https://www.is.fi/autot/art-2000005630169.html Tässä. Hylkäysprosentti yli 33% eli ihan kärkeä vikaisimpien autojen joukossa. Samaan kastiin ylsi daewoo, fiat, jeep, chrysler sekä muut fiat tyyppiset merkit kuten renaultti.
Alfa romeo trafin tilaston kärjessä
49
529
Vastaukset
Fiat tyypiset autot kuten Renault?? Huomasitko että Dacia pärjäsi hyvin, se on Renaultin yksi merkki, sitäpaitsi Alfa Ei ollut kärjessä,ja mikä on Fiat Tyypinen auto? onko lukuhäiriö, olet pihalla kuin lintulauta, sitäpaitsi ketä kiinnostaa?
- FCA
Siis hei! Miksiköhän FCA:n autot hännillä? Kannattas miettiä ennenkuin kirjoittaa.. siis, mikähän näiden keski-ikä? FCA -Groupin autoja on myyty viime vuosina Suomessa tod vähän, niiden keski-ikä siis korkea, ei ihme jos hylk.prosentit korkeita. Hiljattain moottori-lehdessä oli Jeep Renegade (dama tekniikka 500X) jossain tilastoissa parhaita, jättäen taakse japanilaiset ja korealaiset.
- Ellos
Auton laadusta voi antaa kommenttia kun on ajettu 300 000 km.
- adfafaf
trafin tilastot ei kerro auton laadusta mitään, joku mitätön ongelma voi aiheuttaa ettei mene ktsastuksesta läpi., toisaalta kaikkia vikoja ei edes katsastuksessa tarkisteta, ihan huuhaa lista
Voihan se olla niinkin, että Alfa-Romujen omistajat ovat idiootteja, jotka vievät sen katsastukseen rikkinäisillä polttimoilla. Romumerkin tuotteiden ostaminen ainakin viittaisi älynlahjojen vähäisyyteen ...
- Anonyymi
E220_CDl kirjoitti:
Voihan se olla niinkin, että Alfa-Romujen omistajat ovat idiootteja, jotka vievät sen katsastukseen rikkinäisillä polttimoilla. Romumerkin tuotteiden ostaminen ainakin viittaisi älynlahjojen vähäisyyteen ...
Alfojen myynti on ollut viime vuodet aika vähäistä, joten tyypillinen alfa on harrasteauto. Ja näiden harrastajat tuppaavat olemaan väkeä, joka osaa muutakin kuin taluttaa auton "marmoritiskille". Katsastusta käytetään apuna vianmäärityksessä, esim. mikä se koliseva alustan nivel tarkalleen ottaen olikaan. Sitten vaan palikat mätänetistä tms. ja leivotaan ne itse tai halvassa nyrkkipajassa paikoilleen. Tällä tavoin vian paikantamisen hinta = uusintakatsastuksen hinta (pari kymppiä). Huima ero marmoritiskiltä tilattuun vianhakuun (130 €/tunti ja minimiveloitus 1 h tjsp.)
Vrt. tollolootna omistajat, joiden mielestä on häpeä jäädä katsastuksessa kiinni vioista -> auto pitää viedä katsastukseen katsastushuollon kautta "ettei tule vääriä tilastomerkintöjä"
Siitäkin on viitteitä, ettei katsastajat edes syynää "luottomerkkejä" eli pahasti viallinen autokin voi päästä läpi "koska ei näissä koskaan mitään vikaa ole". Sitten taas Alfan tapaista eksoottisutta syynätään tarkasti - sehän on katsurille häpeän paikka, jos ei onnistu "varmasta tapauksesta" sitä vikaa, mikä näissä on pakko olla, löytämään.
Katsastuksissa hylsyjä aiheuttavat viat voivat olla suht halpojakin korjata. Ne kalliit viat, esim. vaihdelaatikko porsii yms. tuppaavat olemaan sellaisia, ettei niitä katsurille tarjota, kun ei autoa edes saa liikkeelle. - Anonyymi
E220_CDl kirjoitti:
Voihan se olla niinkin, että Alfa-Romujen omistajat ovat idiootteja, jotka vievät sen katsastukseen rikkinäisillä polttimoilla. Romumerkin tuotteiden ostaminen ainakin viittaisi älynlahjojen vähäisyyteen ...
No onneksi sinä olet sentään älykäs..... nauti siitä.....
Anonyymi kirjoitti:
Alfojen myynti on ollut viime vuodet aika vähäistä, joten tyypillinen alfa on harrasteauto. Ja näiden harrastajat tuppaavat olemaan väkeä, joka osaa muutakin kuin taluttaa auton "marmoritiskille". Katsastusta käytetään apuna vianmäärityksessä, esim. mikä se koliseva alustan nivel tarkalleen ottaen olikaan. Sitten vaan palikat mätänetistä tms. ja leivotaan ne itse tai halvassa nyrkkipajassa paikoilleen. Tällä tavoin vian paikantamisen hinta = uusintakatsastuksen hinta (pari kymppiä). Huima ero marmoritiskiltä tilattuun vianhakuun (130 €/tunti ja minimiveloitus 1 h tjsp.)
Vrt. tollolootna omistajat, joiden mielestä on häpeä jäädä katsastuksessa kiinni vioista -> auto pitää viedä katsastukseen katsastushuollon kautta "ettei tule vääriä tilastomerkintöjä"
Siitäkin on viitteitä, ettei katsastajat edes syynää "luottomerkkejä" eli pahasti viallinen autokin voi päästä läpi "koska ei näissä koskaan mitään vikaa ole". Sitten taas Alfan tapaista eksoottisutta syynätään tarkasti - sehän on katsurille häpeän paikka, jos ei onnistu "varmasta tapauksesta" sitä vikaa, mikä näissä on pakko olla, löytämään.
Katsastuksissa hylsyjä aiheuttavat viat voivat olla suht halpojakin korjata. Ne kalliit viat, esim. vaihdelaatikko porsii yms. tuppaavat olemaan sellaisia, ettei niitä katsurille tarjota, kun ei autoa edes saa liikkeelle.<Siitäkin on viitteitä, ettei katsastajat edes syynää "luottomerkkejä" eli pahasti viallinen autokin voi päästä läpi "koska ei näissä koskaan mitään vikaa ole". Sitten taas Alfan tapaista eksoottisutta syynätään tarkasti - sehän on katsurille häpeän paikka, jos ei onnistu "varmasta tapauksesta" sitä vikaa, mikä näissä on pakko olla, löytämään.>
Johtaako Alfa-Romun pitäminen vainoharhaisuuteen?- Anonyymi
E220_CDl kirjoitti:
<Siitäkin on viitteitä, ettei katsastajat edes syynää "luottomerkkejä" eli pahasti viallinen autokin voi päästä läpi "koska ei näissä koskaan mitään vikaa ole". Sitten taas Alfan tapaista eksoottisutta syynätään tarkasti - sehän on katsurille häpeän paikka, jos ei onnistu "varmasta tapauksesta" sitä vikaa, mikä näissä on pakko olla, löytämään.>
Johtaako Alfa-Romun pitäminen vainoharhaisuuteen?....enpä sanoisi, mutta Mersun omistaminen näyttää sen tekevän, kun heidän on pakko tulla tänne kommentoimaan..... epätietoisuus oman merkin yleisestä hyväksynnästä tuntuu kaivavan mieltä ankarasti ja ihmekkös tuo, jos ajelee merkillä joka yleisesti mielletään vanhoillisen yritysjohtajan käyttöautoksi, romaniporukan hevosperävaunun veturiksi tai taksiksi.....
Anonyymi kirjoitti:
....enpä sanoisi, mutta Mersun omistaminen näyttää sen tekevän, kun heidän on pakko tulla tänne kommentoimaan..... epätietoisuus oman merkin yleisestä hyväksynnästä tuntuu kaivavan mieltä ankarasti ja ihmekkös tuo, jos ajelee merkillä joka yleisesti mielletään vanhoillisen yritysjohtajan käyttöautoksi, romaniporukan hevosperävaunun veturiksi tai taksiksi.....
<epätietoisuus oman merkin yleisestä hyväksynnästä tuntuu kaivavan mieltä ankarasti >
Alfa-Romulla ajavien ei kannata heijastaa omia pelkojaan toisten motiiveiksi. Mutta toisaalta naurunaiheena oleminen lienee kovin tuttua...
Heikkoa laatua Saapasmaasta. Kenkää mokomalle!
- Anonyymi
Mersun dieselit on kyhätty siellä makaroonien seassa😂🤣😅
Anonyymi kirjoitti:
Mersun dieselit on kyhätty siellä makaroonien seassa😂🤣😅
Eivät ole. Joskus Mercedes-Benz on käyttänyt Renaultin tai Volkswagenin dieseleitä. http://www.autowiki.fi/index.php/Luettelo_Mercedes-Benz-moottoreista
- Anonyymi
E220_CDl kirjoitti:
Eivät ole. Joskus Mercedes-Benz on käyttänyt Renaultin tai Volkswagenin dieseleitä. http://www.autowiki.fi/index.php/Luettelo_Mercedes-Benz-moottoreista
Alfa Romeon näkyvyyttä ja markkinointia tulisi tehostaa. Lisäksi tehdas takuu voisi olla 4 vuotta / 300 000 km. Luulisi myynnin nousevan. Lisäksi pitäisi olla farmari malli ja sähköisiä/hybridi malleja. Myynti pitäisi olla vähintään 1000 - 1500 vuodessa. Nyt vain muutama kymmenen vuodessa.
Anonyymi kirjoitti:
Alfa Romeon näkyvyyttä ja markkinointia tulisi tehostaa. Lisäksi tehdas takuu voisi olla 4 vuotta / 300 000 km. Luulisi myynnin nousevan. Lisäksi pitäisi olla farmari malli ja sähköisiä/hybridi malleja. Myynti pitäisi olla vähintään 1000 - 1500 vuodessa. Nyt vain muutama kymmenen vuodessa.
Niin varmaankin. Kun laitetaan paljon rahaa markkinointiin, varmasti löytyy joku helposti huijattava ostamaan Alfa-Romun.
- Anonyymi
Miksi se sinua riepoo?
Hylätty mikä hylätty.
- Anonyymi
Eipä sen luulisi sinua häiritsevän.....
Tuolla historialla nykytilanne on ymmärrettävä. Myyntiä on peräti 1 Alfa-Romu/vko.
- Anonyymi
Mitä se sinua haittaa?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sinua haittaa?
Ei haittaa mitään, päinvastoin. Kirjoitatko sinä vain silloin, kun jokin haittaa?
- Anonyymi
E220_CDl kirjoitti:
Ei haittaa mitään, päinvastoin. Kirjoitatko sinä vain silloin, kun jokin haittaa?
Kommenteistasi päätellen sinulla on jonkinlainen persoonallisuushäiriö, koska näytät toistuvasti tunkeutuvan tänne hokemaan tuota alfaromuasi. Eiköhän se, että et arvosta meidän Alfistien rakastamaa merkkiä, ole tullut nyt jo varsin hyvin selväksi.
Joten voisit ystävällisesti, jos sinulla jonkinlaista alkeellista aivotoimintaa on, jättää tämän palstan. Vai koetko olevasi jonkinlainen saarnamies tai agitaattori, joka täällä romua hokemalla muuttaisi meidän muiden mielipiteemme..... todella mielenvikainen kuvitelma.... mutta nykymaailmaan toki mahtuu kaikenlaisia hörhöjä..... Anonyymi kirjoitti:
Kommenteistasi päätellen sinulla on jonkinlainen persoonallisuushäiriö, koska näytät toistuvasti tunkeutuvan tänne hokemaan tuota alfaromuasi. Eiköhän se, että et arvosta meidän Alfistien rakastamaa merkkiä, ole tullut nyt jo varsin hyvin selväksi.
Joten voisit ystävällisesti, jos sinulla jonkinlaista alkeellista aivotoimintaa on, jättää tämän palstan. Vai koetko olevasi jonkinlainen saarnamies tai agitaattori, joka täällä romua hokemalla muuttaisi meidän muiden mielipiteemme..... todella mielenvikainen kuvitelma.... mutta nykymaailmaan toki mahtuu kaikenlaisia hörhöjä.....Millä tavalla Alfa-Romuista keskusteleminen todistaisi persoonallisuushäiriön olemassaolosta? Loogisempaa olisi päätellä, että rakkauden kohdistaminen elottomaan, huonosti arvostettuun automerkkiin olisi indikaattori mielenterveyden horjumisesta.
- Anonyymi
..... Alfa Romeolla on 110 vyotinen historia, revi siitä.....
- Anonyymi
E220_CDl kirjoitti:
Millä tavalla Alfa-Romuista keskusteleminen todistaisi persoonallisuushäiriön olemassaolosta? Loogisempaa olisi päätellä, että rakkauden kohdistaminen elottomaan, huonosti arvostettuun automerkkiin olisi indikaattori mielenterveyden horjumisesta.
"....rakkauden kohdistaminen elottomaan, huonosti arvostettuun automerkiin"....... niinhän sinä taksimersun (mikäli nyt ylipäätäin omistat sellaista) luulet..... mutta ethän sinä ressukka voi sitä ymmärrtää.... perche senza cuore, sarebbe solo macchine"......
- Anonyymi
E220_CDl kirjoitti:
Ei haittaa mitään, päinvastoin. Kirjoitatko sinä vain silloin, kun jokin haittaa?
Kyllä sinua joku näyttää Alfoissa ja niiden omistajissa raskaasti pännivän, et sinä muuten täällä näin sitkeästi Alfa Romua olisi hokemassa, heh, heh!
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinua joku näyttää Alfoissa ja niiden omistajissa raskaasti pännivän, et sinä muuten täällä näin sitkeästi Alfa Romua olisi hokemassa, heh, heh!
Eihän Alfa-Romun huono myynti minua mitenkään haittaa! Asiahan on juurikin päinvastoin, mutta ehkä tästä täytyy vielä jonkun Alfa-romuilijan kanssa keskustella, sen verran hitaasti näyttää sytyttävän.
- Anonyymi
Alfa Romeon mallistosta puuttuu farmari malli. Lisäksi tulisi panostaa markkinointiin kunnolla. Giulia tulisi saada TM käyttötestiin 60 000 km matkalle. Menestys tai heikkous tässä testissä joko auttaa myyntiä tai sitten ei. Näkyvyyttä tavalla tai toisella lisää.
TM ei varmaankaan käytä resurssejaan Alfa-Romun kaltaisten, harvinaisten romumerkkien testaamiseen. Kiinnostaa niin harvoja lukijoita edes tietää siitä mitään.
- Anonyymi
E220_CDl kirjoitti:
TM ei varmaankaan käytä resurssejaan Alfa-Romun kaltaisten, harvinaisten romumerkkien testaamiseen. Kiinnostaa niin harvoja lukijoita edes tietää siitä mitään.
Alfa Giuliettahan oli pärjännyt niissä uusimmissa saksan katsastustilastoissa hyvin. oli siellä kymmenen parhaan listalla..että näin ne ajat muuttuu..
Anonyymi kirjoitti:
Alfa Giuliettahan oli pärjännyt niissä uusimmissa saksan katsastustilastoissa hyvin. oli siellä kymmenen parhaan listalla..että näin ne ajat muuttuu..
Onko kiulia sama kuin kiulietta?
- Anonyymi
E220_CDl kirjoitti:
Onko kiulia sama kuin kiulietta?
Eipä Mersumiehen päätäkään tieto paljoa paina kovasti Alfaa haukkuun mutta ei edes tiedä onko Giulia ja Giulietta eri autoja no eri autojahan ne ovat..aika moista Esson baarin tietoutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä Mersumiehen päätäkään tieto paljoa paina kovasti Alfaa haukkuun mutta ei edes tiedä onko Giulia ja Giulietta eri autoja no eri autojahan ne ovat..aika moista Esson baarin tietoutta.
Alfa Romeon myyntiä vaikeuttaa farmari mallin puuttuminen. Lisäksi tulisi olla hybridi ja sähköisiä malleja lisäksi. CO2 päästöt tulisi saada 95 g/km keskiarvoon. Tämä ei onnistu ilman sähkömalleja. Voi olla, että jokin suurempi valmistaja ostaa Alfa Romeon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alfa Romeon myyntiä vaikeuttaa farmari mallin puuttuminen. Lisäksi tulisi olla hybridi ja sähköisiä malleja lisäksi. CO2 päästöt tulisi saada 95 g/km keskiarvoon. Tämä ei onnistu ilman sähkömalleja. Voi olla, että jokin suurempi valmistaja ostaa Alfa Romeon.
Totta. Malliston CO2 päästöjen suhteen keskiarvon tulisi olla 95 g/km. Voi olla mahdollista, että Alfa Romeon ostaa jokin suuri valmistaja. Tällä hetkellä kokonaistuotannon määrä on hyvin pieni. Sähköisiä malleja on tultava kohtapuoliin.
Anonyymi kirjoitti:
Eipä Mersumiehen päätäkään tieto paljoa paina kovasti Alfaa haukkuun mutta ei edes tiedä onko Giulia ja Giulietta eri autoja no eri autojahan ne ovat..aika moista Esson baarin tietoutta.
Jos katsot tätä keskusteluketjun oksaa vähän ylöspäin, niin oksan aloittaja kirjoittaa Kiuliasta. Kun sitten sitä kommentoin, alkaa joku kolmas piipittää Kiulietasta. Siksi hänelle kysymys, että mistä puhuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alfa Romeon myyntiä vaikeuttaa farmari mallin puuttuminen. Lisäksi tulisi olla hybridi ja sähköisiä malleja lisäksi. CO2 päästöt tulisi saada 95 g/km keskiarvoon. Tämä ei onnistu ilman sähkömalleja. Voi olla, että jokin suurempi valmistaja ostaa Alfa Romeon.
Alfa Romeo on osa Fiat Chrysler konsernia. Alfa on ollut jo pitkään muiden omistama. Huhujen mukaan Peugeot olisi ostamassa Fiat Chryslerin.
- Anonyymi
E220_CDl kirjoitti:
TM ei varmaankaan käytä resurssejaan Alfa-Romun kaltaisten, harvinaisten romumerkkien testaamiseen. Kiinnostaa niin harvoja lukijoita edes tietää siitä mitään.
Et näytä sinäkään tietävän, mutta minkäs sille mahtaa jos ÄO riittää vain bingolottoln ja perjantaipulloon.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä Mersumiehen päätäkään tieto paljoa paina kovasti Alfaa haukkuun mutta ei edes tiedä onko Giulia ja Giulietta eri autoja no eri autojahan ne ovat..aika moista Esson baarin tietoutta.
Ei tuo "mersumies" taida olla edes mikään mies.... nimimerkin taaksehan voi kätkeytyä vaikka autoista kiinnostunut pikkupoika joka ei ole koskaan autoa ajanutkaan..... insinööri-isin SUVn perästä on vain tavattu hienolta näyttävä kirjainsarja nimimerkkiin ja sillä yritetään sitten kerjätä täältä sympatiaa...... sääliksi käy lamavuosien lasta.....
- Anonyymi
Vieläkö näitä "Ferrari" Fiatteja edes myydään?
Kallista Fiat paskaa, mutta onhan niitä toki ihan kiva katsella.- Anonyymi
Kyllä näitä vielä myydään. Myynti on hyvin vähäistä. Tänä vuonna hyvä jos 50 kpl. Maahantuojalle tämä ei ole kannattavaa. Vuonna 2018 myynti oli 73 kpl. Jälkimarkkinoita ei pysty tällä myynnillä luomaan. Liikkeelle näiden myynti on pelkkää palvelua. Alfalla puuttuu hybridi ja lataushybridi mallit kokonaan. Sähköautoista Alfan kohdalla ei puhuta. Huonolta näyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näitä vielä myydään. Myynti on hyvin vähäistä. Tänä vuonna hyvä jos 50 kpl. Maahantuojalle tämä ei ole kannattavaa. Vuonna 2018 myynti oli 73 kpl. Jälkimarkkinoita ei pysty tällä myynnillä luomaan. Liikkeelle näiden myynti on pelkkää palvelua. Alfalla puuttuu hybridi ja lataushybridi mallit kokonaan. Sähköautoista Alfan kohdalla ei puhuta. Huonolta näyttää.
Saisivat laskea Alfojen hintoja, järjettömän hintaisia laatuun nähden, pian tälle merkille käy kuten Lancialle kävi=katoaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisivat laskea Alfojen hintoja, järjettömän hintaisia laatuun nähden, pian tälle merkille käy kuten Lancialle kävi=katoaa.
Totta. Hinta suhteessa laatuun on korkea. Toisaalta Italiassa Alfoja näkee paljon liikenteessä. Voi hyvinkin olla, että tämä merkki katoaa historian hämärään. Sähkömallit ja lataushybridit puuttuvat kokonaan. Mallisto on liian suppea.
- Anonyymi
..... Alfa Romeo on ollut olemassa jo kauan ennen Ferraria, itse asiassa scuderia Ferrari ajatti talliaan Alfoilla ennen kuin alkoi itse valmistaa autoja, eli se niistä ferrarifiiateista...... ja totta kai samoja osia käytetään saman konsernin autoissa.
Jos et pidä Alfoista, niin mitä sitä tulet tänne itkemään? Ole tyytyväinen merkkiin jolla itse ajat ja mene sen palstalle keskustelemaan sen loistavasta laadusta ja viattomuudesta.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näitä vielä myydään. Myynti on hyvin vähäistä. Tänä vuonna hyvä jos 50 kpl. Maahantuojalle tämä ei ole kannattavaa. Vuonna 2018 myynti oli 73 kpl. Jälkimarkkinoita ei pysty tällä myynnillä luomaan. Liikkeelle näiden myynti on pelkkää palvelua. Alfalla puuttuu hybridi ja lataushybridi mallit kokonaan. Sähköautoista Alfan kohdalla ei puhuta. Huonolta näyttää.
Alfa ei ole massojen auto.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisivat laskea Alfojen hintoja, järjettömän hintaisia laatuun nähden, pian tälle merkille käy kuten Lancialle kävi=katoaa.
Ei Lancia ole mihinkään kadonnut, kyllä niitä valmistetaan ja myydään edelleen Italiassa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Hinta suhteessa laatuun on korkea. Toisaalta Italiassa Alfoja näkee paljon liikenteessä. Voi hyvinkin olla, että tämä merkki katoaa historian hämärään. Sähkömallit ja lataushybridit puuttuvat kokonaan. Mallisto on liian suppea.
.....tuskin Alfa mihinkään katoaa. Se on ollut olemassa yli 100 vuotta ja sillä on kunniakkaat perinteet. Se on pelastettu konkurssista ainakin kaksi kertaa ja miksi? Siksi kun se ei ole mikään Toyota, Nissan tai Volkswagen jonka tuotantoa, myyntiä ja kilpailukykyä mittailevat kireäkravattiset ekonomit ja insinöörit.
Alfa on intohimo jonka hankkimisessa ei ole mitään tekemistä järjen kanssa, se hankitaan koska sellaista halutaan ajaa, omistaa ja tehdä tämä päätös riippumatta katsastustilastoista ja muiden mielipiteistä... tehdä se lähtökohdista missä mu-tu -tuntumallakin on merkitystä....
....ja tämä erottaa heidät peruskäyttöautojen omistajista.... tiedän tämän, koska olen sekä peruskäyttöauton käyttäjä sekä pesunkestävä Alfisti....
..... peruskäyttöauto: järkeä ja käytännöllisyyttä mutta ei intohimoa..... Alfa Romeo: järjettömyyttä ja epäkäytännöllisyyttä mutta ah' niin paljon rakkautta ja intohimoa...... ja molempia tarvitaan ja korjataan.....
- Anonyymi
Kateellisten itkua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930