Alkoholi on liima

viinamiäs

Alkoholi on liima joka liittää miehen ja naisen kiinni toisiinsa. Ilman alkoholia ei synny parisuhteita eikä perheitä.

Vaikka alkoholismilla on kielteisetkin puolensa, pitää muistaa että luopuessa alkoholista, ihminen luopuu myös mahdollisuudesta luoda suhteita toiseen ihmiseen. Raitis ihminen ei voi enää kokea parisuhteita ja jos perhettäkään ei ole siunaantunut, ei sitä raittiinakaan enää siunaannu.

2

448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköolekummaa

Olen huomannut tuon saman asian hiukan erilaisessa viitekehyksessä. Alkoholi nimittäin on selvästikin vahvistanut meidän parisuhdettamme merkittävästi.

Kun olen ollut muutaman päivän juomatta niin vaimo on ollut kovin hiljainen, ja etäinen.

Mutta kun olen aloittanut uuden putken, ja varsinkin kun olen tullut yöllä taksilla, meteliä pitäen kapakasta kotiimme, ja sammunut olohuoneen pöydän alle omaan oksennukseeni, ja tehnyt siinä vielä molemmat tarpeet housuihini, niin on vaimolla ollut aamusella hyvinkin paljon asiaa minulle. Etäisyydestä ei ole silloin tietoakaan, sillä kun vaimoni keskustelee kanssani, niin näen hänen nielurisansakin silloin ihan selkeästi.
      Alkoholin juominen on selkeästi meidän juttumme, ja se yhdistää meitä.

• viinamiäs

No oliko alkoholilla osuutta asiaan kun tapasit aikoinasi vaimosi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      75
      3174
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      137
      2800
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      189
      2707
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      206
      2362
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      127
      1797
    6. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      40
      1468
    7. Kesäaika on normaaliaika...

...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul
      Maailman menoa
      178
      1458
    8. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1209
    9. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      86
      1022
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      187
      975
    Aihe