Miksi mennä kymenlaakossa töihi? Virolahti!!!

työtäenhalua

En, koska tuet siinä tippuu. Täällä on antava sos.huolto just sain 800e elämiseen rahaa kaikkien muitten tukien päälle. sillä elää hyvin. Työ osis myrkkyä, miksi lähteä (tarjottu on 3x työtä vakipaikkaa). Se on aika sitovaa työ elämä.

97

3460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmi----

      Hommatkaa oma elämä

    • filosofiriihenorresta

      Aivan, täysin järjetöntä ottaa työtä vastaan, on hienoa olla ja käyskennellä vapaana miehenä, työnteko kuuluu orja-luokalle!!!

    • Tietoavaillaa

      Kerro miten noin hyvin saa rahaa sos. huollosta? 300€ korkeintaan olen saanut...

      • Meijjensakkiiollaa

        Haiii siee kuules sie arviid laita romano vaatteet aatteet päälle nii manii tulee ovist ja ikkunois haii mie lähen raveihin haiii


    • kylläsainsossusta

      Kyllä saa sossusta, kaikki maksaa auton, harrastukset jne. osaa pyytää vain ja vältellä työpaikkoja.

      • 70060300400

        Hyi kauheeta kun aatteleekin että jokapäivä jonneen töihin. Veronmaksajat voi käydä tekemässä, nostan tuet kaikki mitä vaan saan n.2000e kuukaudessa.


    • Työhullu

      Näinhän se Suomi nousee! Sotien jälkeen ihmiset tekivät töitä ja saivat Suomen sotakorvauksetkin maksettua! Tällainen ajatusmaailmako on työkansan jälkeläisillä? Tehkää Suomalaiset töitä, ettei Suomi velkaannu lisää!

      • LeikattavaaRiittää

        Tässä ketjussa näkyy monta syytä, minkä vuoksi joka vaaleissa äänestän aina Kokoomuksen ehdokkaita. Köyhyydestä mussuttavia vapaamatkustajia, jotka ovat käsi itsensä elättävien taskulla, on aian liikaa.


    • HöhötysLoppuu

      Aktiivi malli on hyvä asia vielä kun se 2 vaihe saadaan käyntiin niin aina parempi näitä elättejä virolahdella on ihan tarpeeksi.

    • eitöihi

      Minä otin lopputilin työstä. Tukija saa hyvin, iltapäiväl ku herää ni voi kaljaa juua ja pelata yö pelei. Sossuun täytyy menä vii auton vakutusmaksu ja kuitti sohvasta ni maksaavat ja käyttörahaa samalla hakee

      • EtPääseKoskaanTöihin

        Etkä saanut mitään lopputiliä unta näit ...Ei sinuu huolita kun kunnan työllisyys töihin 9 e päiväpalkalla hahhaaaaaa.


    • kaikkimaksetaan

      tänää joutu herämään jo enne puolta päivää kun täyty sossuun mennä hakeen rahaa.

      • Homoheitävoltti-

        Ei ole nykyään mitään sossua molopää.


    • klamilas

      me sosialidemokratit saamme rahaa tekemättä mitän hyvä niin en meniskää hyi jonnee töihi hyvin maksaa tuet

    • tahdonvapaatajarahaa

      mulle maksettiin onneks kaikki laskut taas ja 1000 sain käyttörahaa, lisää saa kun tiskiltä hakeee jos loppuu. Voi ostaa pelejä ja pensaa niin ajelee yöt nukkuu päivä. En voi työtä harkita ku ei ehi harrastaa ja kaljaa juua muute.

      • tahdonvapaatajarahaa

        miehikkälästä saa helposti rahaa tiskiltä kun hakee vaa ei tarvi työtä pelätä. koohta uudemman auton saa maksaa mulle et pääsee ajelee joku 2-3t vehe sillä menis pitkää joossei mee mettää..


    • vjokieityötäkiitos

      mulle kan tarjottiin työtä vakariks, en lähteny. saa liian vähä rahaa, koton enemmän. nyt mennyt hyvin 15vuotta tuilla. Toimeen tulee, peruspäivärahal ja tiskilt saa lisää ku raha lopussa, tarvin elämiseen rahaa autoon, kaljaan ja vapaaaikaaa. ja vuokra tietty. autolla tykkään ajela yön, päivät nukun.

    • miksitöihin

      Minä Virolahdelta, olin työssä joskus mut huomasin et helpompaa, ei oo aikasia nousuja lähteen. nyt saan saman rahan enemmän luukuilta kaikk asumistuet, tomeentulotuet ja rahaa tulee joka kuukausi. jos loppuu niin käy sanoos niin antaa lisää sitten jos vaikka tarvii laskui maksaa tai autoilla tai kaljaa ja vapaaaikaa.

    • vlahti38v

      Tulisipa vaalit jo äänestän antti rinnettä, sosiaalidemokraatia haluaa lisää vastikkeetonta rahaa jakaa. sosiaalidemokraatit on hyviä ei pelkää ottaa valtio valkaa ei valtio mee konkurssii. Suomi saa kyllä rahaa mistä antaa. laittas eläkkeet kaikille samansuuruiseks riippumatta työurast. mulla ei työtä oo eikä tuu jää kaik harrastuket muuten ja tuet lähtee jos työtä tekee. en hae työtä vaikk olis varmast mut muute joutuu aikasee herään tai olla pitkäpäivä ja ei ehdi muuta tehdä. tykkään nukkuu pitkään ja yöt valvon joko ajelen tai si kaljaa juon kavereitte kaa.

      • Näinvirolahdella

        Parempi vaan kun keskitys siihen pelkästään kaljan lipittämiseen, kommenttisi kertoo että ajatusmaailmaa ei ole olemassakaan. Kaljan kannossa ja ryystämisessä on harrastusta kerrakseen, ei sitä paljon muuta kyllä kerkee tekemäänkään. Älä turhaa sressaa vaalia, ei teikäläisen elämä muuksi muutu, hallitsee sitte demarit, vihreät tai siniset. Hyvää loppuelämää vaan!!


      • työläine

        Kyllä, näitä kun lukee niin taas tuli syitä äänestää Keskustaa tai Kokoomusta ettei nuo vastikkeettoman rahan joutilaille jakajat vaan pääse valtaan.


      • SosialismiOnSairasta
        työläine kirjoitti:

        Kyllä, näitä kun lukee niin taas tuli syitä äänestää Keskustaa tai Kokoomusta ettei nuo vastikkeettoman rahan joutilaille jakajat vaan pääse valtaan.

        Olen täysin samaa mieltä ja niin on moni muukin.


    • virojoellanäin

      Tänään minua huvitti kun katto terassilta jotaa työukkoja hiki tuntu oleva kun jotaa yrittivät.:D:D:D just olin rahaa hakeen luukulta ja parilla lonkerolla varjon alla baaris. en minä ainakaan ehtis työtä tehä enkä haluukkaa, tahon nukkuu iltapäivään ja valvon yöt pelaan pelejä tai ajelen autolla.

      • virojoellahyvin

        mie vein laskut tonne tiskille tänää.yhet sakot kametrasta, auton vakuutukset vuodeks ja muut laskutkin. vuokran maksaavat ja saa tuen päälle. sit hain käyttörahaakin ja antoivat iha hyvin pärjää viikon.


    • Täälläparemmin

      Kyllä luuserilla pyyhkii hyvin!!meinaatko kommenteillasi herättää niiku kateutta vai mitä oikeesti tahdot sanoa. Jos tunnet ylpeyttä siitä että yhteiskunta elättää, niin kovin kummoisia elämän arvoja et ole saanut syntymälahjana, koulun käyntikin on tainnut jäädä vähiin, päätellen kirjoitus taidostasi. Että empä juurikaan kehtaisi kehuskella että sinulla virojokelainen menee hyvin, mitä hyvää tuossa nyt sitten onkaan? jää hiukan epäselväksi!! ja kenelle kohdistan kommenttisi? oletko sinä kateellinen niille jotka omilla ansioilla pystyvät maksamaan laskunsa ja elättämään itsensä? et tule ymmärretyksi, yritä kommentoida uudelleen, mitä tahdot oikein sanoa!!

      • mksityöhön

        Minä ainakin sos.turvan rahoilla maksan elämisen.


    • veronmaksajamlä

      Kyllä näkee taas että joutilaitten tuet on liian isoja!! Tältä ääni Keskusta/Kokoomus. Työ menettäny merkityksen!! Kun muutenkin elää ja vielä maksetaan tekemättä mitää..

    • virojok

      En, vaa oon tyytyväinen kun saa hyvin rahaaa vain olemalla. Miehikkäläs ois vielä paremp sossu kuulema. siel tonnin viikkoon saa ei työsäkäyvät.

      • Jokikälä

        Jos todellakin tonni tulee viikosta sossusta rahaa, niin se on varma että petoksella ja huijaamalla saatuja saatua..kuka uskoo että neljä tonnia tulee kuukaudessa vaan sossu käynnillä..taidatte olla ihan ylpeitä tästä luuseroimisesta, mutta katsellessani teidän elämäntyyliä ja menoa en näe mitään kehuskelun aihetta. Jos tonni tulee viikossa noin vaan niin luulisi se näkyvän edes vähä ulkoisessa hapituksessa, luulisi olevan varaa ostaa shampoota, suihkusaippuaa ja hammastahnaa. Pesupulverista puhumattakaan.


      • lamilanmiäs
        Jokikälä kirjoitti:

        Jos todellakin tonni tulee viikosta sossusta rahaa, niin se on varma että petoksella ja huijaamalla saatuja saatua..kuka uskoo että neljä tonnia tulee kuukaudessa vaan sossu käynnillä..taidatte olla ihan ylpeitä tästä luuseroimisesta, mutta katsellessani teidän elämäntyyliä ja menoa en näe mitään kehuskelun aihetta. Jos tonni tulee viikossa noin vaan niin luulisi se näkyvän edes vähä ulkoisessa hapituksessa, luulisi olevan varaa ostaa shampoota, suihkusaippuaa ja hammastahnaa. Pesupulverista puhumattakaan.

        miä saan kaks tonnii viikos


      • sosiaalidemonkraati
        Jokikälä kirjoitti:

        Jos todellakin tonni tulee viikosta sossusta rahaa, niin se on varma että petoksella ja huijaamalla saatuja saatua..kuka uskoo että neljä tonnia tulee kuukaudessa vaan sossu käynnillä..taidatte olla ihan ylpeitä tästä luuseroimisesta, mutta katsellessani teidän elämäntyyliä ja menoa en näe mitään kehuskelun aihetta. Jos tonni tulee viikossa noin vaan niin luulisi se näkyvän edes vähä ulkoisessa hapituksessa, luulisi olevan varaa ostaa shampoota, suihkusaippuaa ja hammastahnaa. Pesupulverista puhumattakaan.

        se menee elämisee, pitää näyttää huonoa hapitusta jotta ne rahaa antaa. eisaa nii paljoo jos on hyvinpukeutunnu. Ja te-toimistossa sanot vaa että en mene mihik mitä tarjoovat jotaa töitä jos kysyvöt ees ja sanoo vaan niille että sosiaalitukia saa ei tarvi työtä.


    • klamilanpelt

      Luukuilla pitää osata nykiä oikeista naruista niin rahaa saa ja valittaaettä ei oo vaikka on niin antavat lisää.

      • SDPpaskahousujenPuolue

        Ei sun tarvi mitään esittää näkee heti ettei ole kaikki mutterit kohdallaan.


    • klamilasdp

      sosiaalidemokraatit pääsee johtoo koht ni vastikkeetonta rahaa on kaikille ketkä hakee.

    • Tepatti

      Töissä ehkä oppisi kirjoittamaan oikein?

    • työssävielävjoki

      Kun tätä lukee niin surku tulee kun ajattelee millaista ihmisiä täälläkin asuu. Ei edes mielenkiintoa lähteä yrittämään mitään, saati elättämään itsensä työllä eikä TUILLA joita maksetaan kaikenlaisille joutaville vuosikymmeniä! Tottakai perustuki kuuluu, ruokaan ja asumiseen jos ei työtä nyt saa tai sairas jne, mutta työnvieroksijuille ei! Tosin ei tämä nykyjärjestelmä kannusta tekemään mitään, saman saa tekemättä ja enemmin näköjään 1000e viikko!! Kyllä pistää vihaksi!!
      Ääneni menee Keskustalle/Kokoomukselle, toivottavasti monen muunkin!

    • ihmekyselijöitvjoell

      tänää soitti joku muija työkäristä että pitäs mennä joku firma tarvi vakituisen tekijän. sanoin että en saa tuet jatkua ei paljo kiinnosta joutuis lähteen pakotetust ja kaik tuet menee

    • Lomalle

      Kommenttisi perusteella on parempikin että nostat niitä isoja tuki, älykkyys osamääräsi tuskin riittäisi roskien keruuta vaativampaan duuniin, ja nekin joutuisi joku jäljiltäsi lajittelemaan uudelleen. Loma alkoi juuri ja niin pullea tili kolahti työnantajalta, että lähden 3vk kiertueelle, nautiahan sinäkin koko kesän jatkuvasta lomailustasi omalla tavallasi.

    • aktivimalli10

      Kyllä on surullista kun näitä lukee. Jos ei työt tai opiskelu kiinnosta niin vastkkeettomat tuet POIS!!

    • OikeellajaOikeessa

      Äänestäkää vaan vasemmistoa, niin kohta täällä ei enää kenenkään kannata tehdä mitään töitä.

    • Kesäasukki

      En ymmärrä tätä nyky ajatus mallia, onko siinä ylpeilyn aihetta jos elelee yhteiskunnan elättinä, ymmärrän kyllä jos on OIKEASTI työtön, mutta nämä kommentit täällä antaa oletuksen että mitään ei haluta tehdä oman elantonsa eteen, käydään vaan luukulla kuukaudesta ja vuodesta toiseen, ja kehuskellaan miten on helppoa elämä kun tarvi mennä kun sossun ovesta sisään!! että jotain on pahasti vialla ajattelu tavoissa ,näillä virolahtelais idealisteilla!!

    • entöisä

      ei koskase helppoo syyä siun verorahoja, mitään en tee ja tonni viikkoon ku jaksaa vaan luukull lähtee kaikki asumistuki tarvii, päiväraha kelalt, toimeentulotuki ja kaik lisäks päällä muut yhmteiskunnan tuet pärää et täl saa va töi kävs. saman kun saa tekemättä mitää hah jotkut pelle käy "töissä".

    • Lomalalla

      Opettele kirjoittamaan, koulut on tainnut jäädä vähiin, pelle olet sinä, jos kuka!! Onkohan sinut elätetty yhteiskunnan tuella kun olet tuollaisen käyttäytymis mallin oppinut? ja vielä kehtaat kehuskella!,

    • Mrboss

      Trollaustahan tämä sivusto on, eihän suomalainen noin huonosti kirjoita.

    • tänäänvjokki

      Tänään kävin luukulla, sano että et tarvi töitä ny täs valtiontilantees. ois siel montaki paikkaa mut ei, tuet tippus siin. laskui vein nipun ni maksoi ne ja sossust 800 vähänlaisest. Paskatb haistati ei tol pärjää.

      • RahaaOn

        Puhe kautta aivovammainen sinä olet.Töihin ei sinua kukaan edes huolisi vaikka tulisit uskoon hahaaaa


      • Risusavottaan

        Sama äidinkieltä osaamaton se jaksaa täällä aina vaan kommentoida. Opettele nyt kirjoittamaan, kun tuntuu tuota joutilasta aikaa olevan. Vaikka oletko niin pirinä että ei ajatus jaksa tulla ulos ymmärrettävästi? Uskon kyllä, että ihan äkkiä ei sinua kukaan töihin palkkaisikaan, että parempi kun käyt sossun luukulla edelleen..ja ammatiksi nimikkeeksi, sosiaalipummi!!


    • aktiivinalli3

      Jonkun on ne sinunkin makoilutuet maksettava! Vielä olen töissä mutta harkitsen että irtisanoutus koko hommista, raksahommaa vaan ois niin pirusti ja metallihommia. Eikä kuormurikuskejakaan kun vanhat ukot niit ajaa eläkepäivillä. nytten tarvis mutta kuka löysäpöksy tarvii mitää töitä kun tekemättä mitään elää paremmin kun duunarit.

    • eiaktvisuudelle

      halltus vaihtuu koht sdp sanoo Rinne että kaik saa enemmän vastkkeetonta rahaa, ny jo tonni/viikkoonkohta alkaa uus kuukausi, taas sai rahaa, en oo siis menossa minneen töihin kun näin hyvin saa tukee olosta. Ei ketää voi pakottaa jotain työtä tekeen menee vapaaaika ja kaikki aikanen herätys, Miten voit harrastaa pelaamista, autoll ajelen yöt.Oluttakin ilalla niin ei aamusta ei voi. ei tarvi kun vähä itkee luukulla,ettei pärjäää kun töit ei oo.... Miksei kaikil voi sama raha?

    • klamilaspd

      Sosiaalidemolraatit johtaa antti rine! hyvä.

      • myössdpnrahaa

        Nii johtaa on hyvä nii rahaa saa mun mielestä rahaa pitää sossusta saada ni paljon ku pyytää. enemmä pitäs antaa ku jollee töyntekijöli kun aikaa meil kuluttaa rahaa. Ei raha lopu valtiolta


    • keskustakokoomus

      Näitten vempuloitten juttuja kun lukee niin ei ihme että moni onneksi äänensä antaa Keskustalle tai Kokoomukselle.. Nepä ei täällä ole kirjoittelemassa ja ylistämässä puoluettaan.

    • klamilakhkn

      Mulle tarjitin työtä ei voi ottaa vastaan ku tukia ei saa sit enäää ja joutuu tekeen jotaa.

      • Vähäjotaa

        Minkähän alan työtä tarjitiin!Kommentoi vähän rauhallisemmin, että kerkeät ajatella mitä haluat niinkuin oikeasti sanoa!!


      • klamilakhkn

        ne oli jotaa tönjohtajien paikkoi ja asentaajii jonnee.


    • rahaatulhyvin

      Mull oli tänää jo aika luukulle 11 ei sais niin aikaseen joutuu meneen pitäs iltapäivä tahi ilta aika. Ei sais pakottaa herään noi aikaseen. rahaa anto mulle hyvin taas

    • eieitöitä

      Mä lupasn et en tänä vuonakaa töitä tee.muute menis tuet pois. siin joutus muuten heräää aikaseen ja tekee jota.

      • SDPpaskahousujenPuolue

        joo nuku vaan ei sinua kukaan edes huolisi töihin saatikka vielä maksaisi siitä palkkaa hahaaaa


      • eieitöitä

        mut tuet paranee kun rine saa vallan nii sit enemmä töttömille rahaa luukulta hakee vaa. Millon onko vaali keväällä?


      • SDPpaskahousujenPuolue
        eieitöitä kirjoitti:

        mut tuet paranee kun rine saa vallan nii sit enemmä töttömille rahaa luukulta hakee vaa. Millon onko vaali keväällä?

        Sinun pitäisi opetella edes kirjoittamaan oikein .Mutta ei voi vaatia sosiaalidemokraattien kannattajalta liikoja.


    • vjokisossu

      Mie irtisanouduin vakitöistä ja nyt elelen tuilla. hah, työssäkäyvät maksaa! Enemmin saan rahaa kun töissä oli. Nyt on aikaa harrastaa ja touhuta. En tässä yhteiskunnassa kannusta työntekoon, aikaa vaa menee ja vaivaa. Luukut on sielt saa rahaa. Tonni viikkoon riittää sos.luukulta, SDP johtoon niin Rinne sanoo että enemmän tarvitaan. Eihän työssäkäyvä ehdi kuluttaan, työttömällä on aikaa nii lisää rahaa.

    • toivottavasteisdp

      Täytyisi leikata tuesta 50% eikä viisi. Siinä kohtaa alkas työt kelpaavan. Yhteiskunta kannustaa joutilaisuuteen. Ja koht sosiaalidemokraatit (toivottavasti ei, kansa järkevä?) jakaa rahaa. Saadaan Suomi noususta laskuun, velkaa vaan! Ei oo punanen toiminut missään maassa.

    • Perkarserver

      Meillä ei ole pian mitään työhuolia. Pienilläkin paikkakunnilla robotiikalla korvataan tulevaisuudessa kaikki työ ja dronet kuskaavat tavaraa oville. Tämä ei ole vitsi.
      Haluaisin tietää miksi tyhmyys ohjaa meitä tietoisesti kaaokseen ja mikä laitos maksaa tulevaisuudessa ihmisille pelkästä olemassaolosta sellaisia summia, että voi ostella brändituotteita tunnelmaansa kohottamaan.

      • veronmaksajatmaksaa

        Sossu ja kela eik maksa jo kaiken nykyään joutilaille.. Kelle ostaa autoja, kämppiä sohvia missä vetelehtii.


    • Sossuunaikasee

      Mul on tänää jo sossuu aika 9. Miks näi aikasee pitää olla must työttömäl ne iltapäiväajat ni ei tarvi aikasee herätä.

    • Anonyymi

      Mä kuuli et rine jakaa koht paljo rahaa, ei työtä tarvi tehä

    • Anonyymi

      mm jääkikko katottu, oli hyvää kattoo. ainut vaa että tänään rahaa aika oli hain piti pl jo 14 aikaa. miks näin akaseen luukkujen ajat, attelis työttömi et ei jaksa niin herätä aamull. hyvä suomi,.

    • Anonyymi

      Jos ajattelee matalasti, pienellä mielellä niin onhan tuo jonkinlaista elämää tuokin. Moraalitonta tosin. Mieluusti kävin koulua, hankin työtä ja kokemusta. Palkka on 7000 kk ja ihan mukavaa elämää saa viettää oman työn hedelmillä. Verot tosin on karseat ja sehän johtuu pummeista. Ei niistä, jotka ao tuilla saavat turvaverkon. Mutta ettehän te osaa edes hävetä. Ettekä edes ymmärrä mitä menetätte. Mutta, meitä on moneksi.

    • Anonyymi

      mä sain luukulta tonni ja sano et lisää ku hakee va.

      • Anonyymi

        Olen sos.toim.työläinen.. miksi kirjoitella tuollaista, kun tiedät että ei pidä paikkaansa? ja jos noin on, jotain teet todella väärin, ja on aihetta tarkistaa miten menettelyt kohdallasi menevät.


      • Anonyymi

        onko kellää tietoo että paljo rinnne nostaa sosaalitukee työttömil ny kun on pääminsiteri? ja käskeek töihi mä en mee töihi. mulle tarkos montakin työpaikaa mut en koska ei tukia sit. ja aamust pitäs jo olla aikasee jo 7 jossaa töis.


    • Anonyymi

      Kyllä se on hölmöläisen hommaa käydä töissä kun saa saman ilmankin. Vasemmisto hoitaa homman :)

    • Anonyymi

      Kyllä huomaa, että koululaiset on valloitaneet tämänkin palstan. Kirjoituksissa ei mitään uskottavaa.

    • Anonyymi

      Miten, täs töttömänä tukii saan en vaihtais muuhu ku 10 v jo saannu. ei töihin kun enemmä saa luukuilta vaik tarjooki jotaa työtä n en. jotaa raksa, tie, maarakenushommaa ois ollu. sllon tukia ei sais. mä juon lonksuu takapihalls kun kattoo aamul ku töihin porukka menee

      • Anonyymi

        Ehdottomasti parempi kaikille että pysyt poissa työelämästä, paljon vähemmillä vahingoilla selvitään.


    • Anonyymi

      Suomella menee hyvin. Hallitus nostaa työssäkäyvien määrää palkkaamalla ministereille runsaasti avustajia. Työttömien ei tarvi mennä töihin, kun suunilleen saman saa normihommasta kun työttömyydestä. Silti työttömän edut senkun paranee.
      Tyypillinen vasemmistohalllitus. Ketään ei huoleta mistä tähän rahat saadaan. Voin kertoa. Kasvattamalla valton velkaa.

      • Anonyymi

        Älä nyt ole noin ehdoton, voihan niitä verojakin nostaa.


      • Anonyymi

        Mä en voi töhin mennä ku tuet lähtee. Enemmä pitäs töttömän saada tukii rinnehä lupasi nii ja ettei tarvi töihi mennä. Mulle tuli viesti et rahaa pitäsäs lähteä hakee lukulta saa nii paljo ku tarvii.


      • Anonyymi

        Oikein ajateltu, ota reppu mukaan että saat rahat kulkemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt ole noin ehdoton, voihan niitä verojakin nostaa.

        Suomessa on verotus niin korkealla, että monessa kohtaa verotuksen koventaminen pienentää valtion saamia tuloja. Näin on jo monet kerrat.


      • Anonyymi

        Tuo on tarkoitushakuista spekulointia ilman faktaa.


    • Anonyymi

      Kova o vero suomessa mun mieldstä töttömik ei pitäs mitään veroo kun maksaa tuista paljon takas. J enemmän rahaa pitäs, työtön ehtiii kulutaa toisin kun joku työsäkäyvä.

      • Anonyymi

        Aivan totta! Kerro sossussa minun puoltavan asiaasi ja ota ensi kerralla isompi reppu mukaan tukirahoja varten.


    • Anonyymi

      Paljo oote saanu tukii ku kääyny luukul? humen pitää mennä kaheks miks niii aikane aika ku normalisti herää vasta 16-17 pitääk siel heitänty hölölmöa et saa enemmä?

      • Anonyymi

        Tarvitseekohan sinun hölmöä esittää...


    • Anonyymi

      Suurimmat tukipummit ovat nämä sosialistit, maanviljelijät. Saavat rahansa yhteiskunnalta vaikka työ tuottamatonta, sosialismia parhaimmillaan! Sellainen on sosialisti aka maanviljelijä.

      • Anonyymi

        Mä saa vastketont rahaa luukult vaik en te mitää sitä tulee vaa. Enn menis töihi mielumin oon töttömän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä saa vastketont rahaa luukult vaik en te mitää sitä tulee vaa. Enn menis töihi mielumin oon töttömän

        Onkhaa rineki eroos? tietää kukaa miten tukie käy nyt on rahaa tullu ei oo töihin menpo ees harkinnu nu ni vhyvin saa tuolta hakee vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkhaa rineki eroos? tietää kukaa miten tukie käy nyt on rahaa tullu ei oo töihin menpo ees harkinnu nu ni vhyvin saa tuolta hakee vaan.

        miten muut on saanu rahaa nyt kun mul 9 aika tänää sossuun ku raha loppu menin vasta kaks kun heräsin yhelt. Maksaakone vaik en enää päässy sinne jonoo? Mä jäti laskut sinne ne hoitaa mut rarviss muuten rahaa kun kaikki on men. Tökkärist joku akka soiti et täytys menä kattoon töitä en oo meno ei jaksa jonneee töhi ku saa rahaa kuigeki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten muut on saanu rahaa nyt kun mul 9 aika tänää sossuun ku raha loppu menin vasta kaks kun heräsin yhelt. Maksaakone vaik en enää päässy sinne jonoo? Mä jäti laskut sinne ne hoitaa mut rarviss muuten rahaa kun kaikki on men. Tökkärist joku akka soiti et täytys menä kattoon töitä en oo meno ei jaksa jonneee töhi ku saa rahaa kuigeki.

        Tuolla ilmaisu taidolla en usko että kukaan akka tai ukko sinua töihin kysyy tai ottaa, pöllin tekoon korkeintaan syvälle metsään. Pakkohan sitä on kaltaisiasi yhteiskunnan elättää, nälkään ja viluu. kun ei ketään nykyään saa jättää. Perus koulukin on oletettavasti suoritettu rimaa hipoen, että minkään opiskelunkaan aloittamista on turha tarjota. Joten jatka samaa lusmuilemista, ja kun katsot peiliin , ole ylpeä itsestäsi, siihen kaiken mitä olet saavuttanut!!Hyvää loppu elämää sinulle!!


    • Anonyymi

      Mitä otte sanoneet sossulukulla et saa paljon rahaa? pitääkö siin hölmöks heitää va mite? Sit ne käski mut jonnee työkärii ni ei kiinosta mut uhkaii et joytuu töhin mihi en mee.

    • Anonyymi

      Äänestäkää vasemmistoliittoa tai SDP:tä. Silloin ei tarvii hommia paiskia. Odottaa vaan ku rahat napsahtaa tilille :)

      • Anonyymi

        Näin tehhään ilman sinun neuvojasikin.


    • Anonyymi

      paljo ootte sanu rahaa töytttömänä nyt koroona takii? mä viime viikolla hai rahaa koht täytyy lisäää kun loppuu.

    • Anonyymi

      Viime viikolla sain 500, laitoin 200 sijotustilille. Perjantaina täytyy mennä hakemaan lisää. Hirvee homma ku ei saa kuukauven tarvetta kerralla.

    • Anonyymi

      ens vkk rahahaku ja sossulukn loput, paljo saay jotku tössä käyvät ku mää n3000. onnneks mä en käy ja raha tulee.

    • Anonyymi

      Kyl sielt rahaa saa ko pyytää. Ainoo paha vaa ku ei meinaa jaksaa ryypätä kaikkee. Pakosti menee välil hukkaa ku ei herää juomaa.

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe