Paris Roubaix

domestiQueen

Sellainen viisi vuotta kestänyt kevätklassikko tämä on kyllä ollut. Ensin mukava startti sileällä asvaltilla ja sitten mukulakiviosuuksia sianniskoineen ja mutalammikoineen. Kauheaa tärinää, vaikeita hitaita kaarteita ja tasaisia nopeita välejä. Nyt vissiin menossa Arenbergin metsä ja vielä pitkä matka maaliin. Huoltojoukot kadonneet näkyvistä ja väsymys painaa jalkaa, mutta voiko keskeyttää?

Ei voi, sillä mitä sen jälkeen? Vain joku toinen pohjoinen helvetti varmaankin.

18

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verbaalikolle

      Niin. Hauskasti kuvattu.

      • domestiQueen

        Kiitti. Kauheasti ei kyllä naurata tämä tilanne. Kaikesta huolimatta ikävä.


      • Pakkohymyillä
        domestiQueen kirjoitti:

        Kiitti. Kauheasti ei kyllä naurata tämä tilanne. Kaikesta huolimatta ikävä.

        Siis aloituksesi on ihqu, vaikka nauru antaa itseään odottaa. Toivottavasti ikävöimäsi lukee sen. Minusta sen pitäisi lukea, ja sen jälkeen hänen ei pidä laskea sinua "hyppysistään", koska mitä ilmeisemmin se olisi hänen tappionsa ;). Elä ole surullinen


      • domestiQueen
        Pakkohymyillä kirjoitti:

        Siis aloituksesi on ihqu, vaikka nauru antaa itseään odottaa. Toivottavasti ikävöimäsi lukee sen. Minusta sen pitäisi lukea, ja sen jälkeen hänen ei pidä laskea sinua "hyppysistään", koska mitä ilmeisemmin se olisi hänen tappionsa ;). Elä ole surullinen

        Pelkään pahoin, että hän taisi laskea jo. Ajettiin ehkä eri kisaa.


      • Pakkohymyillä

        Pahus. Olen pahoillani puolestasi, mutta tuolla ihastuttavalla pilkkeellä silmäkulmassasi. Menet ptikälle ja kovaa. Ottajia sinunkaltaisellesi varmasti löytyy. Kerran vielä se päivä taas paistaa kirkkaana ja lämpimänä. Usko pois, kun suurella lämmöllä sen sinulle sanon.


      • domestiQueen
        Pakkohymyillä kirjoitti:

        Pahus. Olen pahoillani puolestasi, mutta tuolla ihastuttavalla pilkkeellä silmäkulmassasi. Menet ptikälle ja kovaa. Ottajia sinunkaltaisellesi varmasti löytyy. Kerran vielä se päivä taas paistaa kirkkaana ja lämpimänä. Usko pois, kun suurella lämmöllä sen sinulle sanon.

        Ei jassa. Tuon yhden ja ainoan olen halunnut viimeiset viisi vuotta ja jos en voi saada, niin mennään sitten soolona irtiotossa. En pysty siihen, että olisin kenenkään kanssa vain seuran vuoksi. Kyllä siinä pitää olla suurta tunnetta mukana.


      • Verbaalikolle
        domestiQueen kirjoitti:

        Kiitti. Kauheasti ei kyllä naurata tämä tilanne. Kaikesta huolimatta ikävä.

        Ei minuakaan ja niin minullakin. Sateesta asti todentunut.


      • domestiQueen
        Verbaalikolle kirjoitti:

        Ei minuakaan ja niin minullakin. Sateesta asti todentunut.

        Mikä ratkaisuksi?


      • Verbaalikolle
        domestiQueen kirjoitti:

        Mikä ratkaisuksi?

        Olen miettinyt sitä. Tahtoisin saada muun yhteyden kuin täällä kuvitella kaikenlaista.
        Olisi hyvä puhua omasta tilanteesta ja kuulla toisen ajatuksia omastaan. Tiedäthän, miten asiat täällä sekoittuvat.
        Mitä itse olet ajatellut ratkaisuksi?


      • domestiQueen
        Verbaalikolle kirjoitti:

        Olen miettinyt sitä. Tahtoisin saada muun yhteyden kuin täällä kuvitella kaikenlaista.
        Olisi hyvä puhua omasta tilanteesta ja kuulla toisen ajatuksia omastaan. Tiedäthän, miten asiat täällä sekoittuvat.
        Mitä itse olet ajatellut ratkaisuksi?

        Jotain hyvin samansuuntaista. Olisi hienoa vain saada rauhassa olla ja jutella, avata kaikki solmut.

        En nyt tiedä kenelle täällä vastaan, mutta toivoisin hänen ottavan vuorostaan yhteyttä. Liian monta kertaa aloite on ollut omalta puoleltani ja enää ei kantti riitä.


      • Verbaalikolle
        domestiQueen kirjoitti:

        Jotain hyvin samansuuntaista. Olisi hienoa vain saada rauhassa olla ja jutella, avata kaikki solmut.

        En nyt tiedä kenelle täällä vastaan, mutta toivoisin hänen ottavan vuorostaan yhteyttä. Liian monta kertaa aloite on ollut omalta puoleltani ja enää ei kantti riitä.

        Vastaat väärälle ihmiselle tietenkin...mites muuten nämä keskustelut täällä menisi.

        Hän ei ole ottanut yhteyttä, joka ei ole yllätys monestakaan syystä. Hän ei ole siis nähnyt minua tai ollut yhteydessä minuun viiteen vuoteen. Nähdessä silloin aikanaan, hän teki kyllä aika humoristisia lähestymisyrityksiä.


      • domestiQueen
        Verbaalikolle kirjoitti:

        Vastaat väärälle ihmiselle tietenkin...mites muuten nämä keskustelut täällä menisi.

        Hän ei ole ottanut yhteyttä, joka ei ole yllätys monestakaan syystä. Hän ei ole siis nähnyt minua tai ollut yhteydessä minuun viiteen vuoteen. Nähdessä silloin aikanaan, hän teki kyllä aika humoristisia lähestymisyrityksiä.

        Aika vaikea kuvitella miltä tuntuisi kaivata jotakuta sellaista, jota ei ole nähnyt viiteen vuoteen... Omasta näkemisestä kun on noin puoli vuotta ja halutessani voisin kyllä ottaa puhelimen ja soittaa, mutta lopputulos olisi ehkä sama kuin viimeiset viisi vuotta. Niin kipeältä kuin tämä tuntuukin tämä etäällä pysyttely, niin ei sille oikein ole vaihtoehtoakaan.


      • Verbaalikolle
        domestiQueen kirjoitti:

        Aika vaikea kuvitella miltä tuntuisi kaivata jotakuta sellaista, jota ei ole nähnyt viiteen vuoteen... Omasta näkemisestä kun on noin puoli vuotta ja halutessani voisin kyllä ottaa puhelimen ja soittaa, mutta lopputulos olisi ehkä sama kuin viimeiset viisi vuotta. Niin kipeältä kuin tämä tuntuukin tämä etäällä pysyttely, niin ei sille oikein ole vaihtoehtoakaan.

        ”Emme voi ratkaista ongelmia ajattelemalla samalla tavalla kuin silloin, kun loimme ne."
        -Einstein

        Siinäpä pientä pohtimista. Pitää vain ratkaista ongelma, joka ei ole kenessäkään toisessa vaan meissä itsessämme. . .

        Itse aion yrittää pohtia asiaa.


      • domestiQueen
        Verbaalikolle kirjoitti:

        ”Emme voi ratkaista ongelmia ajattelemalla samalla tavalla kuin silloin, kun loimme ne."
        -Einstein

        Siinäpä pientä pohtimista. Pitää vain ratkaista ongelma, joka ei ole kenessäkään toisessa vaan meissä itsessämme. . .

        Itse aion yrittää pohtia asiaa.

        Omalta osaltani ainoa ratkaisu olisi se, että hän vastaisi tunteisiini. Mitään muuta pakotietä ei ole.


      • Verbaalikolle
        domestiQueen kirjoitti:

        Omalta osaltani ainoa ratkaisu olisi se, että hän vastaisi tunteisiini. Mitään muuta pakotietä ei ole.

        Ai, olet lukinnut tilanteen niin. Omalta osaltahan tuo ei nimenomaan taida olla. Et voi vaikuttaa toisen ihmisen tunteisiin.
        No toivotaan parasta. Voi olla, että suossa rämpiminen jatkuu. . . Voimia. . . Sellaista se rakkaus teettää.


    • domestiQueen

      Kevätklassikosta yhden naisen brevetti-nitkutteluksi. Kaivattu taitaa yhä ajaa samaa suljettua sisärataa kuin tähänkin asti.

      Terveisiä vaan Lahteen

    • huutomerkki

      Heips ruba, rakkauspalstalla ei pitäisi kirjoitella ilkeilyviestejä. Tere vaan Vanda!

      • domestiQueen

        Kelle tässä nyt ilkeillään, kun käytän pyöräilyä oman elämäni metaforana?

        Kaikella rakkaudella, mutta ei Vantaalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1545
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe