Vannetukku mainostaa renkaiden kausivaihtoa hintaan 29,90€. Vielä viime syksynä hinta oli 19,90€. Aika kova nousu, sanoisin.
Vannetukku
47
5598
Vastaukset
- eeroopotti
Siinäpä uusavuttomille märehtimistä
- Lingi
Ei kannata eksyä muutenkaan tuohon liikkeeseen. Huonoa palvelua ja takuut ei toimi.
- Väärä_palsta_
Paljonko piano maksaa saunaan?
Keskustelu24 -> Ajoneuvot ja liikenne -> Varusteet ja huolto
Auton lisävarusteet ja huolto
Keskustelu24 -> Ajoneuvot ja liikenne -> Varusteet ja huolto -> Renkaat ja vanteet
Keskustelua autonrenkaista ja vanteista. Mikä merkki on paras?- Anonyymi
🤥?
- Sdifmf
Vannetukku on valitettavasti myös Kuopiossa ja jos kysyjä haluaa siitä tietoa niin keskustelu käydään tällä palstalla. Kerroppa nyt kun melkein jokaiseen aloitukseen Kuopion sivuilla laitat, että on väärä palsta niin mistä asioista Kuopion palstalla mielestäsi voi keskustella? Tosin sillä mitään väliä ole.
- Plumber_Dumber
Vannetukku on persaukisille. Maksan 45€ laadusta.
- Kore
Nostetaan tätä ettei kukaan vaan kyseiseen liikkeeseen eksy missään asioissa. Sen verran on ammattitaito huonoa ja takuut loppuu perävalojen hävitessä.
- Halvemmalla
Saa renkaatkin muista liikkeistä satanen eroa 15 tuuman talvirenkaissa.
- Sinne_siis
Keskustelu24 -> Ajoneuvot ja liikenne -> Varusteet ja huolto -> Renkaat ja vanteet
Keskustelua autonrenkaista ja vanteista. Mikä merkki on paras? - Anonyymi
Sinne_siis kirjoitti:
Keskustelua autonrenkaista ja vanteista. Mikä merkki on paras?🤥🤥?
- Jfafkog
Hei, meinaa taas unohtua tämä viestiketju!! Varokaa liikettä kuopiolaiset. Palstapoliisi ota lääkkeet ja mene nukkumaan.
- Kysyvä_tieltä_eksyy
Mitä mieltä oler Saara Aallon mahdollisuuksista lauantain finaalissa? Mennäänkö päätyyn asti?
- Anonyymi
Kuka on Saara Aalto onko hän jääkiekkoilija?
- köyhä.duunari
Kiva tietää, saahan kolmellakympillä paljon kivempiakin asioita kuin renkaanvaihdon. Vaihdoin itse joten säästin sen summan, sillähän ostaa vaikka ruokaa kaupasta.
Käyttäkööt varakkaammat minun puolesta noita renkaanvaihtopalveluita.- Säästövinkki
Varmaan parturoit itse tukkasi ja säästät toiset kolmekymppiä?
- Anonyymi
Säästövinkki kirjoitti:
Itseasiassa kyllä parturoin, sen mitä tukasta on enää jäljellä. Kotiparturikone on säästänyt hintansa takaisin jo moninkertaisesti. Ei se oma turraus enää paljoa pahenna kun on jo valmiiksi melkoisen murjaanin näköinen...
- Anonyymi
Säästövinkki kirjoitti:
Pitää paikkansa.
- Anonyymi
Säästövinkki kirjoitti:
Juuri niin.
- Anonyymi
Säästövinkki kirjoitti:
Tottakai. Sivuleikkurilla vetelen pään aina tarvittaessa. Vuosien varrella säästynyt tuhansia ;)
- Anonyymi
Vannetukussa soikeatkin renkaat menee toleranssiin kun huippulaitteilla testataan, eihän Jukka ole väärässä.
- Anonyymi
Keskustelua autonrenkaista ja vanteista. Mikä merkki on paras? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustelua autonrenkaista ja vanteista. Mikä merkki on paras?🤥🤥🤥?
- Anonyymi
Vannetukussa ei kannata asioida, oma kokemus Kuopion pisteestä todella huono.
- Anonyymi
Keskustelua autonrenkaista ja vanteista. Mikä merkki on paras?- Anonyymi
Ainakin minulla on Michelinit rullannut erittäin hyvin alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin minulla on Michelinit rullannut erittäin hyvin alla.
Samoin, Michelinit. Vannetukusta saanut aina hyvän palvelun. Renkaanvaihto sujunut moitteetta. Sitä paitsi hinta ihan yleinen. Ilmaiseksiko pitäisi saada palvelu? Kausivaihto rengashotelli -hinta ei edes kallein hintavertailussa.
- Anonyymi
🤥🤥🤥🤥?
- Anonyymi
Palstapoliisi tässä terve. Kuopiossa on vannetukku joten kirjoittaminen tälle palstalle on erittäin suotavaa.
- Anonyymi
Palstapoliisipölvästin tekohetkenä olisivat kunnon suvikumit ja kaikki muutkin ehkäisyvälineet, olleet tarpeen.
- Anonyymi
Ahneudella ei ole rajoja Vannetukun kohdalla. Rengasalalla vallitsee laiton kartelli, jopa tulisi "räjäyttää" ja luoda aito markkinatalouden kilpailu rengasalalle. Kuluttajaviraston ja markkinatuomioistuimen tulisi puuttua alalla rehottavaan kartelliin.
- Anonyymi
Sanonko minne voit työntää ne vanteet?
Lue aiheen Kuopio keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanonko minne voit työntää ne vanteet?
Lue aiheen Kuopio keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita.🤥🤥🤥🤥🤥?
- Anonyymi
Mikäs juttu tämä viimeisin oli... mistä uusista tiedoista puhutaan kaupungilla?
- Anonyymi
Palstapoliisi on vähän erikoinen kaveri, ei sille kannata suuttua.
- Anonyymi
autofoorumeilla näytettiin jo enemmän lukuja. ei hyvältä näytä.
- Anonyymi
50,25%.
- Anonyymi
ostin juuri kesärenkaat kys firmasta,tosi nopea toimitus kotia pmäelle.4pv ja renkaat koti ovella.kiitos vannetukulle,suosittelen muillekkin.
- Anonyymi
Suomi24-palveluissa ei saa
Markkinoida tai mainostaa tuotteita tai palveluita ilman Suomi24:n lupaa
Käyttää palvelun sisältöä kaupallisiin tarkoituksiin ilman Suomi24:n lupaa- Anonyymi
Tuleeko sakot vai linnatuomio. Onko lakiin perustuva kielto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko sakot vai linnatuomio. Onko lakiin perustuva kielto?
Tosi hyvä palvelu ja nopea toimitus.VANNETUKKU.Kiitos
- Anonyymi
🤥🤥🤥🤥🤥🤥?
- Anonyymi
Hinta nousee! Nyt näyttää olevan 39,90€.
- Anonyymi
Inflaatio
- Anonyymi
vaihda itse niin säästät
- Anonyymi
Tee ite ja säästä muutama kymppi.
- Anonyymi
Ei ole mitään inflaatiota. On vain tulonsiirtoja, joita ahneet yrittäjät ja kauppiaat harrastavat. Kaikki on bisnestä.
- Anonyymi
Vuosi vuodelta renkaiden vaihto itse on yhä kannattavampaa. Tuolla vaihdon hinnalla saa jo ihan hyvät ruokaostokset tehtyä kaupassa.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213818
- 891890
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa881296Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681261- 561129
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.521007Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe187976- 61922
- 42886
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849