Gallup naisille!!
Poliisi vai palomies ??
32
2110
Vastaukset
- vainyksitietty
Palomies <3
- PolliisitIskeeEnempi
Kyllä se tuo polliisi on joka iskee paremmin.
Oikeastaan ei siinä mikään muu oo kuin se univormu tai oikeastaan siinäkin vaan se vyötäröllä oleva vyö tai mikä nyt onkaan. Se siis jossa käsiraudat ja ase jne
Palomiehen asu on tylsä
Joskus nuorempana kävin välillä iskemässä läpällä polliiseja josko ne ois mut pidättänyt ahdistelusta työaikana ja vienyt raudoissa putkaan.
Kyllä mä vieläkin ihan mielellään niitä katselen jos sattuu kohdille suunnilleen oman ikäisiä poliiseja- mullataaslapsi
vaan on kiinnostunu niistä poliisiautoista. Aina, kun näkee niin heti pitää osotella, että tuolla menee poliisiauto. Lapsia kiinnostaa.
- EiKumpikaan
Yksi erikoislääkäri kìitos.
- entiedä
eipä ole kummastakaan ammattiryhmästä kukaan koittanu iskeä. Katson kyllä joskus näitä tosielämän hälytysohjelmia. Kuten poliiseja, 112 jne. Katsoin kyllä joskus sitä 911 ohjelmaa. Jenkeissä kaikki jännempää.
- K__
Ei kumpikaan!
Kyllä minulle sopii yksi Mr. suloisuus Tohtori Mussukka ite 💕
Ja hän voi syyttää ainoastaan itteäni, että on niin mmm..... namii 💋- Miialle
Varatun on hyvä haaveilla. Kunhan pidät housut jalassa
Terveisii Tarjalle ja Susanille - Miialle
Juha tuskin kahden kakaran kanssa kauaa kattelee lumppuiluasi vai onko se ihra kasa taas alkanut Juhalle poikimaan
- Pettäjä_pariskunta
Miialle kirjoitti:
Juha tuskin kahden kakaran kanssa kauaa kattelee lumppuiluasi vai onko se ihra kasa taas alkanut Juhalle poikimaan
Mia lumppuaa palstalla ja Juhansa jakaa pyllyään kapakoissa Tarjoille, Susaneille, Kateille ja Minnoille
- K__
Miialle kirjoitti:
Varatun on hyvä haaveilla. Kunhan pidät housut jalassa
Terveisii Tarjalle ja SusanilleEi Miialle, ei sinulle, ei Tarjalle .. ja kun et tiedä niin bye
- K__
...ja ei edes teille myös .. en jaksa edes lukea ..
- Mialle_
K__ kirjoitti:
...ja ei edes teille myös .. en jaksa edes lukea ..
Mia missä se narsistinen läskipylly on?
Haluat varmaan vierasta pippelii taas kun Juha on töissä ja naimas kapakoissa ?
Haluaako Mia monenkin ukon huomioo tänään ?
Läskis voisi saada kyytiä samalla kun naidaan. Oot vähän possu kun kakaroita ahdas vitustas niin usein
Ukkos muute on yhtä lumppu. Nytkin huoraa kapakan pöydän päällä
Huomiohakuisia lumppuja olette kumpikin
- omamielipiteeni
Ei kumpikaan.
- Kylmät__kädet__
Miksi vain naisille? Viiksekäs lihaksikas palomies tietenkin.
- Könsikäs__kumppareissa
UUUUUUHHHH........
- mirkkuliisakyllikki
Panomies.
- jospitäävalita
Palomies-
- Hassu
Ei kumpikaan. Mulle passais paremmin joku taiteilija tai nörtti :D
- poliisitonpelottavia
Palomies
- silmätnyrjähtitaastänää
Kumpi vaan, se joka on paremman näkönen. Tietysti. 😁
- NoEhdottomasti
hyväkuntoinen palomies. :)
- KomisarioPalmunErehdys
ao. tietää
Poliisi. Vois laittaa sitten meikäläisen käsirautoihin. :D
- KrääkKrääk2
Yks kaljamaha tänne kiitos.
- ihanmuutenvain
Vastaan naisten puolesta:
https://www.youtube.com/watch?v=vnwSeQKkyiE - OHO-onko
ihmisen arvostus kiinni ammatista?
No jokainen tyylillään.No ei ole. Kunhan vitsillä vastasin. Ihan sama mikä ammatti kunhan itse on siihen tyytyväinen.
- OHO-onko
Habanero kirjoitti:
No ei ole. Kunhan vitsillä vastasin. Ihan sama mikä ammatti kunhan itse on siihen tyytyväinen.
No en mä sulle vastanukkaan, vaan ap:lle.
- Poliisinvaimo
Mulla on jo se eka ja parasta laatua. En vaihtaisi ja se ei ammatista ole kiinni.
- mannapuuroajamansikkaa
Ei välttämättä kumpikaan riippuu mistä roikkuu.. komea ulkonäkö ihmisessä saattaa olla pettävää..
- poliisivastaan
Komea ulkonäkö on katsojan silmissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2606011Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki943559PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1373531Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423113Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne843033Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv1042857Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest172480Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1132442- 1812092
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn101615