Burgerimies

fggrgrgr

Ei taida ihan hetero olla? Ohjelmassa selvästi poikaystävä mukana. Todella nolo ja surkea ohjema muutenkin.

43

685

Vastaukset

• Onko tämä se turjake, joka paistaa jauhelihapihvejä sämpylöiden väliin?

• Nahkahitsaajat reissaa

• Lutunen pullukka, aivan kuin onsloff?

• Karhut myllää touhujaan?

• Juu, tuntuu jätkät kovasti pyärivän San fransiscon "skenessä"!!!

• Hienoa, kun iso mies hellii vatsaansa ja hengaa kaverin kaa. Se on tosimiehen elämää! En oo kyl varma tarviiks pitää isoa partaa .. siihen tulee helposti soossia ..

• Kumman soossit?

• riippuu varmaan soossista..

• Bear_Sauce kirjoitti:

riippuu varmaan soossista..

Lemmenliisterit parrassa!

• Pojat kyhnyttää niin läheisesti ja luovat pitkiä katseita suoraan toistensa silmiin.

• aena kun persii ja siis lantio ovat rinnanympärustä leveämmät?

• Se o moro burkeri-jannut!

Tulkaa mun Pälkäneen saunamökille rillaamaan ;) Laitetaan nyytit suuhun!!

• Kundit ny äkkiä Pattijoelle! Naesta kehiin..

• Eka jaksossa kun tuli alasti suihkusta niin meinas kassit räjähtää!

• On kyllä ihan hetero, nähty naisen kanssa baarissa ja syömässä monet kerrat.

• Minä oon ollut miehen kanssa baarissa ja syömässä mutta olen silti hetero.

• Ois se näky, kun näille tulisi kunnon gay riita. Kirkuisivat ja takoisivat toisiaan. Kunnon mustiskohtaus. Sitten toinen karkaa friscon yöhön kyyneleet silmissään ja toinen menee kohta perään huolissaan. Aamulla sitten kuvataan, kun herätään punkasta yhdessä raukeina . Hatut vaihtuneet päässä. Nyt maistuis kunnon fättibursa. Sanoisi se parrakkaampi ja toinen nyökkii innoissaan.

• Tanssivat hitaita motellihuoneessa? Don't speak...

• fättibursa?

• Rasvainen hampurilainen

• Tässä yhteydessä kuitenkin tarkoitetaan muhkean pyöreätä peppua..

#bigbuttboys

• Mielestäni oli ihan mukava ohjelma. Kiva katsoa kun könsykkäät syövät ja nauttivat.

• Antaa kundien naattia!

• Olis upeaa kun tatuoisivat toistensa nimet kannukoihin.

• Twink

• On ehdottomasti positiivisin uusi kiintotähti Suomen julkkistaivaalla!

• Twink Burger perskarvasalaatilla

• Saisivat tehdä lisää jaksoja tuohon mainioon sarjaan. Itse katsoisin sitä mielellään vesi kielellä.

• Olisi upeaa kun pojat söisivät hampurilaisia 69-asennossa!

• On toi kyllä huippu sarja. Alkaa oleen kulttikamaa. Rupeaa tekeen mieli.

• Keskiviikkona 27.2.2019 klo:0345 aamuyöllä tulee Burgerimies MTV3:lta! Muistakaa katsoa ja nauttia!

• On se söötti ja nallekarhumainen. Juuri nyt TVssä.

• Karhupojat on lutusia.

• Ei ohjelma voi olla nolo. Ei sillä ole tunteita. Nolo tarkoittaa että jotakin hävettää.

• Se poikakaveri hyräili Pet Shop Boysia! Alan poikia karhut ovat.

• Rakastuneen oloisia jannut on. Ei se mitään. Ihan viihdyttävä ohjelma. Ens jaksossa pyörivät New Yorkin skenessä. Kyllä sielläkin karhuja on.

• Mukavaa ajanvietettä. Karhukulttuuria saisi olla enempikin.

• Ihania nallukoita!!

• Care Bears!

• Tänään alkaa telkkarissa Suurin Pudottaja! Kuka onkaan Suurin kisan alkaessa! :)

• Yltyvätkö Tamin kanssa poikapainiin?

• Burgermies karkaa läskileiriltä ja menee jollekin snagarille mässyttämään lihiksiä. Sitten hiipii takaisin leirille ja aamun punnituksessa vaa' asta lentää jouset taivaalle.

• kerroshamppari olis kova juttu, vaikka musta kundi friskosta mukaan!!

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Kuvat! Viimeisillään raskaana oleva Katy Perry hassutteli rannalla - Orlando Bloom surffasi 12 000 dollarin "lentävällä laudalla"!
    • Henna Kalinainen valmistautuu äitiyteen – harvinaisessa yhteiskuvassa Jarkko-rakkaansa kanssa!
    • Muistatko Big Brotherin "Barbie-Johannan"? Tältä vaalea kaunotar näyttää nyt - tunnistaisitko?

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jyväskylän senioritalon palo sai alkunsa parvekekynttilästä

Syyte tulossa huolimattomasta tulenkäsittelystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006569983.html
      Maailman menoa
      127
      4481
    2. Ovatko ihmiset unohtaneet että edustatte omaa työpaikkaanne myös omalla vapaa-ajallanne?

Hävytöntä käytöstä, törttöilyä ja yksityisiä asioita julkaistaan someen. Sietäisi hävetä. Ettekö ymmärrä että tekonne vaikuttaa työpaikkanne imagoon j
      Maailman menoa
      130
      4106
    3. Stefan on onnellisempi kuin koskaan!

Keväällä Martina Aitolehdestä, 37, eronnut Stefan Therman, 34, on elänyt jo kuukausia parisuhteessa ex-missi Sofia Belórfin, 30, kanssa. – Olen todel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      1130