Mietin et voiks mitenkään vaihtaa koulua eri paikka kunnalle 7lk jälkee sillä et asun tääl mis ny ja sit Käyn kouluu eri paikka kunnassa ja sinne on noin 40km väli matka nii miten pystyn vaihtaa ja mitä sanon syiks ja millä kulen sinne mut hluisin vaihtaa sinne ku Oon enne asunu siel ja siel on kaikki mun kaverit ja mun paras kaveri ja ku tos koulua ei Oo ku sellaiset 5kaverii ja yks tosi ärsyttävä ihminen jää ehk luokal tös koulua ja sitten se tulee samalle luokal mil ny Oon ja muutenkin meijä luokan ohjaaja on ärsyttävä nii Kertokaa mitä teen et voin vaihtaa ja keksikää mulle lisää jotain syitä?!!! Oliks nopee?!!!!
Vastaukset 1
Tekstisi sattuu silmiini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711146
- 65926
- 86810
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747- 47708
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko79651- 62609
- 28595
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35595IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin67591