetin ruma tyyppi. Ei sillä ettei rumiin ihmisiin vois ihastua/rakastua mut se ei oo kauheen todennäköistä. Chatissa voi rakastua mutta mun mielestä on romanttisempaa ja tunnelmallisempaa tuntee se toinen jo lapsesta asti tai tavata jonkun sattuman kautta

      • bloggihimokas

        Mun mielestä chatissa ei voi rakastua,mietippä kun teet treffit ja joku 60 vuotias nainen joka on helvetin ruma ja viikset kasvaa,ei ole kauheen todennäköistä se siihen naiseen rakastuminen.


    • Voihan se onnistua vaikka heti.

    • mieltä

      jos rakkaus perustuu yksinolonpelkoon, ei sillä ole tulevaisuutta

      • opettajaa

        Chatin rakkaus on fanttasiaa


      • äläluotaunikuviin

        Ihminen kaipaa niin kipeästi toista ihmistä jakamaan arkeaan, juhlaansa, elämäänsä, että epätoivoissaan on valmis uskomaan unelman toteutumiseen, kun kohtaa jonkun sätissä mukavia puhuvan vastakkaisena sukupuolena esiintyvän kirjailijan.
        Kyllä sätissä niitä lirkuttajia piisaa.
        Älä uskoko mihinkään unikuviin ennen kuin olet kohdannut kasvokkainen sen kohteen. Vasta sen jälkeen voit alkaa haaveilemaan, jos vastapuoli on edes sinne päin sellainen henkilö, jona esiintyy.
        On todella sääli, jos tuhlaa jopa kuukausia keskusteluun unikuvansa kanssa, joka onkin pelkkä kupla.


      • haaveitakovaan

        Voi kun tuon kaikki ajattelisivat noin järjellä. Osalta katoaa se todellisuus , samaistuu haavekuviin ,jotka on kaukana todellisuudesta, yksinäinen kaipaa toista ihmistä se on totta. Chatista saa siihen jotain lohtua vaikka haavekuvina katoaa se todellisuus mitä elämässä voi oikeesti olla livenä. Itse onneksi näen chatin virtualipaikkana hetken ajankuluna jos ei ole parempaa tekemistä. Haaveissa en elä ja ketään en oottelin siellä :)


    • kaierik

      Voi rakastua mutta pitää tuntea

      • ettänäin

        Jos en ole kohdannut ihmistä en puhu rakkaudesta. Sanat on vaan sanoja monesti totuus on ihan toinen:) Sanoilla voi hempeillä mitä vaan näkemättä toista ....


    • ilkeäsetä

      chatin kautta on tullut iskettyä monta mukavaa nuorta naista ja pyöritettyä heitä pikku haaremina. Kyllä chatin kautta iskeminen on ollut hauskaa!

      • enuskosinua

        Just noin ..tyypillinen chatmies , kaikki naiset vaan lähde chatmiehen matkaan:)))


    • Näinhän.tämä.menee

      Kyllä chatin kautta parisuhteen voi löytää ja on niitä, jotka on chatin välityksellä sellaisen on löytäneetkin. Mutta se vaatii todellakin sen tapaamisen. Mielikuvien kanssahan ei voi aitoa suhdetta muodostaa. Ihastuminen voi tapahtua chatissa ja se muu, esim.rakastuminen tapahtuu sitten siellä live-elämän puolella.

      Chateista jotkut "pelimiehet/naiset" väittää löytävänsä yhdenillan juttujakin.
      Ehkä tuollainenkin seikkailu on chatin välityksellä mahdollista.
      Löytäähän seikkailuseuraa baareistakin.
      Eri asia sitten kuka, tuollaista seikkailua etsii ja kuka sellaiseen tyytyy.
      Kaikki ei jaksa loputtomiin tuollaistakaan harrastaa.

      Itse olen rakkaudenkohteeni löytänyt jo kauan ennen chatteja, muualta kuin netistä.
      Samassa suhteessa ja liitossa olen edelleen ja pysynkin.
      Chattailen vain, keskustellakseni siellä monenlaisista aiheista. Nähdäkseni muiden mielipiteitä joistain asioista ja esittääkseni omiani.
      En harrasta chatissa mitään suhdeseikkailua.

    • Anonyymi

      Kyllä sitä varmasti voi olla, mutta on syytä muistaa, että kaikki voi olla valetta niin kauan kuin ei ole tavattu. Ei kannata varauksetta uskoa kaikkea.

      • Anonyymi

        Löysin elämäni naisen, enkä koskaan ole ollut näin onnellinen !!! Nyt ollaan asuttu yhdessä 2viikkoa ja koen olevani erittäin onnellinen.Nyt hirvesti pelkoa en menetän hänet koska hän käy työssä ja minä eläkkeellä.Nyt chatti lohduttaa ja sieltä saan lisää voimaa ja ei aina tuo kiljukaan niin aina maistu.


    • Anonyymi

      Seurustelemme, mutta asumme eri paikkakunnilla. Puhelujen ja tapaamisten välissä, mennään joskus yhtäaikaa chattiin, missä tutustuimme. Mukavasti meillä menee.

      • Anonyymi

        Chatista tuli elämääni mies , kolme vuotta sitten . Viikon päästä tapasimme ja kaikki oli siinä. Lopetimme chatissa käymisen . Ei ole mitään halua olla siellä . Elämä voi jokus yllättää :) elämä on ihanaa.


    • Ehkä on rakkaus omiin ajatuksiin.

    • Rakastuminen on kahden ihmisen välinen yhteys. Ei rakkaus kosketusta vaadi. Tosin himo on yleensä osa sitä, joten kokemus jää helposti vajaaksi.

    • Anonyymi

      Sanat on pelkkiä sanoja. Teot puhuvat puolestaan.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe