Kengät jalassa lukiossa?

Kuumat_jalat

Vai onko sukkasillaan parempi?

18

1961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu täysin saako lukiossa käyttää kenkiä. Jos saa, ja kaikki muutkin käyttävät, kannattaa pitää kengät jalassa mutta ottaa esimerkiksi oppitunneiksi pois. Eivät sukat likaannu.

    • Ei_sisällä_kenkiä

      Riippuu varmaan siitäkin, onko käytössä kaapit, jonne voi ulkokengät jättää. Kai ne sukat pitää päivän jälkeen pestä ihan muutenkin.

      • Anonyymi

        Ei niitä alusvaatteita tarvitse aina joka päivä pestä.


    • Lyugioh

      Meillä lukiossa ainakin käytetään koko ajan kenkiä

    • seiskaluokkalainen_

      Taitaa yuggiksella olla aika tylsä elämä kun kommentoi täällä koululaisten sukkien käyttöä ym. ym. teinihöpinää. Toivottavasti minulla on vanhempana henkisesti rikkaampi elämä.

      • Toivottavasti olet hankkinut parempaa tekemistä kuin toisten kommentoimisten kommentoinnin.


    • Nuorten_palsta

      Älkää nyt Jukkista morkatko. Ei se muilta ole pois jos joku jälkeenjäänyt yrittää päteä täällä kun ei muuhun pysty.

      • Sama sinulle.


    • skaterdude

      Tietysti parempi että lukiossa ja vastaavissa laitoksissa kengät jalassa. Onks oikeesti jossain lukiossa noin typerä käytäntö että pitää olla ilman kenkiä? Entäs jos ei oo sukkia niin sit joutus olemaan paljain jaloin? Mä en ainakaan käytä tennareissa sukkia kun on näin lämmin.

    • Ihme_ja_kumma

      Eikö ketään lukiolaista löydy kommentoimaan? Nyt kevään kuumilla viikoilla ainakin on tuskaa olla koko päivä sisällä kengät jalassa!

    • LukioJoni

      Itel on aina ongelma ku sukat on aina helvetin märät

      • skaterdude

        Koita ilman sukkia. Yleensä tennarit on siihen ihan mukavat.


      • Anonyymi

        Osta kunnon kengät.


      • Anonyymi
        skaterdude kirjoitti:

        Koita ilman sukkia. Yleensä tennarit on siihen ihan mukavat.

        Tennarit ovat vihonviimeiset.


    • Terveyden_vuoksi

      Tässä taas suositellaan aina välillä ottamaan kengät pois jalasta. "Jos ei halua töissä kävellä paljain jaloin, voi mennä vaikka sukkasillaan." Sama tietysti pätee kouluihinkin. https://yle.fi/uutiset/3-10215583

    • Anonyymi

      Tuntuis aika oudolta käytännöltä. Nyt on ollu niin lämmin alkusyksy etten vieläkään käytä sukkia tennareissa, niin ois aika shokki jos pyydettäis riisumaan kengät.

      • Anonyymi

        Lukioaikana meidän koulussa ei saanut ottaa kenkiä pois sisätiloissa. Oli kengät sitten mitkä tahansa niin niillä oltiin koko päivä. Syksyisin kumisaappaat olivat aika tukalat pitää koko päivä jalassa.


    • Anonyymi

      Voi sitä omaa järkeäkin käyttää. Jos mikään ei ole kielletty kaikki on sallittu.
      Kengät, saappaat, sukkikset, villasukat, sukat tai nude.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe