peseen itteeni sillä pesukintaalla
kun kuulemma muuten ei puhdasta tule
siitähän joku tossa aikaisemmin aloituksen teki
vielä en tiedä millä minkäkin osan kehostani rasvaan
mutta kyllä varmaan täällainen vanha korppu jotain rasvaa tarvii
niveaa tummelia vaseliinia
mietin siellä löylyissä sit mitä mihinkin sivelen.
lähden nyt saunaan
11
247
Vastaukset
Söin illalla avokadoa savulohella täytettynä. Kävisköhän avokado sellaisenaan ihorasvaksi?
en usko että ihan sellaisenaan
varmaan siitä pitäs tehdä jonkunlaista tahnaa
ja vielä sit kyllä varmaan pestä pois kun on jonkun aikaa vaikuttanu
varmaan herkullista
oliko lämmin vai kylmäsavu lohella.viivatiina kirjoitti:
en usko että ihan sellaisenaan
varmaan siitä pitäs tehdä jonkunlaista tahnaa
ja vielä sit kyllä varmaan pestä pois kun on jonkun aikaa vaikuttanu
varmaan herkullista
oliko lämmin vai kylmäsavu lohella.Kylmäsavulohella.
Luin eräästä ketjusta neuvon alapääkutinan poistoon, savulohta ja avokadoa. Ilmeisesti kokeillut ja toiminnee. 🤗korpikirjailija kirjoitti:
Kylmäsavulohella.
Luin eräästä ketjusta neuvon alapääkutinan poistoon, savulohta ja avokadoa. Ilmeisesti kokeillut ja toiminnee. 🤗mullekkin kelpais kylmäsavulohella
kai sitä voi muutenkin syödä kun kutinaan
mulla kun ei kutise :)
Asiasta toiseen...olin mökillä ja iski jumalaton kesän kaipuu. Ensiviikolla tilaan saunankiukaan asentajan...kohta aijon nauttia rantasaunan löylyistä. Lunta on sen verran, että voin uida lumihangessa.
katoin kuvaa ja kyllä nautinnolliselta näytti
toivottavasti on pehmee hanki kun sinne pulahdat
ettet revi ittees naarmuille
mutta kai siihenkin auttaa sit se avokado toivottavasti
jos naarmuja tulee.
nyt on lähdettävä houkutteleen nukku mattia
kun aamulla pitää herätä taas ennen kukon laulua
onneks on ollu lämmintä ja tiet on varmaan sulanu viikonlopun aikaan
ettei tarvii ajella kieli keskellä suuta
mukavaa sunnuntai iltaa.- henrjii
Huonelämmin koffi nukuttaa hyvin, Rasvaa tusikin kannattaa laittaa silloin
siihen lärpäkkseen joka pärisee henrjii kirjoitti:
Huonelämmin koffi nukuttaa hyvin, Rasvaa tusikin kannattaa laittaa silloin
siihen lärpäkkseen joka päriseenukutti hyvin ilman kohvia
ja jätin rasvaamatta.
Käytiin eilen kylillä saunassa. Sähkösauna ei ole niin hyvä kuin mökillä puusauna.
Minulla on karheat pesuhanskat, niillä lähtee kuollut solukko ihosta. Rasvaan ainakin naaman ja jalkapohjat saunan jälkeen, muuten jalkapohjat ovat karkeat. Minulla on paristokäyttöinen raspi jalkapohjiin, se on kätevä käyttää.meillä on vaan se puusauna
joskus on hyvät löylyt ja joskus taas ei
riippuu lämpötilasta
mulla on kans se paristokäyttöinen raspi
ostin ensin shollin sellaisen joka hajos aika äkkiä
sit tyttö tilas kiinasta ihan samanlaisen mutta eri merkillä
ja se on kestäny vaikka kuinka kauan
ja makso kaikki yhdeksän ekee kotiin tuotuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578777Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123459Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262650Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802030Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411442FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681050