Olet läpeensä paha,haihdu ilmaan.
Naispaholainen
11
630
Vastaukset
- Kaulapoikkikanalta
Naispaholaisen voi aina ampua tai hukuttaa.
- Hau-hauuu
Bua-ha-haaa! Sä oot tyhmempi ku Pavlovin koira, se ainakin oppi ehdollistamalla, sä et! Narsku vittuilee ja sit suuttuu ku vittuillaan takas. Opi jo ettei kannata!!
- aitoriitta
Senkun hukutat. Pääsisi tästä asiasta eroon.
- Maminpoika
Mikä lapsi täällä hekumoi tiedoillaan ja ulvoo?
- Läpeensäpaha
Kuka kysyy?
- Tässä.totuus
Se itse on paholainen, joka toista paholaiseksi sanoo.
- hyvääjalevollista
yötä tännekin. :)
https://youtu.be/VPpd-6X3tEo - pahis
Pahis voi olla hyvis eiks nii?
Täällon kyl palstalla ilkitietoo paholaisest, mut syy on tietysti se, et koko yhteiskunnassa sitä aina parjataan ja parjataan. Milt sust tuntus, jos sua aina mollattais?
Oikeesti paholaiset, niiku itte pääpaholainenkin, on lutusii tyyppii. Me kyöpelit usjasti istutaan niitten kans teellä, ratustellaan korppuu ja turistaan. Harrastetaan smaltalkii ja jutellaan vakavastikin, niiku maailmankaikkeulen rakentesta, alkutussauksesta ja avaluulen laajenemisesta ja lakiesityksist.- Pentele_Ite
Voi, voi sinua reppanaa. Häivy itse.
Ps. Oletko kuullut sanottavan "mikä pahan tappais" ? - blackhatt
Vitsit se ois coolia olla tollanen taito, haihtua vaan ilmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984