Minut raiskattiin

Mauri.tius

Olen menevä poikamies joka käy säännöllisesti ulkona. Olen tällainen isokokoinen sylinalle/nallekarhu ja mä en ole pelännyt liikkua ulkona - myöskään öisin. Seksuaalinen suuntautumiseni ei kuulu kenellekään enkä ala sitä tässä avaamaan sen enempää. Kerrottakoon kuitenkin että tapaan käydä sateenkaarilipulla varustetuissa kapakoissa, joissa miehetkin suutelevat kiihkeästi keskenään ja syleilevät toisiaan hellästi keskiyön pimeinä tunteina. Minulle kävi kuitenkin hiljattain tällainen iso vastoinkäyminen. Olin kaatokännissä poistumassa ravintolasta, juuri kääntynyt kotia kohti pimeällä kulmalla, kun joku tempaisi minua vasemmasta käsivarrestani sekä hyökkäsi takaapäin, iskien minua takaraivoon. Tuuperruin kaiketi maahan ja tässä vaiheessa olin täysin puolustuskyvytön. Minä havaitsin isokokoisen, suomea murtaen puhuvan miehen pitelevän minua käsistä samalla kun toinen, pyylevähkö pälvikaljuinen karju piti kiinni jaloistani. Yritin huutaa apua mutta he tukkivat suuni. Sitten he käänsivät minut ympäri ja laskivat housujani. Tätä seurasi tuntikausia kestänyt piina, joka syöpyi mieleeni ikiajoiksi. Minua nöyryytettiin sellaisella tavalla, etten voi tätä sanoin kuvailla. Takalistooni tungettiin myös kivikova esine ja se jätettiin sinne siten etten itse saanut sitä omin voimin pois. Minun täytyi soittaa hyvä ystäväni muskelisulopoika, joka on erikoistunut tällaisiin asioihin, apuun. Sillä oli kuitenkin hintansa. On olemassa sanonta, että ei ole olemassa ilmaista ateriaa. No, se pätee tässäkin. Olen joutunut täysin tämän isokokoisen kauhistuksen arnoille eikä loppua näy. Hän haluaa jatkuvalla syötöllä limoa ja lupsutella enkä saa hetken rauhaa. Hän alkoi käytännössä parittamaan minua ja kierrättämään perverssiltä toiselle enkä pääse irroittautumaan otteesta. Mitä tehdä?

6

1161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nlfnb

      No terve...

    • Ota yhteyttä poliisiin. Tai sitten https://tukinainen.fi/
      Kiinnostuin asiasta koska minulla on omasta halusta samanlainen kokemus. Mutta vain siksi että minä itse nautin siitä. Se että joku toinen nauttii ei tee kokemuksestasi hyvää tai laillista.
      Ota yhteyttä Tukinaiseen, keskustelu auttaa aina.

    • Irstaat.homopervot.hyi

      Sairaat homot ovat kaapanneet tämänkin palstan hekumoidakseen keksityillä homofantasioillaan. Sairasta sakkia.

    • Sinun ei auta muuta kuin niellä ja ottaa vastaan mitä annetaan.

    • Hei,
      Hyvä, että olet lähtenyt kysymään neuvoa tilanteeseesi. Meillä jokaisella on oikeus fyysiseen turvallisuuteen ja seksuaaliseen loukkaamattomuuteen. Kertomasi tilanne kuulostaa vakavalle, josta olisi hyvä olla yhteydessä poliisiin. On tärkeää, että et jää asian kanssa yksin.

      Voit tulla juttelemaan asiasta myös Rikosuhripäivystyksen chattiin. RIKUchat on auki arkisin klo 9-15 ja maanantai-iltaisin klo 17-19.

      Ystävällisesti Rikosuhripäivystys

    • AloitusOnTrollaus

      Aloitus vaikuttaa aluksi uskottavalta tarinalta, mutta loppua kohden kehittyy tarinaksi, jonka voi päätellä ainoastaan trollaukseksi.

      Raiskauksen olemus on, että se on uhrille tahdonvastainen teko, joten raiskauksella ei voi hekumoida. Kukaan ei voi haluta tulla raiskatuksi. Jos joku haluaa ja pitää tällaisesta toiminnasta, kyseessä ei ole raiskaus vaan jokin seksileikki. Tällaista henkilöä ei voi raiskata, joten myös tarinan itse "raiskaajakin" on epäaito.

      Voi aloittaja, mitä vaille jäätkään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe