Kaukopohjan tanssit.

minätäältä

Oli hienot tanssit sunnuntaina Kaukopohjassa. Keitä oli mukana?

23

2466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinuthaluan

      Tulen lauantaina sinua katsomaan kaunis nainen?

    • minäsinuthaluan

      Sinä kaunis nainen siellä ravintolassa. Tulen sinua taas katsomaan.

    • minäsinutsaan

      Ensi lauantaina tulen kaukopohjaan tansseihin katsoon Ruoveden kauniita naisia.

    • yksikaksikolme

      olipas hienot tanssit kaukopohjassa. sinä kaunis nainen sinut minä vielä saan

      • hoitoooon

        Hohhoijaaaaaa!!!!!


    • minäsinuthakkaan

      Yksinpuhuja aloittanu surkeen ketjun. Sinä ruma mies tulen tansseihin ja sinua nyrkillä naamaan lyön.

      • Hupsis, nyt taisi mennä haukkumisen puolelle. #pienipalarakkautta


    • EiköKiinnosta

      Eikö Ruovedellä ole todellakaan muuta keskusteltavaa kuin Kaukopohjan tanssit? Eikö ketään kiinnosta esim. se kuinka, kuinka sairaat hoidetaan jatkossa? Jotkut lähtivät soitellen sotaan. Eivätkö kuituhankkeeseen lähteneet ole huolestuneet hankkeen rahoituksesta, jos katsoivat maanantai-illan MOTin? Entä sitten Vuollenieme rahoitus? Entä Pusunrinteen kerrostalojen kohtalo?

    • kuituuta

      Ketä kiinnostaa joku kuitulinja? Ketä kiinnostaa joku mädäntynyt kerrostalo??
      Naiset tykkää tansseista ja tapaavat uusia ihmisiä eikä näitä kuitutyyppejä

    • tangomiestä

      Hyvää itsenäisyyspäivää Ruoveden naisille.

    • valssijaska

      Tulen taas kaukopohjaan teitä kauniit Ruoveden naiset.

    • Anonyymi

      Tänään on sitten tanssit kaukopohjassa. Tulkaa ihanat Ruoveden naiset sinne. Minäkin
      tulen teitä taas tervehtiin.

    • Anonyymi

      Kukaan tähän ketjuun poikennut nainen ei uskalla mennä tansseihin....

    • Anonyymi

      Olin tansseissa ja iso kiitos sinulle kaunis nainen. Tulen takaisin ja sinut minä haluan?
      Minä sinut haen???

    • Anonyymi

      Terve sinä ruovetiläinen nainen. Taas alkaa tanssit Kauko-Pohjassa tavataan taas.

    • Anonyymi

      Eilen 7.9 2019 oli Kaukopohjalla mukavat karaoke tanssit.Tunnelma oikein mukava ja hyviä laulajia.Kyllä tälläiset tanssit aina keskinkertaisen bändin voittaa. Ravintolassa oli kauniita naisia ja salissa kanssa......Terve menoa Kaukopohjalle

    • Anonyymi

      Hei Ruoveden naiset. Joko tanssit alkanut kauko-pohjassa? Tulen taas sinnepäin. T.J

      • Anonyymi

        Kevätkausi alkaa 11.1.2020. Eilen syyskauden päätös 🎶🎶🎶tanssipalvelin ja seuran sivustot varmaan kertovat esiintyjät ja tanssipäivät. Sinne vaan kaikki komiat ja koreet sohvalta pois 🎶🎶


    • Anonyymi

      Surkeat tanssit. B-luokan esiintyjät ja myös jatkossa. Ylisuuri lipun hinta ja kylmä tila. Kuivat pullat kanttiinissa ja tympääntyneet myyjät.

      • Ala-arvoista arvostelua..Sinulta palelija...Pulla ei ole kuivaa...paitsi niiden suussa joissa kieli on jo kuivunut! Kylmä tulee tansseissa heille...joita ei kukaan viitsi nyrpeän olemuksen vuoksi hakea!
        Artistit ovat hyviä esiintyjiä ja soittavat mukavaa tanssittavaa musiikkia!...Tietty, taas ei heidän mielestään, jotka ovat epämusikaalisia syntyissään!
        Te, jotka olette " Haudasta lomalla"..Ajakaa ohi!
        Mutta!..Missä viipyvät iloiset elämän myönteiset vapaat miehet!!!!! Me vapaat naiset haluttais niiiin tanssia...
        Nimimerk. " Pitkästä rivistä"


    • Anonyymi

      Tervehdys Ruoveden naiset. En ehtinyt eilen tansseihin . Oliko kiva tunnelma?

      • Anonyymi

        No ei oikeen ollu. Lavalla heilu Pelle Hermanni.Soittajat heitteli vitsejä kuin myös laulaja, jotka nauratti vaan niitä ittejään.


    • Anonyymi

      Tänään tule sinä kaunis nainen sieltä keskustasta noin 66v Kaukopohjalle
      tansseihin. Sinut minä haluan? T:J

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe