Kuinka tärkeäksi koette naisen tyydyttämisen? Miten itse koette tilanteen kun tyydytät naista ja näet kun hän nauttii?
Miehet! Naisen tyydyttäminen
12
944
Vastaukset
- männynkerkkä
erittäin tärkeää, että nainen nauttii
- mieskertoo
Lähinnä silleen, että kun itse tulee, niin sitä olettaa naisenkin saaneen riittävästi.
Usein menee. niin että muija sanoo kun voin laueta kun sillä itellä alkaa pillu aristamaan. Minä saan orgasmin ja hän jää ilman. Eipä sille mitään voi, enkä ole tehny asiasta itelleni ongelmaa.- Norminainen30
Tää on huonompaa huumoria melkein kuin löyöykauhakaverin suusta xD
- Niitäsurkimuksia
Järkyttävää, mut ei harvinaista. Varaudu kuulemaan kunniasi rakastajana.
Condicio sine qua non. Välttämätön ehto.
- Kikkeliskok
Ehdottoman tärkeää ja todella kiihottavaa.
tykkäään antaa ensin kielihoitoa, ja lopussa sekä kieli, että sormihoitoa.
Ovat tyytyväisiä.- Parivuodesta04
Kyllä se on tärkeää että nainen saa myös. Mulle välillä jopa tärkeämpää kuin oma tyydytys. Joskus kiireinen aamupano jää vaivaamaan mieltä työpäiväksi kun tuli vaa omat tarpeet laskettua sisään. Mutta asian aina koittanut hoitaa illalla loppuun..
- mieskertoo
Parivuodesta04 kirjoitti:
Kyllä se on tärkeää että nainen saa myös. Mulle välillä jopa tärkeämpää kuin oma tyydytys. Joskus kiireinen aamupano jää vaivaamaan mieltä työpäiväksi kun tuli vaa omat tarpeet laskettua sisään. Mutta asian aina koittanut hoitaa illalla loppuun..
Kyllä huomaa, että melkoista suorittamista on poikain touhut.
Veikkaampa, että taitaisi muijanne jopa toivoa, et antaisitte jo olla sen räpeltämisen kanssa.
Kyllä tuossa paistaa liika yrittäminen..
- Outoavaan
Mikähän sitten mun miestä vaivaa kun ei ole koskaan saanut mua tulemaan eikä näytä nauttivan siitä jos minä nautin ?
- Naisetnauttiiensin
Ilmeisesti hän on itsekeskeinen tollo?
juu itte kyllä sormittaa naisen pillua ja toinen tykkää siitä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain1397893Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1323169- 1622040
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha871792Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1491676Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1801607- 1381302
- 80924
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko72879- 53814