Aihe

Minä olen ummeljoen kingi

jj.ii

minä määrään täällä ja te muut tottelette!

68

1403

Vastaukset

• Höpö, höpö. Sinä et komentele ketään. Tai, voithan komentaa, mutta kukaan ei sinua ota vakavasti.

• V..... alkaako tuollainen räkäposki hyppimään silmille?!?. Kyllä tuollaisille on ennenkin näytetty kaapin paikka.

• Taidatkin olla niin kovapoika, että kun seinään heittää, niin napsahtaa. Ketäpä kiinnostaa, missä sinun homppelikaappisi on. Vai kaipaatko kaappiisi kaveria, ennenkun uskallat tulla ulos.

• Ei tuollainen rimppakinttu ketään seinille heitä. painan tuollaista luisevan perseen omistavaa peräkammari poikaa puolet enemmän. olen oikean miehen kokoinen toisin kun tuollaiset kukkakaalia imevät neidit. tule tänne ummeljoelle räkyttämään niin pistän sinut kyykkyyn.

• Jälleen on ummeljoen vitun kirkuja natsi vetänyt piriä. On niin euroopan omistajaa että. Tuollainen hörhö se on ollut yläasteesta lähtien

• paperimiehet on "kingejä"

• Anonyymi kirjoitti:

paperimiehet on "kingejä"

Tämä ummeljoen kingi ei ole mitään verrattuna paperimiehiin

• Olet pieni poika, joka ei millään malttaisi odottaa että hiekkalaatikko sulaa. Mutta kaivappa vähän jäistä hiekkaa. Rankempaa ja pieni mahdollisuus saada tunne että patti kasvaa.

Huoletta voit tuon tehdä kun et menetä mitään. Järkeä ainakaan kun sitä ei koskaan ollutkaan.

• teidän kaltaisista neideistä ei ole mitään vastusta. v.... kun tulette ummeljoelle niin teille v.... opetetaan käytöstapoja v.... mulkosilmät

• ja tällä tarkoitan nakkisetää ja sitä v.... lefaa joka on aikaisemmin kiusannut vi... minua!!!

• Olet pieni poika, joka ei millään malttaisi odottaa että hiekkalaatikko sulaa. Mutta kaivappa vähän jäistä hiekkaa. Rankempaa ja pieni mahdollisuus saada tunne että patti kasvaa.

Huoletta voit tuon tehdä kun et menetä mitään. Järkeä ainakaan kun sitä ei koskaan ollutkaan.

minä en v.... kaiva mitään v.... hiekkalaatikoita!!! ja minä olen saa...na viisas!! tule tänne sanomaan niin leikitään yhdessä niitä v....n hiekkalaatikkoleikkejä

• Ummeljoella on tasa-arvoisia kaikki normaalit, rauhalliset ja omissakin oloissaan olevat ihmiset.

Ne ketkä kuvittelee määräävänsä, nimenomaan vaikka kyläpäälliköt jne., niin sääliksi käy kun oikean lääkityksen löytäminenkin kestää ja jos ei ole väkivaltainen, niin vapaana saa huudella ja kuvitella olevansa vaikka keisari.

• Ykä on se joka komentaa teitä paskahousuja

• Jos kellään ei ole juhannuksena tekemistä ja haluaa esittää kovaa niin tulkoot tänne ummeljoelle. Täällä näytän mistä voima on tehty. Raavaat miehet syö salaattia ja vitut. Tuollaiset puskajussit joutuu kyykkyyn kokkoineen.

• Onkohan keltakankaan käkikello eksynyt joen toiselle puolen

• Pienet aivopierut taas Ummeljoen natsilta pliis?

• onko kuninkaan hovissa paikkoja avoinna?

• Oikeasti ketjun aloittaja ei edes ole Ummeljoelta. Tai jos on, niin on muualta tänne muuttanut täysin ääliö ja pelle joka hakee huomiota kun ei ilmeisesti ole kavereita muuta kuin avohoidon hoitaja jota käy tapaamassa (ihme että päässyt yleensäkin avohoitoon).

Ummeljokelaiset kuten minä olemme fiksuja, maaseudun tyyppejä ja varmasti meillä on voimaa niin paljon enemmän kuin ketjun aloittajalla että ei tarvitse piipittää ja rääkyä täällä.

• Vittu jokainen joka yrittää haastaa mut tappeluun saa vittu senkkaa nenästä. Vedän puskajusseja turpiin minkä ennätän. Ei paljoa ummeljokelaiset paskajussit hypi silmille kun ajelen siellä autolla t:ji

• Onko Jyri "hammer" Melartinista kuulunut mitään? Oli melko villiä menoa joskus vuosia sitten kun pojat sitä "urheiluseuraansa" pitivät.

• Kävin kotkassa niin korviini kantautui eräältä hikipajalta hirveä huuto ja möykkä. Jostain se oli tuttu. Yhtäkkiä tajusin että ummeljoen plösöhän se siellä raivoaa. 😂

• Ummeljoen seko ja Lohjan Kekkurinkadun tosimies vois sopia miitin. Tulis hyvin toimeen keskenään.

• Ja sit tää Kouvolan takakenomimmi. Praisless shittii koko mimmi etten vaa sanois.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sit tää Kouvolan takakenomimmi. Praisless shittii koko mimmi etten vaa sanois.

Nykyään se takakenomimmi on samoissa draamakuvioissa Vaasan puolel. Eri porukka vain.

• Anonyymi kirjoitti:

Nykyään se takakenomimmi on samoissa draamakuvioissa Vaasan puolel. Eri porukka vain.

Samasta kankaasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Samasta kankaasta.

No ei ne muutkaan siitä porukasta mitään välkkyjä oo. Einsteineja varsinkaan. Sekoilee koko ajan, juoruu toisistaan ja muista, kilpailee kuka on vittumaisin ja madafakin kahjoin, tappelee pullosta tai muusta vastaavasta tuon tuosta, ei hyvää päivää. Kehtaa vielä olla niin pyhistelijää kaikkien kyylääjää ja aina on joku 'mehukas' shaissejuttu jostain, jotka osaa hoitaa asiat kunnolla.

• Anonyymi kirjoitti:

No ei ne muutkaan siitä porukasta mitään välkkyjä oo. Einsteineja varsinkaan. Sekoilee koko ajan, juoruu toisistaan ja muista, kilpailee kuka on vittumaisin ja madafakin kahjoin, tappelee pullosta tai muusta vastaavasta tuon tuosta, ei hyvää päivää. Kehtaa vielä olla niin pyhistelijää kaikkien kyylääjää ja aina on joku 'mehukas' shaissejuttu jostain, jotka osaa hoitaa asiat kunnolla.

Kekkurinkadun tosimies pesis ne kaikki.

• Anonyymi kirjoitti:

Kekkurinkadun tosimies pesis ne kaikki.

No ässältä saa ilmankin, helppoo vaikkei, tiiätsä, ois mitään geimii.

• Punkkarien sivuilla leviää video jossa joku laittaa baarissa munakarvan natsin tuoppiin. En ole mikään punkkarien fani mutta kerran kuulin rainasta niin pakkohan se oli mennä katsomaan. Koomista oli kun natsi juotuaan tuopista yskähteli pariin otteeseen.

• Missä päin suomea on Ummeljoki?

• Ei oo Suomessa, on Kouvostoliitossa.

• Näin sen skinheadin pysäköivän autoa niin menin sylkemään sen konepellille ja sitten kun se lähtee liikkeelle kuvittelen mielessäni kuinka se sylki lentää vauhissa päin pirisian naamaa.

• se on loppu nyt, kaikella on rajansa

• Ei Ummeljoella ole.

• Ei uskota miksikään ummeljoen kingiksi. Oot vaan joku syvästi idiootti joko kuusaalta tai voikkaalta. Siellähän teitä kaheleita riittää ja vielä jää tähteeksekin!

• Eihä kuusaal ny mitii kahelei oo. Voikkaalla nyt on aivovammasia pentuja

• Natsi on oikeasti rikkinäisestä perheestä jossa pojalla on huumeongelma ja isällä alkoholiongelma. Näitä ummeljoen natsin kaltaisia väärin ymmärrettyjä lapsia meidän pitäisi tukea, eikä syrjiä. Se on kauheaa kasvaa perheessä jossa isä on äkkipikainen pultsari.

• Hoitoa tarttee. Da!

• Mikään natsi oo. On vaan umpi hullu. Ja sitäpaitsi kehen natsi voisi kohdistaa nykyään vihansa täällä Kymenlaaksossa?

• Taitaa lähinnä kohdistaa raivoaan ystäviinsä. Sitähän sanotaan noista mopoilla ajelevista huumeporukoista että suurin vaara joutua pahoinpitelyn kohteeksi on heidän omalla porukalla, kun toinen kerholainen vetää pultit ja nyrkit alkaa viuhumaan.

• Menee kyllä itselläni yli ymmärryksen että miten joku moottoripyöräjengi jaksaa katsella kyttien vasikkaa, vaikka se olisi kuinka hurja ja hakkaisi miten paljon ihmisiä vain. Todellisuudessa firma tekee pahan virheen pitäessään sitä pahanilmanlintua porukoissaan.

• Se on se vetovoima, kun työttömät elämänkoululaiset hakeutuu toistensa seuraan. Samalla tavalla me parempi osaiset emme hakeudu narkomaanien, sekä rapakansan keskuuteen. Annetaan me viisaammat porsaiden rypeä ravassaan. Höhö

• Totuus on puhunut!

• Useassa eri maassa/kulttuurissa eläneenä ja ns.natsin tunteneena tiedän, että hänen kaltaisiaan pidetään häkeissä monessa eri kehitysmaassa. Pelkät alushousut tämän kaltaisille apinoilla on päällä ja kansa hyvä sydämmisyyttään ruokkii heitä ja juottaa, vaikka heillä itselläänkään ole einestä purtavaksi. Monesti hedelmät ovat mätiä mutta kelpaavat paremman puutteessa ihmisapinoille.

• Ei ole helppoa olla pekoniin kääritty makkara :D

• Miksi minua kiusataan! Miksi minua v..... kiusataan! J.I

• Koska oot tollanen pauhaava elämänkoulu.

• Pääseekö sinne maatilalle syöttämään kyseistä eläintä? Onko vaaraa että kyseinen eläin puree syöttäessä minun tyttärien sormia? Mitkä on sen tilan koronteenimääräykset ja miten tilan desifiointi on suoritettuna? Voiko maksaa lähimaksuna?

• Mitenkäs siellä sisäsiittolassa muuten menee?

• En aijo kirjoittaa teille koska te v.... kiusaatte mua. Ootte kaikki ihan per....stä. J.i 😣

• Nakkisetä ja lefa älkää enään kiusatko minua 😭 tarkoitan teitä kun sanon että kiusaajat on perseestå 😭

• Onko Ummeljoki niitä paikkoja, että jos kylän molemmat traktorit tulee samaan aikaan huoltoasemalle, niin se on ruuhka?

• Ei ole huoltoasemaa, joten vastauskin on kielteinen.

• Ummeljoella käytetään kauramoottoreita. Jos joku saa kylään ensimmäisen traktorin niin muut ummeljokelaiset kerääntyvät huulet tötteröllä ihailemaan moista taikavehjettä joka kulkee ilman hevosia.

• Tulkaa maanantaina ummeljoen isolle kirkolle niin hakkaan teidät v..... turvan aukojat! T:j.i

• Mikset mee ystävystyy sen takakenomimmin kaa??? Ujo se on ja tykkää leikkii tyhmää, mutta lämmin sydän sil on. Voisit olla sen kaveri.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikset mee ystävystyy sen takakenomimmin kaa??? Ujo se on ja tykkää leikkii tyhmää, mutta lämmin sydän sil on. Voisit olla sen kaveri.

En tiedä sen nimeä

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä sen nimeä

Eti "inka ässä" niin sillä paljon infoo.

• Eli lefa ja nakki kutsu on lähetetty teitä varten v..... t:j.i

• Vosin vaikka ystävystyy jonkun tytön kanssa. Viimeeksi mulla oli nainen niin revin sitä hiuksistä pitkin kämppää että oppii käyttäytymään. Se joi mun kaljatölistä kuulemma vahingossa mutta annoin varkaalle opetuksen. J.I

• Jos koklaat onnees Ässän kaa niin älä sano ettei sua varotettu.

• Tuuppa kuusaalle näyttämään kuinka kova jätkä olet.

• Tiedät i.j vanhan kuusaalaisen sanonnan. Tuuppa kuusaalle niin...

• Kyyti on kylmää kun tulet luumäelle. Tiedän kyseisen hepun ja tollaista ei täällä suvaita.

• Juu kuusaalla ei mitään tollaisia apinoita katella!

• Et voikkaalla uskalla näyttää naamaas?

• Eipä ole asiaa koriallekkaan!

• Vieläks se neiti "takakeno" ässä draamailee siellä?? Vai onks se nyt vaan kokoaikasesti Vaasassa?

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      12761
    2. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      8733