Kuinka tärkeäksi koette naisen tyydyttämisen? Miten itse koette tilanteen kun tyydytät naista ja näet kun hän nauttii?
Miehet! Naisen tyydyttäminen
12
887
Vastaukset
- männynkerkkä
erittäin tärkeää, että nainen nauttii
- mieskertoo
Lähinnä silleen, että kun itse tulee, niin sitä olettaa naisenkin saaneen riittävästi.
Usein menee. niin että muija sanoo kun voin laueta kun sillä itellä alkaa pillu aristamaan. Minä saan orgasmin ja hän jää ilman. Eipä sille mitään voi, enkä ole tehny asiasta itelleni ongelmaa.- Norminainen30
Tää on huonompaa huumoria melkein kuin löyöykauhakaverin suusta xD
- Niitäsurkimuksia
Järkyttävää, mut ei harvinaista. Varaudu kuulemaan kunniasi rakastajana.
Condicio sine qua non. Välttämätön ehto.
- Kikkeliskok
Ehdottoman tärkeää ja todella kiihottavaa.
tykkäään antaa ensin kielihoitoa, ja lopussa sekä kieli, että sormihoitoa.
Ovat tyytyväisiä.- Parivuodesta04
Kyllä se on tärkeää että nainen saa myös. Mulle välillä jopa tärkeämpää kuin oma tyydytys. Joskus kiireinen aamupano jää vaivaamaan mieltä työpäiväksi kun tuli vaa omat tarpeet laskettua sisään. Mutta asian aina koittanut hoitaa illalla loppuun..
- mieskertoo
Parivuodesta04 kirjoitti:
Kyllä se on tärkeää että nainen saa myös. Mulle välillä jopa tärkeämpää kuin oma tyydytys. Joskus kiireinen aamupano jää vaivaamaan mieltä työpäiväksi kun tuli vaa omat tarpeet laskettua sisään. Mutta asian aina koittanut hoitaa illalla loppuun..
Kyllä huomaa, että melkoista suorittamista on poikain touhut.
Veikkaampa, että taitaisi muijanne jopa toivoa, et antaisitte jo olla sen räpeltämisen kanssa.
Kyllä tuossa paistaa liika yrittäminen..
- Outoavaan
Mikähän sitten mun miestä vaivaa kun ei ole koskaan saanut mua tulemaan eikä näytä nauttivan siitä jos minä nautin ?
- Naisetnauttiiensin
Ilmeisesti hän on itsekeskeinen tollo?
juu itte kyllä sormittaa naisen pillua ja toinen tykkää siitä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261348Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2161170- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että281942IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel306934