Neonin rekisteriotteessa ei mainintaa kohdassa: "Jarrujärjestelmän lisätieto" koko ABS- systeemistä. Aloin miettiä, pitääkö niiden katsastuksessa toimiakaan, kun jarrut muuten kunnossa?
Jos tuo on vain sellainen 'luxus' -varuste ollut tuohon aikaan.
Eli kun eivät toimi enää, riittääkö korjaukseksi valon kytkeminen irti mittaristosta?
Mitä sanoo katsastusmies?
Oliko näitä silloin kauan sitten myös ilman abs- jarruja?
Neon 1997 ja ABS
sysleri
2
189
Vastaukset
- Peräerkki
Jos ei kerran lue ottessa, ota poltin irti ja ole hiljaa. Varmasti menee läpi.
- sysleri
Joo. Juuri näin, kun parin korjaamon testereillä eivät löytäneet koko abs- systeemiä Neonista. Viiden minuutin homma ottaa polttimo pois palamasta ja sitten konttorille.
Läpi meni ja kaveri ajeli jäisellä pihalla jarruttaen. Ei mitään huomauttanut abs -jarruista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604596Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352109Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti491525Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621502- 1651488
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2611285Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961184- 2031122
- 651054
- 801047