Uusi luontopolku Maskuun

Polkuapohjalla

Masku tourin mukaan 21.5 avataan uusi luontopolku Villilän metsään. Luontopolku tulisi kulkemaan muun muassa Haravuoren kallioalueella sekä Linnavuoren huipun kuin myös Pirttimäen lähes pystysuorien kallio jyrkänteiden lomassa.

13

467

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Goodfather

Tätä on odotettu. Kiitos Masku.

• Walkingair

Villilän metsässä on kulkenut polkuja ristiin rastiin aina joten mitenköhän tämä luontopolku vaikuttaa asiaan. Saattaa sinne muutama luontotaulu olla tulossa.

• Luontoon.fi

Nousiaisten kokkovuorelle avattiin luontopolku toissa kesänä ja kaksi luontotaulua sinne tuli.

• FC_

Löytyykö tästä luontopolusta jotain tietoa jostain? Mä onnistunut löytämään mitään muuta tietoa kuin tän keskustelun. En edes tiedä, mikä on avausviestissä viitattu "Masku Tour".

Olisi tarkoitus lähteä tuolle seudulle luontoilemaan, joten jos joku pystyy vinkkaamaan tarkemmin, niin olisi kiitollinen.

• Norplex

En Masku tourista tiedä, mutta reitistön lähtöpiste on Luolavuorenkaarella.

• Kokemustaluonnosta

En ymmärrä että miksi sitä kutsutaan luontopoluksi. Linnavuoren huipulla on yksi taulu jossa kerrotaan vuoren historiasta.

• Deadline

Polku kulkee " Eskonpuiston" läpi ja on syytä huomioida että polulta ei saa poistua.

• Enti

Mikä on eskonpuisto?

• Vargas

Eskonpuisto on Villilän metsässä oleva rauhoitettua alue. Eskonpuiston läpi kulkee luontopolku.

• Enti

Jännä kun ei netistä löydä mitään kyseisestä alueesta.

• Eskosenikuules

Miksi pitäisi löytyä netistä jonkun omistaman metsäalueen nimi? Jännää kun ei sieltä löydy myöskään Helenan metsää.

• Kuusenkukka

Kysyjä ei kyllä nyt ole huonoa kysymystä esittänyt, minunkin mielestä rauhotetusta alueesta pitäisi olla selvä info, ei pelkkä palstalla huutelu riitä. Olen tutkinut suomalaista/ruotsalaista metsää 20 vuotta ja saannut luonnosuojelualueeksi kymmeniä kohteita.

• Kaikuluotain

Linnavuoren rauhoitettu alue kattaa myös Eskonpuiston vaikka sitä ei mihinkään karttaan olen merkattu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      236
      738
    2. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      645
    3. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      36
      610
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      538
    5. En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta

Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.
      Ikävä
      45
      417
    6. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      38
      416
    7. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      30
      414
    8. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      27
      396
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      37
      377
    10. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      41