Kävelin pimeää kujaa mietteissäni. Sadepisarat ropisivat mustalle nahkatakilleni ja vesi valui pitkin kasvojani.
En tuntenut ketään tässä kaupungissa. Etsin jotakin yökahvilaa joka olisi vielä auki ja jossa voisin istahtaa kuivattelemaan. Rahaa minulla oli enää muutama kolikko. Poliisiauton sireeni kuului kaupungilta. Pysähdyin hetkeksi ovikäytävälle sateensuojaan. Hetken siinä seistyäni huomasin naisen lähestyvän. Nainen varmaankin asui talossa. Siirryin hieman sivummalle ja tervehdin naista sanomalla huomenta ja hymyilemällä leikkimäisesti.. Hieman pelästynyt katse kasvoillaan nuorehko nainen vastasi minulle kysyen että olenko unohtanut avaimen? Hieman empien keksin pikavaleen että kyllä avaimeni on hukassa ja olisi mieluisampaa nukkua edes sisällä rappukäytävässä kun tässä ulkona sateessa. Nainen päästi minut sisään lämpimään ja kuivaan rappukäytävään. Kiitin kovasti ja kerroin että huomenna ehkä saisin yhteyttä ystävääni jonka luona minun piti vierailla. Nainen jatkoi toiseen kerrokseen vilkuillen olkansa yli mitä minä jäin tekemään.
Istahdin alimmalle rappuselle ja vedin kaulukset ylös ja yritin nukkua. Nainen meni sisään toisen kerroksen asuntoonsa ja pisti oven perässänsä kiinni. Harmittelin tilannetta ja pohdin miten mukavaa olisi jakaa vuode tuon vieraan mukavan näköisen naisen kanssa. Ehkä vaatimattomuuteni palkittaisiin ja hän säälisi minua ja antaisi maata sohvalla. Vaistoni tuntuivat toimivan kuten yleensä. Hetken torkahdeltuani kuulin naisen asunnon oven aukeavan ja suihkun raikas nainen kysyi vointiani ja sanoi että saisi itse paremmin unta jos nukkuisin hänen sohvallaan. Naisen kauniit siniset silmät olivat hieman viettelevät. Astuin sisään asuntoon ja pahoittelin märkiä vaatteitani ja sanoin nukkuvani vaikka eteisen lattialla. Vaatimattomuuteni vain tuntui lisäävän naisen hoivaviettiä ja hän vaati minun käyvän lämpimässä suihkussa. Kohteliaasti siirryin suihkun puolelle ja riisuin märät vaatteet.
Lämmin suihku tuntui taivaalliselta, nuori emäntäni kävi tuomassa minulle pyyhkeen ja sanoi pistävänsä vaatteeni kuivumaan. Lainaksi hän antoi entisen poikaystävänsä college paidan. Vain pyyhe lanteillani ja lainattu paita päällä siirryin olohuoneen puolelle ja kiitin emäntäni. Esittelin itseni Samueliksi ja nainen kertoi nimekseen Laura. Kysyin olisiko asunnossa mitään korjattavaa, voisin korjaamalla ehkä hyvittää vieraanvaraisuutta. Laura naurahti että rikki mennyt sydän tarvitsisi korjaamista.. Vaihtaen kuitenkin nopeasti puheenaiheen keittiön huonosti vetävään lavuaariin ja makuhuoneen tuuletin oli myös rikki. Kiitollisena vastapalveluksen mahdollisuudesta ryhdyin heti korjaamaan lavuaarin putkistoa. Laura kiitti, toi minulle viltin ja sanoi menevänsä nukkumaan. Korjattuani lavuaari tukoksen olin jo täysin uupunut ja menin sohvalle pitkäkseni.
Aamulla heräsin siihen että Laura käpertyi hiljaa viereeni sohvalle. Hänen pehmeä ihonsa tuoksu ja naisellinen vartalonsa herättivät minut täysin. Silitin varovasti vieressäni makaavaa suloista naista kuin villipeuraa joka koska vaan voisi pelästyä ja lähteä pois. Hänen hiuksensa olivat kauniin ruskeat. Kaluni heräsi naisen vaihtaessa asentoa kääntäen takapuolensa nivusiani vasten. En tiennyt nukkuiko Laura vai tuliko hän viereeni vietelläkseen minut.. Käteni siirtyi hiusten silittelystä vaeltelemaan Olkapäillä ja käsivarsilla. Katselin haltioituneena yöpaidan alla kohoavia rintoja. Laura tuntui huokaisevan sormieni tahallisesti hipaistua flanelliyöpaidan peittämää rintaa.
Nautin torkkuvan Lauran katselusta ja hehkeän naisen vartalon varovaisesta silittelystä. Palasin jälleen silittämään Lauran kauniita hiuksia. Jos Laura oli vähänkin hereillä hän varmasti tunsi sykkivän kaluni pakaraansa vasten. Jonkin aikaa siliteltyäni muutuin yhä rohkeammaksi. Käteni vaelsi jo Lauran pakaroilla ja sormet hipaisivat välillä flanellihousujen läpi tuntuvaa häpykumpua. Kuulin Lauran huokaisevan käteni vaeltaessa rinnan yli. Suutelin nyt varovasti Lauran niskaa ja siirsin käteni varovasti Lauran paidan alle silittämään kylkiä ja mahaa. Laura oli varmaankin hereillä ajattelin. Päätin kokeilla kuinka pitkälle Laura viettelyni tulisi päästämään. Kaluni oli jo aivan märkä ja himoitsin Lauran vartaloa. Siirsin paidan alla kättäni suloisille lämpimille rinnoille, puristelin hellästi sormillani nänninpäitä ja isolla kädelläni puristin koko rintaa. Laura huokaisi liikahtaen hieman ja työntäen takapuoltaan vaistonvaraisesti lantiotani vasten puristaen kovan kaluni pakaroidensa väliin.
Kiihkoni kasvoi ja tulin yhä itsevarmemmaksi viettelyssäni. Nostin vasemman käteni Lauran olkapään yli hyväilemään kaulaa ja rintoja. Näykin huulillani niskaa ja korvalehteä ja painauduin tiukasti naisen hentoa vartaloa vasten. Oikea käteni siirtyi hitaasti rinnoilta vatsaa ja lantioita silitellen kohti flanellihousujen vyötärönauhaa ja alavatsan kautta häpykummulle. Housujen sisään varovasti päästyäni hyväilin lantiota ja reisiä tietoisesti vältellen häpykumpua. Laura oli jo kiihkon vallassa ja kiemurteli sylissäni raskaasti hengittäen. Puristelin hennosti ja silittelin Lauraa joka puolelta, hieroin selkää ja silittelin päätä ja kasvoja. Kiihkosta huohottaen Laura hapuili kovan ja kostean kaluni käteensä hyväillen sen vartta ja puristeli hellästi kiveksiäni.
En pystynyt enää hillitsemään itseäni ja vedin Lauran flanellihousut alas.
Hellä hyväily muuttui nopeasti eroottiseksi painiotteluksi. Hapuilimme ja puristelimme toisiamme. Käänsin Lauran alleni ja pidin vasemmalla kädellä voimakkaasti kiinni olkapään yli rinnasta. Samalla työntäen kovan ja kostean kaluni kiihkon vallassa Lauran kosteaan emättimeen. Vaivuin kiihkossa eläimelliselle tasolle. Kiihkossaan Laura mumisi jotain sanoja ehkäisystä mutta en kuullut tarkemmin. Halusin vain tuntea kaluni naisen sisällä. Puristin suloista vartaloa tiukemmin itseäni vasten ja työnnyin kiihkossa yhä uudestaan ja uudestaan puristaen lantiosta ja rinnoista. Kiihkeässä lemmenpainissa suutelimme, puristelimme ja hyväilimme toisiamme. Laura huohotti kiihkossaan ja aneli minua naimaan yhä kovemmin. Vedin terskani välillä kokonaan ulos häpyhuulten välistä työntyäkseni heti vauhdilla sisään. Puristin lantiosta ja pyysin Lauraa menemään kontalleen. Kiihkeä nainen oli nyt polvillaan edessäni pylly pystyssä, pidin käsistä kiinni ja työnnyin vartta myöden Lauran lemmennesteistä litisevään vakoon. Hiestä helmeilevät rinnat ja pakarat tärähtelivät työntöjeni tahtiin. Kivespussini heiluivat ja paukuttivat vasten lemmenmehuista litisevää häpykumpua. Puristelin pakaroita ja nautiskelin näystä kaluni upotessa nesteitä valuvaan emättimeen. Lauran lantio oli naisellisen muodokas.
Lauran puristaessa kiihkon vallassa pakaroillaan kaluani, kiinnitti supisteleva pyllyreikä huomioni, otin hieman liukastenestettä Lauran häpykummulta peukalooni
jonka sitten työnsin hitaasti kiihkeän naiseni pyllyyn. Kiihkeä Laura vaikeroi ja vääntelehti. Tuntui syntisen ihanalta painaa peukalo syvälle supistelevaan takapuoleen. Naisen täydellinen alistuminen tuntui ihanalta, syntinen ihmismieleni tahtoi alitajunnassaan kokeilla lisää.. Kuinka pitkälle tämä vieras nainen antaisi minun vielä mennä. Kaluni liike emättimessä tuntui selvästi peukalossani välilihan läpi. Näky ja tuntemus olivat melkein liikaa, vedin kovan ja kostean kaluni pois emättimen kuumasta puristuksesta hillitäkseni itseni. Halusin lisää tätä ihanaa naista enkä halunnut vielä laueta. Käännyin istumaan ja ohjasin lempeän tiukasti hiuksista kiinni pitäen Lauran imemään kaluani. Hieman epäröiden Laura nuolaisi kaluani ja sanoi kaluni maistuvan suolaisen imelältä. Tokaisin hymyillen että omia nesteitäsi ne vaan ovat. Pyysin Lauraa hyväilemään kivespussejani ja imemään kaluani niin syvälle nieluun kuin pystyisi.
Otin naiseni päästä kiinni pitäen ohjasin kaluani syvälle suloiseen suuhun. Laura teki neuvojeni mukaisesti ja katsoi minua kiihottavasti suoraan silmiin naidessani häntä suuhun. Tuntui niin hyvältä että lisäsin vauhtia ja työnnyin Lauran nieluun saakka aiheuttaen Lauralle oksennusreaktion. Kyyneleet vierähtivät Lauran kasvoille mutta urhean alistuvasti hän jatkoi suihin ottoaan. Työnsin nyt hitaasti kaluani yhä syvemmälle nieluun. Terskani tunsi puristusta nielun taistellessa oksennusreaktiota vastaan. Laura oppi nopeasti ja upotin pari kertaa kaluni vartta myöden syvälle Lauran nieluun. Annoin kiihkeän naisen jälleen omatoimisesti imeä kaluani ja hyväilin tämän rintoja ja niskaa. Silmäni vaeltelivat himoiten pitkin muodokkaan naisen vartaloa. Kaluni Lauran suussa hyväilin tämän vartaloa, puristelin rintoja ja pakaroita. Pyysin Lauraa hyväilemään itseään imiessään kaluani.
Työnnellen sormia sisäänsä Laura oli pian kuumana kiihkosta.
Himoitsin taas kaluani tämän suloisen naisen sisään. Laura pyysi minua kiihottuneena laittamaan kondomin päälle. Sanoin että eikö se ole jo hieman myöhäistä ja että olisin varovainen enkä laskisi nesteitäni sisään. Ajatus nuoren naisen mahdollisesta siittämisestä tuntui erittäin kiihottavalta. Laura sanoi että haluaisi kuitenkin kondomin. Joten pyysin Lauraa makaamaan selälleen ja hyväilemään itseään ja kävin hakemassa kortsun lompakostani. Jäin hetkeksi katselemaan kaunista näkyä Lauran hyväillessä klitoristaan ja välillä työnnellen sormia sisäänsä. Polvistuin nuolemaan ja näykkimään kosteita häpyhuulia. Hyväilin Lauran sisäreisiä ja pakaroita nuollessani tämän häpykumpua.
Kiihkoni kasvoi Lauran kiemurrellen siinä edessäni pyytäen minua sisäänsä. Lipsutellen kielelläni Lauran klitorista asetin kondomin paikoilleen.
Nousin ylös ja levitin Lauran haarat levälleen. Pyysin häntä jatkamaan hyväilyään, nautiskelin ja puristelin Lauran rintoja työntäessäni hitaasti terskanpäätäni häpyhuulten väliin. Lauran ilme muuttui totisen keskittyneeksi kaluni työntyessä paksuna syvälle emättimeen. Laura hengitti raskaasti ja ähisi kaluni upotessa paksuna häpyhuulien väliin yhä uudestaan ja uudestaan. Puristelin lantiota ja suunnittelin syntisesti työntyväni pian suloisen naisen pakaroiden väliin. Käänsin Lauran kyljelleen ja nostin vasemman jalan suorana ylös vartaloani vasten. Nautin näystä kaluni upotessa litisevien häpyhuulten väliin. Laura huohotti ja hyväili rintojaan. Painelin etusormeani tiukkaan pyllyvakoon vakoon ja tunsin kaluni paisuvan jo pelkästä ajatuksesta. Ilme Lauran kasvoilla muuttui pelokkaan kiihottuneeksi.
Työnsin suloisen Lauran selälleen sohvalle ja työnnyin yhä kosteaan emättimeen. Työnnyin syvälle Lauran emättimeen painautuen tiukasti häntä vasten, pidin Lauraa pitkään paikoillaan ja nautin kaluni tunteesta hänen kuuman sykkivässä emättimessään. Suutelin hennosti suulle ja kaulalle ja sanoin hänen olevan ihmeellisen ihana nainen. Suutelin ja näykin rintoja työnsin hitaasti kaluani yhä syvemmälle kuumaan vakoon. Katselin Lauran silmiin kalun upotessa sisälle emättimeen. Hyväilin peukalolla häpyhuulia ja klitorista. Työnnyin hitain pitkin vedoin ja hyväilin klitorista kunnes Laura alkoi liikehtiä kiihottuneena ja huohotti kovaan ääneen. Huomasin Lauran orgasmin olevan lähellä ja ryhdyin naimaan taas itsekkäästi. Kiihkon vallassa Laura melkein ulisi ja vääntelehti allani. Nai, nai hän hoki ja kynsi kylkiäni. Käänsin Lauran sohvaa vasten ja ajattelin naida häntä nyt kiihkon vallassa pakaroiden väliin. Ensin työnnyin emättimeen ja nain kovaa kiihkossa vääntelehtivää Lauraa. Työnsin peukaloani tiedustelemaan pakaroiden väliin. Laura ähisi ja huohotti raskaammin sormen upottua syvälle pyllyyn. Jouduin pitämään Lauraa kaikin voimin paikoillaan niin villinä hän oli. Niskasta Lauraa alas sohvaa vasten painaen työnsin kosteaa kaluani hitaasti pakaroiden väliin.
Kuin lamaantuneena Laura vikisi: ”Aii.. Aah.. Eii.. Sattuu..” työntyessäni itsekkäästi sisään. Alistamisen tunne oli kiihottava ja paine kalussani tuntui taivaalliselta. Hetken vastusteltuaan sulkijalihas antoi periksi ja kaluni upposi tiukaan pyllyyn. Työnnyttyäni syvälle pakaroiden väliin olin paikoillani ja annoin Lauran totutella kaluuni pyllyssään. Laura inisi ja huohotti alistuneena edessäni. Ryhdyin hyväilemään klitorista ja rintoja näin herätellen taas Lauran kiihkoa. Nainen työnsi hitaasti pyllyänsä kaluani kohti ja voihki jälleen. Aah.. voih.. kuinka iso kalu pienessä pyllyssäni.. aah.. ai.. ole varovainen..
Nautin syntisestä näystä paksu kaluni himosta ähisevän Lauran pyllyssä.. Työntelin kaluani aloittaen hitaasti ja nain pyllyä.. Kiihkoni kasvaessa painoin yhä rajummin ja syvemmälle, Laura voihki välillä nautinnosta välillä tuskasta mutta kiihkoni oli niin voimakas että en ajatellut muuta kuin omaa nautintoani. Hento voihkiva naisvartalo oli kovassa ja kiihkeässä käsittelyssäni.
Puristelin rinnoista ja pidin kiinni hiuksista työnnellen kaluani sisään.
Kiihkossa vikisten Laura aneli minua jo armahtamaan pyllynsä.. Kuin käskystä vedin kaluni pois ja poistin kondomin työntyen saman tien kovana emättimeen. ”Ei.. ei.. sinne.. ilman kumia..” Laura valitti kiihkossaan.. ”Olen varovainen”, murisin kiihkoissani.
Eläimellisellä kiihkolla nain lantioista puristaen hentoa naista paljaalla kalulla emättimeen, paine kivespusseissani kasvoi. Puristelin Lauran rintoja ja niskaa työntyessäni voimakkaasti niin syvälle litisevään lemmenvakoon kuin pystyin. Laura sai koko vartaloa tärisyttävän orgasmin. Puristin kaluni syvälle orgasmeista sykkivään emättimeen ja annoin Lauran supistelevien alalantiolihasten lypsää kaluani. Hiestä märkinä tärisevässä painiotteessa tunsin kaluni paisuvan äärimmilleen syvällä suloisen naisen emättimessä.
Suutelin Lauran niskaa ja puristelin rintoja yrittäen hillitä syke kalussani, mutta orgasmin aalto vyöryi väkisin ylitseni ja kuuma kaluni ruiski spermaa Lauran sisuksiin. Vedin kaluni ulos ja annoin kaluni sykkiä spermaa rinnoille ja kaulalle. Lopuksi työnsin kaluni puoliväkisin Lauran suuhun ja annoin hänen imeä kaluni puhtaaksi. Nostin Lauran syliini ja suutelin pitkään hänen sperman makuisia huuliaan. Makailimme alastomina hikisinä ja hengästyneinä sohvalla ja nukahdimme sylikkäin uudelleen.
Heräsin riitelyn ääniin, vieras mies riiteli eteisessä Lauran kanssa. Kurkkasin oven raosta ja kuulin riitelystä miehen oleva Lauran kihlattu..
Hädissäni mietin mitä tehdä.. Mies ei varmaankaan tiennyt minusta mitään. Laura oli käynyt juuri suihkussa ja hänen kihlattu oli tullut sisään omilla avaimillaan. Laura pyysi avaimia takaisin ja pyysi miestä lähtemään sanoen suhteen olevan loppu miehen pettämisen vuoksi..
Mies raivostui ja kävi Lauraan käsiksi. Mies kaappasi Lauran syleilyyn ja puristeli kovakouraisesti rinnoista. Laura vältteli miehen suudelmia mutta ei huutanut apua.
En tiennyt pitäisikö mennä väliin vai halusiko Laura miehen kähmivän häntä.. Käännyin etsimään vaatteitani mutta niitä ei tietenkään ollut, hain pyyhkeen peittojen seasta kietaisin sen ympärilleni ja palasin katsomaan mitä eteisessä tapahtui..
Laura makasi ähisten maassa mahallaan kylpytakki päällä ja kihlattu oli työntänyt paljaan kalunsa hänen sisäänsä. Raivoisasti huoraksi haukkuen tämä mies nai häntä takaapäin. En vieläkään tiennyt menisinkö väliin.. Laura varmaan huutaisi apua jos sitä haluaisi. Joten jäin katselemaan.. Mies makasi takaapäin Lauran jalkojen välissä, piti käsistä kiinni ja nai kiihtyvään tahtiin. Laura ähisi ja mutisi itku kurkussa kuinka raukka pettäjä hänen kihlattunsa oli, ja kuinka surkea rakastaja hän oli. Mies tästä suivaantuneena vaan lisäsi tahtiansa ja nai raivolla suloista kyynelehtivää Lauraa. Melkein takaapäin kuristaen ja rinnoista puristaen Hank painoi kaluansa Lauran sisään. Nyt saat paljasta kyrpää kunnolla sisääsi pihtari.. Hank ähisi Lauran korvaan. Näet minut viimeisen kerran Hank sanoi. Muutan Jessican luo joka arvostaa minua. Aah… hyvä ja tiukka pillu sinulla kyllä on.. ihanan vittu.. ooh.. nyt saat spermaa.. aah.. Sanoi Hank takaapäin Lauraa kuristaen.. Äh.. Älä sisälle.. Hank älä.. kerkesi Laura sanomaan kun Hank jo öristen laukesi hänen sisäänsä. Rinnoista kiinni puristaen Hank kouristeli Lauran päällä sykkien siemennesteensä tämän emättimeen. Ei.. Ei Laura purskahti itkuun..
”Älä vollota senkin pihtari, saat kerrankin kunnon tavaraa pesääsi” sanoi Hank, vetäen samalla spermaa valuvan kalunsa Lauran emättimestä.
Hank nousi ylös ja nosti housut jalkaansa. Hank kumartui vielä taputtamaan Lauran spermaa valuvaa takapuolta ja sanoi kiitos hyvästä pikapanosta. Ja lähti kävelemään kohti ovea. Ovella hän heitti avaimen lattialle ja sanoi että ei Laura muuhun kuin pikapanoon kelvannutkaan.
Ihmeissäni ja kauhuissani päätin palata sänkyyn ja uskotella että olisin nukkunut koko ajan. Sydän sykki ja mietin mihin olen oikein sotkeutunut. Kuulin Lauran käyvän suihkussa ja palaavan sitten viereeni. Hetken vierelläni maattuaan Lauran käsi alkoi vaeltaa vartalollani. Käsi keskittyi nivusiini ja siveli kevyesti kivespussejani.
Hyväillen hieman kaluani hän otti sen suuhunsa. Olin heräävinäni tokkuraisena. Saatuaan kaluni kovaksi Laura sanaakaan sanomatta nousi päälleni ja upotti kaluni emättimeensä, aloittaen raivoisan ratsastuksen kaluni päällä. Rinnat terhakkain heiluen hän survoi kaluani sisäänsä. Rajun ratsastuksen lisäksi Laura puristeli kevyesti kivespussejani.. Kiihko yllätti minut ja tunsin laukeavani.. Yritin hillitä itseäni ja kääntää Lauran alleni mutta tämä jatkoi kiihkeää ratsastustaan.. Ähisin ääneen: Mää laukeen.. Laura painoi tiukemmin kalun syvälle sisäänsä ja lypsi minua kalullaan, kouristelin Lauran lantiota puristellen ja tunsin kuuman spermani sykkivän syvälle Lauran sisään. Ihana raukeuden tunne tuntui vartalossani ja Laura rojahti hikisenä päälleni.
Heräsin yksin sängystä.. Nousin ylös ja hain jo kuivuneet vaatteeni.. Keittiön pöydällä oli lappu jossa luki: käyn kaupassa.
Aamun sekavien tapahtumien takia päätin etsiä pubin ja tuhlata viimeiset kolikkoni whisky paukkuihin. Parin korttelin päästä löytyikin opiskelija baari jossa oli yön yli valvoneita juhlijoita. Minun piti miettiä viime vuorokauden tapahtumia. Epäilin että Laura ei käyttänyt pillereitä.. Joten hän saattaisi tulla minusta tai ex kihlatustaan raskaaksi. Siemaillessani whiskyä seuraani liittyi pari humalaista opiskelija neitosta, olin tyytyväinen kun sain Lauran hetkeksi pois mielestäni. Vaalea neitosista yritti asiallisesti kysellä kuulumisia ja viritellä keskustelua. Toinen joka oli tumma taas pisti käden reidelleni ja iski silmää. Ruskeatukkainen esitteli itsensä nimellä Gabriella eli ”Gabi” ja vaaleampi oli nimeltään Adja. Selvästi itsenäiset nuoret naiset olivat pitämässä hauskaa ja nyt etsivät miesseuraa. Siinä pikkujutustelun ohessa he tarjosivat minulle pari whiskyäkin. Lopulta he kysyivät minua saattaman heitä kotiin. He asuivat puheidensa mukaan huonomaineisessa korttelissa ja halusivat turvamiehen.
Tytöt asuivat pienessä kaksiossa ja pyysivät minua yöksi asuntoonsa.
Sanoin että voin jäädä jos ei sohvalla tarvitse nukkua. Tytöt vilkuilivat toisiaan ja sanoivat kikattaen että kyllä sänkyyn pääsee. Istuin alas whisky paukku kädessäni. Katselin Gabin kauniita muotoja häpeilemättä. Adja ilmeisesti huomasi katseeni ja sanoi silmää iskien virkistäytyvänsä suihkussa. Adjan lähdettyä kävin heti Gabiin käsiksi. Suutelin ja hyväilin vieressäni istuvaa kaunotarta. Ensi epäröinnin jälkeen Gabi vastasi suudelmaani. Kerroin himoinneeni Gabia ensisilmäyksestä asti. Suudellessani avasin suloisen naisen paidan nappeja, hyväilin ja suutelin rintoja. Gabin hengittäessä raskaasti laitoin käteni Gabin hameen alle ja hyväilin häpykumpua. Pikkuhousut tuntuivat selvästi kosteilta, sanoin Gabin selvästi kaipaavan jotain kovaa jalkojensa väliin. Sulotar vastasi kuin kehräten ”ota minut heti..” käänsin neidon polvilleen nojaamaan sohvaa vasten ja laskin pikkuhousut alas. Siirryin polvilleni Gabin taakse ja nostin hametta. Irstas opiskelija pyysi minua käyttämään ehkäisyä..
Hyväilin suloisia rintoja ja etsin kuumeisesti taskuistani kondomia.
En löytänyt muuta kuin yhden kumin.. Hädissäni rikoin kynnelläni kumin. Kiroilin mielessäni ja kiihkossani laitoin rikkinäisen kumin päälle. Halusin niin kipeästi työntyä opiskelijaneitosen sisään että en välittänyt rikkinäisestä kondomista. Gabi vaikeroi ja hengitti raskaasti työntyessäni sisään. Nai.. nai. Mua kovaa.. Ähisi Gabi..
Tarrasin ihanista rinnoista kiinni ja rynkytin kaluani syvälle neidon sisään.
Omistin hetkeksi yksioikeuden tämän nuoren naisen emättimeen ja kohtuun. Saisin ehkä uuden elämän alulle ja Gabi ei käytä pillereitä.
Ajatus nuoren naisen siittämisestä oli liikaa ja tunsin laukeavani..
Aah olet ihana.. en kestä enää.. murisin ja työnnyin entistä rajummin kosteaan emättimeen. Aah.. Tuu.. tuu.. vaan.. Gabi huohotti myös kiihkon vallassa. Pysähdyin paikoilleni puristautuen syvälle Gabin sisään. Ihana aalto meni ylitseni ja tunsin kaluni purkavan spermalastinsa Gabin emättimen sisään kohdunkaulalle. Nautin kaluni sykkeestä opiskelija neitosen sisällä. Varsinkin kun tiesin kondomin vuotavan spermaani varkain sisään.. Suutelin Gabia ja vedin kaluni ulos ja poistin kortsun. Keroin kuinka ihana Gabi oli ollut ja halusin hyväillä Gabille orgasmin.
Työnsin sormeni emättimeen ja laskeuduin nuolemaan klitorista.
Lipitin kielelläni ja hyväilin sormella hellästi klitoriksen vierestä Gabin huohottaessa kiihkosta. Koukistin hieman sormiani ja hyväilin G-pistettä
Kunnes Gabi sai orgasmin äänekkäästi huutaen. Nautin näystä Gabin suloisen vartalon kiemurrellessa orgasmin voimasta. Suutelin ja hyväilin hellästi orgasmista toipuvaa Gabia. Huomasin kaluni olevan taas kovana. Gabi kehotti minua säästämään itsensä ja antamaan loput mehut Adjalle.. Joten nousin ylös ja lähdin suihkua kohti.
Tervehdin suihkuun astuessani Adjaa ja kysyin mahtuuko mukaan. Adja sammutti suihkun ja kurkkasi ujosti sulojaan peitellen alastonta vartaloani ja isoa kaluani. M.. Missä Gabi on… Adja kysyi.. Vastasin että Gabi oli väsynyt ja pyysi minua tulemaan suihkuun kanssasi. Astuin suihkukoppiin enempää kysymättä ja kysyin mitä tuhmia Adja täällä on yksin tehnyt.
Suutelin hellästi ujoa Adjaa ja hyväilin kovettuneita nännipihoja. En minä oikein tiedä.. Sanoi Adja ujosti eikä vastannut suudelmiini kääntäen selkänsä ja suloisen pyllynsä minua vasten. Tarrauduin neitoon takaapäin ja pistin toisen käteni häpykummulle. Lopeta.. älä.. sanoi Adja yrittäen vienosti torjua lähentelyni. Puristauduin suloista naisvartaloa vasten, hyväilin rintoja ja suutelin niskaa. Hyväilyni ja kuumat suudelmani Adjan kaulalle ja niskaan mursivat tytön puolustuksen ja sain vapaammin edetä valloituksissani. Työnsin Adjan suihkukopin seinää vasten ja työnsin varovasti sormen emättimeen. Olet valmiiksi ihanan kostea sanoin Adjalle suudellessani kaulaa ja näykkiessäni huulilla hänen korvalehteään.
Suloinen vartalo alkoi jo kiemurrella hyväilyjeni tahtiin. Vaistomaisesti Adja työnsi takapuoltaan kovaa kaluani vasten. Kiihkon vallassa ohjasin kaluni kovana tiukkaan vakoon. Adja kiljaisi ja huusi kovaan ääneen.
Pistin käteni hänen suunsa eteen ja sanoin naapurien heräävän. Työnnyin joka kerta syvemmälle suloisen naisen sisuksiin pitäen yhä kättäni suun edessä. En ajatellut muuta kuin kaluani Adjan sykkivässä emättimessä.
Rinnat iskivät suihkukopin seinää vasten naidessani itsekkäästi Adjaa.
Adjan kiihko oli niin kovaäänistä että pidin koko ajan kättä suun edessä.
Halusin laueta nopeasti jotta naapurit eivät heräisi.. Painoin pitkin vedoin kaluani Adjan sisään kunnes tunsin laukeavani. Ensimmäisen kuuman spermasyöksyn lennettyä Adjan sisuksiin vedin kaluni ulos ja ruiskutin loput spermat Adjan pakaroille.. Yhä kovaan ääneen huohottaen Adja sanoi olleensa huolissaan ehkäisystä.. ja hyvä että olin lauennut hänen takapuolelleen. Suutelin häntä ja en kommentoinut asiaa sen enempää. Pesimme toistemme vartalot ja painuimme uupuneina sänkyyn nukkumaan.
Seuraavat viikot kävin naimassa sekä Lauran että opiskelija naisten luona, näin en ollut pysyvästi kenenkään nurkissa ja yösija oli aina tiedossa. Olin töissä ravintolassa jossa välillä jäin aamuyöstä siivoamaan ja torkuin sohvalla. Laura oli töissä kaupungin kirjastossa. Ex-kihlattua ei ollut enää näkynyt. En ollut kertonut nähneeni Lauran ex-kihlatun viimeisen vierailun. Laura ei tietääkseni käyttänyt ehkäisyä ja oli pyytänyt minua käyttämään kumia. Olimme tehneet Lauran kanssa selväksi että olimme ystäviä ja tapailisimme tarpeen mukaan. Hän kertoi haluavansa olla itsenäinen ja emme halunneet rajata toistemme menoja.
Kerran menin Lauran työpaikalle salaa tarkkailemaan tätä ihanaa rotunaista työssään. Nuoremmat kirjastovieraat kysyivät usein nimenomaan Lauralta neuvoa kirjojen etsimisessä ja tilaamisessa. Eräs Lauraa jonkin verran vanhempi mies tuntui olevan parempi tuttu ja flirttaili pitkään Lauran kanssa. Mies jopa kouraisi Lauraa takapuolesta ilman erityistä vastarintaa. Laura oli ilmeisesti hurmaantunut miehestä, huomasin olevani hieman vaivaantunut ja mustasukkainen. Ruokatauon aikaan Laura meni kirjavarastoon ja jätti oven auki takanaan. Ajattelin mennä perään ja yllättää hänet. Lähestyessäni ovea vanhempi mies livahti avoimesta ovesta sisään.
Harmistuneena ajattelin että Lauralla oli salainen suhde tähän mieheen.
Hiivin kuitenkin sisään varastoon miehen perässä. Hetken varastossa hiljaa kuunneltuani tunnistin Lauran vaimean äänen peremmältä kirjahyllyjen välistä. Etenin hiljaa ja kuuntelin ääniä, kunnes näin Lauran nojaavan varaston perimmäistä hyllyä ja vanhemman miehen kourivan tämän pakaroita nuoleskellen takaapäin tämän häpyhuulia. Mies oli ilmeisesti hyvä nuolemaan koska hetken nuoltuaan Laura kouristeli ja huokaili hiljaa saaden rajun orgasmin. Toivuttuaan orgasmista Laura kääntyi kaivamaan miehen kalun esiin. Miehen pidellessä Lauraa hiuksista tämä imi kiihkeänä kovaa kalua. Olin pettynyt Lauran miesvalintaan ja tietenkin mustasukkainen. Katseleminen kuitenkin kiehtoi ja olin itse hieman kiihottunut. Olisin niin mielelläni ollut vanhemman miehen tilalla.
Mies sitoi taskustaan ottamalla huivilla Lauran silmät ja kouri tämän suloisia rintoja. Vanhempi mies kuiskaili hiljaa sanoja Lauralle joita en kuitenkaan kuullut. Laura kääntyi ja tarjosi takapuoltaan miehelle joka asetteli kumia kookkaalle kalulleen. Hetken vielä nuoltuaan Lauraa takaapäin mies työnsi kumilla suojatun kalun Lauran sisään. Vaimean huohotuksen tahtiin mies työntyi sisään pakaroita ja rintoja puristellen.
Laura nojasi hame ylhäällä kirjahyllyyn tarjoten herkkutakapuoltaan vieraalle miehelle. Oliko tämä mies vanhempi tuttavuus vai antautuisiko Laura näin helposti vieraan miehen valloituksille?
Mies nai pitkään ja hartaasti Lauran haukkoessa ilmaa ja saaden uuden orgasmin. Lauran jalat pettivät orgasmin voimasta ja valui maahan polvilleen. Mies laukesi Lauran supistelevaan emättimeen tämän kiemurrellessa maassa orgasmin partaissa. Minulle tuntematon mies antoi suudelman raukeana maassa makaavalle Lauralle ja poistui housujaan nostellen paikalta. Jäiköhän Laura vielä kaipaamaan jotain koska Laura makasi vielä hetken hengitystään tasaten ja hyväili kosteata jalkoväliään.
Lähestyin maassa makaavaa Lauraa hiljaa takaapäin. Lauran yrittäessä ottaa huivin silmiltään tarrasin hänen käsiinsä estäen hänen aikeensa.
Hetken Laura oli sekaisin pelästyksestä mutta luuli sitten viettelijänsä palanneen. Taittaen Lauran kädet selän taakse käsilukkoon olin tilanteen herra. Hyväilin Lauran kosteata häpykumpua ja kuulin tämän vaimeasti kysyvän.. ”Palasit siis takaisin”.. Mumisin myöntävästi ja jatkoin Lauran eroottista hyväilyä. Laura sanoi ruokatauon kohta päättyvän mutta en saisi lopettaa koska hyväilyni tuntui niin hyvältä.
Paljastin valmiiksi kostean ja kovan kaluni. Minulla ei ollut kumia mutta en välittänyt. Olinhan jo ennen nainut Lauraa ilman kumia. Laura parahti nautinnosta työntyessäni sisään märkään vakoon. Pidin yhä Lauraa käsilukossa ja nautin näystä. Laura edessäni silmät sidottuina ja kädet selän takana käsilukossa. Työnnyin nautiskellen hitain vedoin Lauran lämpimään emättimeen, Lauran voihkiessa hiljaa nautinnosta. Vapaa käteni vaelsi Lauran vartalolla hyväillen häpykumpua, pakaroita ja rintoja. Laura hengitti taas kiihkeämmin ja työnsi häpykumpuansa helmeilevää ja kovaa kaluani vasten. Näky ja tunne olivat niin ihanat että olin lähellä jo laueta. Pysähdyin paikoilleni lopettaen hetkeksi naimisen. Kiihkossaan Laura käski minua jatkamaan ja työnsi yhä kovemmin häpykumpuaan kovaa kaluani vasten. Lanteillaan kuin lypsäen Laura sai minut lähestymään orgasmia. Lauran supistelut ja raivoisa laukeaminen yllättivät itsehillintäni ja laukesin äänekkäästi supistelevaan emättimeen.
Nautin Lauran lantioliikkeistä spermaa sykkivän kaluni ympärillä ja kouristellen valutin salaa nesteeni tämän ihanan naisen sisään.
Lopulta vedin löystyneen kaluni ulos ja jätin Lauran yksin kirjaston varastoon.
Lähdin ravintolaan töihin yhtä salaperäistä eroottista seikkailua rikkaampana.
Elämäni oli enimmäkseen työtä ja naisten viettelyä. Nautin viettelemisestä ja uusista haasteista. Tie naisen viettelyyn oli yleensä luotettavan ja kohteliaan kuvan antaminen itsestään. Ravintolaan saapui vaalea nuori nainen, hänen pitkät kauniit hiukset olivat palmikolla. Katselin muiden miespuolisten tarjoilijoiden kanssa hänen suloisia muotojaan. Naisen katse kiersi ravintolaa etsien joko tuttua tai hyvää istumapaikkaa. Nyökkäsin hänelle baaritiskin takaa ja pyysin häntä istumaan. Harkitsin kysyä sulottarelta papereita koska tämä ei näyttänyt täysi-ikäiseltä. Mutta tyydyin vaan iskemään leikillisesti silmää ja sanoin: ” Neiti on varmaan täysi-ikäinen. Johon vaalea nainen vastasi pirteästi hiuksiaan vaistomaisesti haroen: ”Kyllä täysi-ikäinen olen ja näytti henkilökorttiaan minulle.
Neidon nimi oli henkilöllisyystodistuksen mukaan Anna. Sanoin kiitos anna ja katsoin hymyillen häntä suloisiin kasvoihin. Rupattelin Annan kanssa niitä näitä ja tarjoilin samalla muille baaritiskillä istuville. Useita mies asiakkaita kävi Annaa jututtamassa. Monia surkeita iskuyrityksiä.
Jouduin kerran jopa kehottamaan erästä tunkeilevaa vanhempaa miestä poistumaan. Sanoin silmää iskien Annalle että tämä voi sanoa olevansa minun naisystävä jos haluaisi päästä tunkeilevista miehistä eroon.
Tähän Anna vastasi hymyillen kiitos. Muita asiakkaita taas hetken palveltuani ja jututeltuani. Huomasin Annan silmäilevän minua päästä varpaisiin selvästi arvioiden fyysistä olemustani ja ulkonäköäni. Tarjosin Annalle drinkin sanoen että talo tarjoaa tänään naisasiakkaille joka kolmannen drinkin ilmaiseksi. Tyytyväisenä Anna kiitti ja hymyili selvästi tyytyväisenä. Pari tuntia vierähti ja Anna alkoi hieman humaltua. Tarjosinkin kuudennen drinkin vain 2cl viinalla. Anna oli puheliaampi ja kyseli olenko varattu ja mitä teen työn jälkeen. Vastasin että en seurustele ja että työn jälkeen tarjoaisin hänelle mielelläni illallisen lähiravintolassa.
Selvästi ilahtuneena Anna jo kyseli koska työni loppuisi, kertoen olevan todella nälissään. Tiesin yhden työkaverini asuvan vastapäisessä hotellissa avioeron takia. Kysyin häneltä hotellihuoneen avainta lainaan jos vaikka tulisi tarpeen. Kerroin muistavani häntä sitten tulevaisuudessa, järjestäisin vaikka naisseuraa.
Sain avaimen ja pyysin loppuillan vapaaksi. Virnistellen hieman kateellisina työkaverini toivottelivat hyvää metsästysonnea. Palasin tiskille ja näin erään tyylikkään miehen etenevän Annan iskuyrityksessään. Käsi oli jo hieman humaltuneen Annan lanteilla. Anna taisi olla todella miehenkipeä ja humalassa joten minun tulisi toimia heti. Tervehdin Annaa ja tämän seuralaista tarjoten kuitenkin vain Annalle drinkin. Annan huomio palasi taas minuun ja silmää iskien kuiskasin hänelle työvuoroni päättyneen. Hain takkini ja palasin Annan luo kysymään lähtisikö tämä syömään.
Vastahakoisesti toinen mies päästi kauniin neidon minun seuraani.
Minulla oli maallinen omaisuuteni repussa olkapäälläni ja kaappasin Annan kainalooni. Hieman humaltuneena Anna nojasi kainalooni.
Pyysin Annaa tulemaan kanssani hotellihuoneeseen yhdelle drinkille kun kävisin suihkussa ja vaihtaisin vaatteeni.
”Oletko sitten kiltisti jos tulen huoneeseesi” sanoi anna. ”Aina herrasmies” vastasin.
Kun pääsimme huoneeseen tein itselleni ja Annalle Gin Tonicit. Istuimme vierekkäin sohvalle ja laitoin käteni Annan harteille. Anna painautui lujasti kylkeäni vasten. Ihanan mukava sohva Anna sanoi ja kääntyi selälleen sohvalle nojaten päällään reittäni vasten. Hartioilla olleen käteni Anna siirsi vatsan päälle. Anna huokasi ja sanoi kuinka mukava reittäni vasten oli huilata. Pelkäsin Annan kohta tuntevan kaluni pullistuksen niskaansa vasten. Silitin kuitenkin luottamusta herättäen Annan päätä ja hyvin varovasti silittelin vasemmalla kädelläni vatsaa. Anna katsoi minua syvälle silmiin hymyili tyytyväisenä. Juttelimme ravintolan tapahtumista ja kuinka mukavasti aika oli mennyt. Anna kysyi varovasti kuinka vakavissani olin sanonut että voisimme olla pari. Vastasin että hyvin meillä synkkaa ja että viihdyin hyvin Annan kanssa. Hymähdin että mielelläni tutustuisin Annaan vieläkin paremmin, silittäen samalla kauniin neitoni poskea ja toisella kädellä hyväilin kylkiä ja hipaisin suloisia rintoja. ”Taidan olla ihastunut sinuun”, sanoi Anna ja katsoi taas syvälle silmiini. Katsettani kauniista silmistä irrottamatta nostin Annan istumaan ja suutelin pitkään hänen pehmeitä huuliaan. Samalla selkää, kylkeä ja rintaa varovasti hyväillen.
Kiihkeä lataus välillämme purkautui ja suutelimme toisiamme intohimoisesti. Anna repi paitani ulos housuista ja hyväili käsillään paidan alla paljasta selkää, kylkiä ja rintakehää, kuin omaa hyväilyäni matkien.
Suutelimme yhä kiihkeästi ja ryhdyin avaamaan Annan paidan nappeja toinen käsi jo paidan sisällä kiihkeänä Annan vartaloa ja rintoja hyväillen.
Pian olin riisunut kiihkeästi huohottavan neitoni pikkuhousuja lukuun ottamatta.
Minullakin oli enää bokserit jalassa ja kaluni tempoili housuissa pyrkien vapauteen. Anna istui hajareisin sylissäni ja kiusaten hinkkasi häpykumpuaan kaluani vasten. Suutelin ahnaasti suloisia rintoja ja puristin pehmeitä pakaroita. Anna tukisti minua ja painoi kasvojani rintojaan vasten.
Käteni siirtyi pakaralta hyväilemään takaapäin kosteaa häpykumpua.
Anna voihki nyt orgasmin partaalla ja kynsi inisten selkääni.
Nostin Anna ylemmäs ja imin ahnaasti rintoja, vapautin samalla kaluni boksereista. Ihana neitoni oli kiihkosta sekaisin ja haukkoi ilmaa orgasmin lähestyessä. Siirsin pikkuhousuja sivuun ja hyväilin häpyhuulia ja klitorista saavuttaen Annalle orgasmin. Annan huutaessa yhtä huutoa orgasmin vallassa tarrasin lantiosta kiinni ja laskin Annan supistelevan emättimen terskanpäätäni vasten. Laskin sitten orgasmin voimasta kouristelevan Annan kovan kaluni päälle. Nautin tunteesta kaluni työntyessä syvälle tämän nuoren naisen tiukkaan supistelevaan emättimeen. Anna ähisi nautinnosta paksun kaluni upotessa syvälle hänen sisäänsä. Suutelin ja hyväilin Annaa ja annoin hänen nauttia orgasmistaan. Anna vajosi syliini raukeana orgasmista kaluni syvällä sisällään. Ihanat raukeat silmät katsoivat nyt omiini ja Anna suuteli minua hellästi niskatukkaani silitellen.
Hitaasti Anna ryhtyi liikuttamaan lantiotaan kaluni sisällään. ”Ime minun rintoja” Anna sanoi, ja painoi kasvoni rintojansa vasten. Pitelin isoilla käsilläni kiinteistä pakaroista kiinni ja suutelin suloisia rintoja, Annan hitaasti ratsastaen kaluni päällä. Anna kertoi haluavansa ratsastaa minulle orgasmin ja kiihkeästi suudellen liikutti lantiotaan kaluani vastaan entistä vaativammin. Tunsin kohdunkaulan kovan nupukan kosketuksen terskanpäätäni vasten kaluni porautuessa syvälle annan emättimeen. Ajatus terskanpääni koskettelusta kohdunkaulaan oli erittäin kiihottava.
”En halua että tulet sisääni”, ”Haluan että tulet suuhuni” sanoi Anna kiihkossaan ja ratsasti kalullani yhä voimakkaammin. Kiihkeät suudelmat, tiukka ihana emätin ja naimisen tahdissa tärähtelevät suloiset rinnat olivat liikaa itsehillinnälleni. Yritin pidätellä siemensyöksyäni viimeiseen saakka ahnaasti pakaroita puristellen ja rintoja imien. Lopuksi selkälihakseni jännittyneenä tunsin kyrpäni laukeavan. ”Nyt.. Aah” kerkesin sanoa ja Anna nousi kaluni päältä ja otti spermaa ruiskivan kaluni suuhunsa.
Suoraan silmiini kiihkeästi katsoen näin Annan imevän spermaa kykkivää kaluani. Anna puristeli kivespussejani imiessään kuin varmistaakseen saavansa joka tipan suuhunsa. Näin Annan nielevän kaikki spermani samalla kuin hyväili nivusaluettani taivaallisen ihanasti. Lopuksi Anna päästi puhtaaksi imetyn kaluni suustaan ja imeskeli hetken raukeita kivespussejani. Nautin näystä ja tunteesta tämän enkelin noustessa päälleni makaamaan. Vienosti hymyillen ja minua suudellen Anna sanoi ”Kiitos ihanasta orgasmista rakas urhoni”. Tunsin itsen erittäin miehekkääksi tämän ihanan naisen sanojen ja tekojen ansiosta. Makailimme raukeina toisiamme silitellen ja hyväillen vielä pitkään kunnes päätimme mennä suihkuun. Pesimme toistemme vartalot häpeilemättä ja suutelimme hellästi toisiamme eri puolille vartaloa.
Puettuamme jälleen vaatteet päällemme lähdimme syömään.
Olin täysin ihastunut tähän enkeliin. Menimme hienoon ravintolaan syömään koko menun hyvien viinien kera. Lähes kaikki rahani kuluivat mutta en välittänyt, pääasia oli tämä ilta Annan kanssa.
Hyvin syötyämme Anna kertoi veikeästi hymyillen haluavansa takaisin hotellille, missä hän voisi tarjota hieman lisää jälkiruokaa. Kävelimme kuin rakastunut pariskunta lähtiessämme suudellen ja halaillen ravintolasta. Olimme kummatkin hieman humalassa ja halailimme sekä nojailimme toisiimme paljon. Flirttailimme ja puhuimme rumia koko matkan hotellihuoneeseen, hyväilin Annan jalkoväliä jo hississä ja suutelimme.
Hotellihuoneeseen päästyämme kävin käsiksi Annaan suloiseen vartaloon, puristelin rintoja takaapäin ja laskin Annan housut alas. Anna oli leikissä mukana ja kuiskailin hänen korvaansa ottavani hänet tässä ja nyt eteisen lattialla. Anna yritti leikisti karkuun ja voihkien voivotteli kuinka iso kaluni ottaisi hänet julmasti takaapäin. Tunnustelin Annan vakoa ja tunsin hänen valuttavan kiihkon nesteitä. En tiennyt että niin paljon nainen voi lemmen nesteitään emättimestä valuttaa.. Laskin housuni ja koiran lailla puristauduin polvillaan olevan Annan vartalon taakse. Kuiskasin hänen korvaansa että nyt saat kalua sisääsi. Anna inisi ja vikisi suloisesti työntyessäni hitaasti ja nautiskellen hänen tiukkaan ja kuumaan vakoonsa.
Puristin rinnoista ja työnnyin raivoisasti sisään. Anna painoi poskensa ja rintansa mattoa vasten työntäen ihanan takapuolensa entistä seksikkäämmin esille. Olin lähellä laueta heti tämän suloisen neidon sisään. Hillitsin kuitenkin itseni hieman ja olin hetken paikoillani nauttien kaluni tunteesta Annan sisällä. Olin niin ihastunut Annaan että pelkäsin menettäväni hänet. Halusin merkata hänet itselleni ja imin kaulaa niin lujaa että siihen tuli mustelma. Anna ei ollut maininnut käyttävänsä e-pillereitä joten himoitsin ajatusta tämän enkelin kohdun siittämisestä.
Jos vain saisin mahdollisuuden naisin tämän naisen ja siittäisin monta lasta. Nuoren koskemattoman kohdun siittäminen sai kiihkoni taas kasvamaan vaikka kaluni oli aivan paikoillaan Annan emättimessä. Takaapäin hitaasti naiden käänsin Annan kasvot ja suutelin kiihkeästi pitkään, puristin hennosti suloisia rintoja ja tunsin kaluni paisuvan. Nivuseni kuumotti valmiina laukeamaan. Suudellessani tätä ihanaa enkeliä katsoin suoraan kauniisiin silmiin ja sanoin olevani rakastunut häneen. Anna hymyili kiihkeästi hengittäen takaisin ja sanoi tuntevansa samoin. Anna työnsi kätensä hyväilemään klitoristaan ja sanoi olevansa lähellä orgasmia. Hyväilin rintoja ja liikutin hyvin hitaasti kaluani syvälle Annan sisään ja vedin sitten terskanpääni kokonaan ulos. Nautin näystä kun Anna oli pylly pystyssä edessäni ja kiihkeästi inisten hyväili itselleen orgasmia. ”Ihanaa.. Ihanaa.. Työnä syvälle sisään.. Hitaasti.. Hitaasti.. Syvemmälle.. Syvemmälle..” Anna ähisi kiihkon lähestyessä huippuaan..
Työnnyin pari kertaa äärimmilleen paisunutta kaluani syvälle Anna emättimeen. Kunnes Annan kaikki lihakset jännittyivät ja hän huusi kovaan ”Aaaaa.. Aaaaa”, orgasmin kouristellessa ja täristäessä hänen ihanaa vartaloaan.. Emätin supisteli ihanasti kaluni ympärillä kunnes tunsin siemennesteeni ruiskuvan emättimeen ja kohdunkaulalle.
Vedin nopeasti spermaa sykkivän kaluni ulos ja valutin loput Annan pakaroille ja pyllyvakoon. Kaaduin sitten raukeana Annan viereen ja hetken hengähdettyäni työnsin udelleen puolikankean kaluni Annan märkään ja kuumaan emättimeen. Orgasmista väsynyt Anna makasi liikkumattomana ja hengitti raskaasti. Kaluni ei löystynytkään täysin vaan liikuttelin sitä hitaasti orgasmistaan toipuvan Annan sisällä. Hyväilin Annan vartaloa ja silittelin hiuksia. Anna oli jo aivan uupunut mutta kaluni ei kumma kyllä näyttänyt uupumisen merkkejä. Työnnyin hitain työnnöin spermasta ja lemmennesteistä märkään emättimeen ja tunsin kaluni jälleen paisuvan kovemmaksi. Vetäydyin emättimestä ja nostin Annan sylissäni sänkyyn. Laskin kaunottaren selälleen sängylle ja suutelin rintoja, kaulaa ja suloisia huulia.
Anna hymyili raukean väsyneenä kun suudellen työnnyin häneen lähetyssaarnaaja asennossa. Suutelimme pitkään työntyessäni pitkin vedoin Anna kuuman kosteaan emättimeen. Katselin suoraan Annan kiihkeisiin silmiin kaluni työntyessä yhä syvemmälle. Lantioita liikutellen tunsin jälleen kohdunkaulan kovan nupukan terskanpäätäni vasten. Ajatus kalustani kohdunkaulaa vasten sai kiihkon kasvamaan ja työnnyin rajummin sisään.
Anna huusi kiihkosta naidessani nyt itsekkäämmin ja kovemmin suloista neitoani. Tartuin Anna niskasta ja nostin hänen kasvojaan ylemmäs. Suutelin kiihkeästi inisevää Annaa ja nain entistä rajummin. Hento vartalo ja rinnat tärähteli naimiseni tahtiin. ”Aah.. Aah.. Aah” anna voivotteli.. Nautin näystä kaluni upotessa Annan nuoreen ja kiinteään emättimeen. Halusin taas varkain päästää ensi tipat spermaa Annan hedelmälliseen kohtuun. Kouristellessani orgasmin partaalla puristin kovakouraisesti Annaa ja suutelin voimakkaasti.
Lauetessani voimakkaasti Annan sisään tunsin syntisen ihanaa raukeutta.
Vedin sitten kaluni pois ja ruiskutin loput spermani Anna vatsalle ja rinnoille.
Lysähdin sitten Anna viereen ja puristauduin tiukasti halaten ihanaan enkeliini. Hyväilin ja silitin Annan hiuksia käpertyessämme peiton alle.
Hieman ennen kuin nukahdin sanoin: ”Anna rakastan sinua”, Anna oli hetken hiljaa ja sanoi: ”Niin minäkin sinua”.
Aamulla heräsin rakkaani suudelmiin ja valmiiseen aamiaiseen sängyssä.
Anna oli tilannut huonepalvelusta aamiaisen huoneeseemme.
Söimme aamiaista toisiimme kietoutuneina ja suudellen. Syötimme toisiamme ja elämä tuntui täydelliseltä. Ihanaa kun on lauantai ja viikonloppu Anna sanoi. Anna kertoi opiskelevansa lakia yliopistolla.
Hän asui kahden muun opiskelijatytön kanssa solu asunnossa.
Annan vanhemmat asuivat toisessa kaupungissa.
Tapailin Annaa usein ja rakastelimme usein eri paikoissa. En tavannut Lauraa tai muita naisia useaan viikkoon. Eräänä viikonloppuna kun palasimme illanvietosta Anna pyysi minut opiskelija soluunsa.
Anna hyssytteli minua olemaan hiljaa jotta hänen kämppiksensä eivät heräisi. Tietoisuus siitä että kaksi muuta nuorta naista nukkui samassa huoneistossa oli kihottavaa. Suutelin ahnaasti Annaa yhteiskeittiön pöytää vasten ja nostin hametta ylös. Halusin Anna nyt ja tässä keittiön pöydällä.
Anna oli selin kämppistensä huoneisiin nähden ja vilkuili hädissään olkapäänsä yli. Anna vastusteli ja kuiskaili: ”Ei.. ei. Me voida tässä.. Mitä jos ne näkee tai kuulee..”. Suutelin voimakkaasti huulille vajentaen Annan laskin pikkuhousut ja laskeuduin nuolemaan kostuneita häpyhuulia. Hetken nuoltuani Anna jo kuiskaili minua ottamaan hänet hiljaa ja nopeasti. Anna oli myös kiihottunut ajatuksesta yhteiskeittiön pöydällä rakastelusta. Levitin Annan reisiä ja asetin terskaa häpyhuulille, työntyen sitten hitaasti raskaasti hengittävän Annan emättimeen. Anna huohotti ja inisi kiihottavasti korvaani. Emme käyttäneet kumia koska olin luvannut olla varovainen ja vakuuttelin että en laukeisi hänen sisään. Olimme käyttäneet kondomia mutta se oli irronnut kerran ja toisella kerralla hajonnut. Omatuntoni ei vaivannut koska olin niin rakastunut ja haluaisin Annan itselleni. Halusin lapsen hänen kanssaan. Itsekkäästi ajattelin että hän olisi varmemmin minun jos kantaisi lastani.
Olimme niin rakastuneita että ajattelimme että ei lapsikaan olisi niin paha asia. Anna oli sanonut että jos varovaisuudesta huolimatta tulisi raskaaksi se olisi Jumalan tahto ja hän pitäisi lapsen. Olin kieltämättä alussa salaa lisännyt lapsen siittämisen mahdollisuutta valuttamalla ensispermat Annan sisään. Nyt jo ajattelin rakastuneena niin kuin Anna. Jos Anna tulisi raskaaksi se olisi Jumalan tahto. Anna istui pöydänreunalla hame vyötäröllä ja kiihkossaan katsoi kaluni työntymistä sisäänsä uudelleen ja uudelleen. Pitelin polvien alta pakaroista kiinni ja nain suloista Annaa.
Suloiset rinnat heiluivat naimisen tahtiin. Katsoin suloista enkeliäni silmiin ja työnsin pitkiä hitaita työntöjä nesteitä litisevään emättimeen. Anna oli jo orgasmin partaalla ja huohotti voimakkaasti ja reidet alkoivat täristä. Tiesin sen olevan merkkejä orastavasta orgasmista. Suutelin kiihkeitä huulia ja hieroin peukalolla klitorista. Juuri kun Anna oli saamassa voimakasta orgasmia. Toinen Annan kämppiksistä raotti hiljaa oveansa. Nuori Annaa hieman lyhyempi tummatukkainen opiskelijatar katsoi unisena meitä. Kun lamaantuneena hän jäi tuijottamaan kun vieras vanhempi mies nai hänen kämppistään keskiyön aikaan yhteiskeittiön pöydällä. Annalla oli alasti, toppi ja hame rytyssä vyötäröllä. Näky oli varmasti hyvin eroottinen. En välittänyt vaan katsoin tuota nuorta naista suoraan silmiin työntyessäni hitaasti Annan supistelevaan emättimeen.
Anna ei tuntenut tai nähnyt muuta minut ja kostean kaluni. Jalkansa ympärilleni kietoen hän kouristeli orgasmin kynsissä ja yritti olla hiljaa.
Puristelin Annan rintoja ja suutelin suloisia huulia. Nuoren naisen katselu oli hyvin kiihottavaa ja tunsin laukeavani. Nain vielä hetken erittäin rajusti ihanaa enkeliäni kämppisneidon silmiin katsoen kunnes vetäydyin emättimestä ruiskuttaen kuumaa spermaa Annan vatsalle ja rinnoille.
Vedin Annan niskasta polvilleen eteeni ja pyysin ottamaan loput suuhun ja nielemään. Tumma kaunotar katseli vielä hetken ovenraosta kulmakarvojaan kohotellen ja salaperäisesti hymyillen,
Kun neitoni imi viimeisiä tippoja spermaa kalustani niellen urhollisesti jokaisen imelän tipan. Pistin sormeni suuni eteen hiljaisuuden merkiksi. Ja näin yritin kehottaa tummatukkaista salakatsojaamme olemaan hiljaa näkemästään. Hän laittoikin oven kiinni ja palasi nukkumaan.
Suutelin rakkaani sperman makuisia huulia ja hymyillen kerroin sen ollen syntisen ihanaa. Halailimme ja suutelimme hetkin. Tarjosin kohteliaasti jääkaapista tuoremehua jotta Anna voisi huuhdella sperman maun suustaan. Menimme sitten sylikkäin nukkumaan ja nukahdimme hellästi toisiamme silitellen.
Kun seuraavana päivänä menin töihin kuulin työkavereiltani että Laura oli käynyt kyselemässä minua. En tehnyt asialle sen enempää, Laura varmaan vain ikävöitsi seuraani. Olin niin Rakastunut Annaan että en halunnut itselleni muita kiusauksia. Illalla ravintolaan tulivat opiskelijaneidot Gabriella ja Adja. Heillä oli taas meno päällä ja flirttailivat minulle avoimesti. Käyttäydyin asiallisesti kuten baarimikon pitää, kuitenkin kevyesti takaisin flirttaillen.
Anna tuli myös ravintolaan ja tervehdin häntä iloisesti halauksella ja poskisuudelmalla. Gabi flirttaili lisää sanoen että minulla taitaa olla enemmänkin ihailijoita. Hymähdin takaisin ja sanoin että baarimikon työkuvaan kuuluu naisten kanssa flirttailu. Iskin samalla Annalle silmää.
Anna oli hieman hämillään Gabin suorasanaisesta flirttailusta.
Tarjoilin välillä muita asiakkaita välttäen näin Gabin kommentit.
Tuskin Gabi ja Adja kertoisivat avoimesta suhteestamme joitakin viikkoja sitten. Olin kyllä hieman huolestunut miten Anna suhtautuisi jos saisi tietä maanneeni nämä molemmat opiskelijanaiset saman illan aikana.
Anna tuntui olevan itsevarma eikä antanut minuun kohdistuvan flirtin ja iskuyritysten häiritä. Muita miehiä jututti ja piiritti häntä samalla tavalla.
Kiinnitin illan aikana kun eräs tyylikäs mies jutteli huolestuttavan pitkään Annan kanssa pitäen kättä vyötäröllä ja melkein takapuolella. Huomasin olevani mustasukkainen mutta sain sen varmasti hyvin peiteltyä.
Hetken vieraan miehen kanssa flirtattuaan Anna huusi: ”Hei komea baarimikko, tule tänne”. Menin hymyillen hänen luokseen ja sanoin: ”Mitä kauniille nuorelle neidolle saisi olla?” Yksi drinkki ja kyrpää miesten vessassa Anna sanoi hiljaa niin että vain minä ja hänen vieressä oleva mies kuulimme.
Olin pari sekuntia hämilläni ja sanoin sitten hymyillen että drinkki tulee heti ja jälkiruoka mahdollisimman pian. Anna ehkä halusi ehkä tällä tavalla miehestä eroon. Vein Annalle eksoottisen drinkin ja pusun poskelle samalla kuiskaten että jos tosiaan haluaisi niin joisi koko drinkkinsä seksikkäästi minua katsellen.
Niin Anna tekikin, imi pillistä kuin suihin ottaen ja katsoi minua koko ajan silmiin vaikka muille välillä drinkkejä tarjoilinkin. Pyysin työkaveriltani vartin taukoa ja menin Annalle silmää iskien istumaan hiljaiseen pöytään miestenvessan lähellä. Anna tuli pian istumaan hajareisin syliini ja suuteli kiihkeästi. Kaluni alkoi välittömästi paisua housuissani. Voisin saada potkut vessassa naimisesta sanoin.. Ja suutelin kiihkeästi takaisin. Haluatko todella? Kysyin. Ja Anna vastasi että kyllä hän halusi, Ylitärkeä mies jota häntä yritti pitkään iskeä oli haukkunut baarimikkoja loosereiksi. Näin rikas mies saisi näpäytyksen egoonsa. Nainen jota hän toista tuntia yritti vietellä hotellihuoneeseen rahalla ja champanialla. Saisikin kyrpää ”ventovieraalta” baarimikolta vessassa.
Pyysin Annaa menemään edeltä vessaan ja meni heti perässä. Vessassa oli yksi asiakas juuri pesemässä käsiään. Meni myös pesemään käsiä ja odotin kunnes mies lähti. Menin sitten samaan koppiin Annan kanssa.
Anna oli jo valmiina polvillaan WC pytyn päällä pylly paljaana farkut polvissa. Avasin vetoketjuni ja kaivoin paisuneen kaluni esille. Nuolaisin sormeni kosteaksi ja hyväilin Annan kosteita häpyhuulia levittäen niitä valmiiksi hieman. Anna katsoi olkapäänsä yli minua ja sanoi: ”Työnnä baarimikko kyrpäsi minun sisään”. Samalla kuulin jonkun tulevan vessaan.
”Työnnä se sisään ja nai minua.” Anna toisti kiihkeänä. Anna oli valmiiksi hyvin märkä ja kiihottunut. Työnsin kaluni hänen suloiseen ja kosteaan vakoonsa. Anna huohotti raskaasti ja mumisi: ”Nai.. Nai.. Työnnä kyrpää mun sisään..” Tilanne oli kiihottava, naiminen yleisessä vessassa. En säästellyt mitään vaan pumppasin vain ihana takapuoli mielessäni kaluani Annan sisään. Välillä puristelin rinnoista ja levittelin pakaroita. Ammu spermat mun pyllyvakoon Anna sanoi kiihkeästi. Nain raivokkaasti märkänä litisevään vakoon. Kunnes vain jokusen minuutin naimisen jälkeen puristauduin tiukasti Annaan takapuolta vasten nauttien kalun sykkeestä syvällä Annan emättimessä. Viimeiset sekunnit ennen hiipivää laukeamista ovat nautinnollisimmat. ”Aah..” huudahdin ääneen lauetessani. Samalla kun tunsin spermani lentävän vedin kaluni emättimestä ja sanoin: ”Käänny ja ime..” Anna kääntyi istumaan pytylle ja näin kaluni laukaisevan ensi spermansa Annan leualle ja kaulalle.
Sitten Anna haukkasi kaluni suuhunsa ja imi niellen kaiken. Samalla Anna hyväili itselleen orgasmin. Imettyään kaluni puhtaaksi ja toivuttuaan orgasmistaan Anna veti housut jalkaansa ja sanoi: ”Kiitos hyvästä palvelusta komea baarimikko” ja poistui vessasta. Vedin housuni ylös ja poistuin vessasta. Vain nähdäkseni Annan peilin ääressä pyyhkimässä spermaani leualtaan ja kaulalta vieraan miehen nähden. Sama mies joka oli yrittänyt Annaa iskeä oli tullut vessaan kuuntelemaan ja ehkä tirkistelemään naimistamme. Olin hieman vaivautunut mutta Anna vain hymyili vieraalle miehelle ja poistui vessasta.
Myöhemmin Anna sanoi kämppiksensä nähneen heidät edellisyönä. Hänen kämppiksensä Jane oli hihittäen kertonut olevansa kateellinen kun Annalla oli minunlainen mies. Jane oli kertonut hyväilleensä itselleen orgasmin nähtyään meidät rakastelemassa.
Anna kertoi olleensa hieman mustasukkainen aluksi mutta ajatus tuntui jälkeenpäin aika kiihottavalta. Ajatus toisen katselusta tai kuuntelusta oli Annan mielestä innostanut häntä myös vessa naimiseen.
Menimme yöksi Annan luo suutelimme ja rakastelimme pitkään. Anna tuntui herkemmältä ja tunteellisemmalta kuin aikaisemmin. Orgasmin vallassa pakaroitani puristellen Anna pyysi minua työntymään syvemmälle ja täyttämään emättimensä spermalla. Kiihkossani suutelin Annaa kaulalle ja puristauduin tiukasti suloista vartaloa vasten. Nauttien kovan kaluni tunteesta syvällä emättimessä. Imin hellästi rintoja ja käteni sivelivät Annan lantiota ja kylkiä. Orgasmin kynsissä suloinen rakkaan huusi, kouristeli ja tärisi allani. ”Aah.. Voi rakas, uh.. voi rakas..” Anna toisti puristaen lantiotani itseään vasten. Tiukassa reisien puristuksessa häpykumpua vasten tunsin vastustamattoman orgasmin lähtevän kivespusseista liikkeelle. Selkäni ja sitten koko kehoni jännittyi äärimmilleen. Katsoin Annan onnesta kyynelehtiviä silmiä kun orgasmin ihana aalto vapautti jännittyneen kehoni syöksemään spermaa Annan supistelevaan emättimeen. Kouristelin yhä Annaa silmiin katsellen jokaisen kaluni spermaa ruiskuttavan sykäyksen tahtiin. Rakkaani katsoi raukeana silmiini rinnat ja koko vartalo tärähdellen lantioni hidastuvien työntöjen tahtiin. Alalantio lihaksilla Anna tuntui kuin lypsävän kaluni joka tipan sisäänsä. Suutelimme hellästi pitkään, suutelin ohimoa, poskia, kaulaa ja silitin Annan rakastelusta ihanan hikisiä hiuksia. Kerroin kuinka paljon Annaa rakastan ja kuinka hyvältä tuntui laueta kokonaan hänen sisäänsä. Anna kertoi että rakastelu ei ikinä ollut tuntunut näin hyvältä. Ajatus yhteisen lapsen mahdollisesta siittämisestä oli antanut rakastelulla aivan uuden ulottuvuuden ja henkisen yhteyden. ”Rakastan sinua niin paljon että haluan sinulta lapsen.” Sanoi Anna hellästi minua suudellen. Vastasin pehmeästi suudelmaan tunnekuohun kostuttaessa silmiäni. Tunsin ennen kokematonta tunneyhteyttä suloiseen naiseeni. Oliko tämä sitä aitoa rakkautta pohdin onnesta raukeana. Käänsin Annan päälleni kalu yhä syvällä emättimessä satunnaisesti sykkien. Silitin hiuksia ja nautin rakkaan vartalon painosta kehollani. Nukahdimme näin hellästi toisiamme hyväillen Anna päälläni.
Seuraavat viikot kuluivat leijuen onnesta, töissä meni hyvin. Töissä en flirttailut niin paljoa muiden naisten kanssa kuin aikaisemmin. Ja ilmoitin kysyjille että seurustelin ja olin ehkä löytänyt elämäni naisen. Tämä aiheutti selvän reaktion naispuolisissa asiakkaissa. Laurakin tuli käymään ravintolassa, selvästi seuraani kaivaten. Tyytyväisyyteni elämääni ja suhteeseeni Annan kanssa näytti lisäävän viehätysvoimaani. Sain useita lappuja jossa oli puhelin numero ja yleensä pyyntö tulla käymään töiden jälkeen. Laurakin kertoi haluavansa nähdä minut töiden jälkeen. Hänellä oli kuulemma tärkeätä asiaa. Sanoin että ehkä keskiviikkona kun Anna ei tule minua vastaan.
Rakastelimme usein ja pitkään Annan kanssa. Yleensä ammuin illoin.
Suojaamaton rakastelu Annan kanssa tuntui erittäin ihanalta
Keskiviikkona töiden jälkeen menin yökahvilaan Lauran kanssa. Laura kertoi ikävöivänsä minua ja halusi minut luokseen yöksi. Kerroin toistamiseen Lauralle että seurustelin vakavasti Annan kanssa enkä halunnut vaarantaa suhdetta. Laura kertoi jalkani sisäreittä hyväillen että ei seurusteluni häntä häiritse hän halusi vain rakastella kanssani tänä yönä.
Lauran käden eteni hitaasti kohti hieman herännyttä kaluani. Olin imarreltu ja sanoin sen Lauralle mutta en haluaisi pettää Annaa. Laura vähätteli suhdettani Annaan sanoen sitä ymmärrettäväksi ihastukseksi ja lupasi antaa minulle enemmän kuin Anna voisi antaa. Hieman Lauran kommenteista ärsyyntyneenä sanoin että jos Laura haluaisi munaa niin hänen pitäisi mennä läheisen Hotellin huoneeseen 24 riisua itsensä alasti ja sitoa jalkansa sängyn päätyyn ja odottaa minua silmät sidottuna. Sanoin avaimen olevan hetken päästä hänen nimellään noudettavissa Hotellin vastaanotosta.
Lauran käytös ja Annan vähättely ärsytti siinä määrin että ajattelin järjestää työkaverilleni naista. Vei avaimen vastaanottoon ja sanoin Laura nimisen naisen hakevan sen pian. Sitten menin baariin kertomaan suunnitelmani kaverilleni nimeltä Alex. Kuultuaan ongelmani ja tarinani Alex lupasi tulla kanssani. Olihan hotellihuone hänen ja olin luvannut järjestää naisseuraa.
Saavuin hotellihuoneen ulkopuolelle ja pyysin Alexia odottamaan ulkopuolella. Kun astuin sisään huoneeseen näin Lauran alastomana sängyllä jalat ja silmät sidottuna kuten sovimme.
Menin lähemmäksi ja huomasin Lauran tirkistelevän minua silmän edessä olevan huivin alta. Suutelin kevyesti Lauraa vatsalle ja sanoin sitovani vielä hänen kätensä. Hieman aristellen Laura suostui. Sidottuani myös kädet kiristin Lauran silmillä olevaa huivia ja laittavani taustamusiikkia.
Hivelin kevyesti kiusaten Lauran sääriä ja kylkiä.
Sitten kävin päästämässä Alexin sisään. Alex katseli hetken haltioituneena kaunista ja alastonta Lauraa. Hymyili minulle ja kumartui suutelemaan Lauran rintoja, vatsaa ja häpykumpua. Riisui sitten vaatteensa ja asetteli kortsun kalunsa päälle. Pöydällä oli videokamera jonka kohdistin pistin päälle kuvaaman seksileikkiä. Alex oli jo työntymässä Lauran sisään kun nauha alkoi pyöriä nauhoittaen yhdynnän. Poistuin huoneesta Alexille peukaloa näyttäen.. Saipahan Laura kyrpää kun niin sitä vonkui.
Pitkä fantasianovelli
Eki
3
6608
Vastaukset
- Eki
kommentteja?
Aika pitkään innostuin kirjotaa. heh. - jou
eihän tota jaksa lukee vtu xD
- McDonald
Mä luin koko homman,uuh kalu kovana..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663323Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241499- 811344
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61799Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51646