Olen etsinyt sinua. Kunnes tajusin, että olet aina silloin mukanani, kun niin vain tahdon. Jos olen kaaoksen keskellä voin aina vetäytyä pois, ajattelemaan sinua. Vaikka olisin, kuinka surullinen, voin aina vedota sinuun. Vaikka olisin kärsimätön, luot minulle kärsivällisyyttä. Jos kaikki menee päin prinkkalaa voin aina nauraa, sinun ansiostasi. Listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta siis kaikki on ihan hyvin, kun vain oivaltaa sen, että mitä kaikkea tässä ja nyt on. On vain hetkiä. Hetkiä, joista voi aina etsiä sinut.
Kaikki on ihan hyvin
ElämänHetkisyys
7
681
Vastaukset
- aitoriitta
Kauniisti kirjoitettu. Kiitos!
- aitoriitta
Olet ihana mies enkä koskaan olisi halunnut että ei oltaisi kohdattu😀
- MustassaN
Kiitos Ap.
Ihana kirjoitus. - kaikkihyvin-
Kunnes sitten tulee se itku, kun tajuaa, että toista ei saa koskettaa ei saa olla lähellä.
- Unelmiaaamussa
Niin. Samat mietteet minulla eräästä miehestä. Usein mietin että jos näkisin hänet ja tilanne ja paikka ei olisi ihan hullu niin sanoisin että on ollut ikävä... Ihan viattomasti vaan... Halaisinkin jos ei olis tiettyjä tyyppejä näkyvillä... Viattomasti vaan..
- enole
menossa minnekkään,tiedät sen.
- ElämänHetkisyys
Naisen ajatuksia sisälsi tämä aloitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775