Mikään ei ole koskaan hyvin ja jos minä en tarvi jotain, niin ei tarvi kukaan toinenkaan..
Tässäkin kaupunkipalstalla nämä asiat näkyvät usein. Riidellään siitä tarvitaanko jalkakäytävien/pyöräteiden kunnossapitoa. Eräs taas huutaa kirkkojen ja kirjastojen poistoa. Tässä huomaa, että kun ei omaa tarvetta ole, niin ei tarvi muutkaan ihmiset.
Tuossa oli pari esimerkkiä vain ja on pakko miettiä, että miten meistä ihmisistä tuleekin niin omaan napaan tuijottavia?
Annetaan kaikkien kukkien kukkia. On tässä elämässä suurempiakin murheita.
Mukavaa loppupäivää vaan kaikille.
Ollaan me vaikeita ihmisiä..
63
2037
Vastaukset
No, toivon että pian päästään hiekotus lakaisemaan pois.. Koiraa se haittaa kävellessä ja ihmisiä haittaa keväällä katupöly.. Mutta sellaista se on.😊 Ja kirjastoista en luovu, rakastan lukemista!😊
Täällä on kyllä aika monessa kohdin vielä pyörätiet siinä kunnossa, ettei mitään siivousta vielä voi tehdä. Teillä on ehkä toisin..?
Viime keväänä oli eka kerta kun itseänikin alkoi tuo pöly haittaamaan, mutta hyvä ku mennään tilanteen mukaan eli talvella hiekoitetaan ja keväällä putsataan. :)
Mä en enää nykyisin kirjastoissa käy, mutta monille se on tärkeä paikka :)tinttu-liina kirjoitti:
Täällä on kyllä aika monessa kohdin vielä pyörätiet siinä kunnossa, ettei mitään siivousta vielä voi tehdä. Teillä on ehkä toisin..?
Viime keväänä oli eka kerta kun itseänikin alkoi tuo pöly haittaamaan, mutta hyvä ku mennään tilanteen mukaan eli talvella hiekoitetaan ja keväällä putsataan. :)
Mä en enää nykyisin kirjastoissa käy, mutta monille se on tärkeä paikka :)Toivottavasti pian aloitetaan täällä katujen lakaiseminen, koiraa yritän kävelyttää siellä missä vähemmän soraa.
Minä ja mieheni käydään säännöllisesti kirjastossa, mutta minä luen enemmän..😃Kittie-chihu-81 kirjoitti:
Toivottavasti pian aloitetaan täällä katujen lakaiseminen, koiraa yritän kävelyttää siellä missä vähemmän soraa.
Minä ja mieheni käydään säännöllisesti kirjastossa, mutta minä luen enemmän..😃Mulla on omia kirjoja jotka pitäis saada luettua, mut aina ne vaan jää. Aikoinaan luin paljonkin.
Mä en vaa osaa rauhottua, ku sitä miettii nii paljon muita asioita.
Toi on kiva, että teillä on tuollanen yhteinen harrastus.tinttu-liina kirjoitti:
Mulla on omia kirjoja jotka pitäis saada luettua, mut aina ne vaan jää. Aikoinaan luin paljonkin.
Mä en vaa osaa rauhottua, ku sitä miettii nii paljon muita asioita.
Toi on kiva, että teillä on tuollanen yhteinen harrastus.Ei pitäis mennä kaikkee lukemaan..Kyllä tuli niin paha mieli, ku luin jutun hyypiöstä, joka oli 2016 ampunu emopöllön ja poikaset :((( Sai nyt siitä tuomion.
Ihminen on pahin elävä maapallolla.
- keväisiä_mietteitä
Lienee valittajilla elämä liikaakin mallillaan, harvoin oikeiden vastoinkäymisten keskellä energiaa riittää pikkuseikkojen puimiseen:)
Ihmisten itsekkyys on välillä karmeeta. Peilin eteen saisi mennä yks sun toinen.
Kai se on sitten sitä elämisen helppoutta. Tarpeeks ku on vastoinkäymisiä, niin kaikki joutavat asiat jää kyllä pois.
Nii..usein just koettelemukset kasvattaa ihmistä..
- keväisiä_mietteitä
Nikki vaihtui plussakelien myötä, toki palaan entiseen jos kevään tulo hyytyy;)
Piristi sun keväinen piipahdus :))
Toivottavasti sun ei enää tarvi vaihtua kylmäks talveks ;)- keväisiä_mietteitä
tinttu-liina kirjoitti:
Piristi sun keväinen piipahdus :))
Toivottavasti sun ei enää tarvi vaihtua kylmäks talveks ;)Noh, pitipä piipahtaa uudelleen kun piristi myös toisinpäin;)
keväisiä_mietteitä kirjoitti:
Noh, pitipä piipahtaa uudelleen kun piristi myös toisinpäin;)
Tämähän alkaa olemaan jatkuvaa piristämistä ;)
Hymyn aiheita ei ole koskaan liikaa :]
Meitsi on ottanut tavaksi skipata muiden kuin rekattujen avaukset elleivät ne sitten raflaavuudessaan hyppää silmille. Pikaisesti arvioiden 50 ihmiset narisevat eniten kun asuntolainat on maksettu ja lapset ovat lähteneet maailmalle elikkä olemisen tasaisuuskin voi ottaa hermoille.. :-/
No ei tää Kokkolaosio ole ainoa, missä on hankalia ihmisiä. Tulee luettua siellä sun täällä, niin joka paikasta löytyy :) Jotku jutut jätän itsekki lukematta, ku tiiän mitä siinä on.
Minusta narisijoita löytyy joka ikäluokasta..ainaski live-elämässä. Ehkä tuo on jokin piirre ihmisessä eli itsekkyys ja ahdasmielisyys.
Laitan tähän samaan yhen asian mitä ihmettelen kans..Tuolla formuloissa kun ajaa kaks suomalaista niin on se outoa, ettei molemmat kuskit saa suomalaisten kannustusta...
En voisi kuvitellakkaa että esim.kansainvälisessä hiihtokilpailussa olis noin suomalaishiihtäjien kohdalla..- keväisiä_mietteitä
Luonteen katsoisin ratkaisevan, ei niinkään iän. Toisilla vaan on asenne enempi kohdillaan ja paremmat konstit selviytyä elämän kolhuista:)
No kyl on sellasiiki hetkii et elämä maistuu suht mageelta niinku ny... :)
Mukava kuulla, että kaikki on reilassa :)
Useimmat ihmiset vois ajatella, että eihän tää elämä nii kakkaa ole, kun oikeasti ajattelee..Aina vois olla huonomminkin.
Otan vain rennosti. Ihanaa kun katuja aurattiin lumet pois...
meillä täällä on mahtava luonto ja jokainen voisi keksiä yhden asian josta on iloinen. Minä tykkään kun saapuu kevät
ilmannimiiä kirjoitti:
meillä täällä on mahtava luonto ja jokainen voisi keksiä yhden asian josta on iloinen. Minä tykkään kun saapuu kevät
Nii minäkin. Just tulin ulkoa ja yks ihana lintu siel piipitti nätisti :))
tinttu-liina kirjoitti:
Linnunlaulu on kyllä kivan kuuloista..😊
- keväisiä_mietteitä
tinttu-liina kirjoitti:
Lienee ollut peippo tai kottarainen? Molemmat tunnettuja nätistä piipityksestä;)
Lienee ollut peippo tai kottarainen? Molemmat tunnettuja nätistä piipityksestä;)
Tiiäkkö mitä..harmittaa usein ku kuulee jonku linnunlaulun, ettei aina tiiä mikä lintu se.
Mä rakastan muutes mustarastaksen viserrystä :)
Mustarastaan vai mustarastaksen :))))) Mitä enempi tuota pyöritin, nii sekasin menin ;)))) Taidan olla jo väsyny.
Harvoin käyn enää suomi sivua lukemassa.
Jokos olet kyllästynyt, vai eikö vaan muuten tule käytyä?
Mä taidan olla ku iilimato..:)) Aina palaan, vaikka välillä muuta olisin aatellukki. Kai sitä kummiski haluaa kuulla tän tutun ja ihanan porukan kuulumisia ja juttuja. Onhan meitä viel jokunen täällä kummiski.Ihmiset valittaa
eikä kevään kauneutta nää
ja mupinaa milloin mistä.
Ihmiset valittaa,
vaikka sulaa jää
ja on muutakin tekemistä.tinttu-liina kirjoitti:
Mä taidan olla ku iilimato..:)) Aina palaan, vaikka välillä muuta olisin aatellukki. Kai sitä kummiski haluaa kuulla tän tutun ja ihanan porukan kuulumisia ja juttuja. Onhan meitä viel jokunen täällä kummiski.Tärkeimmät ovatkin jäljellä elikkäs meitsin salarakas alias Chihunen sekä Tintu alias Iilimatonen.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Tärkeimmät ovatkin jäljellä elikkäs meitsin salarakas alias Chihunen sekä Tintu alias Iilimatonen.. ;-D
:)) Mun ei parane enää keksiä lisää nimiä, ku on on kohta metrin mittanen ;)
Symppis-Butsikin tuli ja se on mukava juttu se :))
Teidän muiden rekattujen joidenkin muidenkin takia tässä ollaan mato nyt :))ilmannimiiä kirjoitti:
Ihmiset valittaa
eikä kevään kauneutta nää
ja mupinaa milloin mistä.
Ihmiset valittaa,
vaikka sulaa jää
ja on muutakin tekemistä.Hienosti sanottu/runoiltu!😊
tinttu-liina kirjoitti:
Mä taidan olla ku iilimato..:)) Aina palaan, vaikka välillä muuta olisin aatellukki. Kai sitä kummiski haluaa kuulla tän tutun ja ihanan porukan kuulumisia ja juttuja. Onhan meitä viel jokunen täällä kummiski.Kyllä minä ainakin täällä käyn, kun saa jutella pakstakamujen kanssa.😊
butch-cassidy kirjoitti:
Tärkeimmät ovatkin jäljellä elikkäs meitsin salarakas alias Chihunen sekä Tintu alias Iilimatonen.. ;-D
Halipusut!😘
Kittie-chihu-81 kirjoitti:
Kyllä minä ainakin täällä käyn, kun saa jutella pakstakamujen kanssa.😊
Ei hitsi.. :))))) Mä luen ihan väkisinki tuosta, että "saa jutella paskakamujen kanssa" :)))))))
tinttu-liina kirjoitti:
Ei hitsi.. :))))) Mä luen ihan väkisinki tuosta, että "saa jutella paskakamujen kanssa" :)))))))
Älä!😄😁😂
Halipusut!😘
Tässä on meitsin salarakkaalle kuva-arvoitus että muiskista vaan.. ;-¤
💃🏼💞 🏃🏽🐩
- työtönKokkola
Yksi "vaikeus" jakaa Kokkolan työttömien ruokalassa esitteitä, joiden mukaan antaa työttömille henkistä koulutusta. Koulutus: Työtön teknikko, vaimo uskomushoitaja. Yrittää huija meitä toisia hono
Pakko kysyä teiltä, että onko teille tullu koskaan tämmöstä päivää: Aamulle ku herää, niin on heti fiilis ettei vois vähempää kiinnostaa ja tää sama fiilis on iltaan asti :[ Ei muutu miksikään ja ei ees tiiä syytä miks nyppii nii hitosti :/ Hyvä etten käyny sanomassa naapurillekki suorat sanat.. :]
Ois varmaan kantsinu herätä aamulla oikeella kintulla ylös..Minä inhoan kun unettomuus vaivaa ja sitten on koko päivän kuin väsynyt tiskirätti olo.. Toinen inha päivän pilaaja on migreeni joka ei meinaa lähteä pois tai kestää monta päivää...
Mutta tänään oli kiva päivä, kun kaverit olivat käymässä, juteltiin, herkuteltiin..☺Kittie-chihu-81 kirjoitti:
Minä inhoan kun unettomuus vaivaa ja sitten on koko päivän kuin väsynyt tiskirätti olo.. Toinen inha päivän pilaaja on migreeni joka ei meinaa lähteä pois tai kestää monta päivää...
Mutta tänään oli kiva päivä, kun kaverit olivat käymässä, juteltiin, herkuteltiin..☺No huh..kaks inhottavaa juttu :( Itse en noista kärsi (pitää koputtaa puuta)mut tunnen ihmisiä jotka kärsii migreenistä. Karmea tauti :(
Kiva että sulla on ollu mukava päivä. Muakaan ei ketuta tänään niin paljon ku eilen (ainakaa vielä) :))Mäki lähden poltteleen karstoi moottorista. Homma hoituu snadisti ku ajelee tota muikeeta tätsyy vastaan... :)
artagnan kirjoitti:
Mäki lähden poltteleen karstoi moottorista. Homma hoituu snadisti ku ajelee tota muikeeta tätsyy vastaan... :)
Mä aattelin tuosta eka, että te ajatte kilpaa keskenänne, mut ei varmaankaan ollu niin :))
tinttu-liina kirjoitti:
Mä aattelin tuosta eka, että te ajatte kilpaa keskenänne, mut ei varmaankaan ollu niin :))
Eiku mä nappaan hänet dösän kyydist messiin... :)
artagnan kirjoitti:
Eiku mä nappaan hänet dösän kyydist messiin... :)
Okei :)) Hah..voin kuvitella miten siel on Artsi asunu peilin edessä ku on tehny lähtöä ;))
tinttu-liina kirjoitti:
No huh..kaks inhottavaa juttu :( Itse en noista kärsi (pitää koputtaa puuta)mut tunnen ihmisiä jotka kärsii migreenistä. Karmea tauti :(
Kiva että sulla on ollu mukava päivä. Muakaan ei ketuta tänään niin paljon ku eilen (ainakaa vielä) :))Onneksi on hyviä päiviä ja asioita elämässä, kaverit esim. tänään mussuttivat tyytyväisenä tekemäni konvehdit, kun olivat käymässä.😊
Onneksi on hyviä päiviä ja asioita elämässä, kaverit esim. tänään mussuttivat tyytyväisenä tekemäni konvehdit, kun olivat käymässä.😊
Hulluksihan sitä tulis jos jokainen päivä olis karmee. Oon usein aatellu, että tää elämä on ku se pomppumäki yhessä talviurheilulajissa..hitsi ku toi nimi katos samantien :)))))
Sun kavereille on varmaa tosi mukavaa piipahtaa sun luona, ku saavat tollasia herkkuja..nam...:Ptinttu-liina kirjoitti:
Okei :)) Hah..voin kuvitella miten siel on Artsi asunu peilin edessä ku on tehny lähtöä ;))
Kyl mä laitoin sillai snadisti dödöö kainaloon ja imppasin sit vänkärin paikan putipuhtaaks. No taisin mä hakee puol kiloo namuiki... :)
artagnan kirjoitti:
Kyl mä laitoin sillai snadisti dödöö kainaloon ja imppasin sit vänkärin paikan putipuhtaaks. No taisin mä hakee puol kiloo namuiki... :)
Oho..voi nami sentään :P On kyllä hienoa palvelua :)) Varsinki noi karkit..onnenlikka..
tinttu-liina kirjoitti:
Oho..voi nami sentään :P On kyllä hienoa palvelua :)) Varsinki noi karkit..onnenlikka..
Kilpakosijoiden päät kolisevat yhteen siellä suunnalla.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Kilpakosijoiden päät kolisevat yhteen siellä suunnalla.. ;-D
:)) Äläs ny..namut on aika hyvä vetonaula ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Hulluksihan sitä tulis jos jokainen päivä olis karmee. Oon usein aatellu, että tää elämä on ku se pomppumäki yhessä talviurheilulajissa..hitsi ku toi nimi katos samantien :)))))
Sun kavereille on varmaa tosi mukavaa piipahtaa sun luona, ku saavat tollasia herkkuja..nam...:PTykkäävät kyllä kovasti konvehdeistani.😊
Tykkäävät kyllä kovasti konvehdeistani.😊
Mulla ku käy joku kaffeella, nii saa tyytyä kaupan pullaan ja pipareihin :] Osaan kyllä tehä monenlaista sillon ku ei vaivaa lorvikatarri.
- keväisiä_mietteitä
tinttu-liina kirjoitti:
Mulla ku käy joku kaffeella, nii saa tyytyä kaupan pullaan ja pipareihin :] Osaan kyllä tehä monenlaista sillon ku ei vaivaa lorvikatarri.
Noh, seura korvaa itsetehdyn, sinun kohdallasi rohkenen näin väittää;)
Noh, seura korvaa itsetehdyn, sinun kohdallasi rohkenen näin väittää;)
Ai..olipa nätisti sanottu! <3 :))
Hitto kun tuota pölyä on joka paikka täynnä näin kevätaikaan ei kai sällin auta muu kuin tarttua imurinvarteen.. :-O
Voi sanos muuta! :[ Tuntuu kummiski, että vaikka kuinka pyyhkii pölyjä ja imuroi niin pöly ei lopu koskaan!
Aurinko paistoi
- Laivauppoaa
Lankilan aikaan oli hyvin asiat.
Ulkona on kivaa kävellä nyt
Keväät on tullut ja lumi sulaa
Ihanaa olla vaan koko päivän kotona
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453016- 502472
- 1072441
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382131Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2371679- 1001678
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4361596Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91544Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141512R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201319