Mitä sanot, jos...

Milloinsaansinut

kertoisin viestissäni, että RAKASTAN SINUA!

Ja tämä on kestänyt jo kymmenen vuotta, huoh!

73

3235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silleesti

PItäisin sinua pakkomielteisenä ja kysyisin mitä päihteitä käytät jo kuinka paljon

• Silleenki

Alkoholi ainut päihde.

• Eikömilloinkaan

Rakkaus ei vaadi, ei pöyhkeile, ei kerskaa. Rakkauteni ei ole pakkomielteistä - se vaan on.

Ainoa päihde on rakkauteni häneen/sinuun (tuskin olet hän)....

• Palapelini

Sanoisin että palaset loksahtaa paikoilleen. Olethan aina ollut spesiaalin ihana minua kohtaan. Tähän asti olen ajatellut että olet vain kaikkia kohtaan yhtä ihana, sillä ihanahan olet.

• muruseniili

Sanoisin että mikä siinä kesti kertoa niin kauan. :)

• mihinkäsnepettymykset

nyt on kadonu ))) ?? vitsit mikä urpo ja paskanjauhaja ja valehtelija. hyh.

• muruseniili
        mihinkäsnepettymykset kirjoitti:

nyt on kadonu ))) ?? vitsit mikä urpo ja paskanjauhaja ja valehtelija. hyh.

Niinhän se aloittaja on, urpo ja paskanjauhaja, ihan kuten sinäkin siinä. :) Pettymykset eivät ole kadonneet mihinkään, mutta se toinen tunne pysyy. :)

• Näinse

Rakastamani ihminen on rakas oli tilanne, mikä hyvänsä. En halua sitoa ketään.

• Kusikuuluulirisevän

Mitä tommosia kysellä kun jokanen täällä tietää ettei täällä olevat tee ikinä mitään minkään asian eteen, haluat vaan sinäkin juuri noita idioottivastauksia mitä saitkin ja sitten hekumoit niitä lukiessasi. Tää on totuus.

• Josaikaon

Ei tosiaankaan kukaan ole niin pöpi, että saamiaan vastauksia pitäisi minkäänlaisina totuuksina. Et kai sinäkään kusikuuluulirisevän?

Minulla se sihisee, ei lirise....olen ap.

• äläviittisiinäselitellä
        Josaikaon kirjoitti:

Ei tosiaankaan kukaan ole niin pöpi, että saamiaan vastauksia pitäisi minkäänlaisina totuuksina. Et kai sinäkään kusikuuluulirisevän?

kaikkihan te niin tosissanne ootte mutta kun huomautetaan niin aina toi sama virsi, olkaa ny kerrankin rehellisiä.

• Noenkylläitse
        Josaikaon kirjoitti:

Kehtais myöntää tommosta kirjottavani.

• Samaamieltäolen

Rakkaus ei sinällään ole hävettävä asia. Mutta jos minulta kysyttäis, olenko kirjoittanut, niin en ois.

• Hauskaaseurattavaa

Ensin ollaan niin tosissaan, niin tosissaan ja sitten ... pum !! Ootte te niiiin lapsellisia ja sitten kielletään kaikki.

• Eivoivaatia

Jos ei ymmärrä niin ei.

• Joskymmenenvuottamennyt

Niin ei enäänkään tapahdu mitään. Ei ymmärrä.

• vielätoiset

Kyllä voi tapahtua vaikka mitä!
        Älä siinä yhtään mollaa..aika näyttää, kenen rakkaus kestää.

• Kymmenenvuotta

On pitkä aika, jos olet ollut hiljaa koko sen ajan niin on mahdollista että toinen on luovuttanut ja elää muuta elämää.

• Minäodotanihmettä

Olen toinen nainen ja mies käy luonani säännöllisesti. Rakastan häntä, mutta
        hän saa tehdä oman päätöksensä. Liki kymmenen vuotta tätä on nyt kestänyt ja rakkauteni on vain syventynyt tuona aikana.

• Ymmärräthän
        Minäodotanihmettä kirjoitti:

hän saa tehdä oman päätöksensä. Liki kymmenen vuotta tätä on nyt kestänyt ja rakkauteni on vain syventynyt tuona aikana.

Mahdollistat hänen käyntinsä kun olet heikkona häneen. Hän olisi jo tehnyt siirtonsa jos haluaisi sinut, jos hänellä olisi selkärankaa.

• saamitähaluaa
        Minäodotanihmettä kirjoitti:

Täytyy myöntää upeaa on kun varattuna kulkee luonasi. Anna se itse päättää mitä haluaa. Olet toinen nainen ja odotat toisen päätöstä. Kauanko on kulkenut luonasi? Ei kyllä hyvältä kuulosta. Mitä se kertoo kotona tapahtuvan? Ja hei nopeasti huomaa muutkin kun varattu yksin kulkee sinun luona. Eikä sen kumppani ole mukana. Kai ymmärrät ettei naapurisi joka sinua seuraa usko teidän ystävyyteen. Minäkin seurannut yhtä tapausta. Nyt se kylläkin muuttaa. No harmittaa se kun en enään näe käykö se sen luona vai ei. Mutta ihmettä täytyy ihmetellä kyllä.

• Rakastanain

Tekstaisin saman takaisin että RAKASTAN SINUA!

• nainen.osaa.multitaskit

Ja samalla rakasta nait

• KulkuriMatkaa

Olisi kiva kuulla, mut toteaisin siihen, miksi valehtelet minulle, kun emme ole olleet toisistamme tietoisia kuin 1-2 vuotta vasta? Olettaisin kuitenkin, että sanomisellasi kokisin itseni tärkeäksi sinulle.

• Oppiaikäkaikkiko

En varmaan uskoisi. Ajattelisin, että pilailet. Vaikka onhan 10 vuoteen paljon kaikkea viestittelyä mahtunut... ja miettisin, että mihin nyt olet minussa muka rakastunut... optimismiin vai tähän sarkastiseen huumorintajuun?

• Nainen__n

Kumpa kertoisitkin! Ei ne miehet saa mitään aikaiseksi! Mitä menetät jos et edes yritä!! V...n miehet!

• Haluan_aina_vain_sinut

Minullakin on ihastus ollut jo kohta 10 vuoden ajan. Joka päivä toivoisin että voisin elää hänen kanssaan..aikaa on kulunut jo liikaa, molemmilla perheet..koska meidän polkumme kohtaa..? Odotan sinua siellä minne ikinä menetkin.

• omaunelmani

Kuulostaa ihan omilta ajatuksilta, mutta minä olen vapaa. Haluan elää kaipaamani ihmisen kanssa ja odotan että se joskus toteutuu.

• Sitätoivon

Minullakin unelma. Ehkä kypsymme molemmat vähitellen. . .
      Muutkin ihmissuhteet tarvitsevat tukea
      Lopultako luonnollisesti elämä soljahtaa, muotoutuu uuteen uomaan
      Pääsiäistä ympäri vuoden
      Antaa elämän viedä
      Täytyy luottaa
      Elämä kantaa
      En huku
      Pärjään
      Erikseen
      Yhdessä

• Ketjustapoimittua

Mikäli aloittaja oli hän ketjussa joka kertoi olevansa toinen nainen ja tätä kestäneen kymmenen vuotta niin pistää kyllä miettimään. Mies käyttää hyväkseen alttiuttasi olemaan automaattisesti
      käytettävissä kun hänellä tekee mieli, kymmenen vuotta on niin pitkä aika että miten et ole ymmärtänyt että kohdallanne rakkaus on yksipuolista, hän olisi jättänyt ykkösensä aikapäiviä sitten mikäli olisi rakastanut - sinua.

• HulvatontaHulinaa

Kymmenen vuotta käyny panemassa sua etkä sinä aikana oo ehtinyt asiaas puhuun, voi surkeutta sentään, ja nyt mietit viestin laittamista, on se aika hätästä hässimistä sitten, , vetskari kiinni ja menoks.
      Mitäs hän siihen sanoisi kun kymmenen vuotta on ilman sanomisiakin saanut panna, onhan se miehen kannalta hyvä että on aina saantireikä avoinna jos vaikka kotona ei olla yhtä auliita.

• Ymmärtäkäähyvätnaiset

Että ykkönen on aina ykkönen ja kakkonen on aina vain kakkonen. Kyllä se herrahenkilö sinunkin tapauksessasi on päätöksensä tehnyt eikä se muuksi muutu, sinä olet helppo nakki miehelle ja kuka sellaisesta luopuu mutta ei myöskään ota laistasi naista ykkösesksi. Olet osoittanut mikä olet.
      Sellaisia me miehet valitettavasti olemme.

• Lovestorypart1000
    • Vaakalaudallaoleminen

Miksi juuri Soini oivalsi mistä rakkaudessa on kysymys? Eivätkö muut ymmärrä matan koneiston mahdottomuutta, kuten Rooman pitojen tapahtumat ja tuhon?

• Objektiivinen

Rakkautta on vaikea arvioida subjektiivisin näkemyksin, jos ei ole subjektiivinen?

• KuntaKimi

tarvitaan superlatiiveja ja ohjeistusta. Kuinka tästä muuten selvitään?

• Eijatkoon

Sooloilijaa ei katsota hyvällä. Yhtenäiset näkemykset ja kokemukset.

• Vesittäjä

Rakkaus ei yksin riitä tarvitaan raportteja ja esityksiä.

• rappeutuneetkäsiparit

Vesityksillä estetään huonot rakennemuutokset. Rakenteet rappautuvat ilmankin.

• Työmoraalikorkea

Olet nyt saanut kaikki vesitykset useampana kappaleena. Oletko tyytyväinen ja voin poistua työni ääreen?

• tyhmäkakkonentaas

Niin kyllä se ikävä on niin että kakkosen rooli on aina alhaisin. Tietäen kun jakaa tavaraansa varatulle. Äläkä rupea itkemään jos kymmenen vuotta patjaansa hylännyt tietää sinusta joku muukin. Kun alat sitä eroa pyyteleen kai nyt älyät ettei mies voi. Kauheeta olisi jättää vaimo kaiken näiden vuosien jälkeen kun patja niin vaatii.kerro ihmeessä kohteellesi ketä rakastat mutta muista noudattaa jotain moraalia sitten tuota rakkautta kohtaan.

• Apvastaa

Päätimme muuttaa yhteen. Eihän tätä voi uskoa todeksi!
      Rakkaus - kaiken se kestää ❤❤

• HAHAHAHAHAHAHAHAHAA

Ei vittu sentäs että meni kaffeet väärään kurkkuun, ei sun nyt ois tarvinnu noin raskaasti noita kommentteja ottaa, totuushan niissä vaan sanottiin. Voi sinnuu ressuu !!

• Mikäsinulletuli

Etkö usko? Hyvä, jos tulit iloiseksi. Niin minäkin 😍

• Ihanhyvällä

Jos asuisitte yhdessä ja hän olisi luonasi niin et sinä enää edes muistaisi palstan olemassaoloa etkä viettäisi yhtään hetkeä täällä höpsöjä valehdellen vaan olisit hänen kansaan. Joskus olisi viisautta olla hiljaa.

• Voialoittaja

Olen pahoillani että ketjun viestit ottivat sinuun noin mutta nyt teit elämäsi tyhmyyden laittaessasi noin lapsellisen viestin loppuun, jos mies on käynyt kymmenen vuotta panemassa sinua niin ei hän kanssasi yhteen muuta samana päivänä kun sait palstalla palautetta josta et pitänyt. Kyllä hän edelleen asuu ja elää sen ykkösensä kanssa.

• Pesänrakennus

Täällä muut tietää paremmin kuin minä itse, kuinka asiat on. Onneksi mies on luottamukseni arvoinen. Uutta yhteistä asuntoa katellaan. ❤🏡

Täällä ei tosiaankaan ehdi enää piipahdella.

Hyvää vointia ja olkaa rohkeita!

• äläomikommenttiani

ihastustani lainaten: yök
      fazerin kiusan kappaletta
      Saatanan haperon tuskaa lievitän

• Omasoppa

Jokainen valitsee oman tiensä, jollain se on kakkosena olo ja se on tieten valittu osa. Mutta se pitää kantaa pää pystyssä eikä sepitellä huvittavia taruja nettipalstalle, kyllähän sen jokainen tietää että kakkonen on kakkonen ja pysyy, ei mies kymmenen vuoden sivupanojen jälkeen tapojaan muuta.

• Vaikea tähän aloitukseen on antaa mitään vastausta ilman tarpeeksi laajoja yksityiskohtia.

• Mutta...

Jos minäkin olisin rakastanut sua jostakin ajanjaksosta saakka ja kuulisin tämän sulta, karistaisin kaikki pelkoni, marssisin sun luoksesi sanomatta mitään ja suutelisin sua kuin ei viimeistä päivää olisi.

Joten, . .. ..---,,, -- ... , sanat eivät välttämättä ole aina tarpeen.

• Kovillenäyttääottavan

Kakkosena olo.

• Minä olen äärettömän paljon mieluumiin kakkonen rakkaalleni kuin en yhtään mitään.

• Kerroitylempänä
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Minä olen äärettömän paljon mieluumiin kakkonen rakkaalleni kuin en yhtään mitään.

Olevasi neitsyt, mutta aloittajakakkosen kyseinen mies on pannut häntä kymmenen vuotta että tuskin koskee siinä tapauksessa sinua. Muutenkin kuulostat vähän hei hei olevalta,, liimaudut jonkun ketjuun, ei oo tainnut isommin flaksi käydä !!

• Kerroitylempänä kirjoitti:

Olevasi neitsyt, mutta aloittajakakkosen kyseinen mies on pannut häntä kymmenen vuotta että tuskin koskee siinä tapauksessa sinua. Muutenkin kuulostat vähän hei hei olevalta,, liimaudut jonkun ketjuun, ei oo tainnut isommin flaksi käydä !!

Mistä tiedät kuka aloittaja on? Minusta vaikuttaa siltä, että avaus on tehty täysin anonyyminä.

• Kerroitylempänä kirjoitti:

"... ei oo tainnut isommin flaksi käydä !!"

Tiedoksi vaan, että en ole ikinä oikeastaan edes yrittänyt saada seksiä keneltäkään. En ole koskaan halunnut yhden yön suhteita enkä sitoutua keneenkään, koska en aiemmin ollut siihen valmis. Halusin keskittyä kybällä muihin elämänalueisiin - jotka nyt ovat menneen talven lumia.

• mitensemenikään

Täytyy vaan ihmetellä miten joku voi nauttia kakkosen roolista? Toki tuomita voi kenet tahansa. Mutta älä odota muilta hyväksyntää asiassa jos tietävät miten aloititte. Sitä kun ei hyväksy kukaan loppujen lopuksi. Pettämisestä aloitettu tietäen on yleensä tilanne se että kun ilmi tulee lähtee se maine kiirimään kylillä. Tiedän yhden parin joka näin aloitti. Me kaikki oltiin niin ymmärtäväisiä. Toki kohteliaasti ollaan jopa tekemisissä mutta kaikki ovat varpaillaan. Kun eivät ole paikalla kuulee kysymyksiä miten niillä nyt menee oletko kuullut jne. Ikävä se on kun maine tulee perässä ja ympärillä olevat ihmiset miettivät onnistuuko niiden suhde ja kuinka ne luottaa toisiinsa jne. Muistetaan siis jos ryhtyy kakkoseksi se pitää salata niin hyvin ettei naapurit tai joku muu tuttu äkkää. Itse kakkonen tietää miten suhteensa aloitti ja kertoo muille kuinka "tapasivat" kun totuus on muuta.

• Mitä tarkoittaa "olla kakkonen", selkokielellä?

• Tietoasinulletässä

Mitä tarkoittaa "olla kakkonen", selkokielellä?

Olla kakkonen tarkoittaa sitä että aloittaja antaa toisen naisen miehen panna itseään tietäen että miehellä on ainakin vaimo ja ehkä lapsiakin. Oliko tarpeeksi selvästi sanottu, ymmärsitkö?
        Olla kakkonen on sanatarkasti olla kakkonen, ykkös nainen on aina kakkosen edellä tärkeysjärjestyksessä. Tuossakin tapauksessa ollut jo kymmenen vuotta.

• Tietoasinulletässä kirjoitti:

Olla kakkonen tarkoittaa sitä että aloittaja antaa toisen naisen miehen panna itseään tietäen että miehellä on ainakin vaimo ja ehkä lapsiakin. Oliko tarpeeksi selvästi sanottu, ymmärsitkö?
        Olla kakkonen on sanatarkasti olla kakkonen, ykkös nainen on aina kakkosen edellä tärkeysjärjestyksessä. Tuossakin tapauksessa ollut jo kymmenen vuotta.

Ymmärretty.
        Mistä tiedät, että nm Minäodotanihmettä on tämän ketjun aloittaja?

• Jössessentään

Luepas kuule ketju suurennuslasin kanssa niin siellä asia kerrotaan. seomoro.

• Jössessentään kirjoitti:

Luepas kuule ketju suurennuslasin kanssa niin siellä asia kerrotaan. seomoro.

Mä haluan todisteita, en anonyynimen henkilökohtaisia mielipiteitä.

Minäodotanihmettä saattaa olla joku toinen henkilö kuin aloittaja, joka on myös rakastanut jotakuta 10v. Tai sitten koko aloituskysymys on esitetty retorisessa hengessä, joka on muiden osalta otettu kirjaimellisesti.

• Myös nm Haluan_aina_vain_sinut antaa ymmärtää, että hänellä on omakohtaista kokemusta asian suhteen.

• Nomenehyväihminen

Mä haluan todisteita, en anonyynimen henkilökohtaisia mielipiteitä.

Minäodotanihmettä saattaa olla joku toinen henkilö kuin aloittaja, joka on myös rakastanut jotakuta 10v. Tai sitten koko aloituskysymys on esitetty retorisessa hengessä, joka on muiden osalta otettu kirjaimellisesti.

Pois anonyymiltä palstalta kun kerran haluat jotain muuta kuin tätä, eikö älli leikkaa sen vertaa?
        Olet jumittunut tänne typeryyksiä latelemaan ja kuitenkin ollaan ANONYYMILLÄ PALSTALLA
        Mikä äijällä mättää ??

• Nomenehyväihminen kirjoitti:

Pois anonyymiltä palstalta kun kerran haluat jotain muuta kuin tätä, eikö älli leikkaa sen vertaa?
        Olet jumittunut tänne typeryyksiä latelemaan ja kuitenkin ollaan ANONYYMILLÄ PALSTALLA
        Mikä äijällä mättää ??

Typeryyksiäkö latelen? Anteeksi.

Määrittele Anonyymin palstan säännöt. Eivätkö profiilin tehneet saa ottaa sellaisiin osaa?

• Itsesanoit

Typeryyksiäkö latelen? Anteeksi.

Määrittele Anonyymin palstan säännöt. Eivätkö profiilin tehneet saa ottaa sellaisiin osaa?

Ettet halua anonyymien mielipiteitä joten miksi muutit asumaan ketjuun sitten .

• Itsesanoit kirjoitti:

Ettet halua anonyymien mielipiteitä joten miksi muutit asumaan ketjuun sitten .

Mua ei kiinnosta anonyymien mielipiteet sen suhteen, kuka tämän ketjun on aloittanut. Koska kukaan ei voi sitä enää todistaa.

Sitä paitsi en tullut asumaan tähän ketjuun. Kykenen vain samaistumaan sen aihepiiriin, ja siten olen halukas kertomaan oman näkökulmani siitä teille.

• Onkerrottunoilla

Mua ei kiinnosta anonyymien mielipiteet sen suhteen, kuka tämän ketjun on aloittanut. Koska kukaan ei voi sitä enää todistaa.

Sitä paitsi en tullut asumaan tähän ketjuun. Kykenen vain samaistumaan sen aihepiiriin, ja siten olen halukas kertomaan oman näkökulmani siitä teille.

Kommenteilla joten voit mennä.

• Onkerrottunoilla kirjoitti:

Kommenteilla joten voit mennä.

Ei mulla mikään kiire tässä ole. On nätti ilma ja aurinko paistaa 😊

• näinsanoisin

Mieheltä...

Jos rakastaisin takaisin, olisi se uuden ja kauniin alku. Jos en rakastaisi, kohtelisin tunnustustasi hellän kunnioittavasti ja huolehtisin, että pääset jatkamaan matkaasi yhtä kokemusta rikkaampana ja vahvempana.

Itse näin tein ja tunnustin, mutta minut jätettiin roikkumaan epätietoisuuteen ilman vastausta toisen tunteista, joten tiedän mistä puhun.

Vahvimpia ovet ne, jotka kylmyyden keskellä uskaltavat lämpönsä näyttää.

• Samaamieltä

Noin toimisin myös min. En jättäisi epätietoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3215
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2263
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1849
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      27
      1730
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1401
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1361
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1256
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1240
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1157
    Aihe