Loistaa poissaolollaan

korpraalievp

Missä citikka loistaa poissaolollaan?
Katsastustilastojen kärkipaikoilta.
Myyntitilastoissa USA.ssa.
Tyytyväisyysmittauksissa.
Teknisten innovaatioiden kärkipaikoilta.
Ainut missä citikka pärjää on tien varteen hylättyjen koslien koskemattomuus.
Kukaan ei halua liata käsiään vanhaan citikkaan.

9

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Patongit_paaliin

Situkka on parhaimmillaan Kuusakoski Oy:n tuuliseulassa :)

• ruostemersutpaaliin

Saitteko orkut samalla kun noita kirjoititte?

• onanoi

Saan aina kun ohitan tievarteen sammuneen citikan. Joskus kun on aikaa heitän terveiset tuulilasiin..

• dippadaadappadii

Orkuton elämä on tylsää. Otan osaa.

• Picasso-on-kova-sana

Vielä kysytkin.
      Siksi, että Citikat menevät katsastuksesta läpi laakista, kun ne vaan huoltaa säännöllisesti ja vaihtaa kuluvia osia kuten kaikissa malleissa, ja vaihtaa auton sopivin väliajoin.

Itsellä ollut Citroeneita vuodesta 1985. Ei pahaa sanottavaa ja mikä ajomukavuus
      Ihmettelen myös sanontoja tyyppivika. Ei niitä ole olemassakaan tai jos on, niitä on kaikissa malleissa.

Jos näkee tienvarteen jääneen auton, siitä on menoaine loppu tai sitten se on uudempi mallinen ns. "merkkiauto". Harvoinpa näkee. Yhden citikan olen nähnyt hyytyneen noin 30 vuoden aikana.

• kahdellamennään

Itsekkin ajelin aikoinaan noilla Saksalaisilla ja Japanin merkeillä, nyt on käsitys muuttunut, on peräti kaksi kaksi Ranskassa tehtyä citroenia pihassa. Hiljaisuuteen ja ajomukaavuuten olen mieltynyt, pikkuviat on sivuseikka niitä on muissakin merkeissä.

• siviilikarkuri

Sitikkani loistaa poissaolollaan korjaamoilta.

Miksi minun sitikkani matkamittariin kertyy joka viikko 500 km?
      Siinähän on jo liki 300 tkm.

En ole ostamassa autoa USAsta
      Sitikkani on katsastettu
      Miksi en olisi tyytyväinen?
      Mitä ovat tekniset innovaatiot?
      Ovatko ne itseisarvo, vai onko arvo se että sitikka vie paikasta toiseen, turvallisesti, taloudellisesti ja luotettavasti?
      Ajan usein sitikallani ohi tien varteen hylättyjen koslien.

"Kukaan ei halua liata käsiään vanhaan citikkaan"; mitä tämä lause tarkoittaa?

• mistä_kukin_pitää

Aivan looginen lause. En minäkään halua liata käsiäni vanhaan Sitikkaan. Siksi ajankin vain uudemmilla. En halua liata käsiäni myöskään vanhaan Toytaan, ja uudemmillakaan ei ole mukava ajaa. Siksi odottelenkin uutta C5:sta koeajoon. Jos ei miellytä, niin onhan muitakin valittavaksi. Kute Audin Q5 tai pienempänä MB GLC, esimerkiksi.

• Kadett

Korppi erotettu vakinaisesta palveluksesta.
      Avauksesta näkee miksi korppi ei edes kelpaa palvelukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4908
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3349
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      20
      2592
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1675
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1336
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1302
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      217
      1047
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      985
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      875
    Aihe