Olet läpeensä paha,haihdu ilmaan.
Naispaholainen
11
636
Vastaukset
- Kaulapoikkikanalta
Naispaholaisen voi aina ampua tai hukuttaa.
- Hau-hauuu
Bua-ha-haaa! Sä oot tyhmempi ku Pavlovin koira, se ainakin oppi ehdollistamalla, sä et! Narsku vittuilee ja sit suuttuu ku vittuillaan takas. Opi jo ettei kannata!!
- aitoriitta
Senkun hukutat. Pääsisi tästä asiasta eroon.
- Maminpoika
Mikä lapsi täällä hekumoi tiedoillaan ja ulvoo?
- Läpeensäpaha
Kuka kysyy?
- Tässä.totuus
Se itse on paholainen, joka toista paholaiseksi sanoo.
- hyvääjalevollista
yötä tännekin. :)
https://youtu.be/VPpd-6X3tEo - pahis
Pahis voi olla hyvis eiks nii?
Täällon kyl palstalla ilkitietoo paholaisest, mut syy on tietysti se, et koko yhteiskunnassa sitä aina parjataan ja parjataan. Milt sust tuntus, jos sua aina mollattais?
Oikeesti paholaiset, niiku itte pääpaholainenkin, on lutusii tyyppii. Me kyöpelit usjasti istutaan niitten kans teellä, ratustellaan korppuu ja turistaan. Harrastetaan smaltalkii ja jutellaan vakavastikin, niiku maailmankaikkeulen rakentesta, alkutussauksesta ja avaluulen laajenemisesta ja lakiesityksist.- Pentele_Ite
Voi, voi sinua reppanaa. Häivy itse.
Ps. Oletko kuullut sanottavan "mikä pahan tappais" ? - blackhatt
Vitsit se ois coolia olla tollanen taito, haihtua vaan ilmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup322976Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232695Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua372276Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652127Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4211668- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45948