rear diff temp valo vilkkuu

RidgeForrester100

Subaru foresterissa alkoi vilkkua rear diff temp valo. Onkohan oikea vika vai anturivika. kokemuksia ?

10

5580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalliilta_kuulosta

Kuulosta siltä, että jakovaihteistosta ovat öljyt karanneet, ja lämpötila kohollaan. Voi olla myös laakerivikaa.

• Johdossa_vikaa

Voi olla myös pelkästään anturin johto poikki, tarkasta se ensin saattaa olla vika siinä, näin tein itse.

• SupparuEiKestä

Muahahahha itse vein vikapesän romuttamoon muhahahah!!!!!!

• Veikkaisin että anturin johto poikki. Näin oli minulla edellisessä Foresterissa.

• Ridge2001

Kiitän asiallisia vastaajia ja toivon toki niitä lisääkin. Idioottejen puolesta en osaa olla pahoillani, elämä teidät kyllä hoitaa. Tai aktiivimalli.

• Surparu

Minun Foresterissani ko. vika johtui siitä, että takana olevan jakovaihteiston huohotus oli lähes tukossa. Pieni krassaus ja vika hävisi.

• Forforre

Jakovaihteisto takana?
        Ei ainakaan Subarussa sellaista ole.

• 2.0d

Luin ketjun koska Foresterissani tuo valo alkoi vilkkua eilen. Mutta koska on 14astetta pakkasta ja se syttyi heti ensimmäisessä kiihdytyjsessä, ei syy todellakaan voi olla öljyn kuumeneminen.
      Netistä päätellen anturivika tai huono liitos näyttää vaivaavan monia Subaruja. Venäläinen youtubevideo kehotti vain irroittamaan anturijohdon ja jatkamaan matkaa. Taitaa olla oikeassa.

• joskusvanhaparempi

Useinkin turhia vika ilmoituksia. Jos öljyä on oikea määrä ei siinä tarvita muuta kuin ajoa. Tuntuu että vanhan ajan lasisilmä tarkistus pitäisi palata öljytikkuineen moneen paikka olisi järkevintä. Laitettaisiin vain helpoille paikoille.

• TotesinTämänEttä

Ei näytä subarut kestävän talvea. Vikaa, vikaa, vikaa. Mars kalliiseen korjaukseen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      171
      5951
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      265
      3364
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3334
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2778
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1904
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      29
      1668
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1616
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1487
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23