rip mun elämä

lepää_rauhassa_minä

joo. ajattelin pitää hautajaiset elämälleni täällä suomi24 nuoret-keskustelupalstalla. Osallistu mukaan hauskanpitoon jos haluat.
Hyväksyn myös yhteishautajaiset/massahautapaikan. Tarjolla on voileipäkakkua ja graavilohta.

8

130

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krhm! Vainajaa en tuntenut, mutta levätk-
      *potkaisee ylös pyrkivän "vainajan" takaisin*
      levätköön rauhassa. Mehua ja kakkua.

• Otan osaa. Mitä muuta ruokaa on tarjolla, onko jatkot? Tarjoillaanko alkoholia?

• lepää_rauhassa_minä

Kiitos. Tarjolla on myös kahvia ja mämminjäänteitä! Mielestäni ruuat sopivat täydellisesti elämäni hautajaisiin, kun edesmennyt elämänikin on ollut niin hapanta ja synkkää. Ja alkoholiakin on, varsinkin niille jotka ovat liian nuoria tai surullisia juomaan. Nämä pirskeet ovat mielestäni kyllä epäonnistuneet jos kukaan ei itke nurkassa tai vanno hyppäävänsä parvekkeelta ennen yhtä.

Kaikki jatkot, joissa olen surullisen elämäni aikana ollut, ovat olleet valtavia floppeja, joten eiköhän järjestetä sellaisetkin.

Ja seuraavana päivänä voidaan mennä darrapitsalle.

• lepää_rauhassa_minä kirjoitti:

Kiitos. Tarjolla on myös kahvia ja mämminjäänteitä! Mielestäni ruuat sopivat täydellisesti elämäni hautajaisiin, kun edesmennyt elämänikin on ollut niin hapanta ja synkkää. Ja alkoholiakin on, varsinkin niille jotka ovat liian nuoria tai surullisia juomaan. Nämä pirskeet ovat mielestäni kyllä epäonnistuneet jos kukaan ei itke nurkassa tai vanno hyppäävänsä parvekkeelta ennen yhtä.

Kaikki jatkot, joissa olen surullisen elämäni aikana ollut, ovat olleet valtavia floppeja, joten eiköhän järjestetä sellaisetkin.

Ja seuraavana päivänä voidaan mennä darrapitsalle.

"Näihin juhliin kutsuttakoot
        kaikki, mikä kerran katoaa."
        CMX - Kättenpäällepanijat

• Minulla olisi jo ehdotuksia hautakiven tekstiksi:
      "Tässä lepää.... ei.... odota.... sieltä kuuluu ääniä!"
      "Olento kuoli itku silmässä."
      "Puaska nakki, puaaskanakki...."
      "Oma vika, pikkusika."
      "Sinäkin kuolet."
      "Minä olen kyllä vegaani."

• lepää_rauhassa_minä

Mukavaa että liityt mukaan juhliin ja järjestelyyn! Loistavan paskoja hautakivitekstejä. Arvostan. Kunnolliseen hautakiveen ei ollut varaa joten käytän tiiltä. Siihen voi kaivertaa vaikka kaikki nuo tekstit, jokainen omalle puolelle niin sitä voi sitten ihastella joka kulmasta.

• lepää_rauhassa_minä

No nämä hautajaiset loppuivat näköjään yhtä lyhyeen kuin elämänikin. bai bai

• uusia.juhlia.tulossa

Tää on vähän sama, kun uutinen jossa :
      Poliisi meni ruumiskeikalle ja hetken katsottuaan totesi :
      Sehän kuorsaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4372
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      54
      2935
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2501
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      113
      2311
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      1993
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1967
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      222
      1723
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1627
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1608
    10. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      57
      1555
    Aihe