Ostettiin 70-luvun peruskuntoinen talo, hinta oli suolainen ja talo vuokratontilla. Öljylämmitys on, mutta öljypoltin on ilmeisesti roiskinut vuosikymmenten aikana öljyt rakenteisiin. Kellari on vedetty useampaan kertaan paksulla muovilla. Kellari ei ole ollut käytössä ja lattiat, seinät ja katto kasvavat sieniä. Siis ihan sieniä kasvaa ja hajut ovat senmukaiset. Edellinen omistaja oli vaan kitannut tuon kellarinluukun kiinni, ostovaiheessa ei tuonne tullut kurkattua. Valesokkeli löytyy ja tasakatto myös. Tasakatto vuotelee aina keväisin, joku kondensiojuttu. Katon purut ovat tummuneet ajan saatossa, edellinen omistaja arveli että ehkä ovat tupakansavua vaan saaneet.
Homeremontti on varmaan nyt edessä mutta kannattaako rempata? Edellinen omistaja arveli että pelkkä seinien uudelleenmaalaus ja tuulettelu riittää. Noita remonttien hinta-arvioita olen katsellut ja kyllä niin kallista on ettei olisi varaa. Kaipa jostain itä-euroopasta löytyisi tähänkin remonttiin tekijät, paljoa en viitsisi maksaa kun tuo lainamääräkin on nykyisellään niin kova.
Asunto sijaitsee itä-suomessa, ei täällä näitä saa edes myytyä. Suoraan sanoen kyllä ketuttaa kun menin tuon ostamaan. Haluttiin perheen kanssa muuttaa maalle ja jotenkin meni meiltä sekaisin helsingin ja itä-suomen hinnat kun siinä innostuttiin.
Kannattaako rempata?
remppairuiksroiks
2
213
Vastaukset
- NickNailer
Että on oiken kellari valesokkelitalossa.
Vuoden 2018 huonoin trolli. - TaasNäitä
Ostit talon ja vasta sen jälkeen siis mietitään kannattaako rempata? ööööö....tuota täh?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4422936Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys202486Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372225- 1231971
Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2491639Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081274Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861240Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71225Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511213Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281198