Minä olen ummeljoen kingi

jj.ii

minä määrään täällä ja te muut tottelette!

68

2762

    Vastaukset

    • tuulenhuuhtomaa

      Höpö, höpö. Sinä et komentele ketään. Tai, voithan komentaa, mutta kukaan ei sinua ota vakavasti.

      • Anonyymi

        paperimiehet on "kingejä"


      • Anonyymi

        Kuule iso pitää vaan isomman kolauksen,kun tipahtaa.


    • kissankakankaivuu

      Olet pieni poika, joka ei millään malttaisi odottaa että hiekkalaatikko sulaa. Mutta kaivappa vähän jäistä hiekkaa. Rankempaa ja pieni mahdollisuus saada tunne että patti kasvaa.

      Huoletta voit tuon tehdä kun et menetä mitään. Järkeä ainakaan kun sitä ei koskaan ollutkaan.

    • jj.ii

      teidän kaltaisista neideistä ei ole mitään vastusta. v.... kun tulette ummeljoelle niin teille v.... opetetaan käytöstapoja v.... mulkosilmät

    • jj.ii

      Olet pieni poika, joka ei millään malttaisi odottaa että hiekkalaatikko sulaa. Mutta kaivappa vähän jäistä hiekkaa. Rankempaa ja pieni mahdollisuus saada tunne että patti kasvaa.

      Huoletta voit tuon tehdä kun et menetä mitään. Järkeä ainakaan kun sitä ei koskaan ollutkaan.

      minä en v.... kaiva mitään v.... hiekkalaatikoita!!! ja minä olen saa...na viisas!! tule tänne sanomaan niin leikitään yhdessä niitä v....n hiekkalaatikkoleikkejä

    • 70luvultastiainajoku

      Ummeljoella on tasa-arvoisia kaikki normaalit, rauhalliset ja omissakin oloissaan olevat ihmiset.

      Ne ketkä kuvittelee määräävänsä, nimenomaan vaikka kyläpäälliköt jne., niin sääliksi käy kun oikean lääkityksen löytäminenkin kestää ja jos ei ole väkivaltainen, niin vapaana saa huudella ja kuvitella olevansa vaikka keisari.

    • jj.ii

      Jos kellään ei ole juhannuksena tekemistä ja haluaa esittää kovaa niin tulkoot tänne ummeljoelle. Täällä näytän mistä voima on tehty. Raavaat miehet syö salaattia ja vitut. Tuollaiset puskajussit joutuu kyykkyyn kokkoineen.

    • Tii.v

      Onkohan keltakankaan käkikello eksynyt joen toiselle puolen

    • Anonyymi

      onko kuninkaan hovissa paikkoja avoinna?

    • Anonyymi

      Oikeasti ketjun aloittaja ei edes ole Ummeljoelta. Tai jos on, niin on muualta tänne muuttanut täysin ääliö ja pelle joka hakee huomiota kun ei ilmeisesti ole kavereita muuta kuin avohoidon hoitaja jota käy tapaamassa (ihme että päässyt yleensäkin avohoitoon).

      Ummeljokelaiset kuten minä olemme fiksuja, maaseudun tyyppejä ja varmasti meillä on voimaa niin paljon enemmän kuin ketjun aloittajalla että ei tarvitse piipittää ja rääkyä täällä.

    • Anonyymi

      Vittu jokainen joka yrittää haastaa mut tappeluun saa vittu senkkaa nenästä. Vedän puskajusseja turpiin minkä ennätän. Ei paljoa ummeljokelaiset paskajussit hypi silmille kun ajelen siellä autolla t:ji

    • Anonyymi

      Onko Jyri "hammer" Melartinista kuulunut mitään? Oli melko villiä menoa joskus vuosia sitten kun pojat sitä "urheiluseuraansa" pitivät.

    • Anonyymi

      Kävin kotkassa niin korviini kantautui eräältä hikipajalta hirveä huuto ja möykkä. Jostain se oli tuttu. Yhtäkkiä tajusin että ummeljoen plösöhän se siellä raivoaa. 😂

    • Anonyymi

      Punkkarien sivuilla leviää video jossa joku laittaa baarissa munakarvan natsin tuoppiin. En ole mikään punkkarien fani mutta kerran kuulin rainasta niin pakkohan se oli mennä katsomaan. Koomista oli kun natsi juotuaan tuopista yskähteli pariin otteeseen.

    • Anonyymi

      Missä päin suomea on Ummeljoki?

      • Anonyymi

        Ei oo Suomessa, on Kouvostoliitossa.


    • Anonyymi

      Näin sen skinheadin pysäköivän autoa niin menin sylkemään sen konepellille ja sitten kun se lähtee liikkeelle kuvittelen mielessäni kuinka se sylki lentää vauhissa päin pirisian naamaa.

    • Anonyymi

      se on loppu nyt, kaikella on rajansa

      • Anonyymi

        Ei Ummeljoella ole.


    • Anonyymi

      Ei uskota miksikään ummeljoen kingiksi. Oot vaan joku syvästi idiootti joko kuusaalta tai voikkaalta. Siellähän teitä kaheleita riittää ja vielä jää tähteeksekin!

      • Anonyymi

        Eihä kuusaal ny mitii kahelei oo. Voikkaalla nyt on aivovammasia pentuja


    • Anonyymi

      Natsi on oikeasti rikkinäisestä perheestä jossa pojalla on huumeongelma ja isällä alkoholiongelma. Näitä ummeljoen natsin kaltaisia väärin ymmärrettyjä lapsia meidän pitäisi tukea, eikä syrjiä. Se on kauheaa kasvaa perheessä jossa isä on äkkipikainen pultsari.

      • Anonyymi

        Hoitoa tarttee. Da!


    • Anonyymi

      Mikään natsi oo. On vaan umpi hullu. Ja sitäpaitsi kehen natsi voisi kohdistaa nykyään vihansa täällä Kymenlaaksossa?

    • Anonyymi

      Taitaa lähinnä kohdistaa raivoaan ystäviinsä. Sitähän sanotaan noista mopoilla ajelevista huumeporukoista että suurin vaara joutua pahoinpitelyn kohteeksi on heidän omalla porukalla, kun toinen kerholainen vetää pultit ja nyrkit alkaa viuhumaan.

    • Anonyymi

      Menee kyllä itselläni yli ymmärryksen että miten joku moottoripyöräjengi jaksaa katsella kyttien vasikkaa, vaikka se olisi kuinka hurja ja hakkaisi miten paljon ihmisiä vain. Todellisuudessa firma tekee pahan virheen pitäessään sitä pahanilmanlintua porukoissaan.

    • Anonyymi

      Se on se vetovoima, kun työttömät elämänkoululaiset hakeutuu toistensa seuraan. Samalla tavalla me parempi osaiset emme hakeudu narkomaanien, sekä rapakansan keskuuteen. Annetaan me viisaammat porsaiden rypeä ravassaan. Höhö

      • Anonyymi

        Totuus on puhunut!


    • Anonyymi

      Useassa eri maassa/kulttuurissa eläneenä ja ns.natsin tunteneena tiedän, että hänen kaltaisiaan pidetään häkeissä monessa eri kehitysmaassa. Pelkät alushousut tämän kaltaisille apinoilla on päällä ja kansa hyvä sydämmisyyttään ruokkii heitä ja juottaa, vaikka heillä itselläänkään ole einestä purtavaksi. Monesti hedelmät ovat mätiä mutta kelpaavat paremman puutteessa ihmisapinoille.

    • Anonyymi

      Ei ole helppoa olla pekoniin kääritty makkara :D

    • Anonyymi

      Miksi minua kiusataan! Miksi minua v..... kiusataan! J.I

      • Anonyymi

        Koska oot tollanen pauhaava elämänkoulu.


    • Anonyymi

      Pääseekö sinne maatilalle syöttämään kyseistä eläintä? Onko vaaraa että kyseinen eläin puree syöttäessä minun tyttärien sormia? Mitkä on sen tilan koronteenimääräykset ja miten tilan desifiointi on suoritettuna? Voiko maksaa lähimaksuna?

    • Anonyymi

      Mitenkäs siellä sisäsiittolassa muuten menee?

    • Anonyymi

      En aijo kirjoittaa teille koska te v.... kiusaatte mua. Ootte kaikki ihan per....stä. J.i 😣

    • Anonyymi

      Nakkisetä ja lefa älkää enään kiusatko minua 😭 tarkoitan teitä kun sanon että kiusaajat on perseestå 😭

    • Anonyymi

      Onko Ummeljoki niitä paikkoja, että jos kylän molemmat traktorit tulee samaan aikaan huoltoasemalle, niin se on ruuhka?

      • Anonyymi

        Ei ole huoltoasemaa, joten vastauskin on kielteinen.


    • Anonyymi

      Ummeljoella käytetään kauramoottoreita. Jos joku saa kylään ensimmäisen traktorin niin muut ummeljokelaiset kerääntyvät huulet tötteröllä ihailemaan moista taikavehjettä joka kulkee ilman hevosia.

    • Anonyymi

      Vosin vaikka ystävystyy jonkun tytön kanssa. Viimeeksi mulla oli nainen niin revin sitä hiuksistä pitkin kämppää että oppii käyttäytymään. Se joi mun kaljatölistä kuulemma vahingossa mutta annoin varkaalle opetuksen. J.I

    • Anonyymi

      Tuuppa kuusaalle näyttämään kuinka kova jätkä olet.

    • Anonyymi

      Tiedät i.j vanhan kuusaalaisen sanonnan. Tuuppa kuusaalle niin...

    • Anonyymi

      Kyyti on kylmää kun tulet luumäelle. Tiedän kyseisen hepun ja tollaista ei täällä suvaita.

    • Anonyymi

      Juu kuusaalla ei mitään tollaisia apinoita katella!

    • Anonyymi

      Et voikkaalla uskalla näyttää naamaas?

    • Anonyymi

      Eipä ole asiaa koriallekkaan!

    • Anonyymi

      Olen ammatiltani psykologi ja haluaisin kuunnella mitä sinulla ummeljoen pojalla on sanottavana. Voitaisiin tavata ja keskustella sinun menneisyydestäsi, nykypäivästä ja tulevaisuudesta. Otathan reilusti yhteyttä minuun, tai johonkin muuhun terveydenhuollon ammattilaiseen ole hyvä.

      • Anonyymi

        "menneisyydestäsi, nykypäivästä ja tulevaisuudesta", hittoako toikin auttaa?! Kun on elämä sekasin niin ei se "yhy yhy yhy kaikki on ollu mulle vittupäitä" -vuodattelu auta kun sitähän elämänsä sekaisin saanut voi muutenkin tehdä jo valmiiksi tusinankin miehen edestä.


      • Anonyymi

        Voittaisin teidät kaikki vaikka tulisitte kerralla kiinni. varsinkin sinusta kirjoittaja ei ole minulle MITÄÄN vastusta HaHAHAHAhJA. T:ji


    • Anonyymi

      Teen siitä vaimon omaan huusholliini. Pääsee heti ekeksi kolaamaan lunta että pääsen aamulla autolla töihin.
      j.i

      • Anonyymi

        Se tekee susta itselleen vaimon. Saat hameen päälle ja alat leipomaan pullaa. :D


    • Anonyymi

      Huomenna minä alan ostamaan lampaita t:j.i

    • Anonyymi

      Olipa ihana yö pitkästä aikaa. Löysin itselleni tyttö ystävän t:j.i

    • Anonyymi

      No kerrohan nyt mikä kingi oot,kun ei ihan saatu selville näin?

    • Anonyymi

      Oon treenannut intensiivisesti kolme viikkoa kymmenenkilon käsipainoilla. Kohta tullee turpaan Ummeljoen kingille. Missäs me herkulekset törmätään?

    • Anonyymi

      Et sinä ole mikään.Et yhtään mikään.

    Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe