Asperger-piirteet

Aspergertapaus98

Minulla on diagnoosina F70.1 Lievä älyllinen kehitysvammaisuus; merkittävä, huomiota tai hoitoa vaativa sopeutumiskäyttäytymisen häiriö Asperger-piirteet. Mitä tämä "Sopeutumiskäyttäytymisen häiriö" oikeastaan tarkoittaa? Olenko mielestänne autistinen (aspergeri) vai lievästi kehitysvammainen?

12

579

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiHuoliSurra
      • henezi

Koeta nyt jo päättää, saatana!

• Aspergertapaus98

Kiitos vastauksesta, mutta mitä tarkoittaa Sopeutumiskäyttäytymisen häiriö? Minulla on Asperger/ADHD-piirteitä.

• wanha-assi

Kyllä noiden häiriöiden hanssa pystyy elämään. On vaan hyvä että tietää ajoissa. Itse olin paskatöissä keski-ikäiseksi ennenkuin oli aikaa mennä neurologin vastaanotolle.
        Kyllähän helpotus oli iso kun sain tietää olevani vain as-mies eikä pelkästään kylähullu.

Aspergin tarvitsee noudattaa kolmea asiaa, joilla selviää. Tiukkaa itsekuria. Nöyryyttä ja nöyryyttä.

• KantaSuomi

Oletko kantasuomalainen vai joku muu?

• karhukoirajuu

Olen karjalainen neuvostokarjalainen

• Kantakirjasi
      • PrinsessaKO

söpö haniiiii prinsessa sinäkin iihan samat nimeeeet meeeillla 😄, ootko jo töissä? Herättiin juuuriii taimin takiaaaa.
        Kultiiii, koohta nähdään.. Odotaaaan sinnuuuuu. Kiiirjoootan sinuuulle ruuunoja sillä aikaaa hankit meeille ruokaaa pöytään. Taimi lähettää terkkkuiiiiii. Puuusi pusiiii ja haliiiii! 💘💘Oolet haniiii kaaaaunis! 💕

• HurriUpp
      • PrinsessSatumaaKO

söpö haniiiii prinsessa sinäkin iihan samat nimeeeet meeeillla 😄, ootko jo töissä? Herättiin juuuriii taimin takiaaaa.
        Kultiiii, koohta nähdään.. Odotaaaan sinnuuuuu. Kiiirjoootan sinuuulle ruuunoja sillä aikaaa hankit meeille ruokaaa pöytään. Taimi lähettää terkkkuiiiiii. Puuusi pusiiii ja haliiiii! 💘💘Oolet haniiii kaaaaunis! 💕

• Aloittaja_

Itse olen Pohjois-Pohjanmaalta, mutta asun pääkaupunkiseudulla :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1365
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      885
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      799
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      727
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      592
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      567
    10. 48
      547
    Aihe