Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Miehet! Naisen tyydyttäminen

Kuinka tärkeäksi koette naisen tyydyttämisen? Miten itse koette tilanteen kun tyydytät naista ja näet kun hän nauttii?
12959
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

erittäin tärkeää, että nainen nauttii

Äänestä

Lähinnä silleen, että kun itse tulee, niin sitä olettaa naisenkin saaneen riittävästi.
Usein menee. niin että muija sanoo kun voin laueta kun sillä itellä alkaa pillu aristamaan. Minä saan orgasmin ja hän jää ilman. Eipä sille mitään voi, enkä ole tehny asiasta itelleni ongelmaa.

Äänestä
  • Tää on huonompaa huumoria melkein kuin löyöykauhakaverin suusta xD

1Äänestä

• Järkyttävää, mut ei harvinaista. Varaudu kuulemaan kunniasi rakastajana.

Äänestä

Condicio sine qua non. Välttämätön ehto.

Äänestä

Ehdottoman tärkeää ja todella kiihottavaa.

Äänestä

tykkäään antaa ensin kielihoitoa, ja lopussa sekä kieli, että sormihoitoa.

Ovat tyytyväisiä.

Äänestä
  • Kyllä se on tärkeää että nainen saa myös. Mulle välillä jopa tärkeämpää kuin oma tyydytys. Joskus kiireinen aamupano jää vaivaamaan mieltä työpäiväksi kun tuli vaa omat tarpeet laskettua sisään. Mutta asian aina koittanut hoitaa illalla loppuun..

Äänestä

• Parivuodesta04 kirjoitti:

Kyllä se on tärkeää että nainen saa myös. Mulle välillä jopa tärkeämpää kuin oma tyydytys. Joskus kiireinen aamupano jää vaivaamaan mieltä työpäiväksi kun tuli vaa omat tarpeet laskettua sisään. Mutta asian aina koittanut hoitaa illalla loppuun..

Kyllä huomaa, että melkoista suorittamista on poikain touhut.
    Veikkaampa, että taitaisi muijanne jopa toivoa, et antaisitte jo olla sen räpeltämisen kanssa.
    Kyllä tuossa paistaa liika yrittäminen..

Äänestä

Mikähän sitten mun miestä vaivaa kun ei ole koskaan saanut mua tulemaan eikä näytä nauttivan siitä jos minä nautin ?

Äänestä
  • Ilmeisesti hän on itsekeskeinen tollo?

Äänestä

juu itte kyllä sormittaa naisen pillua ja toinen tykkää siitä.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Quunaa75 kirjoitti:

Kuinka tärkeäksi koette naisen tyydyttämisen? Miten itse koette tilanteen kun tyydytät naista ja näet kun hän nauttii?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu