Menkat alkoi 30.3. Kivut olivat normaalit niin kuin mulla on aina menkkojen aikaan. Klönttejä ei oo kyl tullu minkäänlaisia ja vähäistä ollut vuoto. Luulin jo eilen loppuneen mutta tänään sit vuosi lisää. Noh eilen huomasin että tissit on arat ja alavatsa kipeä niin kuin olisi menkat vasta alkamassa. Ennen ei ole tämmöstä ollut että menkkojen lopussa olis vatsa kipeä. Tänään sit häätyny jatkuvasti ravata vessassa. Alavatsa ja alaselkä kipeät, rinnat vähän arat. Epäilen etten voi olla raskaana koska en ole tähänkään päivään mennessä ollut kuin kerran ja sekin meni kesken. Yritystä takana kohta 5 vuotta (joo ollaan menossa tutkimuksiin). Mut sitä ihmettelen että mitä tämä voi olla... Voiko tulla menkat vaikka olis raskaana, entä voiko nuo kivut olla noin pahat?? Vai onko tämä jotain endoa, kystaa yms???
Ihme oireita
mitätämäon12345
0
147
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931402
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53594