kertokaas hyviä näytteliöitä??

FloathingDarkness

halusin vaan ihan mielenkiinnosta tietää mikä on suosittu näytteliä täällä päin? ite ihan paras on mel gibson ei siis ulkonäön takii vaan ihan suoritusten takii...

19

1645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väärä palsta!

      Minkäslaisia eliöitä ne näytt'eliöt oikein ovat? Olisi varmaan viisaampaa kysellä jossain biologia-palstalla semmoisista ötököistä

      Niinkuin voit vallan hyvin itsekin lukea, niin tämän palstan otsikkona on 'Näyttelijät'.

      Minä myös kirjoittaisin 'Pohjois-Karjalan persereiästä' enkä 'Pohjoiskarjalan persereijästä'.

      Mel Gibsonin nimi kirjoitetaan isoilla alkukirjaimilla niinkuin sinunkin nimesi.

      • man-legally

        obn oboirA


      • Moskito

        Kylläpä sitä pilkkua nyt viilataan.. Vai jäikö viestin merkitys kenties epäselväksi kirjoitusvirheiden takia...? Ja tosiaan, palstan nimi on Näyttelijät, joten puhutaanhan siis niistä! Eli ns. suosikkinäyttelijöitäni on esim. Denzel Washington, Robert De Niro, Charlize Theron, Ashley Judd yms. yms..


      • laku93
        Moskito kirjoitti:

        Kylläpä sitä pilkkua nyt viilataan.. Vai jäikö viestin merkitys kenties epäselväksi kirjoitusvirheiden takia...? Ja tosiaan, palstan nimi on Näyttelijät, joten puhutaanhan siis niistä! Eli ns. suosikkinäyttelijöitäni on esim. Denzel Washington, Robert De Niro, Charlize Theron, Ashley Judd yms. yms..

        Tiedox vaan, että Robert de Niro on perseestä!!!


    • james

      Willem Dafoe on huippu.Persoonallinen.Ei ehkä enää niin kovin suosittu.

    • carpe_diem_baby

      Nooh.. hyviä näyttelijöitä on monia. Omat suosikit on miehistä: Antonio Banderas, Keanu Reeves ja Johnny Depp.. Mielestäni kaikki osaavat näytellä mielettömän hyvin.
      Naisista parhaita ovat: Meryl Streep, Helen Hunt ja "uudemmista" Charlize Theron..

    • JJNN.
    • Giselle

      Mun suosikkeja on miehistä Kiefer Sutherland ja Goran Visnjic ja naisista Julie Andrews

    • en ole fani, mutta..

      elijah wood on todella hyvä. Hän on ensimmäinen näyttelijä, mikä tuli mieleen.

      • Anarchist

        Ehdottomasti Kiefer Sutherland! Ja sit myös Heath Ledger, Shia LaBeouf.


    • Yavanna

      Vai että hyvä näyttelijöitä, no tässä tuleepi muutama ja tämä on vain mun mielipiteeni. Muutama varteenotettava tyyppihän tuollakin on mainittu jo. :) Nämä eivät sitten ole missään erityisessä numerojärjestyksessä, noita kahta ekaa näyttelijää lukuunottamatta.

      1. Christopher Lee
      Näytellyt mm. Hammerin jo klassikoiksi muuttuneissa kauhupätkissä, kuten Draculassa. Uusimmista mainittakoon, Taru Sormusten herrasta trilogia, Starwars Episodi II ja III, Sleepy Hollow, Charlie and the Chocolate Factory ja Corpse Bride

      2. Jonathan Hyde
      Näytellyt mm. Riku Rikkaassa(Hovimestarina), Jumanjissa (ihana tuplarooli), Anaconda, Titanic ja muutamissa hyvissä britti sarjoissa kuten Peak Practice, Sherlock Holmes ja Midsommer Murders

      Nuo nyt sai erikois maininnan sillä ovat ehdottomia suosikkejani ja nyt sitten laitan niitä muita joista myös pidän, mutten ihan samassa mittakaavassa kuin noista kahdesta herrasta.
      Nämä loput eivät sitten ole missään erityisessä paremmuus järjestyksessä.
      Hm... Täytyy sanoa, että mies maku on näköjään aika britti voittoista ja aika kypsää sellaista, mutta hieman kypsempään ikään ehtinyt brittiaksentilla varustettu mies, jolla on myös ulkonäköä ja karismaa...Oih Sitä paitsi he nyt vain ovat niin hyviä ja oikeastaan ihan hyvän näköisiäkin. Mutta myös ranskalainenkin karisma ja aksentti puree ja jenkkilästäkin noita charmantteja miehekkeitä löytyy.


      3. Gary Oldman
      4. Hug Laurie
      5. Johnny Depp
      6. David Suchet
      7. Gabriel Byrne
      8. Jeremy Ironns
      9. John Malkovich
      10. Gérard Depardieu
      11. Jean Reno
      12. Michael Wincott
      13. John Travolta
      14. Nicholas Cage
      15. Harrison Ford
      16. Brendan Fraser
      17. James Woods
      18. John Lithgow
      19. Robert Mitchum
      20. Robert De Niro
      21. Morgan Freeman
      22. Samuel L Jacson
      23. Jon Voight
      24. Hubrey Bogart
      25. John Wayne
      26. Hugh Jackman
      27. Marlon Brando
      28. Al Pachino
      29. James Caan
      30. Charlie Chaplin

      Naisnäyttelijät:

      1. Sigourney Weaver(Ehdottomasti hyvä ja tosi vahva suoritus mm. Alien - leffoissa ja olen mä siltä muutaman muunkin leffan nähnyt. Muistaakseni Sumuisten vuorten gorillat oli ihana)
      2. Glen Glose (Hänen pahiksensa ovat ihanan herkullisia ja todellisia ämmiä(mm Cruella DeVille 101 Dalmatialaisessa), mikä on vaan hyvä)

      Muita hyviä ja vahvoja naisnäyttelijöitä:

      3. Kathy Bathes
      4. Lysette Anthony
      5. Rebecca De Mornay
      6. Anne Bancroft
      7. Tracey Ullman (Robin Hood - Sankarit Sukkahousuissa, Latriini(Mainio ja hauska suoritus). )
      8. Amy Yasbeck
      9. Faye Dunaway (Mainittavia leffoja mm. Bonnie and Clyde, sekä Eyes of Laura Marsh)
      10. Vanessa Redgrave
      11. Lucille Ball
      12. Julie Andrews
      13. Audrey Heprun
      14. Elisabeth Taylor
      15. Vivien Leigh
      16. Marilyn Monroe
      17. Ashley Judd
      18. Susan Sharandon
      19. Geena Davis
      20. Angelina Jolie

      Naisnäyttelijätkään eivät ole missään erityisessä paremmuusjärjestyksessä ja näissäkin lienee nuoremille tuntemattomampia nimiä, joten nyt sitten ainakin opitte kunnon staroista, noiden tusinatähtien lisäksi.

      Muuten saako aloittajalta udella, mihin kaipaat tietoa hyvistä näyttelijöistä? Etsitkö sen perusteella katsottavaa kenties.
      Kokeilehan pyörähtää osoitteessa http://www.imdb.com/

      • Max T W

        Enpä olekaan ennen nähnyt Brendan Frasieriä ja Marlon Brandoa samalla listalla.

        Noh, näkeehän joskus Ladan ja Ferrarinkin...

        Marilyniä en myöskään ole ennen nähnyt hyvien näyttelijöiden listalla.

        Eikös Tracey Ullman ole lähinnä koomikko?

        Aha, nyt ymmärsin, olet heittänyt tsoukkina osan noista...


      • Yavanna
        Max T W kirjoitti:

        Enpä olekaan ennen nähnyt Brendan Frasieriä ja Marlon Brandoa samalla listalla.

        Noh, näkeehän joskus Ladan ja Ferrarinkin...

        Marilyniä en myöskään ole ennen nähnyt hyvien näyttelijöiden listalla.

        Eikös Tracey Ullman ole lähinnä koomikko?

        Aha, nyt ymmärsin, olet heittänyt tsoukkina osan noista...

        Eikös kysytty omaa mielipidettä? Eli tuo on mun mielipiteeni.
        Sä voit rauhassa tykätä ihan mistä lystäät, kun mä taas tykkään näistä mitä olen listannut. En valitettavasti voi millään muistaa kaikkia mahdollisia näyttelijöitä.
        Sitä paitsi Marilyn oli ihan tavallinen blondi (tai blondattu) ja ok näyttelijä, mutta karismalla ja ulkonäöllä hänkin on jättänyt jälkensä historiaan.

        Kyllä Tracey Ullman on koomikko ja hyvä sellainen. Tässähän kysyttiin hyvää näyttelijää, ei siitä missä ovat näytelleet ja missä kategoriassa.

        Sitäpaitsi noi ei ollu tsoukkina. Naura keskenäs, mutta mulla onkin laaja skaala näyttelijäistä, mistä mä pidän, enkä ole noin ahdaskatseinen kuten tunnut olevan.
        Sitäpaitsi merkkiautot on usein päältä päin upeita, sisältä pelkkää p*skaa. Vähän niin kuin moni kakku päältä kaunis...


      • Max T W
        Yavanna kirjoitti:

        Eikös kysytty omaa mielipidettä? Eli tuo on mun mielipiteeni.
        Sä voit rauhassa tykätä ihan mistä lystäät, kun mä taas tykkään näistä mitä olen listannut. En valitettavasti voi millään muistaa kaikkia mahdollisia näyttelijöitä.
        Sitä paitsi Marilyn oli ihan tavallinen blondi (tai blondattu) ja ok näyttelijä, mutta karismalla ja ulkonäöllä hänkin on jättänyt jälkensä historiaan.

        Kyllä Tracey Ullman on koomikko ja hyvä sellainen. Tässähän kysyttiin hyvää näyttelijää, ei siitä missä ovat näytelleet ja missä kategoriassa.

        Sitäpaitsi noi ei ollu tsoukkina. Naura keskenäs, mutta mulla onkin laaja skaala näyttelijäistä, mistä mä pidän, enkä ole noin ahdaskatseinen kuten tunnut olevan.
        Sitäpaitsi merkkiautot on usein päältä päin upeita, sisältä pelkkää p*skaa. Vähän niin kuin moni kakku päältä kaunis...

        Marilyn on kuuluisin siitä että oli lähinnä kiertopalkinto, mutta ei siitä sen enempää. Olet sen verran nuori etten ala kiistelemään...

        Noiden kahden legendan kohdalla oikea kirjoitusasu olisi Humphrey Bogart ja Al Pacino, mutta lienevät vain typoja...


      • James Bond

    • Hmmmmmmmm

      Mel Gibsonista tekee mielenkiintoisen se, että hän aloitti uransa huipulla (gallipoli, Mad Maxit) ja on siitä lähtien mennyt ryminällä alaspäin.

      Rahaa on toki tullut koko ajan enemmän...

    • Ursula 25

      on se vaan niin hyvä

    • Firestarter13

      Eli miesnäyttelijöistä tulevat ensimmäisinä mieleen Johnny Depp, Nicolas Cage, Matt Damon, Ashton Kutcher, Michael Madsen ja Viggo Mortensen.
      Naisista taas listalleni pääsevät Jodie Foster, Heather Graham, Monica Bellucci, Béatrice Dalle, Jenna Jameson ja Bree Olsen.;)

      • Ihmettelevä

        Mulle tulee mieleen Orlando Bloom ja Leonardo diCaprio. Ja aloin muuten ihmettelee ku kellään ei niitä missään listassa ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe