Välitilassako kymmeniä vuosia

jutteluja

Näkijä Ilona Niittymäki kertoi isäni olevan välitilassa, hän on edesmennyt jo v.1989. En ymmärrä miten mikään sielu voi vuosikymmeniä olla välitilassa. Olen nähnyt isästä outoja unia ja sitten näkijä kertoo tällaista, en voi uskoa..kuitenkin aiemmin tuonut hyviä viestejä henkimaailmasta minulle. Mitä ajattelette? Onko tämä Ilona kertoillut tällaista muille?

8

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiuskottava

      En suhtautuisin kovinkaan vakavasti tuohon. Soittelin hänelle muutama vuosi sitten erään minulle aikoinaan läheisen henkilön kuoltua ja ei oikein ainakaan minulle kertomansa tullut mitenkään uskottavaksi . Eli en itse ainakaan jäisi sanomiaan miettimään mitenkään, en itse edes kokenut, että olisi mitenkään tuohon tuntemaani vainajaan ollut yhteydessä.

    • uskoihmeisiin

      Isäsi on vierelläsi, voit tuntea hänen tuoksunsa, hellän hipaisun hiuksissasi.kyllä vainajat tulevat luoksemme kun on vaikeaa. En ole ottanut ilonaan yhteyttä, mutta tunnen oman mummuni vierelläni silloin kun on vaikeaa

      • jutteluja

        Kiitokset sinulle ja enkeleitä elämääsi. Positiiviset vastaukset lämmittää, uskon itsekin että elämä jatkuu henkimaailmassa.. Monesti tunnen viileän tuulen lähelläni, silloin tiedän että joku kuolleista läheisistäni on lähelläni. Hyvää kevättä sinulle.


      • uskoihmeisiin
        jutteluja kirjoitti:

        Kiitokset sinulle ja enkeleitä elämääsi. Positiiviset vastaukset lämmittää, uskon itsekin että elämä jatkuu henkimaailmassa.. Monesti tunnen viileän tuulen lähelläni, silloin tiedän että joku kuolleista läheisistäni on lähelläni. Hyvää kevättä sinulle.

        Hyvää kevättä myös sinulle. Kyllä sen tuntee kun joku on vierellä, hae siitä lohtua, sinua suojellaan kyllä ja vierelläsi ollaan. Se on suuri rikkaus ja lahja


    • FamiliarSpirits

      Kun ihminen kuolee, hänellä on kaksi vaihtoehtoa ikuisuuden viettämiseen: helvetti tai taivas. Jeesus sanoi katuvalle varkaalle viereisellä ristillä: "Tänä päivänä olet oleva kanssani paratiisissa." Rikas mies joutui helvettiin ja köyhä Lasarus paratiisiin, ja he pystyivät näkemään toisensa, mutta eivät enää voineet ylittää rajaa.

      Älä usko henkien manaajiin, ystävä hyvä. Kyllähän he saattavat manat henkiä, mutta sinun isänäsi esiintyvä henki ei ole isäsi, vaan demoni. Raamattu kieltää tuollaisen täysin.

      Jos isäsi oli uskossa, hän odottaa sinua taivaassa. Jos joudutte molemmat helvettiin, tuskin siellä mitään iloa toisistanne on. Helvetissä jokaisen tuska on oma yksinäinen kokemus. Eli vaikka isäsi olisi joutunut helvettiin, älä sinä sinne mene.

      • uskoihmeisiin

        Kukaan ei ole vahvistanut raamatun sanomaa, raamattu on erittäin väkivaltainen opus, kivitetään ihmisiä kuolleiksi ja haudataan elävältä ja mitä taru kertoo että jeesus ristiinnaulittiin elävältä. aikamoista väkivaltaa. tiedätkö edes mitä demonit on? puhutaan ennemmin pahoista silmistä kun osaa laittaa ne eteenpäin niin eivät ole kiusana. Enkeleihin uskon ja olen heiltä saanut höyheniä kun on ollut vaikeaa, mutta uskoo kukin mihin tahtoo "juttelua" älä usko tuollaisiin demoni asioihin. Silloin kun ahdistaa niin kyseessä on mahdollisesti pahasilmä jonka saa lähtemään pois käskemällä.


    • Tasaususko

      Ja joillain helvetti ja pelossa eläminen on jo arkipäivää täällä maan päällä - nämä ihmiset myös mielellään neuvovat muita omaksumaan omat uskomuksensa näillä palstoilla.

      Antakaa ihmisten ajatella tuonpuoleisesta mitä he haluavat. Jokainen ajattelee itse ja uskoo mihin uskoo.

      • Jokainentavallaan

        Mä olen myös samaa mieltä, monella elämä itsessään on helvettiä ja tuntuu oikeasti pahalta, ett jotkut uskovaiset sanovat, ett jos ei usko heidän tavallaan, niin ihminen joutuu helvettiin. Onpahan jopa itse Paavi antanut ymmärtää jossain haastattelussa ettei helvettiä ole olemassa. Mutt jokainen voi ja saa uskoa omalla tavallaan. Jos jotkut hakee lohtua ja neuvoa ennustajista, niin se on heidän oma asiansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe