Olen etsinyt sinua. Kunnes tajusin, että olet aina silloin mukanani, kun niin vain tahdon. Jos olen kaaoksen keskellä voin aina vetäytyä pois, ajattelemaan sinua. Vaikka olisin, kuinka surullinen, voin aina vedota sinuun. Vaikka olisin kärsimätön, luot minulle kärsivällisyyttä. Jos kaikki menee päin prinkkalaa voin aina nauraa, sinun ansiostasi. Listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta siis kaikki on ihan hyvin, kun vain oivaltaa sen, että mitä kaikkea tässä ja nyt on. On vain hetkiä. Hetkiä, joista voi aina etsiä sinut.
Kaikki on ihan hyvin
ElämänHetkisyys
7
687
Vastaukset
- aitoriitta
Kauniisti kirjoitettu. Kiitos!
- aitoriitta
Olet ihana mies enkä koskaan olisi halunnut että ei oltaisi kohdattu😀
- MustassaN
Kiitos Ap.
Ihana kirjoitus. - kaikkihyvin-
Kunnes sitten tulee se itku, kun tajuaa, että toista ei saa koskettaa ei saa olla lähellä.
- Unelmiaaamussa
Niin. Samat mietteet minulla eräästä miehestä. Usein mietin että jos näkisin hänet ja tilanne ja paikka ei olisi ihan hullu niin sanoisin että on ollut ikävä... Ihan viattomasti vaan... Halaisinkin jos ei olis tiettyjä tyyppejä näkyvillä... Viattomasti vaan..
- enole
menossa minnekkään,tiedät sen.
- ElämänHetkisyys
Naisen ajatuksia sisälsi tämä aloitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858