Minä olen ummeljoen kingi

minä määrään täällä ja te muut tottelette!
573185
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 57

Vanhimmat

Höpö, höpö. Sinä et komentele ketään. Tai, voithan komentaa, mutta kukaan ei sinua ota vakavasti.

Äänestä
  • paperimiehet on "kingejä"

Äänestä

• Kuule iso pitää vaan isomman kolauksen,kun tipahtaa.

Äänestä

Olet pieni poika, joka ei millään malttaisi odottaa että hiekkalaatikko sulaa. Mutta kaivappa vähän jäistä hiekkaa. Rankempaa ja pieni mahdollisuus saada tunne että patti kasvaa.

Huoletta voit tuon tehdä kun et menetä mitään. Järkeä ainakaan kun sitä ei koskaan ollutkaan.

Äänestä

teidän kaltaisista neideistä ei ole mitään vastusta. v.... kun tulette ummeljoelle niin teille v.... opetetaan käytöstapoja v.... mulkosilmät

Äänestä

Olet pieni poika, joka ei millään malttaisi odottaa että hiekkalaatikko sulaa. Mutta kaivappa vähän jäistä hiekkaa. Rankempaa ja pieni mahdollisuus saada tunne että patti kasvaa.

Huoletta voit tuon tehdä kun et menetä mitään. Järkeä ainakaan kun sitä ei koskaan ollutkaan.

minä en v.... kaiva mitään v.... hiekkalaatikoita!!! ja minä olen saa...na viisas!! tule tänne sanomaan niin leikitään yhdessä niitä v....n hiekkalaatikkoleikkejä

Äänestä

Ummeljoella on tasa-arvoisia kaikki normaalit, rauhalliset ja omissakin oloissaan olevat ihmiset.

Ne ketkä kuvittelee määräävänsä, nimenomaan vaikka kyläpäälliköt jne., niin sääliksi käy kun oikean lääkityksen löytäminenkin kestää ja jos ei ole väkivaltainen, niin vapaana saa huudella ja kuvitella olevansa vaikka keisari.

Äänestä

Jos kellään ei ole juhannuksena tekemistä ja haluaa esittää kovaa niin tulkoot tänne ummeljoelle. Täällä näytän mistä voima on tehty. Raavaat miehet syö salaattia ja vitut. Tuollaiset puskajussit joutuu kyykkyyn kokkoineen.

Äänestä

Onkohan keltakankaan käkikello eksynyt joen toiselle puolen

Äänestä

onko kuninkaan hovissa paikkoja avoinna?

Äänestä

Oikeasti ketjun aloittaja ei edes ole Ummeljoelta. Tai jos on, niin on muualta tänne muuttanut täysin ääliö ja pelle joka hakee huomiota kun ei ilmeisesti ole kavereita muuta kuin avohoidon hoitaja jota käy tapaamassa (ihme että päässyt yleensäkin avohoitoon).

Ummeljokelaiset kuten minä olemme fiksuja, maaseudun tyyppejä ja varmasti meillä on voimaa niin paljon enemmän kuin ketjun aloittajalla että ei tarvitse piipittää ja rääkyä täällä.

Äänestä

Vittu jokainen joka yrittää haastaa mut tappeluun saa vittu senkkaa nenästä. Vedän puskajusseja turpiin minkä ennätän. Ei paljoa ummeljokelaiset paskajussit hypi silmille kun ajelen siellä autolla t:ji

Äänestä

Onko Jyri "hammer" Melartinista kuulunut mitään? Oli melko villiä menoa joskus vuosia sitten kun pojat sitä "urheiluseuraansa" pitivät.

Äänestä

Kävin kotkassa niin korviini kantautui eräältä hikipajalta hirveä huuto ja möykkä. Jostain se oli tuttu. Yhtäkkiä tajusin että ummeljoen plösöhän se siellä raivoaa. 😂

Äänestä

Punkkarien sivuilla leviää video jossa joku laittaa baarissa munakarvan natsin tuoppiin. En ole mikään punkkarien fani mutta kerran kuulin rainasta niin pakkohan se oli mennä katsomaan. Koomista oli kun natsi juotuaan tuopista yskähteli pariin otteeseen.

Äänestä

Missä päin suomea on Ummeljoki?

Äänestä
  • Ei oo Suomessa, on Kouvostoliitossa.

Äänestä

Näin sen skinheadin pysäköivän autoa niin menin sylkemään sen konepellille ja sitten kun se lähtee liikkeelle kuvittelen mielessäni kuinka se sylki lentää vauhissa päin pirisian naamaa.

Äänestä

se on loppu nyt, kaikella on rajansa

Äänestä
  • Ei Ummeljoella ole.

Äänestä

Ei uskota miksikään ummeljoen kingiksi. Oot vaan joku syvästi idiootti joko kuusaalta tai voikkaalta. Siellähän teitä kaheleita riittää ja vielä jää tähteeksekin!

Äänestä
  • Eihä kuusaal ny mitii kahelei oo. Voikkaalla nyt on aivovammasia pentuja

Äänestä

Natsi on oikeasti rikkinäisestä perheestä jossa pojalla on huumeongelma ja isällä alkoholiongelma. Näitä ummeljoen natsin kaltaisia väärin ymmärrettyjä lapsia meidän pitäisi tukea, eikä syrjiä. Se on kauheaa kasvaa perheessä jossa isä on äkkipikainen pultsari.

Äänestä
  • Hoitoa tarttee. Da!

Äänestä

Mikään natsi oo. On vaan umpi hullu. Ja sitäpaitsi kehen natsi voisi kohdistaa nykyään vihansa täällä Kymenlaaksossa?

Äänestä

Taitaa lähinnä kohdistaa raivoaan ystäviinsä. Sitähän sanotaan noista mopoilla ajelevista huumeporukoista että suurin vaara joutua pahoinpitelyn kohteeksi on heidän omalla porukalla, kun toinen kerholainen vetää pultit ja nyrkit alkaa viuhumaan.

Äänestä

Menee kyllä itselläni yli ymmärryksen että miten joku moottoripyöräjengi jaksaa katsella kyttien vasikkaa, vaikka se olisi kuinka hurja ja hakkaisi miten paljon ihmisiä vain. Todellisuudessa firma tekee pahan virheen pitäessään sitä pahanilmanlintua porukoissaan.

Äänestä

Se on se vetovoima, kun työttömät elämänkoululaiset hakeutuu toistensa seuraan. Samalla tavalla me parempi osaiset emme hakeudu narkomaanien, sekä rapakansan keskuuteen. Annetaan me viisaammat porsaiden rypeä ravassaan. Höhö

Äänestä
  • Totuus on puhunut!

Äänestä

Useassa eri maassa/kulttuurissa eläneenä ja ns.natsin tunteneena tiedän, että hänen kaltaisiaan pidetään häkeissä monessa eri kehitysmaassa. Pelkät alushousut tämän kaltaisille apinoilla on päällä ja kansa hyvä sydämmisyyttään ruokkii heitä ja juottaa, vaikka heillä itselläänkään ole einestä purtavaksi. Monesti hedelmät ovat mätiä mutta kelpaavat paremman puutteessa ihmisapinoille.

Äänestä

Ei ole helppoa olla pekoniin kääritty makkara :D

Äänestä

Miksi minua kiusataan! Miksi minua v..... kiusataan! J.I

Äänestä
  • Koska oot tollanen pauhaava elämänkoulu.

Äänestä

Pääseekö sinne maatilalle syöttämään kyseistä eläintä? Onko vaaraa että kyseinen eläin puree syöttäessä minun tyttärien sormia? Mitkä on sen tilan koronteenimääräykset ja miten tilan desifiointi on suoritettuna? Voiko maksaa lähimaksuna?

Äänestä

Mitenkäs siellä sisäsiittolassa muuten menee?

Äänestä

En aijo kirjoittaa teille koska te v.... kiusaatte mua. Ootte kaikki ihan per....stä. J.i 😣

Äänestä

Nakkisetä ja lefa älkää enään kiusatko minua 😭 tarkoitan teitä kun sanon että kiusaajat on perseestå 😭

Äänestä

Onko Ummeljoki niitä paikkoja, että jos kylän molemmat traktorit tulee samaan aikaan huoltoasemalle, niin se on ruuhka?

Äänestä
  • Ei ole huoltoasemaa, joten vastauskin on kielteinen.

Äänestä

Ummeljoella käytetään kauramoottoreita. Jos joku saa kylään ensimmäisen traktorin niin muut ummeljokelaiset kerääntyvät huulet tötteröllä ihailemaan moista taikavehjettä joka kulkee ilman hevosia.

Äänestä

Vosin vaikka ystävystyy jonkun tytön kanssa. Viimeeksi mulla oli nainen niin revin sitä hiuksistä pitkin kämppää että oppii käyttäytymään. Se joi mun kaljatölistä kuulemma vahingossa mutta annoin varkaalle opetuksen. J.I

Äänestä

Tuuppa kuusaalle näyttämään kuinka kova jätkä olet.

Äänestä

Tiedät i.j vanhan kuusaalaisen sanonnan. Tuuppa kuusaalle niin...

Äänestä

Kyyti on kylmää kun tulet luumäelle. Tiedän kyseisen hepun ja tollaista ei täällä suvaita.

Äänestä

Juu kuusaalla ei mitään tollaisia apinoita katella!

Äänestä

Et voikkaalla uskalla näyttää naamaas?

Äänestä

Eipä ole asiaa koriallekkaan!

Äänestä

Olen ammatiltani psykologi ja haluaisin kuunnella mitä sinulla ummeljoen pojalla on sanottavana. Voitaisiin tavata ja keskustella sinun menneisyydestäsi, nykypäivästä ja tulevaisuudesta. Otathan reilusti yhteyttä minuun, tai johonkin muuhun terveydenhuollon ammattilaiseen ole hyvä.

Äänestä
  • "menneisyydestäsi, nykypäivästä ja tulevaisuudesta", hittoako toikin auttaa?! Kun on elämä sekasin niin ei se "yhy yhy yhy kaikki on ollu mulle vittupäitä" -vuodattelu auta kun sitähän elämänsä sekaisin saanut voi muutenkin tehdä jo valmiiksi tusinankin miehen edestä.

Äänestä

• Voittaisin teidät kaikki vaikka tulisitte kerralla kiinni. varsinkin sinusta kirjoittaja ei ole minulle MITÄÄN vastusta HaHAHAHAhJA. T:ji

Äänestä

Teen siitä vaimon omaan huusholliini. Pääsee heti ekeksi kolaamaan lunta että pääsen aamulla autolla töihin.
j.i

Äänestä
  • Se tekee susta itselleen vaimon. Saat hameen päälle ja alat leipomaan pullaa. :D

Äänestä

Huomenna minä alan ostamaan lampaita t:j.i

Äänestä

Olipa ihana yö pitkästä aikaa. Löysin itselleni tyttö ystävän t:j.i

Äänestä

No kerrohan nyt mikä kingi oot,kun ei ihan saatu selville näin?

Äänestä

Oon treenannut intensiivisesti kolme viikkoa kymmenenkilon käsipainoilla. Kohta tullee turpaan Ummeljoen kingille. Missäs me herkulekset törmätään?

Äänestä

Et sinä ole mikään.Et yhtään mikään.

Äänestä

Kommentointi on suljettu.

Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

jj.ii kirjoitti:

minä määrään täällä ja te muut tottelette!

Keskustelu on suljettu, eikä siihen voi enää kirjoittaa.

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu