kuukautiset

tumppuun_

Otaako nainen teillä suihin tai antaa persettä kuukautisten aikana vai joudutteko vetelemään tumppuun

15

671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lakkoaikaajoin

Alkuaikoina sai kuukautistenkin aikana mutta loppui sitten tyttöystävän toiveesta...omaan apuun pitää turvautua, suihinottoa saa mutta vain seksin yhteydessä, persettä ei saa edes pyynöstä.

• mammanpoijjat

No nuoletteko itse naista kun sillä on menkat? Se on ihan täysin siistiä, kun on tamponi sisällä.

Tai annatteko munaa menkoista huolimatta, jos nainen haluaa Vai oletteko neitejä jotka kauhistuu verta?

• vähän_sottaista

Harvinaista on että muija olisi halunnut seksiä kuukaustisten aikana mutta sitäkin joskus tapahtunut, mua ei haittaa veri munassa jos naiselle se on ok.

• Olen neiti. Pari kertaa harrastanut seksiä kuukautisten aikaan ja ei kiitos.

• täti79

Minun nykyinen mieheni on tässä asiassa neiti. Muutoin aivan mahtava sängyssä, joten en valita... Menkkojen aikana meillä vaan on hiljasta.
        Kenellekään muulle miehelle aiemmin menkat eivät ole olleet mikään ongelma. Tosin nuolemista en itsekään menkkojeni aikana kaipaa.

• veriikävääsuussa
        täti79 kirjoitti:

Minun nykyinen mieheni on tässä asiassa neiti. Muutoin aivan mahtava sängyssä, joten en valita... Menkkojen aikana meillä vaan on hiljasta.
        Kenellekään muulle miehelle aiemmin menkat eivät ole olleet mikään ongelma. Tosin nuolemista en itsekään menkkojeni aikana kaipaa.

Muijallani sama juttu, seksi käy kuukautisten aikana mutta ei halua että nuolen enkä kyllä itsekkään välitä.

• NiinSeSuhteessa

Kun vielä hetki sitten olin suhteessa, otti ja antoi ja kaikkea muuta. Minä myös. Sammuttiko tämä tiedonjanosi? Nyt antaa hyvää toiselle. Iloista antajaa jumala rakastaa tai jotain.

• pitkätukka-68

Kaikki tyttöystäväni ovat halunneet seksiä myös menkkojen aikana. Olen antanut kun kerran pyydetään.

• TotuusSattuuQC

Ei ole haitannut tahtia.

• Frankenstainica

menkkojen aikaan seksi on kaikkein ihaninta.

• juueisaa

Ei ole toivettakaan että saisi suikkarin tai vielä vähemmän että saisi persettä kun se aika naisella, eikä tuota persepanoa saa vaimolta muutenkaan.

• Inhoanhomoja

Oletko hintti? Vai oletko piilohomo?

• Hyväratkaisu

Naisen persettä ei ole tarkoitettu siihen käyttöön, muuten naisillakin olis g-piste perseessä kuten miehillä. Kannattaa pyytää persettä vain miehiltä, koska miehen perse on selkeästi luotu siihen käyttöön.

• SillanpääJ

Juurikin näin.

• perheellinenjailman

Ihan sama onko naisella kuukautiset tai ei , tumppuun pitää vetää ja niin ollut vuosia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3372
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3157
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2648
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1850
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1465
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82