Hei! Haluaisin kokeilla, näenkö, kuten väittävät.

Näkijäkö

Olisiko ketään paikalla? Haluaisin "katsoa" teille, ja samalla hiukan testata, näenkö todella, kuten useat minulle väittävät. Kiitos!

22

1773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiukan

      huolissani.
      Katsotko minne hukkasin Loimaan Prismassa pelaamani Eurojackpot kuponki .

    • Uteliastästä

      Minulle voit kokeilla katsoa talouteen, miten pärjään tulevassa.

    • Näkijäkö

      Hiukan, miten minusta tuntuu, että kuponkia ei sinulla ole ollutkaan? Olisitko voinut jättää sen vahingossa jo kauppaan?
      Ja Uteliastästä, kokisin, että on ollut haastavia aikoja ja paljon mietteitä. Sinulla on terävä pää ja se, mihin olet päättänyy ryhtyä, kantaa hedelmää. Kokisin, että asia on sinun ohjaksissasi.

      • Hiukan

        huolissani
        Mikä näkijä luulet olevasi kun kirjoitat," minusta tuntuu" ? Helvetti soikoon ,kai minä tiedän jättäneeni kupongin Prismaan ja saannut siintä tositteet ja kuittin maksusta kun kortilla maksoin, kuitti maksusta tallella. Kerro nyt missä ne laput ovat jos näkijä olet.


      • Kristalliboltsi
        Hiukan kirjoitti:

        huolissani
        Mikä näkijä luulet olevasi kun kirjoitat," minusta tuntuu" ? Helvetti soikoon ,kai minä tiedän jättäneeni kupongin Prismaan ja saannut siintä tositteet ja kuittin maksusta kun kortilla maksoin, kuitti maksusta tallella. Kerro nyt missä ne laput ovat jos näkijä olet.

        Hiukan.
        Ei tost aloittajasta oo mihinkään kun ei hän ole näkijä.
        Mä tsiigasin sun juttuus boltsista ja tosiaan siin näky, et sä jätit sen lapun vetää sinne Prismaan. Niit oli useampi, joku viis tai sillee. Sulla on kai ajatus jakaa niit sukulaisille jos tärppää verotussyistä. Boltsis näky, et sulla oli haalarit päällä silloin ja sä duunasit ne laput vahingossa haalarin fikkaan. Tsiigaa niist. Jos ne on menny vahingossa pesuu niin toivottavasti ne on viel lunastuskunnossa jos niis on voittoja, niin kun boltsi snadisti näyttää. Tsiigaa ne haalarien figgat.


      • Kristalliboltsi kirjoitti:

        Hiukan.
        Ei tost aloittajasta oo mihinkään kun ei hän ole näkijä.
        Mä tsiigasin sun juttuus boltsista ja tosiaan siin näky, et sä jätit sen lapun vetää sinne Prismaan. Niit oli useampi, joku viis tai sillee. Sulla on kai ajatus jakaa niit sukulaisille jos tärppää verotussyistä. Boltsis näky, et sulla oli haalarit päällä silloin ja sä duunasit ne laput vahingossa haalarin fikkaan. Tsiigaa niist. Jos ne on menny vahingossa pesuu niin toivottavasti ne on viel lunastuskunnossa jos niis on voittoja, niin kun boltsi snadisti näyttää. Tsiigaa ne haalarien figgat.

        Juntti Pirkkalasta pätee,elämäntapa-huijari,tyhmä,tyhmä,TYHMÄ kuin mikäkin ufolla lentelijä...TYHMÄ,TYHMÄ,TYHMÄÄ MÄÄ OLEN KYLLIKKI


    • missaas

      Katso parisuhteeseeni, elämmekö yhdessä vielä hamaan tulevaisuuteen, vai onko ero edessä?

    • Ahdistavaa

      Näkyykö mitään helpotusta minun taloudelliseen tilanteeseen ja kauanko kestää ennenkuin yks asia järjestyy. Entä miten mun oma elämä, onko jotain valoisampaa vaihetta luvassa vai joudunko jatkossakin rämpimään pimeydessä.

    • KiitollinenN

      Kiva kun katsot! :) Laitoin tähän erillisenä kohtina jos se helpottaa sinua katsomisessasi.

      1. Näkyykö helpotusta talouteen eli tuleeko isommin rahaa nyt keväällä/tänävuonna?
      2. Näkyykö terveyteen parannusta?
      3. Näkyykö parisuhdetta tulevaksi ja milloin jos?

      (Jos näkyy jotain muutakin, otan kiitollisuudella vastaan.)

      (terveydestä sen verran että verenpainetta on jonkun verran ja painoa, joka sen tekee, toivoisin kuitenkin jaksamista liikkua. Vuosien yksinäisyyteen toivoisin viimein kumppania vierelleni, olisin siihen valmis. Rahatilanne on kiikukaakun niin kuin monella nykyään.)

      Kiitos!

    • Usva1

      Hei, mitä näkyy tulevaisuuteeni yleisesti? Kiitos :)

    • rehellinenpalaute

      Juu, kato vaan mullekkin. Kuinkas on raha-, terveys- ja rakkausasioissa ym. Laita ihan kaikki mitä näkyy, kiitos jo etukäteen.

      • Kesäkissatäällä

        Minulle myös rakkaus näetkö jotain minulle työ ja rahaasiat myös.


    • mullekii

      Terveys ja parisuhde mietityttää? Miten talous, onko enää toivoa selvitä tästä hullunmyllystä?

    • Sussukkainen

      Mitä näet minulle ,työ,terveys.rakkaus ?

    • KysymyksiäKatsojalle

      Jos haluat "katsoa" niin katso vaan. Ei haittaa vaikka mitään ei näkyisi :)
      Eräs mies on mielessäni jatkuvasti. Miksi? Ajatteleeko hän myös minua tai olenko hänelle yhdentekevä? Näenkö häntä vielä?

    • Öööö, minäkin haluan kokeilla näenkö itselleni vaikkei kukaan niin väitäkään. Tai noh, kokeilin taas eilen lottonumeroita, mutta ei onnistanut. Onneksi en itse eikä kukaan muukaan väittänyt, että näkisin jotain. Voisi tulla jopa stressi, jos laittaisin tällaisen aloituksen ja sitten vaivihkaa unohtaisin sen.

      • Kristalliboltsi

        Pitäis sun näkijänä tietää, että et voi katsoa mitään suurta maallista etua itsellesi tai kyky katoaa, varsinkin jos katsot veikkauksien kaikki oikeat numerot. Minä katson silloin tällöin Loton kuusi lisä numerot ja tyydyn niihin. Kivasti olen pärjännyt niilläkin kun en ole ruvennut ahneeksi niin on kyky nähdä asijoita säilynyt. Kokeile sinäkin, pelaa vaikka Eurojackpottia kuudella numerolla niin voit voittaakin jotain.


      • Kristalliboltsi kirjoitti:

        Pitäis sun näkijänä tietää, että et voi katsoa mitään suurta maallista etua itsellesi tai kyky katoaa, varsinkin jos katsot veikkauksien kaikki oikeat numerot. Minä katson silloin tällöin Loton kuusi lisä numerot ja tyydyn niihin. Kivasti olen pärjännyt niilläkin kun en ole ruvennut ahneeksi niin on kyky nähdä asijoita säilynyt. Kokeile sinäkin, pelaa vaikka Eurojackpottia kuudella numerolla niin voit voittaakin jotain.

        Hitsi kun ei tuo Eurojackpot-juttu onnistu kuudella luvulla. Laitoin 5 ja yhden tähtinumeron eikä se kuulemma kelpaa pitäisi olla kaksi. Miten olet onnistunut huijaamaan kaupan kassaneitiä tuossa?


      • Kristalliboltsi
        Qetesh kirjoitti:

        Hitsi kun ei tuo Eurojackpot-juttu onnistu kuudella luvulla. Laitoin 5 ja yhden tähtinumeron eikä se kuulemma kelpaa pitäisi olla kaksi. Miten olet onnistunut huijaamaan kaupan kassaneitiä tuossa?

        Sun tarttee laittaa kaikki ne numerot, mutta kun näkijänä näet ne oikeat niin laita toinen niistä tähtinumeroista väärin, näin et saa täysosumaa mutta kivan summan elämiseen jolla pärjäät hyvin. Älä rupee kattoo niitä alvariinsa tai kyky näkemiselle katoo. Toi viimme perjantainenkin viisi ja toinen lisä oikein antoi ihan hyvän summa jolla elää muutaman vuoden ihan hyvin.
        Muista näkijänä, et ahneelle käy skeidasesti.


    • näkyjä

      Aloittajahan lienee sama tyyppi joka sillotällö omaa näkijän lahjan ja saa laittaa kysymyksiä-ja nauraa ilkikurisena kysyjien toopeutta,,,kysymyksiä ketjuun ja ei vastauksia...huvinsa kullakin.

      • huvitkullakin

        Vikahan ei ole kysyjissä, se täytyy nyt ymmärtää. Aloitteentekijä jos on ollut vilpillisellä mielellä, joutuu maksamaan karmanvelkaa eli paljonko kannatti? Yksinnauraja,,,?


    • Ymmällään

      Säilyykö avioliittoni tämän karmean kriisin ylitse? Tervehdynkö niin että voin jatkaa avioliittoni?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe