Kyykytyksestä ja naiseuden menettämisestä

JustJust

1) Millä tavalla nainen menettää naiseutensa, jos tekee abortin?
2) Kyykyttääkö nainen itse itseään, jos hän itse haluaa abortin?

Poiston takana ei voi olla poistobotti, koska aloituksessa ei käytetty mitään botille sensuroitavaksi osoitettua sanaa. Poiston takana on pakko olla joku abortinvastustaja, jolle kysymys oli liian vaikea.

25

948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JulmaaKyykytystä

      Suomessa abortissa surmatuista lapsista puolet on tyttöjä. He menettävät naiseutensa lisäksi koko elämänsä.

      Kansainvälisesti mukavuus- ja pakkoabortit kohdistuvat juuri tyttölapsiin. Aborttojärjestelmä ei ole vain naisten kyykytysjärjestemä vaan myös naisten tuhoamisjörjestelmä.

      Suomessa naiset painostetaan rakenteellisella väkivallalla "itse anomaan" lapsensa surmaamista mukavuusabortissa, Naisten painostajia ei tuomita eikä edes syytetä. Aborttijärjestelmä karsii naisesta naiseuden ja äitiyden ja esineellistää hänet markkinoiden kauppatavaraksi ja kulutusyksiköksi.

      • Rasittunut

        Millä tavalla "rakenteellinen väkivalta" ilmenee? Kerrotko pari käytännön esimerkkiä miten se pakottaa aborttiin? Mikä rakenne noin tarkalleen?


      • JustJust

        Et sitten vastannut kumpaankaan kysymykseen.

        Jos kuuden lapsen äiti tekee abortin koska ei halua enää seitsemättä lasta, menettääkö hänkin naiseutensa ja äitiytensä.? MITEN?

        Nillä tavalla naisen kyykytys ilmenee, jos hän ITSE haluaa abortin. Tekeekö hän itsestään kauppatavaran tai kulutusyksikön?


      • Asiat.asiana
        JustJust kirjoitti:

        Et sitten vastannut kumpaankaan kysymykseen.

        Jos kuuden lapsen äiti tekee abortin koska ei halua enää seitsemättä lasta, menettääkö hänkin naiseutensa ja äitiytensä.? MITEN?

        Nillä tavalla naisen kyykytys ilmenee, jos hän ITSE haluaa abortin. Tekeekö hän itsestään kauppatavaran tai kulutusyksikön?

        En usko palstan pää-äänen saavan aikaan vastausta.


      • MissäSeOnkaan
        Rasittunut kirjoitti:

        Millä tavalla "rakenteellinen väkivalta" ilmenee? Kerrotko pari käytännön esimerkkiä miten se pakottaa aborttiin? Mikä rakenne noin tarkalleen?

        Jos sairaita, vanhuksia, koulupudokkaita, liian viisaita, noituutta harjoittavia, sinisilmäisiä tms. varten luotaisiin julkinen ja verovaroin toimiva telotusjärjestelmä, koska he olisivat "rasittavia", jokainen ymmärtäisi että kyseessä on rakenteellinen väkivalta. "Rasituksen" syyksi riittäisi sairaan kohdalla jo hoitokustannus. Ärsyttävän sinisilmäisen voisi tappaa mielipiteen perusteella jne. Kun telotusjärjestelmä kohdistuu viattomiin lapsiin, kyselee aborttiväki missä väkivalta on.....


      • Rasittunut
        MissäSeOnkaan kirjoitti:

        Jos sairaita, vanhuksia, koulupudokkaita, liian viisaita, noituutta harjoittavia, sinisilmäisiä tms. varten luotaisiin julkinen ja verovaroin toimiva telotusjärjestelmä, koska he olisivat "rasittavia", jokainen ymmärtäisi että kyseessä on rakenteellinen väkivalta. "Rasituksen" syyksi riittäisi sairaan kohdalla jo hoitokustannus. Ärsyttävän sinisilmäisen voisi tappaa mielipiteen perusteella jne. Kun telotusjärjestelmä kohdistuu viattomiin lapsiin, kyselee aborttiväki missä väkivalta on.....

        Eikun minä kysyin että millä tavalla naisia kyykytetään rakenteellisesti, siis naisia, jotka hakee aborttia. Puhut naisia kyykyttävästä rakenteesta. Ei ollut puhe kai alkioista ja sikiöistä? Minusta olette abortinvastustajat sitä mieltä että sikiö on erillinen osa naista. Nyt puhutaan kai naisista???


      • Huh.huh

        "Suomessa naiset painostetaan rakenteellisella väkivallalla "itse anomaan" lapsensa surmaamista mukavuusabortissa, Naisten painostajia ei tuomita eikä edes syytetä. Aborttijärjestelmä karsii naisesta naiseuden ja äitiyden ja esineellistää hänet markkinoiden kauppatavaraksi ja kulutusyksiköksi."

        Uskotko tai väitätkö oikeasti, että nainen ei itse kykene päättämään mistään asioistaan?


      • seselittääpaljon
        Asiat.asiana kirjoitti:

        En usko palstan pää-äänen saavan aikaan vastausta.

        Kuuletko siis päästäsi ääniä tällä palstalla riehuessasi? No, kyllä se siitä, koitahan parantua!


    • "Suomessa naiset painostetaan rakenteellisella väkivallalla "itse anomaan" lapsensa surmaamista mukavuusabortissa"

      Kerro nyt joku konkreettinen tapaus pakottavasta abortista, äläkä mene ohi aiheen satuilemalla teloitusryhmistä, noidista, jne kun ne eivät tähän asiaan liity mitenkään. Mikä tarve sinulla on olla niin pilkallisen ylimielinen kaikkia kohtaan?

      Sinulta pyydettiin vastausta siihen, millä tavalla rakenne pakottaa naiset mielestäsi naiset aborttiin. Osaatko vastata siihen esitettyyn kysymykseen ilman toisten keskustelijoidan ja sinun kanssasi keskustelua yrittävien nälvimistä ja nimittelyä, vai onnistuuko tämä yhtä ainutta kertaa?

    • onkonoinvaikeeta

      Mitä asiatonta tässä kysymyksessä olikaan, että se lähtee jatkuvasti pikavauhtia?

      Mistä tiedät mitä sellaset sanat on (jollet sitten ole itse yIIäpidossa)?

    • sateenkaariperheellinen

      Abortin vastustajille on naispuolisuus arvokasta vain kun on puhe sikiöistä. Mutta kun tyttölspsi syntyy häntä saa kyykyttää ja halveksia ja nimitellä. Minusta tää on aika suuri uskottavuusongelma.

      • hätätulitaas

        joita tietysti saakin nimittää ihan todenmukaisesti tekojen perusteella mitä ne onkin.


    • JustJust

      Voimme siis todeta, ettei abortti itsessään kyykytä naista eikä nainen siinä menetä naiseuttaan. Edes palstan pää-äni ei nimittäin osannut vastata aloituksen kysymykseen, vaikka kyse oli hänen omista väittämistään.

    • JustJust

      En tiedä miksi tästä poistettiin äsken viesti, mutta vastaan silti siihen:

      Arvon abortinvastustajan mielestä abortissa poistetaan naisen ja miehen ero ja ihmisyys kielletään ja häväistään.

      Onko arvon abortinvastustaja siis tosissaan sitä mieltä, että miesten ihmisyys on kielletty ja häväisty jo oletusarvoisesti

      • Vihapuheet

        Tällä palstalla sensuroidaan puheenvuorot, jotka paljastavat aborttiväen ajausvirheet ja vihapuheet.

        Telaketjufeminismi vihaa sekä miehiä että maisia, sukupuolten eroje ja funktioiden kieltäminen on naiseuden, miehuuden ja ihmisyyden riistoa.


      • JustJust
        Vihapuheet kirjoitti:

        Tällä palstalla sensuroidaan puheenvuorot, jotka paljastavat aborttiväen ajausvirheet ja vihapuheet.

        Telaketjufeminismi vihaa sekä miehiä että maisia, sukupuolten eroje ja funktioiden kieltäminen on naiseuden, miehuuden ja ihmisyyden riistoa.

        Aborttiväellä (eli abortinvastustuskiihkoilijoilla) sitä vihapuhetta tosiaan riittää. Mistäköhän sitä vihaa niin paljon kumpuaakin.


      • jaamissä
        JustJust kirjoitti:

        Aborttiväellä (eli abortinvastustuskiihkoilijoilla) sitä vihapuhetta tosiaan riittää. Mistäköhän sitä vihaa niin paljon kumpuaakin.

        Sellaset vihat jyllää pelkästään jossain suosijafanaatikkojen omien todellisuuksien loputtomissa harhoissa.


      • JustJust
        jaamissä kirjoitti:

        Sellaset vihat jyllää pelkästään jossain suosijafanaatikkojen omien todellisuuksien loputtomissa harhoissa.

        Onneksi suosijafanaatikkoja on ainoastaan kiihkeiden abortinvastustajien märissä unissa.


      • etkökeksiomaa

        Aborttiväellä (eli murhiensuosijakiihkoilijoilla) sitä vihapuhetta tosiaan riittää. Mistäköhän sitä vihaa niin paljon kumpuaakin.


      • JustJust
        etkökeksiomaa kirjoitti:

        Aborttiväellä (eli murhiensuosijakiihkoilijoilla) sitä vihapuhetta tosiaan riittää. Mistäköhän sitä vihaa niin paljon kumpuaakin.

        Totta. Täällä murhia on suositellut ainoastaan eräs abortinvastustaja.
        Hän on kai se kuuluisa aborttiväki.


      • valhettariittää
        JustJust kirjoitti:

        Totta. Täällä murhia on suositellut ainoastaan eräs abortinvastustaja.
        Hän on kai se kuuluisa aborttiväki.

        Täällä syntyneidenkin murhia on suositellut ainoastaan moni abortinsuosija.
        Hän on siis se kuuluisa aborttiväki.


      • JustJust
        valhettariittää kirjoitti:

        Täällä syntyneidenkin murhia on suositellut ainoastaan moni abortinsuosija.
        Hän on siis se kuuluisa aborttiväki.

        Sellaista aborttiväkeä en ole täällä nähnytkään. On vain murhaamista, alistamista ja syyllistämistä julistava moninikkinen abortinvastustaja.


      • sakinvalheharhaa
        JustJust kirjoitti:

        Sellaista aborttiväkeä en ole täällä nähnytkään. On vain murhaamista, alistamista ja syyllistämistä julistava moninikkinen abortinvastustaja.

        Sellaista aborttiväkeä en ole täällä nähnytkään. On vain murhaamista, alistamista ja veritekonsa puolusteluja julistava moninikkinen murhansuosija.


    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe