Olen ostamassa Volvo V70 R AWD VM-98 ajettu 140tkm.Aika harvinainen peli. Tuontiauto saksasta. Siinä on kaikki lisävarusteet "ihan kaikki" Mutta se siinä mättää että autolla ei ole huoltokirja ja Hinta 26500€. Mitä pitäisi tehdä, kannattaako ostaa.
Olen ajannut sillä ja se on todella hyvä kuntoltaan. Heppoja löytyy koneessa 240hv. Kilometrit tässä mättää. Mitä pitäisi menetellä? kiitos vinkeistä.
Ohjaustehostin, Keskuslukitus: Kaukosäätöinen, Sähkökäyttöiset ikkunat, Sähköpeilit, Penkinlämmittimet, Sähkösäätöiset istuimet, Nahkasisusta, Erikoisvanteet, Kahdet 17" tuumaset renkaat, Vakionopeudensäädin, Ilmastointi: Automaattinen, Ajotietokone, Ir.Vetokoukku, Webasto thermo top e telestar t80, ABS-jarrut, 4 Airbag, Luistonesto, Ajonvakautusjärjestelmä, Navigointi laite, Säköinen Kattoluukku, Cd, Kasetti ja Radio yhdistelmä Stereo, Hälytin, Käynnistyksenesto, Sport penkit 3:lla muistilla, Parkkitutka lcd:llä.
Volvo V70 R AWD ostos?
9
4215
Vastaukset
- Veropakolainen
Onhan tuolla autolla jo ikää kohta 7 vuotta ja se on jo vanhempaa malliakin. Itse saisin kaupasta uuden (vm 2004) V70R:n vain 4000 euroa kalliimalla, eli kyllä siinä tulee harkitsemasi auton veroille hintaa.
Mutta jos auto tuntuu miellyttävältä niin vie auto johonkin asiantuntevaan paikkaan kuntotarkastukseen.- etsijä!!!
Kerro kaveri missä saisi vm-04 V70R tuohon hintaan 30000€. Menisin hakemaan sen pois heti. Tiesitkö että V70R uutena maksaa noin 85000€.
- Veropakolainen
etsijä!!! kirjoitti:
Kerro kaveri missä saisi vm-04 V70R tuohon hintaan 30000€. Menisin hakemaan sen pois heti. Tiesitkö että V70R uutena maksaa noin 85000€.
2020 Cobb Parkway South
Marietta, GA 30060, USA
Jep, tuo auto maksaa täälläkin muutamia tonneja enemmän. Mutta tuo auto onkin jo viime vuoden mallia, ja siksi myyvät kunnon kunnon alennuksella pois.
Ai miten saat auton Suomen kilpiin? Voisin pientä korvausta vastaan ajella Volvollakin 2 vuotta ja myydä sen sitten sulle tuohon 30000 euroon suomen kilpien välissä. Olisko hyvä diili? :-)
- Jope
Onkohan autossa varmasti ajonvakautus luulenpa että pelkkä luistonesto eli stc nappi. Eipä tainnut Volvolla olla ajonvakautusta vielä tuolloin eikö se tullut S80 Volvoon ensimmäisenä silloin vuoden 98 aikana.
- Dave_From_Sheffield
Katsos, vuonna 1998 oli S 90-malli viellä. S 80 tuli seuraavana vuonna.
- Jope
Dave_From_Sheffield kirjoitti:
Katsos, vuonna 1998 oli S 90-malli viellä. S 80 tuli seuraavana vuonna.
Niin no vuonna 98 on molempia rekisteröity. S80 oli Tuulilasin testissä muistaakseni jotain syyskuu 98 joten on niitä jo 98 ollut S80.
- plapla
Jope kirjoitti:
Niin no vuonna 98 on molempia rekisteröity. S80 oli Tuulilasin testissä muistaakseni jotain syyskuu 98 joten on niitä jo 98 ollut S80.
v70 r awd vm-98 ei ollut vakiona, mutta saa lisävarusteena.
- Dave_From_Sheffield
Jope kirjoitti:
Anteeksi! Taisinpas unohtaa, että uudet mallit tulevat jo aina elokuussa muistaakseni. No kuitenkin...
Eli S 80-mallia on voitu periaatteessa rekisteröidä jo 1998 mutta kuitenkin ne ovat olleet 1999-malleja...
- T5R
Hyvä ostos tolla hinnalla. 7 vuotta ei tunnu missään ja tossa ei voi olla niin suuria vikoja joilla tuo 4000 euron ero menisi rikki. Pääasia että huollatat sen heti Suomessa (ei Biliassa! Laatu on niin huono ja eivät pidä Saksan tuontiautoista) jotta talvinesteet sun muut tulee kuntoon. Voi jäätyä jäähdytin, jarrunesteet, polttoainesyöttö, pissapoika jne. jutut kun Saksassa ei oikein ole pakkasia.
Lisää hyviä vinkkejä http://www.volsolandia.com
Yksi Ärrä lisää mahtuu aina tänne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782