Kysyn nyt.
Kenet haluat ?
113
5915
Vastaukset
- Oisinvoinutollahyväystäv
Tiedän mutta ei antaudu kun toisen ja kun asioista ei voi puhua niin voimaton olen.Pakko vaan unohtaa,en voi muuta.....
- nomitämuka
voisin tehdä. Tulla vaan sun oven taakse, että kop kop. Koska sitten tulen. Haluutko nyt viikonloppuna mun tulevan?
- Oisinvoinutolla
Ei hän tulisi....Silti oudosti vihjailee itsestään mitä en ymmärrä.
- naikkoselle
Oisinvoinutolla kirjoitti:
Flirttailu piristää työympäristöä. Älä sekoita sitä muuhun.
- Olisinvoinutolla
Ei olla samassa duunissa,ihan muualla tavattiin.
- Sivusta
naikkoselle kirjoitti:
Flirttailu piristää työympäristöä. Älä sekoita sitä muuhun.
Kelle naikkoselle?
- Kerrokerro
Miten vihjailee?
- tulisinjoshaluaisit
Oisinvoinutolla kirjoitti:
Älähän sano. Voisin minä tullakin, jos tietäisin sinun kaipailevan minua.
- Olisinvoinutolla
😄,no ala tulla..Mä tällanen himokas leijona.Hän siinä menetti,en minä☺
- aikaomahyväisesti
sanottu. Hän menetti sinussa jotain, mutta sinä et hänessä. Olipas narsistisesti sanottu. Kuka nyt tollasen kanssa haluaa edes olla.
- Olisinvoinutolla
Kaikkea ei voi saada mutta toiset haluaa kaiken.Onko narsistista laittaa tälle haluamiselle rajat?Ei.
- Anainen----
Kaukana asuvan miehen
- näinollutkauan
Entisen naapurin kymmenien vuosien takaa.
- entinen.naapurin.poika
Onko sinulla ja hänellä ollut joskus jotain "juttua" ?
- Envoinutollalaittamatta
Naapurin poikapa hyvinkin kateissa.
- K__
Hänet 😪
- seonohi
Harmi ettei tultu juttuun.
- ikäväikävä
Oli yllä tosi harmi, ikävä suorastaan
- pyöriilakanatsolmuun
hänestä aamuna rankemmin riemuiten innostun.
- aitoriitta
Haluan Jarin.
- Rryh
No ketä sä tarkoitat riittaa.mä on yksi niistä riitasta pirkanmaalta nääs
- Jiinoma
Juhan.
- juhahaluaa
Pitkän ja kauniin ja älykkään naisen jolla on vahva mieli!
- jiinsoma
Vähän tuntomerkkei Juhasta. :3 Ettei oltais samaan..
- tuskinpaolette
jiinsoma kirjoitti:
Vähän tuntomerkkei Juhasta. :3 Ettei oltais samaan..
Samaan... suomessa on aika monta juha nimistä.
- jiinsoma
tuskinpaolette kirjoitti:
Samaan... suomessa on aika monta juha nimistä.
Niin ajattelinkin, olenhan pöpipää akka. Irti mun Juhasta. 😂
- tuskinpaolette
jiinsoma kirjoitti:
Niin ajattelinkin, olenhan pöpipää akka. Irti mun Juhasta. 😂
No kertokaas molemmat millanen se juha on
- RehellisestiJiinOma
No tämä mun Juha on Kouvolasta......
- naisihailija
Juha on kyllä ihana.. mmm
- Sivustavaan
Juha 32-33v.
- pep333333
Laurin haluun mun naapurista.
- Jiinoma
Mun Juha on10 vuotta nuorempi.
- pep33333
HALUUN Laurin. Piste...
- eisilläolemerkitystä
Ihan sama haluanko vai en, kun hän ei minua halua.
- mitämenivikaan
Miks ei haluu sua?
- sekaisinkaikki
Minä kyllä haluan häntä, mutta häntä haluaa toista.
- ihan.sama
Ihan kuka vaan käy jo.
- Markopetterin
haluan minä
- se.se.on
Vahvan miehen, joka ei haaveile muista.
- otanmitähaluan
Aina pitää haluat joku näinkö se menee? En halua, sitten kun haluan otan. So simble is that..,.,.
- tiedäsitten
Aina sitä haluta saa, tiedä vaikka joskus
- Tasapuolisuustässäkin
Haluan naisen, joka haluaa minut.
- vapaa.varattu.mikä
Pitääkö sen olla vapaa? Ja vaik ois varattu, niin voi pettää kunhan vaan haluaa sua? Onko väliä?
- ToivonLöytäneeniHänetJo
Haluan miehen joka haluaa minut vaikken häntä haluaisi sillä en halua olla hätävara, viimeinen oljenkorsi tai että mies ihastuu vain ihailun kohteena olemiseen eikä minuun itseeni
Haluan miehen jolle ei kelpaa kuin ainoastaan minä.
Haluan miehen joka arvostaa minua ei loukkaa ainakaan tahallaan.
Haluan miehen joka näkee minun sydämen ja sielun ja pitää siitä, eikä vain pillua tai ulkonäköä
(Joten älä tuota pettymystä sillä..)- säälittävälle
"Haluan miehen joka haluaa minut vaikken häntä haluaisi sillä en halua olla hätävara, viimeinen oljenkorsi tai että mies ihastuu vain ihailun kohteena olemiseen eikä minuun itseeni"
Oletko aivan tyhjäpää? Sinä itse haluat olla ihailun kohteena ja juuri sinulle ei ole väliä oletko sinä ihastunut tuohon ko. mieheen. Ei heelvetti mistä noin tyhmiä kana-aivoja löytyy? - ToivonLöytäneeniSsenJo
säälittävälle kirjoitti:
"Haluan miehen joka haluaa minut vaikken häntä haluaisi sillä en halua olla hätävara, viimeinen oljenkorsi tai että mies ihastuu vain ihailun kohteena olemiseen eikä minuun itseeni"
Oletko aivan tyhjäpää? Sinä itse haluat olla ihailun kohteena ja juuri sinulle ei ole väliä oletko sinä ihastunut tuohon ko. mieheen. Ei heelvetti mistä noin tyhmiä kana-aivoja löytyy?Kuka niin sanoo? Sinun pääsi varmaan laittaa lisä rivejä tekstiini. Se mielikuvitus kuriin
Yksi asia mitä vihaan joissain palstalaisissa on se että kun kontektissa ei lue koko asiasta mitään, niin silti joku jostain pierasee väliin tyhjästä jotain. Se mielikuvitu, se mielikuvitus.
Jos riveissä ei lue että: EI VÄLIÄ MINUN TUNTEILLA JA RAKASTANKO SITÄ, silloin semmoista väitettä ei siellä ole vaan se on lukijan oma mielikuviyus joka lisäillyt tekstiin omia rivejä
Tämä on sellaisten änkyrävänkyröiden tapa muuten millä he saavat suhteessa ristiriitoja ja tappeluita aikaan. Kun pierastaan toisen sanomisiin mielikuvituksen avulla olettamuksia ja sitten huudetaan niistä vihaisena ja haukutaan toinen ja se toinen huutaa päälle että: JUMALAUTA SANOINKO NIIN????
sitten suuttuu se toinenkin ja paiskaa ovet kiinni perässään ja sanoo että
"haistappa sinä kuule vittu. Minä lähden. et tarvitse tähän toista keskutelijaa kun näyttää tuo kysyminen ja vastaaminen sujua sinulta itseltäsi kummankin puolesta, joten hoidappa koko homma ihan yksikseen. "
Itse joskus tappelin ex-avokkini kanssa eräästä aiheesta ja ex ei tajunnut. Huusin sille että: Miksi sä et kuuntele minua koskaan?? Taaskaan sä et kuunnellut. Et tajua yhtään mitään.
se huutaa perään että: koko ajanhan minä tässä kuuntelen
Pointti oli siinä että silloinkin se kuuli mitä halusi kuulla ja loput se pierasi päästään ja minulla paloi piuhat kokonaan siihen ja huusin että kun se ei vittu saatana kuuntele yhtään. että mikä siinä nyt on niin vaikeaa vaan kuulla mitä sanon..
Lopulta luovutin ja kun yhteinen asunto niin en sitä voinut käskee painua niin pitkälle kuin pippuri kasvaa vetään noita tulkintojaan hatusta joten vedin takin päälle ja lähdin itse meneen.
ex huuteli perään että hän kuuntelee koko ajan ja minä huudan takas että kuuntelisit paremmin ja häippäsen ovista ulos - omatminitupakat
Aika huvittava juttu oli eräässä palaverissa, kun olin, niin joku... no... keskikokoinen nainen tuli esittelemään toisille ihmisille että miten yrittää vähentää tupakanpolttoaan:
Tekee itselleen sätkistä sellaisia "minitupakoita", jotka ovat lyhyitä jotta ei tarvitse polttaa aina kokonaista, oma erikoismallinen.
Katsoin sen kun esitteli niitä noin 3cm pitkiä omia tekemiään tupakoita toisille, en viitsinyt puuttua peliin sanomalla että ehkä joku... sähköjuttu voisi olla kätevämpi. - ToivonLöytäneeniHänetJo
Joo o.. kerran minäkin taisin piirtää exälleni kuvan ongelmanytimestä kun me puhuimme eri asiasta ja se ei tajunnut minua eikä kuunnellut yhtään.
En jaksanut enää käyttää ääntäni kun alkoi hermot palaa ihan täysin siihen minun sanomisieni vääristelyyn joten hiljenin ja piirsin kartan siitä mistä nyt kenkä puristaa. Annoin sen sille ja lähdin lenkille.
Sai putkiaivo jäädä tulkitseen kuvaa ja ratkoon ongelmaa ihan keskenänsä..
Kyl sillä jokin piuha tais alkaa sytyttäänkin sillä keinoin.
Se itse taas käytti meidän keskinäisissä ristiriidoissa paperia ja ranskalaisia viivoja
ja sitten paperin vikana sillä oli siellä sarake: ONGELMANRATKAISU
Tehtiin ihan sopimuspaperi joka allekirjoitettiin molemmat sitten ja siihen sitouduttiin kumpikin - normielämäävain
Jos tulee ongelmia niin kannattaa kutsua Negotiator General paikalle, jotta tulee ex-miehellesi pissit ja kakitkin samalla housuun kuulusteiluissa :B
Oli pääesikunnan eversti tai ei, siltikin kakkii pelostaan housuihinsa :D - ToivonLöytäneeniHänetJo
normielämäävain kirjoitti:
Jos tulee ongelmia niin kannattaa kutsua Negotiator General paikalle, jotta tulee ex-miehellesi pissit ja kakitkin samalla housuun kuulusteiluissa :B
Oli pääesikunnan eversti tai ei, siltikin kakkii pelostaan housuihinsa :DEi mulla sen kanssa ole mitään selvitettävää enää. Katoppa kun se ero tuli sen takia ettei niitä asioita saatu oikeneen enää lopulta suoriksi vaan kaikki keskittyi "kylmään asemasotaan"
Noh, sitten pitkän kylmänsodan (eli hiljaisen ajan jolloin mikään ei kunnossa ja molemmat tiesi sen mutta asioista ei puhuttu ) jälkeen räjähti viimeinen kova tappelu jonka yhteydessä käytiin kaikki asiat ja pettymykset läpi ja selvitettiin kaikki, puhuttiin suut puhtaaksi ja viimeisenä minulta tuli että: haluan erota
Kaikki siis mitä piti selvittää tuli viimeisessä "sodankäynnissä" jonka jälkeen päästiin välirauhaan ja viimein sopuun erosta.
eron jälkeen ei ole ollut enää mitään asioita selviettävänä sen jälkeen kun asuntoon liittyvät käytännönasiat oli hoidettu - iteymmärränerittäinhyvin
Minusta on hyvin tärkeää haluta ihminen joka haluaa juuri minut. Pitää juuri minusta, tykkää luonteestani, ulkonäöstäni ym.vaikken olisikaan se maailman kaunein ja fiksuin. Ja kyllä nimenomaan niin päin, että minä olen tärkeä enkä mikään kuhan nyt joku on.
- tärkeälletärkeä
iteymmärränerittäinhyvin kirjoitti:
Minusta on hyvin tärkeää haluta ihminen joka haluaa juuri minut. Pitää juuri minusta, tykkää luonteestani, ulkonäöstäni ym.vaikken olisikaan se maailman kaunein ja fiksuin. Ja kyllä nimenomaan niin päin, että minä olen tärkeä enkä mikään kuhan nyt joku on.
Samaa mieltä. Ei sellaista " kunha nyt joku on" en voisi itse kenenkään kanssa olla eikö periaatteella enkä haluaisi olla tärkeälle vaan joku vaan tärkeä.
- aitoriitta
Sebastianin.
- RauhaJaKen
Rauha vain on mun sydämessäni. Siellä se hurisee, vaikka ympärillä pörisee. Ken rauhaa rakastaa se rauhan saako vierelleen?
- KenJaRauha
😁😍😁
- aitoriitta
Sinut, sinut, sinut.
- pep333333
Laurin haluun edelleen itselleeee.
- Otatässänytselvää
En tiedä haluanko hänet , mutta tunteeni haluaisin kyllä selvittää tätä tuntematonta miestä kohtaan. Liikaa hallinnoi mieltäni. Mokoma.
- Deekaavee
Markku on ollut mun yli vuoden ja haluan aina vaan 💕💕💕😘😋😍
- Lahtivälillämmeon
Sarin ikuisesti kokonaan❤️💋
- näinseyhäon
Miehen, entisen naapurin.
- Pidänäppiserossa
Buahhahaa,,hoitele sinä vaan se oma ukkos, minä hoitelee omani. Haaveillahan aina voi, mutta tosielämä on aivan muuta.
- Söpönsellaisen
Naisen, entisen naapurin
- aitoriitta
En tiedä. Mielestäni sinun ja vaimosi pitäisi selvittää ristiriidat, joita kaikille pareille tulee vuosien kuluessa. Mekin olemme kaikki nuo käyneet läpi. Kannattaako tässä ruveta pareja rikkomaan. Olet vain niin vihaisen oloinen jos valitsen Jarin. Pelkään että suutut minulle. Olen toki ihastunut sinuun mutta kyseessä on väistämättä kevytihastus kun emme toisiamme tunne. Mielestäni sinun pitäisi olla perheesi kanssa ja minun omani. Me voisimme laittaa aikamme johonkin hyödyllisempään kuin tähän. Tämän ajan voisimme käyttää vaikka lastemme kanssa olemiseen, perheelle pullan leipomiseen tai makaronilaatikon tekemiseen. Eiköhän vain unohdeta meidän keskeinen juttu. Minä olisin siihen ihan valmis. Haluan suunnata energian johonkin muuhun kuin tähän. En vaadi sinulta mitään enkä ole vihainen jos vain lopetat tämän. Selättäkää vaimosi kanssa ongelmat ja olkaa onnellisia. Uskon, että vaimosi on valmis tulemaan sinua vastaan. Minä olen Jarin kanssa riittävän onnellinen. Joitakin ongelmia on mutta ei pahoja. Oikeastaan meillä on viime aikoina ollut ihan mukavaa...
- sosimppelii
Ei kuulu mulle, mutta älkää neuvoko mitä muiden pitää tehdä. Joku voi haluta pysyä kumppaninsa kanssa joku ei.
- aitoriitta
Olet aivan oikeassa. Minun ei pidä neuvoa mutta olet itsekin sitä mieltä että meillä ei olisi aikaa toisillemme. Ehkä sinun pitäisi olla yksin? Samaa mieltä sinun kanssasi siitä, että avioliitto ei ole sosiaalitoimisto. Jokaisen pitää huolehtia omasta elannostaan. Kotirouvia kai harvoin nykyään on. Toivoisin, että olisit onnellinen. Ehkä se ei ole kumpikaan meistä vaan aivan joku muu. Minä olen onnellinen ihan tässä tavallisessa elämässäni. Miksi en saa elää sitä?
- aitoriitta
Jarin vaan aina.
- Kovakivi
No mä ainakin haluun sen, jota en voi koskaan saada. Naisen saavuttamattoman ja mun haavekuvan unista...
- rötväle
Nimikirjaimilla: JTH, CLH, JAS tai JKN
- Urpopaasio
Mansikin
- peekootietty
Petrin haluisin, aina.
- Peekoo00
Kuka minua kaipaa?
- aitoriitta
Jarin.
- aitoriitta
Edelleen ja entistä selkeämmin Jarin.
- muitaeikoskaan
Yhden jo entuudestaan tutun.
- ihanvaansentoisen
En minä sinussa pidä mistään, olet liian lapsellinen, liian typerä, liian mustasukkainen, liian trolli, liian kiukkuinen, liian kavala, liian vihainen, liian pahansisuinen, liian narsisti, liian ilkeä, liian paha, liian heikko, liian hävytön, liian päättämätön, liian lihava, liian utelias, liian imelä, liian typerä, liian sairas, liian erilainen, liian paskiainen.
Olen rakastunut ihan toisenlaiseen mieheen.
Haluan se toisen miehen. - Onneton16v
Minua 5 vuotta vanhemman miehen, joka on isäni työkaveri. Olen snäpännyt hänelle mutta en uskalla kertoa tunteistani. Pitäisi varmaan unohtaa mutta hänestä puhutaan meillä paljon.
- 139kg
Sen järjettömän komean ruskeatukkaisen partamiehen. En uskalla nimeä laittaa. Hän on älykkö. Lempeät harmaat silmät, kohtelias käytös. Pitkä. Ihana.
- LeapOfFaith
Kaiken. Ja en mitään.
- kuuutamoo
Naapurin naiselle olet minulle tärkeä /rakas.Koska mennään kahville.
- kahvillekin
Olispa tää mun entinen naapuri.
- eitärpänny
kahvillekin kirjoitti:
Olispa tää mun entinen naapuri.
Oli Tuulalle
- Jossuxpossux
Pekan
- PaavoResitentiksi1
Koirani ja sen jälkeen poikani.
- htsrjyhjn
Tonin <3
- aitoriitta
Jarin nyt ja ikuisesti.
- utelenuteliaisuuttani
mistäpäin on jari??
- kummanhaluat
Vai Sebastianin kuitenkin?
- jalasitkinpäässä
Pablo El Stondo
- terveisinpentu
Urpo on <3
- kammotus-oksetus.se
No en sitä yhtä ainskaan 😨
Puistattava hemmo - Johannaxnax
Heikin
- Smiesvaan
Kummityttöni
- samaonjapysyy
Jarin mä haluan.
- siinäolisekaikki
Juhan. Oli monta hyvää vuotta ja sellaista kemiaa ei ole ennen ollut, eikä tule. Sehän näkyi ulkopuolisillekin.
- aitoriitta
Jarin haluan. Se ei muutu enää. Sinä haluat toisen ässän😄
- ulkoiluakulttuuria
Entuudestaan tutun harrastuskaveriksi.
- TilatkaaPerunagamer
Tilatkaa peruna gamer youtubesta!
- ProffaKuvasiVaihtanut
Ihanan Annen
- mun.jari
Mä haluun Jarin <3 <3 <3
- Ruspuutin
Mä haluun Tatjaanan. Sellaisen korkeakorkoisen.
- aitoriitta
Jarin, Jarin, Jarin.
- epäaito
Kolme Jaria. No jopas.
- Hänonfrentsi
Sut kuivana, tykkään myös martineista.
- aitoriitta
Jarin❤️ Mutta Sebastianin ystäväksi.
- VainArto
Arto
- Missing
Emiliaa
- aikuinenmiestänne
Aikuisen miehen joka ei kirjoita tähän ketjuun ja jolla sen verran hyvä itsetunto että ei tarvi sitä muilla naisilla yrittää nostella
- JoulumaaOnnenValtakunta
Joulupukin
- Minähaluan
Itseni haluan olla vain itseni kanssa.
Osallistuisinko minäkin:
En ainakaan Timoa.
Muita voin harkita.- työpelkkäätyötä
En kaipaa ketään, enkä tiedä haluanko ns. parisuhdetta ollenkaan. Tiedän mistä tyhjä olo johtuu ja tiedän ettei siihen ole apua tulossa lähiaikoina, saattaa mennä' vuosikin ja haluan elää rauhassa ilman että koko ajan jankutetaan suhdeasioista arjessakin. Tämän toivomuksen suhteen olen ehdoton.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3073069- 871497
- 321465
Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791352- 1171171
- 80959
- 49951
Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?
Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t201923- 59904
Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.60832