Olet läpeensä paha,haihdu ilmaan.
Naispaholainen
11
670
Vastaukset
- Kaulapoikkikanalta
Naispaholaisen voi aina ampua tai hukuttaa.
- Hau-hauuu
Bua-ha-haaa! Sä oot tyhmempi ku Pavlovin koira, se ainakin oppi ehdollistamalla, sä et! Narsku vittuilee ja sit suuttuu ku vittuillaan takas. Opi jo ettei kannata!!
- aitoriitta
Senkun hukutat. Pääsisi tästä asiasta eroon.
- Maminpoika
Mikä lapsi täällä hekumoi tiedoillaan ja ulvoo?
- Läpeensäpaha
Kuka kysyy?
- Tässä.totuus
Se itse on paholainen, joka toista paholaiseksi sanoo.
- hyvääjalevollista
yötä tännekin. :)
https://youtu.be/VPpd-6X3tEo - pahis
Pahis voi olla hyvis eiks nii?
Täällon kyl palstalla ilkitietoo paholaisest, mut syy on tietysti se, et koko yhteiskunnassa sitä aina parjataan ja parjataan. Milt sust tuntus, jos sua aina mollattais?
Oikeesti paholaiset, niiku itte pääpaholainenkin, on lutusii tyyppii. Me kyöpelit usjasti istutaan niitten kans teellä, ratustellaan korppuu ja turistaan. Harrastetaan smaltalkii ja jutellaan vakavastikin, niiku maailmankaikkeulen rakentesta, alkutussauksesta ja avaluulen laajenemisesta ja lakiesityksist.- Pentele_Ite
Voi, voi sinua reppanaa. Häivy itse.
Ps. Oletko kuullut sanottavan "mikä pahan tappais" ? - blackhatt
Vitsit se ois coolia olla tollanen taito, haihtua vaan ilmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144423
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731495Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421371Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013