Master/slave asetelmasta

SlaveToBe

Okei, eli olen tässä nyt ryhtynyt kyseiseen leikkiin joka kylläkin tuntuu menevän paljon syvemmälle kuin "leikki".

Mitkään sitomiset, pvc-asut, kaulapannat, ruoskat ja leikkihuoneet ei ole koskaan kiihottaneet minua millään muotoa. Enkä nauti kivusta. Mutta tykkään kun mies vie ja tekee mitä tahtoo, tiettyyn rajaan asti.

Nyt olen löytänyt Masterin joka tavallaan kouluttaa minua. Jo hyvin alusta pitäen olen tuntenut hänen läsnäolonsa sisälläni, nähnyt hänen kasvonsa ja kuullut hänen johdattavan minua, vaikka hän on ollut satojen kilometrien päässä. Ja minusta on tuntunut kuin olisin kulkenut ikään kuin polkua kohti omia pelkojani. Ja tämä tapahtui täysin internetin välityksellä, emme olleet vielä kertaakaan tavanneet tässä vaiheessa.

Mutta sitten kun tapasimme ekaa kertaa... Hän kohteli minua niin rajusti että säikähdin. Enkä kokenut kiihottuvani, vaikka hän sanoikin minun olevan todella märkä. Tunsin ainoastaan kipua, en yhtään nautintoa. Annoin hänen tehdä kaikki mitä hän halusi, mutta vain sen takia että luotin häneen. Uskoin että se on tarpeellinen askel tällä polulla. Mutta en nauttinut yhtään. Ainoastaan siitä että hän kielsi ja komensi, eli psyykkisellä tasolla, mutta noin muuten se oli vaan inhottavaa kipua. Ja nyt minulla pelottaa tavata hänet uudestaan.

Nyt onkin tosissaan alkanut mietityttää onko minusta tähän. Minun Master sanoo että olen erittäin alistuvaa tyyppiä, luontainen slave joka on vaan odottanut oikeaa Masteria. Ja nyt kun olen sellaisen tavannut en tiedä miten käyttäytyä.

Kaikki muu tässä Master/slave asetelmassa on täysin minua, paitsi tuo todella raju seksi ja kivun tuottaminen. Luen muiden subien kertomuksia ja he kertovat miten nauttivat suunnattomasti kun heitä pannaan kurkkuun niin että silmät vuotaa ja oksennus lentää. Ja miten vaipuvat ties mihin subspaceen kun saavat tarpeeksi ruoskaa. Toivoisin omallekin Masterilleni sellaista naista, mutta hän tuntuu olevan täysin minun lumoissani, jostain syystä.

Onkohan kellään kokeneella mitään sanottavaa tähän? Voinko oppia pitämään noista asioista vai onko se aina pelkästään sietämistä jatkossakin kun en nyt niistä kiihotu? Olenkohan edes kovin hyvä sub/slave?

15

1948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuullostaahurjalta

      Tää on väärä palsta sulle. Kokeile bdsmbaaria niin saat parempia vastauksia. Alistumisen muotoja on monia ja tuo tapaaminen ei ollut sinun juttusi tuossa muodossa. Olihan sinulla mahdollisuus lopettaa se? Miltä jälkeenpäin nyt tuntuu? Subi ei aina ole slave tai orja. Pystyt alistumaan niin monella muullakin tapaa ja turvallisesti. Subityttö itsekkin olen
      Eikä mussa ole tippakaan orjaa

      • SlaveToBe

        Kiitos vastauksestasi.

        En ole ihan varma oliko minulla mahdollisuus lopettaa se. Ainakaan Master ei suostunut siihen että välttelin hänen kosketusta tai omilla käsilläni kiskoin hänen käsiään pois kun sattui liikaa. Välillä kyllä sanoin että sattuu liikaa ja hän hellitti hetkeksi. Ja kun pyysin voidaanko lopettaa, hän sanoi että ei voida. Ei jotenkin sovi luonteelleni potkia Masteriani pois päältäni jos tosissaan haluan lopettaa. Ja tavallaan kuitenkin luotin häneen.

        Ja miltä tuntuu jälkeen päin... Luotan häneen vähemmän ja tosissaan pelkään seuraavaa tapaamista. Tekee mieli huutaa hänelle, lyödä kasvoihin, sylkeä päin ja haukkua pataluhaksi. Enkä todellakaan halua että hän koskee minuun, millään tavalla koska en usko hänen tietävän miten minua tulee koskea.

        Mitähän lie tämäkin kertoo... Että takaisin vaniljaan sittenkin?


      • Tyttörukkanen
        SlaveToBe kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi.

        En ole ihan varma oliko minulla mahdollisuus lopettaa se. Ainakaan Master ei suostunut siihen että välttelin hänen kosketusta tai omilla käsilläni kiskoin hänen käsiään pois kun sattui liikaa. Välillä kyllä sanoin että sattuu liikaa ja hän hellitti hetkeksi. Ja kun pyysin voidaanko lopettaa, hän sanoi että ei voida. Ei jotenkin sovi luonteelleni potkia Masteriani pois päältäni jos tosissaan haluan lopettaa. Ja tavallaan kuitenkin luotin häneen.

        Ja miltä tuntuu jälkeen päin... Luotan häneen vähemmän ja tosissaan pelkään seuraavaa tapaamista. Tekee mieli huutaa hänelle, lyödä kasvoihin, sylkeä päin ja haukkua pataluhaksi. Enkä todellakaan halua että hän koskee minuun, millään tavalla koska en usko hänen tietävän miten minua tulee koskea.

        Mitähän lie tämäkin kertoo... Että takaisin vaniljaan sittenkin?

        Ei siis turvasanaa ollut käytössä? Tuo meni väärin, niin väärin. Olen pahoillani että jouduit tällaisen kusipään käsiin. Älä vain nää häntä enään koskaan.

        Alistumisen ei todellakaan kuulu aiheuttaa jälkikäteen pahaa oloa. Sen pitää olla turvallista koko ajan ja toteutat siinä omia seksuaalisia mieltymyksiä. Olo alistumisen jälkeen on itsellä vapauttava ja mieli tyyni vaikka hetkittäin olisi halunnutkin lopettaa koko touhun. Tuo ei ollut sinun juttusi mutta kun rajasi ja halusi huomioidaan ja koet olevasi turvallisissa käsissä vaikka roikkuisit paketissa katossa, se voikin olla täysin eri. Ei sinun tarvitse mieltymyksistä luopua, jatkossa tiedät miten sinua ei kohdella ja pidät huolen siitä, että toinenkin sen tietää.

        Suosittelen myös bdsm-baaria. Tästäkin voisit kokeneiden ihmisten kanssa siellä keskustella ja saada vertaistukea ja asiallisia näkökulmia bdsm-kuvioista. Se myös auttaa miettimään omaa suuntautumistaan. Kokemusta on.


    • gergg

      Kuuntele itseäsi kaikessa rauhassa sillä sulla voi olla salattuja haluja joita et ole vielä myöntänyt tai keksinyt omaavasi. BDSM on tietääkseen mistä pitää on vain kokeiltava järjen rajoissa tietyskin. Joskus fantasia ei tunnukaan oikeasti miltään ja joku juttu mistä ei ollutkaan kiinnostunut tuntuukin omalta. Jokainen subi ei tietysti ole masokisti.

    • Master26

      Siinä on ollut semmonen vika että ette ole keskustelleet yhdessä mistä toinen pitää ja mistä ei? Jos olet päättänyt kokeilla rajoja, sinun olisi kannattanut sanoa se hänelle? Vaan olet olettanut että "ehkä tykkäät". Itse tykkään alistaa kaikella muotoa. Mutta jos kumppani ei tykkää rajusta panemisesta ja kämmenen lyönneistä niin silloin sitä ei tietenkään tehdä ja se ei oo ikinä ollu mulle ongelma.
      Masterin täytyy haluta samaa mitä slave ja toisinpäin.
      Muuten se ei onnistu.

    • Vaihda Masteria sellaiseen, joka myös tuottaa sinulle hyvää, vaikka ottakin oman nautintonsa.
      Kröhömm... ;)

      • Yhteys-uupuu

        Niin, ja miten yhteyksiä?


      • Anonyymi
        Yhteys-uupuu kirjoitti:

        Niin, ja miten yhteyksiä?

        Niuvanniemen suljetulta tietysti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulta tietysti

        Nimenomaan spede siellähän sä tiettävästi olet buaahaaa


    • Anonyymi

      Sulla on ollu sekopää Master. Kipu ja alistamisen pitäis tuottaa nautintoa molemmille. Ei vain Masterille. Minä opettaisin sua toisella tavalla, niin että haluat lisää ja koukutut nautintoon ja minuun, Masteriisi.

      • Anonyymi

        Joten idiootti pidä vaan omassas buaahaaa


    • Anonyymi

      H­e­­­i! Kuts­­um­­me sinu­­t kä­­­ym­­ään u­ude­­­ssa chatis­­sa! Mei­­­tä on yli miljo­­ona! 👉 http://antikbutik.com/H/B3g4C2

    • Joo-o... ennen kuin aloitellaan minkäänlaisia leikkejä tällä BDSM:n saralla niin on ehdottomasti sovittava pelisäännöt joita noudatetaan, rajat joita kunnioitetaan eikä niitä ylitetä sekä turvasana tai -ele jolla vihelletään peli poikki...

      Jos nämä edellytykset eivät Masterillesi sovi, ei hän vain yksinkertaisesti ole sinulle tai kenellekään muullekaan subille/slavelle sopiva Master sillä kaikesta huolimatta näiden(kin) leikkien tulee olla molemmille osapuolille turvallisia ja nautinnollisia. Sellaisia joihin voi hyvillä ja turvallisin mielin heittäytyä täysin rinnoin mukaan ja toisen vietäväksi :)

      • Anonyymi

        Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa

        Heheheheh Sää mää ja bää totta kait sä tuon tiedät Kjäh kjäh kjäh.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe