Kuinka tärkeäksi koette naisen tyydyttämisen? Miten itse koette tilanteen kun tyydytät naista ja näet kun hän nauttii?
Miehet! Naisen tyydyttäminen
12
935
Vastaukset
- männynkerkkä
erittäin tärkeää, että nainen nauttii
- mieskertoo
Lähinnä silleen, että kun itse tulee, niin sitä olettaa naisenkin saaneen riittävästi.
Usein menee. niin että muija sanoo kun voin laueta kun sillä itellä alkaa pillu aristamaan. Minä saan orgasmin ja hän jää ilman. Eipä sille mitään voi, enkä ole tehny asiasta itelleni ongelmaa.- Norminainen30
Tää on huonompaa huumoria melkein kuin löyöykauhakaverin suusta xD
- Niitäsurkimuksia
Järkyttävää, mut ei harvinaista. Varaudu kuulemaan kunniasi rakastajana.
Condicio sine qua non. Välttämätön ehto.
- Kikkeliskok
Ehdottoman tärkeää ja todella kiihottavaa.
tykkäään antaa ensin kielihoitoa, ja lopussa sekä kieli, että sormihoitoa.
Ovat tyytyväisiä.- Parivuodesta04
Kyllä se on tärkeää että nainen saa myös. Mulle välillä jopa tärkeämpää kuin oma tyydytys. Joskus kiireinen aamupano jää vaivaamaan mieltä työpäiväksi kun tuli vaa omat tarpeet laskettua sisään. Mutta asian aina koittanut hoitaa illalla loppuun..
- mieskertoo
Parivuodesta04 kirjoitti:
Kyllä se on tärkeää että nainen saa myös. Mulle välillä jopa tärkeämpää kuin oma tyydytys. Joskus kiireinen aamupano jää vaivaamaan mieltä työpäiväksi kun tuli vaa omat tarpeet laskettua sisään. Mutta asian aina koittanut hoitaa illalla loppuun..
Kyllä huomaa, että melkoista suorittamista on poikain touhut.
Veikkaampa, että taitaisi muijanne jopa toivoa, et antaisitte jo olla sen räpeltämisen kanssa.
Kyllä tuossa paistaa liika yrittäminen..
- Outoavaan
Mikähän sitten mun miestä vaivaa kun ei ole koskaan saanut mua tulemaan eikä näytä nauttivan siitä jos minä nautin ?
- Naisetnauttiiensin
Ilmeisesti hän on itsekeskeinen tollo?
juu itte kyllä sormittaa naisen pillua ja toinen tykkää siitä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3303919Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283600Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku52302- 1121714
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181638Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241349Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j144973Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit101959Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79875- 86791