Eurassa 78 syntynyt mies, ketä mahtoi olla kun kuoli
Kuka kuoli
10
2821
Vastaukset
- SaijaSaija
Kuule Miisa-mummeli, ei ollut syntynyt hän Eurassa, vaan oli Nakkilalainen, mutta kuoli Eurassa. Tarkemmin sanottuna Tuiskulassa, joka on lähellä Kiukaisten Harolaa. Ei siis Eurassa ollenkaan. Opettele kirjoittamaan.
- A.00
Onko sillä väliä ketä on ollut, antaa omaisten surra rauhassa...
- Oletkotyhmä
Miten tuo kysymys estää omaisia suremasta? Ja niin se vaan sinäkin täällä olet tietoa kärkkymässä...
- Mietin
Onko se suurikin salaisuus. Tietoon tulee jossain kohtaa.
- Kukakukatunnenko
Niin kuka oli?
- eikuulusulle
TUNNEN.
- Änim12457
Jos oli syntyperänen Nakkilasta, niin oli samalla luokalla tai rinnakkaisluokalla 3 vuotta. Osan otot omaisille.
- tietoo
Ville oli
- 777777777
Kuka mahtoi olla? Ketä kiusataan? Äidinkielen juttuja.
- Zeke
Mitähän oli tapahtunut?Autoon jokin vika vai mitähän...?Tie on luotisuora tuosta kohtaa ja neljäntienristeyskin ihan lähellä,vois ajatella ettei vauhtiakaan mahdottomasti.Sairaskohtausko..? Voimia läheisille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698