rip mun elämä

lepää_rauhassa_minä

joo. ajattelin pitää hautajaiset elämälleni täällä suomi24 nuoret-keskustelupalstalla. Osallistu mukaan hauskanpitoon jos haluat.
Hyväksyn myös yhteishautajaiset/massahautapaikan. Tarjolla on voileipäkakkua ja graavilohta.

8

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krhm! Vainajaa en tuntenut, mutta levätk-
      *potkaisee ylös pyrkivän "vainajan" takaisin*
      levätköön rauhassa. Mehua ja kakkua.

    • Otan osaa. Mitä muuta ruokaa on tarjolla, onko jatkot? Tarjoillaanko alkoholia?

      • lepää_rauhassa_minä

        Kiitos. Tarjolla on myös kahvia ja mämminjäänteitä! Mielestäni ruuat sopivat täydellisesti elämäni hautajaisiin, kun edesmennyt elämänikin on ollut niin hapanta ja synkkää. Ja alkoholiakin on, varsinkin niille jotka ovat liian nuoria tai surullisia juomaan. Nämä pirskeet ovat mielestäni kyllä epäonnistuneet jos kukaan ei itke nurkassa tai vanno hyppäävänsä parvekkeelta ennen yhtä.

        Kaikki jatkot, joissa olen surullisen elämäni aikana ollut, ovat olleet valtavia floppeja, joten eiköhän järjestetä sellaisetkin.

        Ja seuraavana päivänä voidaan mennä darrapitsalle.


      • lepää_rauhassa_minä kirjoitti:

        Kiitos. Tarjolla on myös kahvia ja mämminjäänteitä! Mielestäni ruuat sopivat täydellisesti elämäni hautajaisiin, kun edesmennyt elämänikin on ollut niin hapanta ja synkkää. Ja alkoholiakin on, varsinkin niille jotka ovat liian nuoria tai surullisia juomaan. Nämä pirskeet ovat mielestäni kyllä epäonnistuneet jos kukaan ei itke nurkassa tai vanno hyppäävänsä parvekkeelta ennen yhtä.

        Kaikki jatkot, joissa olen surullisen elämäni aikana ollut, ovat olleet valtavia floppeja, joten eiköhän järjestetä sellaisetkin.

        Ja seuraavana päivänä voidaan mennä darrapitsalle.

        "Näihin juhliin kutsuttakoot
        kaikki, mikä kerran katoaa."
        CMX - Kättenpäällepanijat


    • Minulla olisi jo ehdotuksia hautakiven tekstiksi:
      "Tässä lepää.... ei.... odota.... sieltä kuuluu ääniä!"
      "Olento kuoli itku silmässä."
      "Puaska nakki, puaaskanakki...."
      "Oma vika, pikkusika."
      "Sinäkin kuolet."
      "Minä olen kyllä vegaani."

      • lepää_rauhassa_minä

        Mukavaa että liityt mukaan juhliin ja järjestelyyn! Loistavan paskoja hautakivitekstejä. Arvostan. Kunnolliseen hautakiveen ei ollut varaa joten käytän tiiltä. Siihen voi kaivertaa vaikka kaikki nuo tekstit, jokainen omalle puolelle niin sitä voi sitten ihastella joka kulmasta.


    • lepää_rauhassa_minä

      No nämä hautajaiset loppuivat näköjään yhtä lyhyeen kuin elämänikin. bai bai

    • uusia.juhlia.tulossa

      Tää on vähän sama, kun uutinen jossa :
      Poliisi meni ruumiskeikalle ja hetken katsottuaan totesi :
      Sehän kuorsaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe